De fotograaf was super leuk met de kinderen en nam ook echt de tijd voor ze. Daardoor verliep alles snel en soepel

Supergoede service en mooie foto's.

De foto's waren mooi, ondanks dat onze kleuter het mega spannend vond. Maar ik ben daarnaast erg tevreden over de service. Snelle antwoorden op mijn vragen, en net een stapje extra zetten om een hele toffe foto met onze zoon en zijn beste vriendjes te krijgen. Een super leuke herinnering aan zijn eerste schooljaar!

Inderdaad de nieuwe schoolfoto

Super verrast door de school foto's! Naast dat je bij de individuele foto de foto nog verder kan personaliseren met een ander achtergrondje, was ik meest verrast door de klassen foto! Super leuk gedaan Was het AI of is er echt een blokkenopstelling gebouwd op school? Niet dat het echt uitmaakt want resultaat mag er zijn

Wow!

Wat een prachtige en originele schoolfoto’s. Ik kreeg als hulpouder een kortingskaart. Super blij mee.

Mooie foto's! Alle drie de stets digitaal besteld. Goed geholpen bij één foto met zoeken naar alternatief. Jammer genoeg geen korting als je alles digitaal besteld; dan erg duur.

Hi Mirelle! Dankjewel voor je berichtje!! Wat fijn dat je de foto's mooi vindt én goed geholpen bent bij het zoeken naar een alternatief! 😊 Dank je wel voor je feedback, we zullen het zeker meenemen! Weet dat er wel degelijk korting is toegepast als je meerdere foto's tegelijkertijd besteld, wellicht over het hoofd gezien. Kan gebeuren! Voor meer info, staan wij altijd voor je klaar voor eventuele vragen en/of opmerkingen! Geniet ervan & een hopelijk tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto 📸✨

Fantastische foto's!

Nu al een aantal jaartjes fan van de foto's die gemaakt worden op de KDV van mijn zoontje. Elk jaar worden wij weer verrast. Super veel mogelijkheden qua bestelling en je kan er zelf nog een leuke touch aan geven door verschillende fotokaders te gebruiken. Kortom; fantastisch!

Hi Jessie! Wat geweldig om te horen dat je al een aantal jaartjes fan bent van de foto's van het KDV van je zoontje! 😊 Het is fantastisch dat jullie elk jaar weer verrast worden én genieten van de vele bestelmogelijkheden & leuke fotokaders!📸 Dank je wel voor je enthousiaste reactie & geniet ervan! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto✨

Stelt de kids zeer op hun gemak en maakt hele mooie foto's! Ben zeer tevreden! Heel erg bedankt.

Hi Nilufer! Wat super om te lezen dat je meteen kan zien dat de kids op hun gemak zijn. Echt top! Geniet ervan & hopelijk volgend schooljaar nóg beter! :-D Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Superleuk om te bestellen!

Leuke opties om je foto's nog leuker te maken. Het komt snel binnen!

Hey Michelle!! Wat super om te lezen dat je blij bent met de extra opties om de foto's zo persoonlijk mogelijk te maken :-) Geniet ervan & hopelijk volgend schooljaar nóg beter! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

6 juni is onze dochter gestart op de peuterspeelzaal, 11 juni kwam de schoolfotograaf. Super spannend natuurlijk, maar wij hebben 2 onwijs mooie foto's! Gelijk besteld.. kan niet wachten tot ze binnen zijn.

Hey Linda! Wat een super timing met het starten bij de speelzaal! :-D Heel erg bedankt voor je super toffe review & we horen het graag als wij je nog ergens mee blij kunnen maken! Geniet ervan! ^.^ Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Geweldige foto's

Hele mooie foto's van onze kids gekregen. Naast 'pasfoto's' of portretten van het gezicht ook nog leuke foto's met speelgoed erbij en met broer en zus samen. Bestellen ging heel eenvoudig en fijn dat de foto codes samengevoegd kunnen worden in 1 bestelling. Dik tevreden!!

Hey Tessa! Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met de foto's van je kids! 😊 Het is echt leuk dat er naast portretten ook foto's met broer en zus samen zijn. Perfecte foto's voor een mooi plekje in huis. Dat maakt het extra speciaal. Bestellen moet natuurlijk makkelijk zijn, en fijn dat de fotocodes samengevoegd kunnen worden in 1 bestelling!! Dik tevreden, dat horen we graag! Bedankt voor je enthousiaste feedback!📸✨ Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Hele mooie en professionele schoolfoto's

De foto's zijn professioneel gemaakt, mooie schoolfoto's van ons zoontje. En de foto's zijn makkelijk via een link te bestellen met keuzes uit meerdere opties en eventueel extra te bestellen voor familieleden. En de prijs valt mee dus top!!

Hey Patrick! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de professionele foto's van je zoontje! 😊 Het is super dat je ze makkelijk via een link kunt bestellen en dat er veel opties zijn, zelfs voor extra's voor familie. En dat de prijs meevalt, maakt het helemaal top! Bedankt voor je positieve feedback! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto📸✨

Prachtige foto’s

Wij zijn heel blij met de gemaakte foto’s .Bedankt hiervoor ! Onze jongen staat er prachtig op .

