Super mooie fotos en echt een topservice!

Ik belde vandaag even om te kijken of wat in mijn winkelmandje zat ook daadwerkelijk was wat ik wilde en een super vriendelijke dame hielp mij hierbij. Wist niet dat er nog zulke klantvriendelijke mensen bestonden! Hoop volgend jaar weer op deze schoolfotograaf! Ga ze zeker weer aanbevelen bij school!

Hoi Sarina, Zo'n lieve review van jou! We vinden het altijd leuk om net iets extra's voor je te doen, dus super tof dat dit goed heeft aangeslagen bij jou :-D Veel plezier van de foto's van jouw knappe kids! Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto's!

Allebei de kids waren mega enthousiast over de school foto, we weten het zeker mam hij is super mooi geworden! Ze hebben gelijk, wat een gave foto's!

geweldige persoonlijke service!

Wij hadden een speciaal verzoek mbt de afmetingen. Nieuwe Schoolfoto reageerde daar bijzonder snel, vriendelijk en behulpzaam op en stuurde ons de foto in de speciale maat zelfs toe zonder verzendkosten. Niets dan lof!

Hoi Julie, Het was super leuk om jou te helpen met het grote formaat van de groepsfoto! Jullie hebben de set nu compleet ;-) Dankjewel voor jouw lieve review en veel plezier van de foto! Vrolijke groetjes, Jaimie

Beautypeagantpoppen in plaats van mijn kinderen

Eindelijk dit jaar een andere schoolfotograaf. Hopelijk nu wel een die snapt hoe hij/zij kinderen moet fotograferen. Helaas, dit is nog erger dan de afgelopen jaren! In plaats van mn eigen kinderen zie ik twee oudere vrouwen zitten op de foto... Wanneer gaat een schoolfotograaf begrijpen dat kinderen als kinderen op de foto gezet moeten worden en niet in een of andere modehouding die totaal niet bij ze past?!? En dan is er niet eens de optie om uit meerdere fotos te kiezen. Je krijgt er drie (portret, hele lichaam en klas) en daar moet je het mee doen... Voor mij dit jaar enkel de klassenfoto. Ik schiet mn eigen portretten wel.

Ha Angelique, Dankjewel voor jouw eerlijke review! Wat tof dat wij de foto's hebben mogen maken, maar wat balen dat ze zo tegenvallen :-( Wij proberen natuurlijk ieder kind als zichzelf op de foto te zetten, dus het is erg jammer om te horen dat dit bij jouw dochters niet is gelukt. Wij maken altijd meerdere foto's van de kinderen, dus we kunnen voor jou kijken of er andere, betere foto's zijn die jij nog niet hebt gezien! Stuur mij vooral even de inlogcodes van de meiden. Dan kijk ik met je mee :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Echt super geweldig mooi

De foto’s zijn zooooooooooo mooi ben zo tevreden superrrrrr!!!!!!

Whaaaaaaa Mari!!! Zoooo leuk dat je zo tevreden bent en dit met ons deelt :-D We worden helemaal blij van jouw review haha! Het was ook erg leuk om hem op de foto te zetten :-) Heel veel plezier van de foto's! Geef ze een mooi plekje hè. Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooi

Relaxte werkhouding en super mooie resultaat

Gisteren foto's besteld van mijn dochter Luna en wat zijn ze weer mooi zoals elk jaar En wat een snelle service gisteren besteld en vandaag al verzonden.

Ha Wendy, Wat een TOP reactie van jou! Super fijn dat je ze net als vorig jaar weer mooi vindt! :) Heel veel plezier ervan en geef de foto's een mooi plekje! Vrolijke groetjes, Willemijn

Super mooie foto’s en top service

Hele mooie foto’s weer gemaakt op school! Klein probleempje omdat er een foto miste maar is super snel opgelost! Echt een top service.

