Goede foto's (en service)

Nu twee jaar erg leuke foto's van onze kinderen. De klassenfoto miste een aantal kinderen door wat complicaties in de planning (COVID19 periode). De foto is daarna opnieuw in elkaar gezet met alle kinderen er op. Na wat communicatie met nieuweschoolfoto ontvingen we de ge-update versie.

Hoi Rien, Al twee jaar zelfs! Leuk joh :-) Tijdens de coronaperiode hebben we natuurlijk ons best gedaan om alle kinderen als nog op de foto de krijgen. Tof dat dat bij jullie is gelukt! Veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super goed

Mijn zoontje is op zijn opvang op de foto geweest. Nu is mijn zoontje een spring in het veld en zit eigenlijk nooit echt stil. Wij als ouders zijn dan ook super blij met het resultaat dat jullie als fotograaf hebben kunnen realiseren. De foto’s waren zo leuk dat we niet konden kiezen dus een pakket hebben gedaan met downloads zodat we voor de familie eventueel nog kunnen afdrukken. Nogmaals bedankt voor de super leuke foto’s

Ha Suzanne, Wat tof om te lezen dat wij jullie zoontje zo leuk op de foto's hebben kunnen zetten! Dat kan nog wel eens een uitdaging zijn met energieke kids ;-) Slim dat jullie voor het pakket hebben gekozen. Zo hebben jullie wellicht ook opa's en oma's blij kunnen maken met de foto's! Jullie bedankt voor de bestelling! Vrolijke groetjes, Jaimie

Service met een heel grote glimlach!

1 telefoontje waar je werkelijk super vrolijk van wordt. Niet alleen staan de kids met een grote glimlach op de foto, maar ook de service is om van te stralen, happy service!

Hoi Suzanne, YES! Ons doel is behaald :-D Bel vooral nog eens terug. Vinden we altijd leuk haha. Geniet van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto's! En geduld voor kinderen

Ik vond dat het heel goed ging. Aardige fotograaf die wist hoe hij de kinderen op een rustige manier moest aansturen. Er zijn hele mooie foto's uit gekomen!

Hoi Christa, Zo fijn om achteraf nog te horen hoe je de fotograaf vond werken! Dat compliment geven we door :-) Dankjewel voor je bestelling en heel veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Gave foto’s, snel in huis!

Leuke school- en klassenfoto’s, spontaan, stoer en niet zo stijfjes. Gaaf dat het zwart-wit kan! Ik vond de digitale downloads wat prijzig maar de gedrukte prints echt een goede prijs/kwaliteit. Blij mee!

Hoi Didi, Yesss jij ziet het verschil tussen vroegere schoolfoto's en de schoolfoto's van nu! Wij houden van spontane kids op de foto's. Dankjewel voor jouw bestelling! Vrolijke groetjes, Jaimie

Top service, enthousiast personeel, snelle service!

Mijn vraag werd gelijk serieus genomen, werd gelijk uitgezocht. Antwoord op mijn vraagt en extra service gekregen. Snelle reactie Whatsapp, en snelle behandeling op de mail.

Ha Nille, Wij nemen alle vragen serieus, maar gooien er ook wat humor doorheen :-D Fijn dat we je hebben kunnen helpen! Veel plezier van de toffe foto's :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Super service en mooie foto’s

Hele leuke foto’s Veel mogelijkheden van kiezen pakket Binnen een ruime tijd nog mogelijk extra te bestellen

Hoi Philip, Super om te lezen dat je de foto's heel leuk vindt! Dat vinden wij nou ook ;-) We wensen jullie veel plezier van het fotopakketje. Vrolijke groetjes, Jaimie

Prachtige & zeer creatieve foto's

Wij zijn ontzettend door jullie verrast! Wat een prachtige en leuke foto's hebben jullie gemaakt van onze kinderen, echt te gek!

Hoi Nathalie, Whoehoeee jouw reactie is waar we het voor doen, Nathalie! Veel plezier van de foto's. Zo'n leuke herinnering voor later. Vrolijke groetjes, Jaimie

Zoals gewenst.

Hoi Muharrem, Tof om te lezen dat de foto's zijn zoals je graag wilde! Veel plezier van de foto's :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Super mooie originele foto's geworden

Hele mooie, originele foto's geworden, ook de klassenfoto! We hebben ze meteen besteld!