Hey Hanaa! Wat geweldig om te horen dat jouw zoon zich zo op het gemak voelde tijdens de schoolfoto! 😊 De spontane uitstraling en leuke poses hebben zeker bijgedragen aan een mooi resultaat. Bedankt voor je enthousiaste feedback & geniet ervan!! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Super leuke foto's

Na een jaar van wat minder leuke schoolfoto's ( vreemde poses) toch fijn om de basisschool af te sluiten met een schoolfoto gewoon zoals hij is. Fijne manier van bestellen en leuke keuzes!

Hey Wendy! Wat fijn om te horen dat de schoolfoto's dit jaar weer helemaal naar wens zijn! 😊 Perfect om de basisschool af te sluiten met een foto die echt laat zien hoe hij is!! ✨ Blij dat het bestellen soepel ging en de keuzes leuk waren! Bedankt voor je reactie & geniet van de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto📸

Snel en accuraat

Als boven

Hi Sjaan! Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je de service snel & accuraat vond! 😊 Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto📸

Super leuke foto's

De foto's van mijn dochter zijn echt heel erg leuk geworden. Dankjewel voor de mooie pose.

Hey Elly! Wat super om te horen dat de foto's van je dochter zo leuk zijn geworden! 😄 Dank je wel voor je lieve woorden over de pose, dat doet ons goed. 😊 Geniet van de leuke foto's & hopelijk tot volgend (school)jaar! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto's

Mooie en originele foto's. Super leuk dat je zelf een achtergrond kan kiezen en als kers op de taart een snelle levering!

Hey Joyce! Wat fijn om te horen dat je de foto's mooi en origineel vindt! 😄 De mogelijkheid om zelf een achtergrond te kiezen maakt het inderdaad extra leuk & zorgt voor een foto die beter past in huis!! En snelle levering is natuurlijk de kers op de taart! 🍒 Geniet van de foto's & hopelijk kunnen wij het volgend jaar nóg beter voor jullie doen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Prettige service, goede fotograaf die leuk omgaat met de kinderen en een mooi resultaat.

Hey Emmeline! Wat te gek om te lezen dat, naast het mooie resultaat, jij super blij bent met de service en onze top fotograaf! Heel tof dus om te lezen dat het complete plaatje klopt!😊 Super bedankt voor je mooie woorden, daar doen we het voor! Geniet ervan!!! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto📸

fantastisch

hele mooie en betaalbare foto's erg blij mee.

Hey Janniek! Dankjewel voor je top review! Mega fijn om te lezen dat je de foto's betaalbaar én mooi vindt geworden!! Super dat het goed is gelukt en laten we er vanuit gaan dat het volgend jaar nóg beter wordt! Geniet van de foto's & wie weet tot volgend schooljaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Onwijs leuke fotos!

Onwijs leuke fotos! En bestellen was makkelijk en snel:)

Hey Zrena! Wat super om te lezen dat je zo blij bent met de leuke foto's! Geniet ervan & wie weet tot volgend schooljaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Fijne fotograaf op locatie, Leuke ideeën , top resultaat

Zeer tevreden over de foto’s. Prijs/kwaliteit goed. Geduldig met de kids. Zeker aanrader!

Hey hoi Maryse! Wat een lieve woorden, dankjewel daarvoor! Super om te lezen dat het resultaat top is uitgekomen! Heel erg bedankt, geniet van de foto's & hopelijk tot volgend schooljaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Supper!

Zeer goed gemaakte nette stoere foto's!

Hey Touria! Wat te gek dat je zo blij bent met deze nette, stoere foto's! 👌🏽 Geniet ervan & wie weet tot volgend schooljaar weer! 📸✨ Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie fotos

Leuk dat je zelf de achtergrondkleur kan wijzigen

Hey Sietske! Ja, super tof dat jij je eigen achtergrondkleuren kan kiezen toch?! Dan kan je er meteen voor zorgen dat ze precies in huis passen! :-) Geniet ervan & hopelijk mogen wij dit volgend schooljaar over doen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Top! Prettige fotografen en fijne sfeer

Ondanks dat mijn dochter het een beetje spannend vond om op de foto te gaan nam de fotografe heel fijn de tijd voor haar. Uiteindelijk hele leuke foto’s ontvangen!

Hey hoi! Wat geweldig om te lezen dat je blij bent met de foto's, ondanks de spanning bij je dochter! Daar doen we het allemaal voor! :-D Geniet van alle foto's & hopelijk worden ze volgend jaar nóg leuker! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Wat een leuke foto’s!!!

Leuke foto’s en ruime keuze in achtergrond. Blij mee!

Hey Wendeline!! Wat goed om te lezen dat je blij bent met de foto's & de ruime keuze in achtergronden! 😊 Super dat het naar je zin is en hopelijk mogen we dit volgend jaar nóg beter doen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Leuke foto's

Leuke foto's super handig bestellen zo online en dat het thuis bezorgd word ideaal.

Hey Jacintha! Wat fijn om te horen dat je de foto's leuk vindt en dat het online bestellen zo handig was! 📸 Het thuis laten bezorgen maakt het helemaal ideaal toch?! Geniet ervan en geef ze een top plekje bij je thuis!🌟📸🏠 Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Bedrijfsgegevens

Steenovenweg 3

3532 AE Utrecht

030-2242500

[email protected]

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.