Super leuk

Het zijn super mooie foto’s

Hi Susan, Super tof dat jij de foto's zo mooi vindt, daar worden wij blij van! Veel plezier met jullie foto's. Met vriendelijke groet, Luca Nieuwe Schoolfoto

Elk jaar even mooi 👍🏻

Hartstikke mooie foto’s,alleen is het jammer dat een schoolfoto eerder er afgaat .

Makkelijk en mooi.

School fotos van mijn dochter zijn erg mooi geworden. Ziet er professioneel uit. Makkelijk te bestellen met een paar klikken heel simpel.

Goede service!

Foto's makkelijk besteld en snel geleverd. Ik vond de afdrukken minder goed dan ik verwachtte nadat ik de erg leuke foto's op het scherm had gezien. Ik liet dat per email weten en kreeg na een paar dagen nieuwe! Goed geregeld dus en blij met de foto's.

Zéker goed!!

Vind heel prettig dat je ook met een beperkt budget je eigen foto pakketje samen kunt stellen door de vele verschillende foto's waar je keuze uit hebt! Daar naast hebben ze een hele gave groep 8 eindfoto gemaakt met de hele klas in Feijenoord tenues (was verrassing voor de leraar, van zijn klas, hij is groot fan van Feijenoord!) Dus ook daar nog een gave herinnering van! Bedankt!!

Hoi Brigritte, Bedankt voor je leuke reactie! Wat tof om te lezen dat je onze keuze zo prettig vindt. Heel veel plezier van de foto's en natuurlijk van de bijzondere afscheidsfoto van groep 8 :-) Groetjes, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Geen standaard foto's

Super leuke foto's. Klassenfoto is eindelijk eens op een andere manier ingestoken. Alle leerlingen staan er leuk en stoer op. Ook de portretfoto's zijn mooi geschoten, waardoor het een moderne uitstraling heeft.

Prachtige foto's elk jaar weer!

Al een paar jaar komen de fotografen van dit bedrijf op onze school en onze kinderopvang langs om foto's te maken en elk jaar is het resultaat weer fantastisch. We kunnen elk jaar bijna niet uit de verschillende foto's kiezen, zo leuk zijn ze. De kinderen staan er echt precies op zoals ze zijn. Hartstikke bedankt!

Hoi! Bedankt voor je reactie. Wat leuk om te lezen dat je kinderen echt op de foto staan zoals ze zijn, daar doen we het voor! Geniet van de foto's :-) Vrolijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Goed!

Leuke foto's. De klassenfoto is erg geslaagd!

Goede ervaring

Mooi genomen foto's van mijn zonen, individueel en samen. Overzichtelijke site en goed werkbaar met bestellen.

Mooie foto's zoals mijn kinderen echt zijn perfect plaatje

Wat een super leuke fotograaf. Die heeft mijn kinderen vast kunnen leggen met een hoop humor en lol. Waardoor mijn kinderen er op hun gemak op de foto gezet konden worden Geweldig!!!!!

Hoi Wendy, Bedankt voor je enthousiaste reactie. Wat leuk om te horen dat je kinderen het zo naar hun zin hebben gehad. Wat een compliment voor onze fotograaf! Heel veel plezier van je foto's :-) Vrolijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Leuke en scherpe foto's tegen een betaalbare prijs

De foto's waren snel te downloaden.

Erg originele foto

Dit jaar voor het eerst een ander soort klassenfoto gekregen: alle kinderen in een frame van kisten op en naast elkaar. Erg leuk!!

Leuke foto en goede service

Onze dame heeft altijd moeite met op commando op de foto en ookal is het niet haar meest spontane lach, het is toch een superleuke foto. Ook onze jongste mocht komen voor een foto en daar werd ik wel blij van! En al vond ze het best spannend en wilde ze eigenlijk niet, toch is het gelukt ze samen leuk op de foto te zetten! Plus, ik ben fan van de klassenfoto. Wat een leuke herinnering zo! En fijn dat werkelijk alle opties mogelik zijn qua bestellen. Van alles digitaal, tot een vel pasfoto's tot een pakket met vanalles!

