Ieder jaar prachtige school foto's.

Mooi foto's Website is overzichtelijk Makkelijk om de foto's te bestellen. Kan zelf alles aanpassen zoals achter grond kleuren en formaat kiezen. Zeer tevreden over de foto's ieder jaar. Ook altijd een hele leuke klassenfoto's. Niet zo standaard op een bankje zittend en rij er achter zoals je vaak ziet.... zou geen andere schoolfotograaf willen.

Hi Mariëlle, Wat een mega positieve review en super om te lezen dat je zo tevreden bent over de website en de foto's!! Daar worden we blij van! Geniet van de foto's en hopelijk zien we je volgend jaar weer terug! Met vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Leuke en vrolijke foto’s

De schoolfoto’s zien er gezellig en leuk uit! Wat ik leuk vind is dat ik een heel andere kleur kan kiezen als achtergrond. De service is persoonlijk, aardig en snel. Een aanrader dus!

Hey Viola! Wat een toffe reactie, heel erg bedankt voor je aardige woorden! Geniet van de foto’s en maak er een sfeervol hoekje van in huis! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Superleuke foto's

Topfoto's en hele fijne website om ze te bestellen. Heel veel keuze en mogelijkheden.

Hey Angie!! Wat geweldig om te lezen dat je zo blij bent met de topfoto's en onze website vol met keuzes! Dankjewel daarvoor! Geef de foto's een mooi plekje in huis & hopelijk tot volgend (school)jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto’s en snelle levering

De foto’s zijn erg mooi geworden. Je kan verschillende kleuren kiezen voor bv de achtergrond, heel mooi. Bestelling ging makkelijk en de levertijd is kort! Woensdagavond laat besteld en vrijdagochtend al binnen!! Top!

Hey Paula! Wat een super ervaring zeg, geweldig om te lezen dat je er zo blij mee bent! Geniet van de super mooie foto's & weet ons te vinden over eventuele vragen! Geef de foto's een mooi plekje thuis ;-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Goeie service!

Goed en snel geholpen. Mooie foto's ook.

Hoi hoi! Super bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de keuze aan foto's & de gegeven service :-) Geniet van de foto's & geef ze een mooi plekje thuis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super leuke foto's

De foto's zijn makkelijk te bestellen en geheel aan te passen naar je eigen wensen. En de prijs is ook prima. Echt een aanrader.

Hey Esther, Dankjewel voor deze lovende woorden zeg, wauw!! Geniet van de foto's & weet ons te vinden als wij je nog ergens bij kunnen helpen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Ik ben super snel geholpen na een vraag. Top team en service. Bedankt!

Hey Nuwal! Heel erg bedankt voor je top review! :-) Geniet van deze tijdloze herinneringen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto's en een super service!!

Ik had foto's besteld! Bij post nl stond er dat de foto's bezorgd waren maar helaas niks ontvangen..Ik had een mail gestuurd naar nieuwe school foto.. Wat een top service!! Er werden gelijk nieuwe foto's opgestuurd! helemaal blij met mijn bestelling! Super bedankt..

Hi Tamara, Hartelijk dank voor je positieve feedback! 😄 We streven ernaar onze klanten tevreden te stellen, dus het is fantastisch om te horen dat we daarin geslaagd zijn! 🌟 Geniet van de super leuke foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super leuke foto’s!

Onwijs leuke foto’s van onze dochter mogen ontvangen! Hier moet een hoop geduld in gezeten hebben. Onwijs bedankt!

Hi Annemieke, Dankjewel voor je mooie review! 🙌 We streven naar een positieve ervaring voor al onze klanten, dus het is fantastisch om te horen dat we daarin geslaagd zijn! 😄 Geniet van de mooie herinneringen. Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Verfrissend!

Onwijs enthousiast over de leuke schoolfoto's van ons zoontje. Verfrissende beelden die hem echt vangen zoals hij is, en dat zonder eerdere camera ervaring. Vooral de elementen zoals een auto etc maken het verrassend leuk. Hadden we dat 30 jaar geleden maar gehad ;-) Dikke aanrader!

Hi Kim, Wow, wat een fantastische review! 😊 Jullie blij maken is ons doel, dus het is geweldig om te horen dat de ervaring zo positief was! 🌟 Geniet van de mooie herinneringen en geef ze een speciaal plekje thuis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Uitstekende service en een duidelijke site!

Ik kwam net en vlot door de site heen en heb hierdoor makkelijk de foto’s kunnen bestellen! En wat een mooie foto’s zijn het geworden, zeker een aanrader.

Hi Nino, Bedankt voor jouw toffe review! Super goed om te lezen dat je de foto's makkelijk hebt kunnen bestellen en dat je vind dat het mooie foto's zijn geworden! Daar doen we het voor natuurlijk! :D Geniet van deze leuke foto's en geef ze een mooie plek thuis! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

De foto's zijn prachtig gelukt.

Ik werd super blij toen ik de foto's zag.De kwaliteit is perfect.En heel mooi!

Hey hoi! Super bedankt voor je review! Mega fijn om te lezen dat je super blij werd toen je de foto's zag. Dat is wat we willen natuurlijk! Hopelijk hebben jullie allemaal net zo genoten van de fotodag als wij! :D Veel plezier van de foto's en wie weet tot volgend jaar! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Prachtige foto’s en kindvriendelijke fotograaf!

Fotograaf wist kinderen goed af te leiden en aan het lachen te krijgen. Foto’s zijn echt prachtig geworden.

