Wat staan mijn kinderen er leuk op! Precies zoals ze zijn.

Mijn kinderen staan precies zoals ze zijn op de foto! Met deze foto’s kan ik ze showen bij familie en vrienden. Dank je wel.

Hi Lindy! Nou, wat een super recensie! Hier doen wij het allemaal voor! Trotse ouders met fantastische foto's van de kids! Geniet ervan! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie kwalitatieve fotos, jammer van de pose

De foto's zijn van hoge kwaliteit en zien er mooi uit. Echter vallen de poses dit jaar erg tegen. Mijn zoon staat met zijn knie over de ander afgebeeld, wat er zeer oncomfortabel maar ook zeker niet leuk voor een knul uit ziet. De schoolfoto is erg leuk, maar onpraktisch doordat hij langwerpig is. Hierdoor kan hij is geen fotoboek oid geplakt worden.

Hoi hoi! Wat goed om te lezen dat jij blij bent met de kwaliteit en de mooie foto's zelf! Wellicht kunnen wij nog even kijken of er een andere posé te vinden is voor zijn solo foto's, mail ons dus gerust even via [email protected]! We horen graag van je! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Heel goede kwaliteit

Onze dochters staan op de foto zoals ze zijn. Mooie kleuren. Prettig om bij de pasfoto's eigen achtergrond te kunnen kiezen. Ook de klassenfoto's hebben een goede compositie, mooie kleur en scherpte.

Hoi Nelleke, Bedankt voor jouw positieve review! We willen kinderen altijd op de foto zetten zoals ze zijn en wat fijn dat dit bij jullie ook zo is! Heel erg veel plezier met de bestelling! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Superleuke foto

Vind de foto's heel erg leuk en de prijs ook !!

Hey hallo, Heel fijn om te lezen dat je de foto's leuk vind en positief bent over onze prijzen! We proberen altijd zo goedkoop mogelijk te zijn en dit pakt dus goed uit! We gaan ervan uit dat je de foto's een mooi plekje geeft! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super gaaf

Mijn middelste zoon naar het VO en wat een gave schoolfoto is er gemaakt. Eindelijk een goede fotograaf. Wat helemaal top is, is dat je de achtergrond kleur zelf kan bepalen. Super!!

Hey Marielle, Wat goed om te lezen dat je het een gave schoolfoto vind! Wij hebben heel erg genoten op de fotodag! Je zoon net zo hoop ik? ;-) Heel veel plezier met de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Leukste schoolfoto van alle schooljaren

Wel een echte school foto maar dan lekker vlot en een super leuke vlotte pose. Helemaal leuk en verrassend. En in de app kan je helemaal los met leuke effecten! Beste leerkracht/directeur/schoolfoto verantwoordelijke kies dit bedrijf en ik denk dat iedereen blij en trots is met de foto’s. School, kids en ouders.

Hey Karin, We zijn zo blij met jou als klant. Helemaal super dat je net zo enthousiast bent als wij! We zien je bij het volgend foto (bestel) moment graag weer terug komen! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto met achtergrond keuze

Mooiste schoolfoto ooit gemaakt van mijn dochter! En leuk dat je zelf de achtergrondkleur bij de foto kunt kiezen.

Hoihoi! Bedankt voor je leuke woorden! En fijn om te lezen dat je eigen kleur kiezen goed in de smaak valt bij jou. Zo kan iedere ouder/verzorger toch nog de foto naar eigen wens maken! Veel plezier met de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto’s

De foto’s van mijn zoontje waren verrassend mooi. Portret was zeer goed gelukt, Hij had een foto op een kruk. Maar dan zat hij heel vrolijk en stoer erbij, dat was leuk om te zien. Die hebben we gelijk in een groter formaat besteld om in te lijsten. Paar pasfoto’s erbij en die klassenfoto was gratis! Wij zijn helemaal blij!

Hey hallo, Super leuk om te lezen dat je blij bent, daar doen we het voor! Hij zat inderdaad mega stoer op de kruk! Jullie gaan vast nog lang plezier hebben van de foto's, dat weten we wel zeker! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super leuke foto’s

Nieuwe school foto ze hebben hele mooie school foto's gemaakt op de school van mijn dochter. Goede prijs - geweldige kwaliteit. Mijn dochter vond de foto's ook leuk en zij is een veeleisende klant :)

Hey Anna, Wat tof om te lezen dat we zelfs je dochter blij hebben kunnen maken! Dat is het enige wat we willen, blije kinderen en ouders! Ze zal vast vol trots haar foto's laten zien! :-) Veel plezier met de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super mooie foto's

Wat een super mooie foto's van onze dochter! Zo anders dan wat we gewend zijn van de schoolfoto's die wij voorgaande jaren kregen. Echt een aanrader!

