Professional

Goede setting, goede belichting. Klassenfoto mooie opstelling, speels gedaan en Mooi opgesplitst in koppels die bij elkaar passen. Zeker vergeleken met andere school fotografen Zeer goed werk.

Ik ben zeer tevreden met de foto's van mijn kinderen vooral de broer en zus foto's. Hartelijk bedankt!

Foto's beschadigd, zoon niet mooi op de foto

Foto's kwamen beschadigd aan en de klantenservice gooit het op lichtreflecties... Digitale foto's heb en we niet ontvangen... wel besteld en voor betaald. Zoon staat erg gespannen op de foto. Fotograaf had beter z'n best mogen doen.

Hi Jose, Echt balen dat de foto's beschadigd zijn aangekomen. Gelukkig heb je ons bericht en hebben we direct nieuwe foto's gratis nagestuurd én de postbode gevraagd extra voorzichtig te zijn :) Aangezien je een foto van een glanzende foto stuurde konden wij niet goed zien wat beschadiging was. Nogmaals dank dat je later de achterkant van de foto stuurde. Ik hoop dat de nieuwe foto's die je hebt ontvangen inmiddels in een lijst staan te pronken. Aangezien je geen juist e-mailadres had gebruikt bij het bestellen kon je inderdaad helaas niet de downloads ontvangen. Onhandig, maar kan gebeuren. Dit hebben we natuurlijk gelijk even voor je opgelost met een directe link naar het juiste adres. Heb je deze inmiddels wel gevonden? Anders horen we graag van je via de Happy & Service. Dank voor je feedback voor de fotograaf. Dit hebben we gelijk doorgezet. Volgende keer extra ontspannen foto's :D #laatzelachen Mocht je nog vragen hebben weet je ons te vinden. Vrolijke groetjes, Fenne

Mooie en leuke foto's voor een betaalbare prijs

Onze zoon staat nu voor het 2e jaar op rij leuk op de foto's. De foto's zijn van goede kwaliteit en een eenvoudig all in pakket zoals vroeger is er voor een leuke prijs. We hebben een keer op de kinderopvang voor alle foto's een flink bedrag neer moeten tellen. Dus ik vind het netjes qua prijs en kwaliteit. Ook kun je zelf kiezen of je de foto's wilt of alleen de download. Kortom keuze genoeg en nogmaals goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn tevreden.

Wat een fijne beoordeling! Bedankt, daar worden we blij van :) Het is altijd weer een feestje als ze wéér leuk op de foto staan. Nog feestelijker als de kwaliteit en prijs ook in verhouding staan. Geniet van de leuke foto's en wellicht tot volgend schooljaar. Vrolijke groetjes, Fenne

Slechte fotograaf

Beide kinderen staan niet lachend op de foto en het lijken dus wel foto’s voor een id kaart maar dan met een rare houding ook nog.. geen keuze tussen andere foto’s zodat je zelf nog kan kijken wat beter is. Ziet er echt niet uit

Hoi Tamara! Dat is natuurlijk flink balen. Ik wil graag met je meekijken of we een alternatieve foto's van jouw kinderen hebben. Kun je ons een bericht sturen op info@nieuweschoolfoto.nl met de inlog-codes? Dan kan het Pixelteam op een speurtocht starten naar die leuke lach. Zijn deze niet vindbaar hebben we ook een oplossing voor een lachende-herkansing. We helpen je dus graag :) Vrolijke groetjes, Fenne

Teleurgesteld

Al voor de 2de keer op rij erg teleurgesteld in deze schoolfotograaf. Het is blijkbaar moeilijk om voor deze fotokunstenaars een kind lachend en niet gemaakt op de foto te krijgen. Ook de foto's samen met de broetjes/zusjes sloegen helemaal nergens op. Zelfs op de klassenfoto was een fout. Contact gehad met deze helden (want zo noemen ze zich ook), maar geen gelijk gekregen. Wel kwamen ze met een alternatief, maar deze was niet beter. Een happy groet van Danielle uit Zoetermeer

