Ik ben altijd zo blij met de foto's. Mijn dochter heeft autisme en het doet mij goed dat de fotograaf het altijd voor elkaar krijgt om zulke mooie foto's te maken.

Hi Carla! Wat geweldig om te lezen dat je zo blij bent met de gehele ervaring met ons! Daar doen we het allemaal voor: Blij gezichten & de mooie herinneringen! Geniet ervan & ze krijgen vast een mooi plekje thuis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Enthousiaste en geduldige fotografen !

Heel blij met de schoolfoto's die van mijn dochters gemaakt zijn. De dames waren erg lief, geduldig en enthousiast. Knap hoe ze mijn jongste dochter toch niet huilend op de foto hebben gekregen :)

Hey hoi! Wat geweldig om te lezen dat, ondanks de soms spannende dag, jouw dochter er super goed op staat!! Die foto's krijgen vast een mooi plekje thuis! :-) Geniet ervan & bedankt voor de mooie woorden! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Onwijs mooie foto's van onze meiden

*****Wat een onwijs leuke school foto's! We konden gewoon niet kiezen zo leuk en daarom hebben we ze bijna allemaal maar besteld. Niet zo standaard, maar leuk en speels. Zeker een aanrader!

Hey hallo! Wat worden wij blij van deze review zeg! Heel erg bedankt voor je aardige worden en super fijn dat je de foto's zo leuk vind! Daar doen we het voor natuurlijk! Heel veel plezier van de foto's en fijne feestdagen! 🎄 Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Toffe foto's

Voor het eerst heeft onze school voor deze fotograaf gekozen. De portret fotos zijn erg leuk. Niet standaard. De klassenfoto is echt heel leuk. Geen statige foto met z'n allen op een rijtje. Maar een hele leuke speelse foto.

Hoi Monique, Heel leuk om te lezen dat je de klassenfoto zo leuk vind! We proberen er altijd tussenuit te springen en dit is nu gelukt, yes! :D Fijn dat je het leuke foto's vind. We gaan ervan uit dat ze een mooie plek in huis krijgen! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Hele leuke schoolfoto’s

Fotograaf stelde de kinderen op hun gemak met als resultaat hele leuke en mooie foto’s.

Hi Angelique, Wat fijn om deze positieve review te lezen! Onze fotografen doen altijd hun uiterste best en bij jullie is dit mooi gelukt! Geef ze een mooi plekje in huis! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Ontzettende goede service

Had de leuke schoolfoto van onze dochter besteld, maar hier was helaas iets mis gegaan met de afdruk. Zodra ik dit (hoe gemakkelijk) via WhatsApp had aangegeven is dit opgelost en heb ik een nieuwe en fit keer uitstekende afdruk mogen ontvangen.

Hey Gonda, Wat mega fijn om te lezen dat het uiteindelijk toch nog goed is gekomen! Dat is iets wat jouw blij maakt maar ons natuurlijk ook! :D Geniet lekker van de foto's en een hele fijne avond! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

De beste schoolfoto’s

Ik heb al jaren ervaring met schoolfoto’s van verschillende schoolfotografen. Echter moet ik toegeven dat ik in 10 jaar tijd nog nooit zulke top kwaliteit schoolfoto’s heb gezien. Ik was werkelijk verbaast. Aan de foto’s te zien is het duidelijk dat er ontzettend veel tijd aan de kinderen wordt besteedt. Dit om te zorgen voor het perfecte plaatje. Niet alleen is de foto van onze dochter prachtig maar ook de groepsfoto (die ik meestal nooit bestelde, maar nu wel) is super leuk in elkaar gezet. Van mij krijgen jullie een 10. Meer dan mijn complimenten en bedankt voor jullie TOP service.

Hey Cinny, Wauw... Wat een complimenten!! Heel erg bedankt! Een hele eer deze mooie foto's aan jou te leveren; daar doen we het allemaal voor! #laatzelachen Het kan niet anders dat deze foto's een prachtig plekje krijgen thuis & dat jij nog lang van deze foto's zult genieten! Heel, héél erg bedankt & hopelijk tot volgend (school)jaar. Wellicht met nóg mooiere en originelere foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Goede service!

Zeer goede service! Op de foto’s van onze brildragende dochter (dikke glazen) zijn altijd het reflecteren van de lampen(vlekken) te zien. Heel erg storend. Maar nu voor de tweede keer hebben ze, na mailcontact, de foto’s bewerkt en zijn deze vlekken weggewerkt. En hebben ook wij een mooie foto van onze dochter.

Hoi hoi! Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gekomen is met de reflectie op de bril! Altijd een storend iets inderdaad maar super dat onze Pixel-toppers dit hebben kunnen fixen! Deze foto's krijgen dus vást een leuk plekje in huis! Geniet ervan! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Wow wat een mooie foto's zijn het geworden

Erg blij met de mooie foto's van onze twee kids!!

Hi Marije! Dankjewel voor deze super review!! Wat geweldig om te lezen dat je zo blij bent met de foto's van jouw 2 kids! Geniet ervan & hopelijk tot volgend (school)jaar! :-D Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Fantastische foto's

Wat een top fotograaf. Super bij met mijn leuke foto's van mijn tweeling. En hij was ook heel leuk met de kinderen hoorde ik. Stelde ze echt op hun gemak zodat er de mooiste foto's genomen konden worden.