Hoi Valeria, Top om te lezen dat jullie de foto's mooi en origineel vinden! Dank voor het compliment :-) We vonden het mega leuk om op jullie school te mogen fotograferen. Veel plezier van de foto's, maar dat moet goed komen :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Positief!

Onze kinderen zijn op de foto gezet op school! Wat een geweldig leuke foto's! Ze staan er prachtig op, precies zoals ze zijn. Mooie belichting en achtergrond! Dik tevreden. De foto's meteen besteld, gaat heel makkelijk, en ze waren erg snel binnen! Blij:-)

Hoi Carolien, Joehoeee we hebben je blij gemaakt! Zo tof :-) Geweldig dat jullie kids zo herkenbaar op de foto's staan. En de school heeft ook nog eens de goede keuze in achtergrond gemaakt volgens jullie! We willen jullie bedanken voor de bestelling! Geniet van de foto's :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Mooie foto's, snelle bezorging.

Prachtige foto's, snelle verzending en prettige communicatie.

Ha Ilona, 3x blij! Super dat je de foto's prachtig vindt. Geef ze vooral een mooi plekje! Van communiceren houden we hier wel, dus daar blijven we lekker mee doorgaan :-) Wie weet spreken we elkaar volgend jaar weer! Vrolijke groetjes, Jaimie

Fantastische foto's en kindvriendelijk personeel

Ons meisje wilde eerst helemaal niet op de foto, maar door het geduld van de fotograaf en haar enthousiasme is het allemaal toch gelukt en hebben wij prachtige foto's van ons meisje. Heel erg bedankt!

Dat meen je niet Maaike! Dit is echt mega tof om te lezen #blij!!!. Op deze manier willen de foto's blijven maken. Super veel plezier van de foto's van jullie prachtige meid! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super creatief

Leuke foto's en vooral creatieve schoolfoto, heel leuk bedacht is weer een wat anders dan de standaard.

Hoi Sabina, Wat tof dat de creativiteit jou zo opvalt! Hadden wij maar zo'n schoolfoto in onze tijd hè? :-) Dankjewel voor het compliment en veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Gewoon fantastisch!!

Wat zul ik zeggen? Je ziet gewoon de Karakter van de kindjes OP DE FOTOS! ik vind dat is echt moeilijk te doen maar nog is het gelukt! Ik hou hou hou van de Fotos!! Heel erg bedankt!!

Marie! YES! Dat jij het karakter van de kindjes kunt zien op de foto zegt heel veel. Wauw! We hebben super toffe fotografen die het ontzettend leuk vinden om te werken met kinderen. Kan bijna niet anders dat het een gezellige boel was tijdens de fotodag :-) Wij wensen jou veel veel veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Geweldig mooie foto's in coronatijd

Wat een geweldige klassenfoto's en dat in coronatijd. Super mooi en leuk gedaan.

Hoi Angelique, Wat tof dat je de klassenfoto geweldig vindt! Ook in coronatijd zijn we graag creatief :-) Fijn dat we de kinderen als nog allemaal samen op de foto kunnen krijgen. Dankjewel voor het compliment en jij bedankt voor de bestelling! Vrolijke groetjes, Jaimie

Wow, mooie foto's!

Mooie schoolfoto's, keuze uit 3 kleuropties. Maakt het niet makkelijker ;-). Erg blij met deze fotograaf.

Hoi Karin, Soms is een keuze maken zó moeilijk hè! Blij om te lezen dat je het mooie foto's vindt. Geniet van de foto's en bedankt voor het bestellen van deze kiekjes! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super gave foto’s

Voor het eerst fotograaf van Nieuwe Schoolfoto op school geweest. Kids kwamen al super enthousiast terug van school. En resultaat is ook echt super!!

Ha Eva, Yeeeeesss! Kinderen blij = ouders blij = wij blij! Geweldig om te lezen dat het resultaat super is :-) We wensen jullie veel plezier van de foto's en hopelijk tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Jaimie

Leuke foto's, blij mee!

Onze dochter vond het leuk dat de schoolfotograaf kwam en het resultaat is ernaar: ze staat op de foto zoals wij haar kennen, zonder overdreven te poseren of juist verlegen te zijn. Complimenten aan de fotograaf dus. De klassenfoto is ook leuk geworden. De foto's bestellen kost behoorlijk wat, maar dat heb ik er wel voor over. Een (pas)foto voor oma's en tantes blijft toch altijd leuk, misschien wel extra in dit digitale tijdperk.

