Zeer duidelijke website! Snel besteld, echt top!

Het zijn super leuke foto's geworden,hoop ze gauw te ontvangen.

Stoere foto's

Zeer leuke stoere foto's van mijn kleindochter besteld en de klassenfoto's zijn zo origineel echt te gek!

Super foto’s

Hele mooie schoolfoto’s weer. Vlotte levering

Super leuke en vrolijke foto's

Mijn dochter heeft al een aantal jaren haar schoolfoto's van Nieuwe Schoolfoto. Ik ben elk jaar weer super tevreden over de kwaliteit en ook hoe ze erop staat. Heel ontspannen en gewoon zichzelf. Ook het kiezen van verschillende achtergronden is echt een pluspunt voor de foto's. Jammer dat mijn dochter volgend jaar naar het voortgezet gaat...

Super Service

Great photos. Love different background options.

Mooi en makkelijk besteld.

Mooie foto’s. Website werkt makkelijk, foto’s zijn snel besteld.

Snelle reactie klantenservice

Klantenservice is snel bereikbaar, vriendelijk en oplossingsgericht! Dank!

Ze waren gewoon te mooi dit keer

De foto's van mijn kindjes waren dit keer zo mooi dat ik echt niet kon kiezen welke ik wilde hebben. Zelfs onze peuter die voor het eerst op de foto ging, stond er ontspannen en vrolijk op. Ze hebben zich tijdens het maken duidelijk op hun gemak gevoeld. Complimenten!

Super leuk

Mooie scherpe foto's. Dat je zelf de achtergrond kan kiezen is echt heel erg leuk! Vorig jaar hadden jullie een zwarte krukje dit jaar een houten blok. Ook leuk dat er steeds iets anders gebruikt wordt.

Altijd leuke en mooie foto's

Zowel mijn dochter als mijn zoon staan er altijd goed op!

Mooie foto's

Mooie foto's. Downloads snel binnen in de spam en de hardcopy ook volgende dag ontvangen.

Super leuke foto,s

Super leuke foto,s en fijn dat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

Ik vond de foto's van mijn kinderen een beetje te overbelicht. Ik heb dit aangegeven bij Nieuwe Schoolfoto en zij hebben de foto's iets minder licht gemaakt. Ontzettend netjes! Dank voor de service!

Zeer tevreden!

Mijn dochter op de foto, stralend zoals ze is.

Elk jaar weer een feestje!

Elk jaar krijg ik weer zulke geweldige foto’s binnen! Het is echt een gave om die kids er elke keer leuk op te krijgen!

Super toffe schoolfoto's

Leuke verschillende foto keuzes en verschillende achtergrond stijlen wat het nog leuker maakt.

Super fijne samenwerking!

Al jaren komt Nieuwe Schoolfoto bij onze school. Hele fijne samenwerking met het team. Duidelijke afspraken en veel keus. De levering was dit jaar zelfs mega snel, een week na de shoot hebben we de inlogkaarten al ontvangen! Wij zijn fans.

Super leuke foto's en mooie kwaliteit,dank jewel!!

Mooie fotos

Zeer tevreden over het resultaat. Handig dat je de achtergrond naar eigen smaak kan aanpassen!

Fantastisch!

Dit jaar voor het eerst een fotograaf vanuit jullie. Was de dag er zelf bij. Wat een enthousiasme. Elk kindje werd aan het lachen gemaakt. En het resultaat is er dan ook naar.

Super geregeld

Altijd snel en netjes geregeld Bedankt en tot volgend jaar ga ik zomaar van uit

Perfect geregeld!

Overzichtelijk en ruime opties! Snel geregeld en duidelijk geïnformeerd. Top!

Werden vriendelijk ontvangen alles staat klaar en vullen ze digitaal in super handig allemaal. Foto's werden creatief genomen en lekker losjes. Precies wat bij mijn mannen paste. Wij vinden het erg leuke foto's geworden en zijn er erg tevreden mee. Ook de vele opties bij het bestel proces is fijn. Bestel proces ook super makkelijk. Kortom top geregeld allemaal.

Super mooie foto's en als verassing extra downloads

Super service en leuk dat je voortaan de achtergronden kunt kiezen. Ook nog een mail dat ze fijn vonden dat ik zo tevrede was!

Steenovenweg 3

3532 AE Utrecht

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.