Hey Indra! Nou, wat een geweldige complimenten voor onze fotograaf zeg, wauw!! Heel erg bedankt daarvoor!! Hopelijk volgend jaar weer ;-) Geniet van deze super leuke foto's & geef ze een mooi plekje thuis, als ze dat al niet hebben ;-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Goede schoolfotograaf

Dit jaar hebben zij erg leuke foto's van mijn kind gemaakt. Ik ben zeer tevreden.

Hi Floris! Wat geweldig dat deze foto's zo tot tevreden stemmen! Geniet ervan & bedankt voor de mooie woorden! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Wauw

Hele mooie eerste schoolfoto’s! Ik ga ze ook gebruiken voor cadeau voor de oma’s en opa’s

Hey Wendy! Een speciaal moment; Dé eerste schoolfoto's!! En wat zijn wij blij die aan jou te kunnen bieden! Geweldig!! Geniet ervan & hopelijk krijgen ze een mooi plekje in huis bij zowel jou als bij de opa's en oma's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Ontspannen kind, leuke fotos

Schoolfoto's zijn toch altijd een beetje spannend. Maar mijn dochter was helemaal relaxed en het zijn hele leuke foto's geworden.

Hi Yvonne! Wat geweldig om te lezen dat, ondanks de soms spannende dag, jouw dochter er super goed op staat!! Die foto's krijgen vast een mooi plekje thuis! Geniet ervan! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Prachtige foto's!

Prachtige foto's, handig om te bestellen.

Hey Suzanne! Super bedankt voor de bestelling en natuurlijk deze geweldige woorden :-) Geniet van deze prachtige foto's!! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Wauw super mooie foto's en een hele fijne klantenservice! :-)

Hi Esmee! Dankjewel voor deze mooie woorden! :-) Geniet van deze super mooie foto's & wie weet tot volgend (school)jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Prachtige foto's

Super leuke foto's en fijn contact gehad met de klantenservice. Heel snel, netjes en vriendelijk opgelost. Bedankt voor de fijne service

Hi S! Wat een geweldige review! Onze H&S toppers verdienen deze pluim absoluut! :-) Geniet van de foto's & dankjewel voor de mooie woorden! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Geweldige foto's & super service!

De foto's van mijn kleine waren boven verwachting & daarnaast is de klassenfoto ook nog eens heel uniek!! Bedankt!!

Hi Hendrik! Dankjewel voor de toffe woorden! Geniet van de foto's en ook van de unieke foto's! Tot volgend (school)jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Leuke foto’s

Ondanks dat ons meisje erg moe was tijdens de foto’s, hebben we erg leuke foto’s !

Hi Marina! Dankjewel voor je super woorden en wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met de foto's, ondanks dat ze moe was. Geniet ervan & wellicht tot volgend schooljaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super tevreden

Het zijn hele mooie schoolfoto’s geworden. Vooral met peuters niet altijd even makkelijk! Maar dit is super goed gedaan!

Hoi hoi! Wat super om te lezen dat je zo blij bent met de mooie schoolfoto's! :-) Te gek! Geniet ervan & geef ze een mooi plekje thuis! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Super goeie website

Hele fijne website. Super makkelijk te beheren en ben er blij mee dat er veel mogelijkheden zijn voor het personaliseren van de foto’s. Leuk gedaan!

Hi Anisha! Wat super om te lezen dat je zo blij bent het eindresultaat!! Echt top! Dankjewel voor de mooie woorden en geniet met z'n allen van de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Kwaliteif slechte foto’s, slechte bewerking

Helaas word er al meerdere jaren slechte kwaliteit foto’s afgeleverd Slechte opnames , slechte bewerkingen Vorig jaar klacht bij ze ingediend maar ze vinden zichzelf erg goed en kunnen blijkbaar hun eigen slechte kwaliteit eens beoordelen

Hi Renata! Wat ontzettend jammer dat jij deze ervaringen met ons hebt.. Dat lossen we graag voor je op! Zou jij een mailtje willen sturen met alle informatie naar [email protected] ? Dan hopen wij jou zo goed mogelijk te helpen met betere foto's en bewerkingen! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

top foto

mooie fotos, aanrader

Hi Merel! Dankjewel voor je toffe review! Heel erg bedankt & geniet van de mooie foto's! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Blij!

Ik word er altijd weer blij van als ik de foto's zie!! Leuk dat je ze ook kan aanpassen in zwart/wit, mat of glas of andere achtergrond. En leuk dat ze in diverse houdingen zitten! Bedankt voor het genieten en tot volgend jaar!

Hi Petra! Dankjewel voor je mooie woorden en je bestelling natuurlijk!! Echt super om te lezen dat je er zo blij mee bent, dan zijn wij dat ook! :-D Wellicht tot volgend (school)jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Hele mooi foto’s

Hele mooie schoolfoto’s en unieke klassenfoto’s. Een aanrader voor iedere school.

Hi Shannah! Wat een super toffe woorden, dankjewel daarvoor! Geniet van de mooie, unieke foto's! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Fantastische service, prachtige foto's!

Na een beschadigde levering via de brievenbus was het geen probleem voor Nieuwe schoolfoto om de foto's opnieuw te versturen, kosteloos. Daarbij een zeer vriendelijke en begripvolle communicatie. Kwaliteit van foto's en de glimlach vastleggen van mijn dochter, precies zoals ze is, goud waard! Dank!

Hi Cindy, Dankjewel voor de fijne woorden! Dat waarderen wij enorm, vooral wanneer jij er dan extra blij mee bent!! Daar doen we het allemaal voor; kwaliteit en lachende kids! Geniet! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.