proffesioneel

Heel mooi & professioneel school foto's van mijn dochter van 4jaar, dankjulliewel!

Hoi! Super tof je reactie, en dat je de foto's mooi vind! :-)

Goede klantenservice

Onlangs een bestelling gedaan, waarbij ik wat aspecten op de website/in het bestelproces onduidelijk vond. De klantenservice reageerde snel en vriendelijk en bood een passende oplossing. Gelukkig werd er echt iets gedaan met mijn probleem en hopelijk wordt mijn tip verwerkt in een structurele aanpassing op de site.

Hoi Eva, Wat fijn om te lezen dat je ons contact als prettig hebt ervaren, daar worden we blij van! Nogmaals heel veel plezier van je foto's :-) Vrolijke groet, Rosella

Rare individuele foto's gemaakt

Kinderen kijken natuurlijk af en toe gemaakt in de camera, maar zeker omdat het allemaal digitaal is, lijkt het me best mogelijk om dan een paar foto's te schieten en dan een mooie te selecteren. Over de service achteraf is niks te zeggen, die is goed. Er is van alles aan gedaan om dit op te lossen, door nieuwe school foto, maar er was simpelweg geen mooie foto gemaakt. Naar mijn mening nog steeds de taak van een goede fotograaf om door de gekke bekken van kinderen heen te prikken. Hopen op betere foto’s volgend jaar.

Hai Lonneke! Fijn dat wij contact hebben gehad :-)! Ik vind het jammer dat wij je niet de juiste alternatieve foto hebben kunnen aanbieden. We kijken uit naar het nieuwe fotomoment en super toffe foto's. Blije groet, Dewy

Origineel!

Dit jaar kon er natuurlijk geen klassenfoto genomen worden. Daar was een geweldig originele oplossing voor bedacht, wat een leuk idee. Op deze manier toch alle klasgenootjes op één foto! Zelfs mijn zoon (gr.6) was enorm enthousiast.

Super leuke en mooie foto's

Het zijn super leuke en mooie spontane foto's

Erg leuke foto’s

De foto’s zijn erg goed gelukt. Echt mooie foto’s. Wat het nog leuker maakt is dat het anders is dan anders, kinderen die liggend of samen in een soort stelling foto’s maakt. Ik ben er heel blij met de foto’s. Echt top dank je wel daarvoor.

Wat een prachtige schoolfoto's maken ze hier, ik was aangenaam verrast! Zeer tevreden over de service en het gemak van bestellen ook.

Hoi Carmen, Wat onwijs leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent. Dankjewel :). Heel veel plezier met jouw bestelling! Blije groet, Dewy Nieuwe schoolfoto

Mijn digitale foto's gewoon verwijderd

Mooie foto's gemaakt. Veel betaald. Inloglinks in de mail. Ik heb altijd gedacht de bestanden staan veilig in de mail. Maar blijkbaar worden die naar 6 maanden verwijderd. Ze claimen dat het staat vermeld. Maar in mijn mail, besteloverzicht nergens te vinden. Niets van een reminder om de bestanden op te slaan. Heb ruim 35 euro moeten betalen.

Hoi Jo, Bedankt voor je beoordeling en wat goed om te horen dat je het mooie foto's vindt. We begrijpen dat het jammer is dat je de foto's niet op tijd hebt kunnen downloaden, voordat de bewaartermijn was verlopen. Zoals mijn collega ook telefonisch had toegelicht, vermelden we op de inlogkaart en in de mail dat er een bewaartermijn geldt voor alle foto's. We doen ons uiterste best om dit bij iedereen kenbaar te maken en vinden het heel jammer dat dit bij jou niet duidelijk was. Wij vinden privacy van kinderen erg belangrijk en vragen daarom ook toestemming aan ouders/verzorgers om de foto's langer te bewaren. Zonder toestemming moeten wij de foto's verwijderen nadat de bewaartermijn is verlopen. We hopen dat we binnenkort mooie nieuwe foto's komen maken! Vriendelijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

niets ontvangen

Op 17.11.2019 foto's besteld en betaald. Nu (05.03.2020) nog niets ontvangen. Na telefonisch contact zijn de foto's opgestuurd.

Hoi André, Bedankt voor jullie beoordeling. Goed dat je het ons hebt laten weten dat jullie pakketje niet was aangekomen. Je mag dit zeker na een week al aangeven, dan kunnen we er direct achteraan gaan! Nadat we telefonisch contact hebben gehad, konden we jullie pakketje gelijk nogmaals verzenden. Fijn dat het zo snel kon worden opgelost :-) We wensen jullie veel plezier van de foto's! Vrolijke groet, Rosella Team Nieuwe Schoolfoto

Super leuke foto’s

Het was moeilijk kiezen tussen alle leuke foto’s. Vooral door de afwisseling van decor en poses. De kinderen stonden op de foto zoals ze echt zijn!

Hoi Inge, Wat leuk om te horen dat onze fotografen je kinderen hebben vastgelegd zoals ze echt zijn! Dat zijn de mooiste complimenten :-) Heel veel plezier van de foto's! Vrolijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Hele leuke fotos

Mijn zoon staat stralend op de foto's. Ze zijn erg mooi en puur geworden.

