Top service!

Lisa heeft mij goed geholpen na mijn vraag over foto verzending! Prima opgepakt. Écht een topper!

Mooie foto’s maar….

Foto’s besteld van onze kleinkinderen. Leuke foto’s en prompt na bestelling geleverd. Maar… bij het plaatsen in een lijstje met een glasplaat plakken de foto’s op het glas waardoor de indruk ontstaat dat er vlekken op de foto zitten. Verscheidene malen glasplaat schoongemaakt maar het probleem blijft. Jammer van de mooie foto’s…

Supermooie foto's

Hele mooie foto's en goede service! Mijn oudste dochter zit op de middelbare school, fijn dat zij ook op de foto kon met haar broertje en zusje.

Leuke foto’s en goede service!

Leuke foto’s gemaakt van ons zoontje bij de opvang. Snelle levering en nadat mijn nichtje de foto’s had gezien wilde zij er ook eentje. Wij hadden al besteld dus even contact gehad en snel geholpen! Al bij al verdienen ze zeker een dikke 10! Nu snel een lijst bestellen en dan kunnen we hem ophangen :) Ook leuk dat je per foto een filter kunt kiezen trouwens!

Leuke foto's

Leuke foto's en je kan kiezen welke mooier. Mijn dochter vindt mooie foto's. Ik ben heel tevreden.

Super leuke schoolfoto's!

Ontzettend blij met de leuke schoolfoto's! Mijn dochter was best zenuwachtig, maar dat is niet terug te zien op de foto's!

Goede foto's (en service)

Nu twee jaar erg leuke foto's van onze kinderen. De klassenfoto miste een aantal kinderen door wat complicaties in de planning (COVID19 periode). De foto is daarna opnieuw in elkaar gezet met alle kinderen er op. Na wat communicatie met nieuweschoolfoto ontvingen we de ge-update versie.

Super goed

Mijn zoontje is op zijn opvang op de foto geweest. Nu is mijn zoontje een spring in het veld en zit eigenlijk nooit echt stil. Wij als ouders zijn dan ook super blij met het resultaat dat jullie als fotograaf hebben kunnen realiseren. De foto’s waren zo leuk dat we niet konden kiezen dus een pakket hebben gedaan met downloads zodat we voor de familie eventueel nog kunnen afdrukken. Nogmaals bedankt voor de super leuke foto’s

Service met een heel grote glimlach!

1 telefoontje waar je werkelijk super vrolijk van wordt. Niet alleen staan de kids met een grote glimlach op de foto, maar ook de service is om van te stralen, happy service!

Mooie foto's! En geduld voor kinderen

Ik vond dat het heel goed ging. Aardige fotograaf die wist hoe hij de kinderen op een rustige manier moest aansturen. Er zijn hele mooie foto's uit gekomen!

Gave foto’s, snel in huis!

Leuke school- en klassenfoto’s, spontaan, stoer en niet zo stijfjes. Gaaf dat het zwart-wit kan! Ik vond de digitale downloads wat prijzig maar de gedrukte prints echt een goede prijs/kwaliteit. Blij mee!

Top service, enthousiast personeel, snelle service!

Mijn vraag werd gelijk serieus genomen, werd gelijk uitgezocht. Antwoord op mijn vraagt en extra service gekregen. Snelle reactie Whatsapp, en snelle behandeling op de mail.

Super service en mooie foto’s

Hele leuke foto’s Veel mogelijkheden van kiezen pakket Binnen een ruime tijd nog mogelijk extra te bestellen

Prachtige & zeer creatieve foto's

Wij zijn ontzettend door jullie verrast! Wat een prachtige en leuke foto's hebben jullie gemaakt van onze kinderen, echt te gek!

Zoals gewenst.

Super mooie originele foto's geworden

Hele mooie, originele foto's geworden, ook de klassenfoto! We hebben ze meteen besteld!

Hoi Valeria, Top om te lezen dat jullie de foto's mooi en origineel vinden! Dank voor het compliment :-) We vonden het mega leuk om op jullie school te mogen fotograferen. Veel plezier van de foto's, maar dat moet goed komen :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Positief!

