Maken leuke originele foto's

Ben altijd super blij met de leuke originele foto's die jullie maken! Geen standaard saaie opzet

Hoi Daphne, Thanks voor jouw review! Fijn dat we jou altijd super blij kunnen maken :-) Door regelmatig met het team bij elkaar te zitten blijven we de fotostijlen vernieuwen en zijn het dus altijd originele foto's. Tof dat jou dat opvalt. Veel plezier met de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Super service en snel

Laat op de avond de foto's besteld en een vraag gesteld en de volgende ochtend meteen een super klantvriendelijk antwoord, 5 sterren super verdiend.

Hoi Rosemarie, Wij hebben elkaar al gesproken, maar ik wil je nog een keer bedanken voor jouw lieve woorden! Vrolijke groetjes, Jaimie

Prachtige foto's en een vlotte bestelservice.

'Nieuwe schoolfoto' heeft het goed voor elkaar. Bedankt voor de mooie foto's van onze mooie dochter en voor de vlotte bestelservice met veel ruimte voor eigen keuzes.

Ha Jan, Gaaf om jouw review te lezen! Mooie foto's maken was ook niet zo moeilijk met jouw dochter. Tof dat je de foto's hebt besteld. We wensen jullie er heel veel plezier van :-) Vrolijke groetjes, Jaimie

Leuke, originele foto’s

Verrassend leuke foto’s met leuke poses voor schoolfoto’s.

Weer een mooie schoolfoto

Bedankt weer voor weer een mooie schoolfoto van ons jongens :) Ze staan er zelfs samen leuk op haha! Ga zo door!

Super tof

Mijn meisjes staat echt super mooi op de foto. Pixels ook goed we hebben hem laten uitvergroten 1 woord geweldig

De kinderen staan er vrolijk op precies zoals ze zijn!

Mooie foto's met elk jaar een leuk thema. Bij de individuele foto's zie je echt dat de kinderen op hun gemak zijn en stralen op de foto. Bij de foto met kinderen samen voel je de dynamiek. De kinderen staan op de foto precies zoals ze zijn. Dat is precies wat ik als ouder graag wil zien.

Super+

Elke jaar weer super mooi foto shots van onze zoon. Toppie gedaan !!! Van ons een dikke duim.

Fantastische foto's

Echt hele mooie foto's van onze dochter gekregen. Vooral de klassenfoto is superleuk gedaan!

Waanzinnig!

Onwijs leuke schoolfoto's gekregen van mijn zoontje! Super makkelijk en snel te bestellen/downloaden! dank jullie wel!

Fast communication flow, amazing satisfactory service

I ordered my son's school photos and when I received it, I realised that I had selected the wrong package, that which did not include passport size photos (and I needed it). I contacted Nieuwe schoolfoto and was amazed to have the extra copies delivered to my home at zero extra cost.

Super leuke foto’s

Mooie kwaliteit foto’s en onze zoon staat er erg leuk op! Ook zo leuk die klassenfoto met die vakken. Top gedaan!

Super!!

Prachtige foto's. En ondanks foute bestelling (dooreigenschuld) super fijn opgelost. Top service

Onwijs mooie foto's, de meiden staan er mooi op!

Schoolfoto

Superleuke en originele foto’s

Leuke foto’s in originele setting. De kinderen vonden de opnames ook heel leuk. Het bestellen gaat gemakkelijk via een overzichtelijke website.

Geweldige foto’s!

Wij krijgen al een aantal jaar geweldige foto’s van onze zoon van jullie. Zojuist heb ik weer een setje super leuke en mooie foto’s binnen gekregen. Helemaal trots!!

Erg mooie foto's

De foto's waren heel erg leuk, onze zoon staat er mooi op! Ook de verschillende keuzes voor foto's die je kan bestellen is fijn.

Geweldige schoolfoto's

De eerste 2 schooljaren van mijn dochter hadden we ronduit slechte schoolfoto's. Na veel klachten is de school overgestapt op Nieuwe Schoolfoto. Eindelijk (!) kregen we goede foto's waarop je zelfs zag dat de kinderen er plezier in hadden. Kortom echt een aanrader. Ik hoop dat ik de komende jaren nog veel foto's bij ze mag bestellen.

Toppers!

Super mooie foto’s en wat een service

Leuke vlotte fotografe!

Super leuke vlotte vrolijk fotografe, zeer geduldig en letten goed op op verkeerd zittende kraagjes/ veters ect. Ik raad het zeker aan ! De foto zien er top uit!

Ha Jolanda, Dat is nou een leuk compliment voor de fotografe! :-) En zij is ook super blij met de extra ogen van de hulpouders. Tof om te lezen dat de foto's top zijn. Daar gaan we voor! Vrolijke groetjes, Jaimie

Geweldige service

Onwijs leuke foto's we zijn er blij mee !! De service was echt top,was wat dingetjes vergeten en je hoef maar een mail te sturen en krijg heel snel reactie terug en ben gelijk geholpen met alles !!

Hoi Sabrina, Joehoeee fijn dat jullie blij zijn met de foto's! We hebben je graag geholpen :-) Veel plezier van de foto's van jouw knappe meiden. Vrolijke groetjes, Jaimie

Top team

De foto's zijn onwijs leuk geworden! En hoe bijzonder is de klassenfoto... onze kids vinden het super!

Hoi Patricia, Yes! Blij dat je de foto's onwijs leuk vindt :-D Hebben jullie de framefoto ontvangen als klassenfoto? Die is inderdaad heel bijzonder! Een leuk kiekje voor later. We wensen jou en de kids veel plezier van de foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Ik kreeg geen foto's binnen alleen de digitale. Naar een Chat gesprek en paar dagen later toch de foto's binnen gekregen

Nieuwe schoolfoto neemt veel werk uit handen met altijd geweldige resultaten

Mijn ervaring bij de samenwerking met nieuwe schoolfoto is dat het heel wat tijd bespaard. Aangezien hun de planning maken en je enkel maar gegevens hoeft aan te leveren scheelt veel voorbereiding. In de uitvoering is het fijn dat er meerdere fotograven naar de locatie kunnen komen zodat leerkrachten maar 1 dag rekening hoeven te houden met de schoolfoto in hun weekplanning. Ook de afhandeling verloopt vlot en het contact met je happymanager is altijd top

Ha Maaike, Wat hebben wij plezier gehad in de samenwerking met jou! Jij hebt meerdere taken op je genomen namens de school wat wij ontzettend tof van je vinden. Vanuit onze kant dus ook een 10 voor jou :-) Wie weet tot volgend jaar en natuurlijk geweldig dat wij op jullie school de foto's hebben mogen maken! Vrolijke groetjes, Jaimie

Top!!!

Vriendelijk en accuraat. Ik had per ongeluk de foto’s digitaal besteld maar wilde ze eigenlijk per post ontvangen. 1 mailtje met het verzoek en het was direct geregeld zonder bijkomende kosten.

Ha Saskia, Leuk om jouw review te lezen :-) Een foutje kan natuurlijk gebeuren, dus dat lossen we graag op! We wensen je heel veel plezier van de geprinte foto's! Vrolijke groetjes, Jaimie

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.