Hi Fay, Nou, wat een super lieve woorden! Geweldig, dankjewel daarvoor!! Geniet van deze prachtige foto's & hopelijk tot volgend (school)jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Snelle terugbelactie en nog korting:)

Had korting cadeau gehad als hulp, op zich al leuk extraatje. Deze ingevuld op de bestelpagina, maar met pagina verversen werkte de kortingscode niet. Een maand later nog eens tijd gevonden om te gaan bestellen. Maar code werkte weer niet.. dus belde jullie even op. Jullie waren helaas even niet bereikbaar. Terwijl ik ophing zag ik dat mijn code eigenlijk verlopen was en toen belde een van jullie collega's mij alweer terug. Na uitleg, werd me verteld dat ik toch de korting zou krijgen, kon bestellen en het bedrag zou woeden teruggestort:)!

Hey Natalie, Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn dat mijn collega jou zo snel heeft kunnen terug bellen en dat je alsnog de korting hebt kunnen krijgen! Geniet van de foto's en we vertrouwen erop dat ze een mooie plek krijgen in huis!:D Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Happy Service!!

Toch nog een verlate bestelling van de schoolfoto’s! Wat een attente, snelle en fijne service. Gelukkig had ik zelf de bewaartermijn verlengd en konden de foto’s nog afgedrukt worden. Mijn jaarboek is weer compleet ❤️ Dankjewel Nieuwe Schoolfoto en Remy!

Hey Danielle! Wat fijn om te lezen dat je de klantenservice een fijne service vind en dat natuurlijk je jaarboek weer compleet is! Veel plezier van de foto's! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Prachtige foto’s en snelle service

De schoolfoto’s zijn prachtig! Leuke poses zodat het ook echt leuke foto’s zijn.

Hi Marjolein! Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn blij te horen dat je de foto's prachtig vind en dat de poses de foto's leuk maken! Dat is ons doel natuurlijk en daar blijven we mee door gaan! :-) Veel plezier van de foto's en wie weet tot de volgende! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Leuke foto’s & makkelijk te bestellen!

Keuze uit veel verschillende foto’s. Makkelijk te bestellen.

Hey Sam, Super bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de keuze aan foto's en dat je het bestelproces als makkelijk ervaart. Geniet van de foto's en geef ze een mooie plek in huis! Vrolijke groet, Team Nieuwe schoolfoto

Fijne snelle professionele service

Ik had perongeluk de verkeerde set foto's besteld. Nadat ik had gemaild kreeg ik heel snel een mail terug. Een hele fijne snelle service. Dank daarvoor!

Hey Laura! Dankjewel voor je super review!! Wat fijn om te horen dat we je snel hebben kunnen assisteren! Bedankt voor je begrip en waardering! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Fantastisch!

Goede service en heel prettige communicatie! Ik had contact met aardige mensen die rekening houden met de wensen van de klant en bereid zijn om je met alles goed te helpen!

Hi Marjolijn, Super bedankt voor je lieve woorden! Heel fijn om te lezen dat je contact met ons prettig is verlopen! Veel plezier van de foto's en wie weet tot de volgende keer! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Door omstandigheden was t erbij gebleven om een bestelling te plaatsen. Toen ik eenmaal zover was, was die ene achtergrond verdwenen...natuurlijk de achtergrond die ik t mooist vond.. Na een mailtje werd zonder problemen die ene achtergrond weer aangezet. Super service!!!

Hi Geertje, Hartelijk dank voor jouw vriendelijkheid in de mailtjes en deze review, doet ons goed! En het is ook een hele mooi achtergrond, was een kleine moeite. Jij blij, wij blij! :D Geef ze een mooie plek in huis en geniet van de foto's! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Hartstikke leuke foto’s

Hartstikke leuke foto’s zijn er gemaakt, zeer snel verzonden! Super fijn gr lisanne

Hey Lisanne! Jouw enthousiasme over de foto's is een opsteker voor ons, heel erg bedankt!! 🌟 We zijn blij dat ze in de smaak vallen! Geniet van de foto's & wie weet tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Fijn geholpen na mijn eigen fout

Zeer prettig gesprek waarin correct en coulant werd omgegaan met het herstellen van een bestelformulier die ik zelf had gemaakt. Complimenten!

Hey hoi! Hartelijk dank voor je positieve feedback! 🌟 Fijn om te horen dat je het gesprek als prettig hebt ervaren en dat we je goed konden helpen bij het herstellen van het bestelformulier. Jouw complimenten worden zeer gewaardeerd!! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Klantvriendelijk en prachtige foto’s

Prachtige foto’s ontvangen. Bij vragen werd ik goed geholpen en zijn wij erg tevreden van jullie service!

Hey Cynthia! Wat fantastisch om te lezen/horen dat je blij bent met de ontvangen foto's! 📸 Bedankt voor je complimenten over onze service. Als er ooit vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Uitstekende en bijzonder vriendelijke service!!

Hulde voor Remy die zijn uiterste best heeft gedaan om de klassenfoto van mijn zoon na te sturen. Met warmte en humor weet hij een heel goed klantcontact op te bouwen. Daarnaast is de schoolfoto van mijn zoon erg mooi! De beste in jaren! Dus ook complimenten voor de fotograaf!

Hey Valerie, Dankjewel voor je lovende woorden!! 🌟 Remy (& zijn Happy Manager-collega's) doet zijn best en we zijn blij dat hij kon bijdragen aan een positieve ervaring! Geweldig om te horen dat de schoolfoto van je zoon zo goed bevalt. We geven je complimenten graag door aan onze getalenteerde fotograaf. 📸 Geniet van deze super foto's & hopelijk tot volgend (school)jaar!! Met vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super mooie en leuke foto’s!!

Super leuk dat je zelf je achtergrond kan aanpassen. Verschillende poses en echte topkwaliteit!

Hey Noa! Wat super om te lezen dat je zo blij bent met de foto's en de variatie! :-) Wellicht volgend jaar nóg meer leuke foto's, hopelijk tot dan!! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.