Onvoldoende

Wat een slechte foto. Mijn kind zit van knie tot enkels onder de modder (vlekken) en daar voluit mee in beeld. Niet alleen de foto van hem alleen, maar ook vol in beeld op de klassenfoto. Misschien iets beter kijken voordat er een foto wordt gemaakt? En dan misschien niet zittend op een kistje, zoals de rest, maar op de knieën op de grond? Lijkt me toch dat daar oog voor moet zijn als je iets wilt verkopen.

Hi M, Dat is natuurlijk niet de bedoeling en passen wij graag voor je aan! Kun je ons een berichtje sturen met jullie code? Dan gaan we dit voor je oplossen. Wij bewerken niets vooraf omdat we het kind 'puur / als zich zelf' vast willen leggen, als ouders graag een wondje of plekje of natuurlijk modder (wat we heel goed snappen) weg willen hebben kan dit uiteraard en staat ons pixelteam voor jullie klaar! Met vrolijke groet, Luca Nieuwe Schoolfoto.

Waanzinnige foto's

De foto's die jullie van mijn zoon hebben gemaakt zijn echt prachtig. Het verbaast me hoe jullie dat toch allemaal doen. Het ventje zit nooit stil, maar toch hebben jullie het voor elkaar gekregen en lachend ook. Dat gezeik over dat de foto's te duur zijn... is grote onzin. Mensen beseffen niet dat het een eindje rijden is en dat apparatuur en tijd ook wel iets mag kosten. Dus ja bij deze mijn complimenten en zeker zo door gaan.

Duur en weinig inspirerende foto's

Dit was mijn eerste ervaring met deze schoolfotograaf en ik vond het erg duur! Daarnaast vond ik niet dat mijn kinderen erg leuk waren gefotografeerd. Geen aanbeveling.

Slecht en duur

Afgelopen week de kaarten gekregen van onze kinderen. Heel erg teleurgesteld in de kwaliteit van de foto's, zeker als je bedenkt wat je er voor moet betalen. Wij gaan dan ook niks bestellen.

Had meerdere producten besteld. Bij één had ik schade. Heb t gemeld en gelijk reactie gekregen en opgelost. Top service echt een aanrader! Leuke cadeau’s voor de kerst! Doen!

Éindelijk leuke schoolfoto's

eindelijk leuke en originele schoolfoto's waar mijn kind herkenbaar, ontspannen en mooi op staat. Ook de klassenfoto is heel hip.

Hi Cleo, Wat een blij bericht, super leuk! We wensen jou natuurlijk super veel plezier met de foto's. Met vrolijke groet, Luca, Nieuwe Schoolfoto.

foto kwijt geraakt

foto s zijn leuk gemaakt alleen wat ik zeer slecht vind is dat er een broer en zus foto is kwijt geraakt en dat als ik bel er geen nieuwe gemaakt kan worden heb dan wel korting gekregen maar had toch liever de foto want nu mis ik van elk jaar 1 foto dat vind ik heel jammer.

Erg leuke foto’s!

Wat zijn we blij met de foto’s van onze peuter,heel knap om haar zo leuk op foto’s te krijgen!!!

Klassenfoto

Een hele leuk manier van het maken van een klassenfoto. Lekker vrij. Je wordt vrolijk als je de foto's ziet

Weinig sprankelend en enthousiast

In de eerste jaren waarin de school met deze fotograaf werkte, was het een leuk concept. Vernieuwend, spontaan, een keer wat anders. Ik merk helaas dat het enthousiasme een beetje minder wordt. Elk jaar dezelfde poses; kinderen mogen er zelf geen inbreng in hebben en het wordt echt een soort van lopendebandwerk. Weinig spontaniteit te zien op de foto’s.

Erg duur en achterhaalde software

Met de commentaar dat de prijzen wat hoge kant zit kreeg ik een standaard antwoord die totaal niet aansloot van waar ik over klaagde. Ik heb gereplied om dit bericht en toen was het erg stil aan de andere kant. Toch maar wat foto's besteld (download ipv bedrukte foto's, laatste is goedkoper dan download?!?) €49,00 voor 6 foto's? Ik heb wel wat goedkopere en betere fotografen meegemaakt bij Kibeo. DE foto's zijn wel ok , maar niet echt met zorg en moeite gemaakt. Als toppunt vind ik de achterhaalde software die ze gebruiken. Gelukkig had ik maar 6 foto's , je moet ze allemaal een voor een downloaden. Stel je voor dat je er meer hebt. Wat een slechte service op alle fronten. Ik heb geïnformeerd bij mijn Bruidsfotograaf, en die vond het belachelijk, voor €49,00 krijg ik bij hem een uur lang de tijd en 50 stuks foto die kan downloaden. De prijzen zijn totaal niet verhouding voor de kwaliteit die je krijgt, ik raad deze fotograaf af...

Hi Tony, Wat super fijn om je zojuist telefonisch gesproken te hebben. Zoals besproken nemen wij jouw punten zeker mee en voor volgend jaar gaan we samen zeker voor de voldoen ;). Heel veel plezier met de foto's. Blije groet, Dewy

Super leuk

Veel leuker als al die saaie foto's op andere scholen. Deze zijn wat speels, voor de kids ook veel leuker om op de foto te gaan 😀

Excellente Klantreis

Leuke, logische website met een uitstekende customer service.

Hi Johan, Bedankt voor jouw 10!! Daar worden wij natuurlijk heel erg blij van. Wij wensen je heel veel plezier met jouw foto's waar jij heel erg blij van bent geworden! #iedereenblij Cheers, Dewy

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.