Prachtige foto’s!

Ik ben heel blij met de foto’s die door jullie zijn gemaakt. Dankjewel!

Prachtige schoolfoto’s weer!

Ben zeer verrast met de creativiteit wat ze elke keer bedenken om een geslaagde foto ervan te maken! Dit jaar weer super mooie foto’s!!!

Wat een prachtige foto’s!

Mooie kwaliteit! Leuke klassenfoto , lekker origineel ! Prachtig!

Pluspunten

Leuke foto’s, Maar belachelijk duur en mis de kleine pasfoto’s

Wat goed koper maken. En ook pasfoto’s bij het set doen.

Hoi Vlinder, Bedankt voor je beoordeling. Goed om te lezen dat je de foto's leuk vindt :-) Heb je onze optie bestel los ook gezien? Daar staan onze fotovellen vanaf 3,99 euro en natuurlijk ook de kleine pasfoto's. Voor een pakketje inclusief pasfoto's kun je kiezen voor de set van 12,49. Dan ontvang je drie verschillende pasfotovellen + een gratis klassenfoto! Ik hoor graag of we je hierbij verder hebben kunnen helpen :-) Fijne dag!

Pluspunten

Enthousiast! Super leuke spontane foto’s!

Pluspunten

De schoolfoto’s zijn echt leuk en prachtig. Zelfs verrassend en fun. Mijn zoon kwam uit school en vertelde erover dat hij het leuk vond. Voor mij ook heel belangrijk. De klassenfoto is echt fantastisch creatief en origineel. Ik kon me er geen voorstelling bij maken, zeker na het vertellen van mijn zoon dat de kindjes uit de klas niet allemaal tegelijk op de foto gingen. Maar echt mijn compliment.

Een gecombineerde fotovel met verschillende posities.

Hoi Reghina, Bedankt voor je enthousiaste beoordeling, dat is nog eens leuk om terug te horen :-) Wat tof dat je zoon het zo leuk vond op de fotodag. Heel veel plezier van je foto's! Vrolijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten

Super leuke foto's, heel stoer ook!

Pluspunten

Mooie helderen foto's De klassenfoto is op een leuke originele manier gemaakt, zodat alle kinderen er leuk op staan.

Hoi Yasemen, Bedankt voor je leuke beoordeling! Wat tof dat je onze klassenfoto's zo origineel vindt :-) Heel veel plezier ervan. Groetjes, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten

Originele foto's, goede kwaliteit, snelle levering van de bestelling, snelle reactie op mail en super leuke winactie.

Graag iets minder keuze, ik zag door de bomen het bos op een gegeven moment niet meer. :-)

Hoi Evelien, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om voor ons een beoordeling te schrijven. En je hebt meegedaan aan onze winactie, leuk! Ik begrijp dat je bent overdonderd door al onze keuzes ;-) maar wij willen natuurlijk graag zoveel mogelijk opties bieden om voor iedere ouder een passende optie aan te bieden! Heel veel plezier van je bestelling. Vrolijke groet, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Pluspunten

Ze maken zeer professionele foto’s die zeker het geld waard zijn.

Pluspunten

Prachtige en originele schoolfoto's!

Pluspunten

Top! Dit jaar voor het eerst de schoolfoto via deze organisatie. niet alleen de foto's zijn super mooi, voor het allereerst kwamen de kinderen thuis van school en vertelde vol enthousiasme over de fotosessie. Voorheen vonden ze het verschrikkelijk! Enthousiasme zie je uiteraard terug in de foto's

Hoi Suzanne, Wat leuk om te horen dat je kinderen zo enthousiast thuis kwamen en dat het enthousiasme op de foto's is terug te zien natuurlijk :-) Heel veel plezier ervan! Groetjes, Rosella Nieuwe Schoolfoto

Over Nieuwe Schoolfoto