Hoi Danielle, Dat is niet 1x maar 2x teleurgesteld. Wat vervelend zeg. Ook jammer dat de extra foto die we voor je hebben gevonden niet in de smaak viel. Een goede foto maken in de korte tijd die we krijgen op school is zeker een uitdaging. Onze fotografen zijn getraind om ook dan juist een topfoto te maken, maar dit lukt helaas niet altijd. Als ik je goed begrijp is dit twee keer op een rij dus niet gelukt, balen met een hoofdletter B. Oplossing: Gelukkig hebben we altijd een extra moment bij ons in de studio voor een herkansing. Dan kunnen we rustig de tijd nemen om leuke fotoserie te maken per persoon én de broer & zus foto naar wens uit te voeren. Als jullie je leukste glimlach oefenen, maken wij dan de foto in een relaxte setting :) Mocht je het leuk vinden mag je zelf ook nog met je kanjers op de foto. #laatzelachen Meld je hiervoor aan via info@nieuweschoolfoto.nl, dan hoor je van ons wanneer de eerstvolgende studio-dag is. Vrolijke groetjes, Jamie

Beetje teleurgesteld

Bij ons zijn alle 4 kids op de foto gekomen.. en slechts 1 van de 4 staat leuk op de foto. Waarom hebben wij ouders maar keus uit maximaal 2 foto's per kind? Iets meer creativiteit om de kids leuk en op hun gemak op de foto te krijgen zou fijn zijn, maar dan komt de tijdsdruk van de fotograaf om de hoek kijken.. De groepsfoto is daarentegen wel helemaal gelukt. Hier ben ik zeker blij mee. De klassenfoto's zijn ook mooi geworden, maar 10 x 30 is wel een hele rare maat als je er iets mee wilt doen als inplakken in een album..

Hoi Sandra, Dank voor je feedback! Daar kunnen we wat mee. Fijn dat je inziet dat de tijdsdruk een grote rol speelt in ons vak. Het blijft inderdaad een spel met tijdsdruk en sfeer waarbij de kinderen zich op hun gemak voelen. Dit is alleen geen excuus om niet een creatieve en leuke foto te maken. Zodra ik weet welke fotograaf van ons bij jullie aan het werk is geweest kan ik dat als feedback naar hem/haar sturen. In ieder geval super leuk om te horen dat de groepsfoto wel is gelukt. Als het goed in balans is krijg je een mooi resultaat. Jammer dat maar 1 van de 4 toppers echt leuk op de foto staat. Heb je toevallig een verzoek bij ons ingediend zodat wij een zoektocht kunnen doen naar alternatieve foto's? Wij kijken namelijk met alle liefde in onze archieven :) Kun je mij een plezier doen door een mail naar info@nieuweschoolfoto.nl te sturen met de inlogcodes waar het om gaat? Dan kan ons pixelteam op zoek gaan naar eventuele alternatieve foto's. We horen graag van je. Vrolijke groetjes, Jamie

Service en kwaliteit zijn top

Mijn vraag is door de klantenservice, snel opgepakt en beantwoord. Super aardige medewerkers! En uiteraard is een beoordeling niet nodig hoe kwalitatief de foto's zijn.

Super service, erg goed geholpen en prachtige foto’s van mijn dochter ontvangen! Zeer tevreden!

Hoi Suzanne, Gaaf dat wij jouw dochter op de foto hebben mogen zetten! Wat fijn dat je de foto's prachtig vindt. Daar doen we het voor! En helpen doen we natuurlijk graag ;-) Wie weet tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Jaimie

Hele mooie foto’s en niet zoals de standaard schoolfoto’s!

Ik ben dezelfde soort schoolfoto’s gewend dus dit was erg vernieuwend. Erg blij mee!