Hoi Danielle, Wat tof dat je de foto's zo mooi vindt! En kleine probleempjes doen we natuurlijk niet moeilijk over ;-) Fijn dat je nu alles tiptop in huis hebt! Heel veel plezier van de foto's en dankjewel voor je review! Vrolijke groetjes, Willemijn

Mooie, frisse foto’s

Zelfs aan het einde van de winter weten jullie er met bleke kinders iets moois van te maken. Vooral de klassenfoto is origineel en heeft een leuke compositie. Ik was bovendien bij verrast door de portretten. Ik zou jullie dan ook zeker aanbevelen voor originele schoolfoto’s.

Ha Maaike, Dankjewel voor jouw leuke review! 🤩 We proberen er in de winter natuurlijk net zo'n feestje van te maken, tof dat dat is gelukt :) Heel veel plezier van de foto's ! Vrolijke groetjes, Willemijn

Super fotograaf die bij ons op school kwam, ze lette heel goed op de details bij de kinderen (snotttebel, ladder in panty, sluiting kettinkje) om zo de best mogelijke foto's te maken. Het eindresultaat is ook super, niet eerder zo een leuke schoolfoto van mijn zoon gehad, ook de klassenfoto is heel mooi ieder kind staat er goed op.

Ha Priscilla, Wat een feestje was het bij jullie op de Rietvink! En wat een topper is het hè, fotograaf Assia. 🥳 Super bedankt voor jouw leuke review, veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Willemijn

Al een paar jaar maken jullie de schoolfoto's bij onze kids op school. En elk jaar weer zijn ze super! Nu weer gelijk besteld, ze zijn te leuk!

Ha Tamara, Super bedankt voor jouw leuke review zeg! High five voor jou! :D Wat tof dat we al vaker bij jullie langs zijn geweest, hopelijk weer tot de volgende keer 😊 Vrolijke groetjes, Willemijn

Helemaal top

Wat een ongelofelijke leuke foto's van mijn kindje echt super blij mee! Top fotograaf!

Ha Robin, Jij bent helemaal top! 🥳 Heel veel plezier van de foto's, geef ze een mooi plekje! Vrolijke groetjes, Willemijn

Awesome Pictures

We know how difficult it is to make my son sit and take a picture but the portrait picture is amazing. Thank you ! We weten hoe moeilijk het is om mijn zoon te laten zitten en een foto te maken, maar de portretfoto is geweldig. Dank je wel !

Hi Solomon! What a lovely review! Just had a look at the photos and it is not at all visible it was difficult to make your son sit down ;-) Hope you enjoy the photos! Happy greetings, Willemijn

Super blij verrast met de prachtige schoolfoto's van onze zoon.

Ha Anneloes, En wij zijn super verrast met jouw toffe reactie! #highfive :D Heel veel plezier van de kiekjes! Vrolijke groetjes, Willemijn

Verrassend

Ik was niet aanwezig bij de shoots. Op een fotoblad kreeg ik een portretfoto te zien met inloginstucties. Eenmaal op de site werd ik verrast met meerdere leuke foto's. Wat zijn ze mooi! Ben positief verrast. Ik waarschuw alvast. Je gaat alle foto's bestellen, want ze zijn te mooi om keuze een te maken!

Ha Esat, Wat superleuk, jouw reactie! Wat fijn dat je ze zo mooi vindt. Heb even gespiekt en wat een lief koppie zeg! Snap dat je daar niet uit kan kiezen ;-) Heel veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Willemijn

Super service!

De foto's van mijn zoontje waren een beetje licht uitgevallen, maar na contact met de klantenservice is dit heel goed opgelost en zijn ze nogmaals bewerkt. Super bedankt voor de snelle reactie en afhandeling, Jaimie.

Als ouder ben je toch altijd bang hoe je kind zich presenteert en of de fotograaf dan wel de juiste hoek weet te pakken en dat lukt toch maar mooi!! erg blij met de foto's!!