Hoi Madeleen, Zo fijn om jouw review te lezen! Hoe jullie dochter de fotodag heeft ervaren is precies zoals we het willen :-) We wensen jullie heel veel plezier van de foto's, maar volgens mij komt dat wel goed! Vrolijke groetjes, Jaimie

Slechte belichting en duur

Dit jaar voor het eerst gefotografeerd door nieuweschoolfoto.nl. Het valt me op dat de kritiekpunten die ik heb over de schoolfoto’s ook een behoorlijk aantal keren in deze reviews te vinden zijn. De foto’s zijn overbelicht. De kleur van het shirt van mijn kind valt helemaal weg, ook valt er een stuk van het haar/hoofd weg. Ook bij mijn andere kind is het licht op het haar heel gek. De witte achtergrond werkt ook niet met deze belichting. Beide kinderen hebben ook een nep-glimlach. Bij mijn ene kind is een rode vlek op zijn tanden te zien, maar ik kan online niet goed zien wat dat is. Er zat ook een klein plekje bij de neus, maar op de foto ziet het er veel groter en roder uit dan het real life was. Ik durf de foto’s zo niet te bestellen. De klassenfoto is leuk bedacht, maar ik ben toch blij dat mijn kind niet ondersteboven aan een kubus hangt. Voor het algemene plaatje staat dat leuk en creatief, maar ik zou er als ouder niet blij mee zijn als mijn kind er zo op staat. Daarnaast vind ik de foto’s erg duur. De pakketten die je kunt bestellen vind ik erg onlogisch samengesteld en veel te groot (te veel foto’s). Erg jammer dat de school een contract voor meerdere jaren heeft afgesloten met deze fotograaf.

Ha Maarten, Dank voor jouw review! Allereerst werken we normaal niet met meerjarencontracten met school, de fotodagen zijn (gelukkig!) geheel vrijblijvend :) Wat vervelend dat je foto's niet helemaal naar wens zijn, de belichting kunnen we gemakkelijk nog wat aanpassen als je deze te licht vindt, ik zal je hierover een berichtje sturen. Helpen we je graag verder hoor! Over het plekje op de neus, die werken we natuurlijk met alle liefde weg. We photoshoppen vooraf niks zonder overleg met de ouders dus dat hij ineens groter is op de foto is wel een beetje gek ;-) Voor het pakketje, we hebben al kleine pakketten vanaf 12,49, als je deze te duur of te groot vindt kan je ook voor een los fotovel kiezen. Misschien is dat een leuke optie? Vrolijke groetjes, Willemijn

Zeer leuke foto’s!

Leuke klassenfoto origineel! Kinderen alle 3 lachend erop! Hele leuke foto’s!

Hoi Lieke, Whoeee zo tof om jouw review te lezen! Leuk hè, zo'n klassenfoto? Is weer eens wat anders dan hoe wij vroeger op een rijtje naast elkaar stonden ;-) Geniet van de foto's van jouw 3 lachende kids! Vrolijke groetjes, Jaimie

Maken leuke originele foto's

Ben altijd super blij met de leuke originele foto's die jullie maken! Geen standaard saaie opzet

Hoi Daphne, Thanks voor jouw review! Fijn dat we jou altijd super blij kunnen maken :-) Door regelmatig met het team bij elkaar te zitten blijven we de fotostijlen vernieuwen en zijn het dus altijd originele foto's. Tof dat jou dat opvalt. Veel plezier met de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super service en snel

Laat op de avond de foto's besteld en een vraag gesteld en de volgende ochtend meteen een super klantvriendelijk antwoord, 5 sterren super verdiend.

Hoi Rosemarie, Wij hebben elkaar al gesproken, maar ik wil je nog een keer bedanken voor jouw lieve woorden! Vrolijke groetjes, Jaimie

Prachtige foto's en een vlotte bestelservice.

'Nieuwe schoolfoto' heeft het goed voor elkaar. Bedankt voor de mooie foto's van onze mooie dochter en voor de vlotte bestelservice met veel ruimte voor eigen keuzes.

Ha Jan, Gaaf om jouw review te lezen! Mooie foto's maken was ook niet zo moeilijk met jouw dochter. Tof dat je de foto's hebt besteld. We wensen jullie er heel veel plezier van :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Leuke, originele foto’s

Verrassend leuke foto’s met leuke poses voor schoolfoto’s.

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.