Hoi Nicole, Super leuk om te lezen dat je de schoolfoto's vernieuwend vindt en dat je er blij mee bent. Dat worden leuke kiekjes voor in het fotoboek! Veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto’s en goede service!

Wij zijn erg blij met de mooie foto’s en de goede en snelle service.

Hoi Romy, Wat fijn dat jullie blij zijn met de mooie foto's! We vonden het leuk om ze te maken en jullie blij te maken :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Elk jaar weer superleuke schoolfoto's

Bij mijn oudste dochter kwam nieuwe schoolfoto al op school fotograferen en verrast het mij weer met welke creativiteit de foto's gemaakt zijn en dat dit soms een flinke uitdaging kan zijn. Nu ook zijn jullie bij m'n middelste dochter op school dit jaar geweest, heel blij met de foto's, ze zijn spontaan genomen, leuke poses en een hele leuke klassenfoto in houten vierkanten. Maar bovenal de moeite om de foto's voor een betaalbare prijs af te nemen. Volgend schooljaar zijn we verhuisd heel benieuwd of jullie ook in Panningen komen.

Ha Lynnette, Hallo dan wat een mooie review! Ontzettend leuk om te lezen dat je de creativiteit en spontaniteit in de foto's ziet. Het is toch geweldig als de kinderen later terugkijken op zulke foto's? Ik ben benieuwd naar welke school jouw kinderen gaan! Wie weet fotograferen we daar ook inderdaad :-) Succes met de verhuizing en wie weet tot volgend schooljaar! Vrolijke groetjes, Jaimie

Wat een leuke foto’s

Normaal ben ik niet zo dol op schoolfoto’s, maar deze keer vind ik ze erg leuk. De kinderen houden niet erg van poseren, maar ze stralen op de foto. Dat moet het werk van de fotograaf zijn geweest!

Hoi Esther, Waaaauw wat gaaf dat je de schoolfoto's deze keer leuk vindt! De kinderen zijn dus echt als zichzelf op de foto gezet? Dat moet een feestje geweest zijn in de studio :-) Veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Prachtige foto’s en top service!!

Mooie foto’s, goede kwaliteit! Bestellen gaat gemakkelijk en snel, top service!!

Hi Tessa, Dat horen we graag! Dankjewel voor de complimenten :-) Geniet van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Top foto’s van mijn kinderen superrrrr blij mee!!!!

Zeer professioneel, met dank aan Nieuwe schoolfoto echt blij met jullie!!!

Maria! Wij zijn ook blij met jou!! Geniet van de topfoto's van jouw kinderen. Ze krijgen vast een zeker een mooi plekje bij jullie :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto's!

Allebei de kids waren mega enthousiast over de school foto, we weten het zeker mam hij is super mooi geworden! Ze hebben gelijk, wat een gave foto's!

Hoi Ilona, Kinderen blij = ouders blij = Nieuwe Schoolfoto blij! Eén en al feest dus :-D We wensen jullie veel plezier van de gave foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

geweldige persoonlijke service!

Wij hadden een speciaal verzoek mbt de afmetingen. Nieuwe Schoolfoto reageerde daar bijzonder snel, vriendelijk en behulpzaam op en stuurde ons de foto in de speciale maat zelfs toe zonder verzendkosten. Niets dan lof!

Hoi Julie, Het was super leuk om jou te helpen met het grote formaat van de groepsfoto! Jullie hebben de set nu compleet ;-) Dankjewel voor jouw lieve review en veel plezier van de foto! Vrolijke groetjes, Jaimie

Beautypeagantpoppen in plaats van mijn kinderen

Eindelijk dit jaar een andere schoolfotograaf. Hopelijk nu wel een die snapt hoe hij/zij kinderen moet fotograferen. Helaas, dit is nog erger dan de afgelopen jaren! In plaats van mn eigen kinderen zie ik twee oudere vrouwen zitten op de foto... Wanneer gaat een schoolfotograaf begrijpen dat kinderen als kinderen op de foto gezet moeten worden en niet in een of andere modehouding die totaal niet bij ze past?!? En dan is er niet eens de optie om uit meerdere fotos te kiezen. Je krijgt er drie (portret, hele lichaam en klas) en daar moet je het mee doen... Voor mij dit jaar enkel de klassenfoto. Ik schiet mn eigen portretten wel.