Hoi Samarah, Haha, het moment dat je de schoolfoto's van je kind gaat bekijken... blijft altijd spannend! Superrrr dat je zo blij bent met de foto's :-) Dankjewel voor jouw review en natuurlijk ook voor jouw bestelling! Vrolijke groetjes, Jaimie

Wat een klantenservice

Eerder een review geplaatst met een opmerking dat de (glans) foto bij plaatsing in een lijst met glas vlekken veroozaakte. Daarop werd direct geregeerd door Nieuwe Schoolfoto en we hebben gratis nieuwe matte foto's gekregen. Prima reactie en adequate behandeling door de klantenservice. Daar kunnen veel bedrijven wat van leren.

Leuke afwisselende foto’s

Keuze uit verschillende foto’s is verschillende setting Makkelijke site te gebruiken met uitzoeken! Heel erg leuk gedaan

Hoi Kyra, Dankjewel voor jouw positieve review! Fijn dat jij de website zo makkelijk te gebruiken vond :-) We wensen je veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Zeer klantvriendelijk

Op de dag van de schoolfoto's had onze dochter krentenbaard. Ze stond zeer leuk op de foto maar met zo'n moment opname is de foto toch helaas niet gelukt. Het is Nieuwe Schoolfoto gelukt om haar foto en de familie foto zeer mooi te bewerken. Nu zijn we heel blij met een geslaagd eindresultaat!

Hoi Stefan, Whoehoeee wat een topper van een foto is het geworden hè? Kan ook niet anders met zo'n toppertje voor de camera :-) Leuk dat we jullie kids op de foto mochten zetten! Wie weet tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Jaimie

DE FOTOS ZIJN SUPER MOOI GEMAAKT. IK HAD EEN FOUT GEMAAKT MET DE BESTELLING MAAR DEZE IS HEEL GOED OPGELOST EN AANGEPAST NAAR WAT IK WILDE HEBBEN ECHT SUPER!

Hoi Yvonne, Bedankt voor jouw lieve en vrolijke review! Iedereen maakt wel eens een foutje. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen :-D We wensen je heel veel plezier van de foto's, maar dat komt volgens mij wel goed :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Stoer

Heel erg blij met de stoere foto's van mijn oudste zoon! De leukste schoolfoto tot nu toe!!

Ha Michelle, Dit is me toch een topper van een compliment. Ge-wel-dig dat wij de leukste schoolfoto tot nu toe voor jullie hebben kunnen maken :D Geef de foto's maar een tof plekje! Vrolijke groetjes, Jaimie

Top service!

Lisa heeft mij goed geholpen na mijn vraag over foto verzending! Prima opgepakt. Écht een topper!

Hoi Robert Jan, Ja ja, Lisa is inderdaad een topper! Wij worden altijd heel vrolijk van haar op kantoor :-) Ik geef het compliment aan d'r door. Veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto’s en top klantenservice

Foto’s besteld van onze kleinkinderen. Leuke foto’s en prompt na bestelling geleverd. Bij het plaatsen in een lijstje met een glasplaat plakten de (glans)foto’s helaas op het glas waardoor de indruk bestond dat er vlekken op zaten. Nieuwe Schoolfoto nam op basis van mijn review hier contact op en bood aan de foto’s gratis om te wisselen voor matte exemplaren waarbij dit fenomeen zich niet voordoet. Contact met de klantenservice verliep zeer prettig en de nieuwe foto’s werden prompt opgestuurd. Prima service dus!

Ha Thieu, Wat ongelofelijk leuk dat jullie foto's van de kleinkinderen hebben besteld! Zonde dat de foto's vlekken achterlaten. Niet de bedoeling natuurlijk. Ik heb geen berichtje van jullie ontvangen hierover. We willen jullie graag een leuke oplossing aanbieden :-) Ik zal jou een mailtje sturen! Vrolijke groetjes, Jaimie

Supermooie foto's

Hele mooie foto's en goede service! Mijn oudste dochter zit op de middelbare school, fijn dat zij ook op de foto kon met haar broertje en zusje.

Ha Britt, Geweldig compliment! Dankjewel :-) Super leuk dat we jouw kids samen op de foto hebben mogen zetten. Dat zijn nog eens leuke herinneringen voor later! Vrolijke groetjes, Jaimie

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.