Onze kinderen zijn op de foto gezet op school! Wat een geweldig leuke foto's! Ze staan er prachtig op, precies zoals ze zijn. Mooie belichting en achtergrond! Dik tevreden. De foto's meteen besteld, gaat heel makkelijk, en ze waren erg snel binnen! Blij:-)

Hoi Carolien, Joehoeee we hebben je blij gemaakt! Zo tof :-) Geweldig dat jullie kids zo herkenbaar op de foto's staan. En de school heeft ook nog eens de goede keuze in achtergrond gemaakt volgens jullie! We willen jullie bedanken voor de bestelling! Geniet van de foto's :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto's, snelle bezorging.

Prachtige foto's, snelle verzending en prettige communicatie.

Ha Ilona, 3x blij! Super dat je de foto's prachtig vindt. Geef ze vooral een mooi plekje! Van communiceren houden we hier wel, dus daar blijven we lekker mee doorgaan :-) Wie weet spreken we elkaar volgend jaar weer! Vrolijke groetjes, Jaimie

Fantastische foto's en kindvriendelijk personeel

Ons meisje wilde eerst helemaal niet op de foto, maar door het geduld van de fotograaf en haar enthousiasme is het allemaal toch gelukt en hebben wij prachtige foto's van ons meisje. Heel erg bedankt!

Dat meen je niet Maaike! Dit is echt mega tof om te lezen #blij!!!. Op deze manier willen de foto's blijven maken. Super veel plezier van de foto's van jullie prachtige meid! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super creatief

Leuke foto's en vooral creatieve schoolfoto, heel leuk bedacht is weer een wat anders dan de standaard.

Hoi Sabina, Wat tof dat de creativiteit jou zo opvalt! Hadden wij maar zo'n schoolfoto in onze tijd hè? :-) Dankjewel voor het compliment en veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Gewoon fantastisch!!

Wat zul ik zeggen? Je ziet gewoon de Karakter van de kindjes OP DE FOTOS! ik vind dat is echt moeilijk te doen maar nog is het gelukt! Ik hou hou hou van de Fotos!! Heel erg bedankt!!

Marie! YES! Dat jij het karakter van de kindjes kunt zien op de foto zegt heel veel. Wauw! We hebben super toffe fotografen die het ontzettend leuk vinden om te werken met kinderen. Kan bijna niet anders dat het een gezellige boel was tijdens de fotodag :-) Wij wensen jou veel veel veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Geweldig mooie foto's in coronatijd

Wat een geweldige klassenfoto's en dat in coronatijd. Super mooi en leuk gedaan.

Hoi Angelique, Wat tof dat je de klassenfoto geweldig vindt! Ook in coronatijd zijn we graag creatief :-) Fijn dat we de kinderen als nog allemaal samen op de foto kunnen krijgen. Dankjewel voor het compliment en jij bedankt voor de bestelling! Vrolijke groetjes, Jaimie

Wow, mooie foto's!

Mooie schoolfoto's, keuze uit 3 kleuropties. Maakt het niet makkelijker ;-). Erg blij met deze fotograaf.

Hoi Karin, Soms is een keuze maken zó moeilijk hè! Blij om te lezen dat je het mooie foto's vindt. Geniet van de foto's en bedankt voor het bestellen van deze kiekjes! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super gave foto’s

Voor het eerst fotograaf van Nieuwe Schoolfoto op school geweest. Kids kwamen al super enthousiast terug van school. En resultaat is ook echt super!!

Ha Eva, Yeeeeesss! Kinderen blij = ouders blij = wij blij! Geweldig om te lezen dat het resultaat super is :-) We wensen jullie veel plezier van de foto's en hopelijk tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Jaimie

Leuke foto's, blij mee!

Onze dochter vond het leuk dat de schoolfotograaf kwam en het resultaat is ernaar: ze staat op de foto zoals wij haar kennen, zonder overdreven te poseren of juist verlegen te zijn. Complimenten aan de fotograaf dus. De klassenfoto is ook leuk geworden. De foto's bestellen kost behoorlijk wat, maar dat heb ik er wel voor over. Een (pas)foto voor oma's en tantes blijft toch altijd leuk, misschien wel extra in dit digitale tijdperk.

Hoi Madeleen, Zo fijn om jouw review te lezen! Hoe jullie dochter de fotodag heeft ervaren is precies zoals we het willen :-) We wensen jullie heel veel plezier van de foto's, maar volgens mij komt dat wel goed! Vrolijke groetjes, Jaimie

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.