Ha Angelique, Dankjewel voor jouw eerlijke review! Wat tof dat wij de foto's hebben mogen maken, maar wat balen dat ze zo tegenvallen :-( Wij proberen natuurlijk ieder kind als zichzelf op de foto te zetten, dus het is erg jammer om te horen dat dit bij jouw dochters niet is gelukt. Wij maken altijd meerdere foto's van de kinderen, dus we kunnen voor jou kijken of er andere, betere foto's zijn die jij nog niet hebt gezien! Stuur mij vooral even de inlogcodes van de meiden. Dan kijk ik met je mee :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Echt super geweldig mooi

De foto’s zijn zooooooooooo mooi ben zo tevreden superrrrrr!!!!!!

Whaaaaaaa Mari!!! Zoooo leuk dat je zo tevreden bent en dit met ons deelt :-D We worden helemaal blij van jouw review haha! Het was ook erg leuk om hem op de foto te zetten :-) Heel veel plezier van de foto's! Geef ze een mooi plekje hè. Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooi

Relaxte werkhouding en super mooie resultaat

Gisteren foto's besteld van mijn dochter Luna en wat zijn ze weer mooi zoals elk jaar En wat een snelle service gisteren besteld en vandaag al verzonden.

Ha Wendy, Wat een TOP reactie van jou! Super fijn dat je ze net als vorig jaar weer mooi vindt! :) Heel veel plezier ervan en geef de foto's een mooi plekje! Vrolijke groetjes, Willemijn

Super mooie foto’s en top service

Hele mooie foto’s weer gemaakt op school! Klein probleempje omdat er een foto miste maar is super snel opgelost! Echt een top service.

Hoi Danielle, Wat tof dat je de foto's zo mooi vindt! En kleine probleempjes doen we natuurlijk niet moeilijk over ;-) Fijn dat je nu alles tiptop in huis hebt! Heel veel plezier van de foto's en dankjewel voor je review! Vrolijke groetjes, Willemijn

Mooie, frisse foto’s

Zelfs aan het einde van de winter weten jullie er met bleke kinders iets moois van te maken. Vooral de klassenfoto is origineel en heeft een leuke compositie. Ik was bovendien bij verrast door de portretten. Ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen voor originele schoolfoto’s.

Ha Maaike, Dankjewel voor jouw leuke review! 🤩 We proberen er in de winter natuurlijk net zo'n feestje van te maken, tof dat dat is gelukt :) Heel veel plezier van de foto's ! Vrolijke groetjes, Willemijn

Super fotograaf die bij ons op school kwam, ze lette heel goed op de details bij de kinderen (snotttebel, ladder in panty, sluiting kettinkje) om zo de best mogelijke foto's te maken. Het eindresultaat is ook super, niet eerder zo een leuke schoolfoto van mijn zoon gehad, ook de klassenfoto is heel mooi ieder kind staat er goed op.

Ha Priscilla, Wat een feestje was het bij jullie op de Rietvink! En wat een topper is het hè, fotograaf Assia. 🥳 Super bedankt voor jouw leuke review, veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Willemijn

Al een paar jaar maken jullie de schoolfoto's bij onze kids op school. En elk jaar weer zijn ze super! Nu weer gelijk besteld, ze zijn te leuk!

Ha Tamara, Super bedankt voor jouw leuke review zeg! High five voor jou! :D Wat tof dat we al vaker bij jullie langs zijn geweest, hopelijk weer tot de volgende keer 😊 Vrolijke groetjes, Willemijn

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.