Hey hoi Wat super tof om dit te lezen zeg! We doen altijd ons uiterste best om mooie foto's te maken en dit is bij jullie gelukt! Super leuk dit! Geniet van je bestelling! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Erg leuke en mooie foto's

Ze weten precies hoe ze de kinderen aan het lachen moeten maken ook de jongere kinderen. Ik heb hele mooie foto's van mijn 3 kinderen maar ook van mijn zoon alleen en zijn klas.

Hoooi, Wat een super lieve woorden! Doet ons erg goed! We wensen je heel erg veel plezier met je bestelling! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Superleuke foto's

Mijn dochter staat er leuk op! 2 verschillende foto's 1 van gezicht en in op een kruk! Kleding en haar netjes! Keuze uit achtergronden, materiaal foto's en kleur/zwart-wit Dik tevreden!

Hey Melissa, Super bedankt voor jou review! We zijn zo super blij om te lezen dat je hartstikke tevreden bent! Dit is waar we het voor doen natuurlijk. Heel veel plezier met je bestelling. Ik weet zeker dat ze een mooi plekje in huis krijgen! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Geweldige foto's!

We hebben nu al een aantal jaar ervaring met de Nieuwe Schoolfoto. Ze zorgen er altijd op dat het leuke foto's zijn waarop je kind ook echt zichzelf is. De klassenfoto is altijd mooi, alle kinderen staan er leuk op en het is een echte eenheid. Top ervaring!

Hey hallo! Dankjewel voor deze lovende woorden! Heel, héél erg bedankt daarvoor! Geniet van de leuke (klassen)foto & hopelijk krijgen ze een mooi plekje in huis! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Prima en snelle service

Wilde nog een een klassenfoto nabestellen, maar was de code kwijt. Via de telefoon prima geholpen. Foto was dag later al binnen.

Hey Eefje! Heel erg bedankt voor de fijne woorden, dankjewel! Fijn om te lezen dat het zo soepeltjes verloopt, daar doen we het allemaal voor :-) Geniet ervan! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Geweldige schoolfoto’s

Wat een leuke schoolfoto’s kreeg ik van onze dochter na 1 dag al binnen. Klassenfoto ook erg orgineel!

Hey hallo! Super bedankt voor deze leuke woorden, dankjewel daarvoor! Geniet ervan & wellicht tot volgend jaar ;-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Hele fijne service en goede kwaliteit

Nadat PostNL had aangegeven dat de bestelling was bezorgd wat niet het geval was, heb ik contact gezocht met Nieuwe School Foto. Ze hebben meteen een nieuw pakket verstuurd. Heel klantvriendelijk en snelle service!

Hi Astrid! Wat goed om te lezen dat ons team dit zo snel mogelijk voor je hebben opgelost, super! Geniet van de foto's! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Prachtige, vrolijke, ontspannen foto’s

De schoolfoto’s van mijn kinderen zijn nog nooit zo leuk geweest. Ze staan er ontspannen en stralend op. Helemaal zichzelf. Petje af voor de fotograaf

Hey Jesse! Nou, wat een super mooie woorden zeg! Dankjewel daarvoor! Geniet van deze super foto's & petje af naar jouw kids dat zij zo ontspannen kunnen zijn tijdens zo'n, soms, spannende dag! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Leuke foto’s

Leuke foto’s, goed geprijsd en makkelijk te bestellen.

Hi Sanne! Dankjewel voor je fijne woorden! Super zeg! Geniet van de leuke foto's & geef ze een mooi plekje in huis! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Professionele talentvolle fotografie

Mijn 13 jarige zoon is prachtig vastgelegd. Je ziet zijn trotse ontspannen uitstraling van de foto af spatten. Op die leeftijd is dat een zeldzaamheid. Dat zegt iets over de connectie die de fotograaf heeft gemaakt met mijn zoon. Top presentatie!

Hey Shula! Wát een fantastische woorden zeg.. Bedankt voor het compliment & geniet van de super foto's! :-D Misschien tot volgend jaar voor een nog mooier vervolg! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto's en leuke ervaring

De fotograven hebben het heel erg leuk gedaan met de kinderen, ze waren heel erg vriendelijk en er zijn hele mooie foto's gemaakt. Heel erg bedankt!

Hey Yoni! Dankjewel voor de fijne woorden, daar doen wij het allemaal voor! Jij ook heel erg bedankt en wellicht tot volgend jaar met nog meer mooie foto's! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Tot 2 jaar op een rij superleuke schoolfoto's

Hele fijne ervaring met de schoolfotografen van Nieuwe Schoolfoto. Wat verfrissender dan de standaard. Soms lijkt er iets niet helemaal goed te gaan met de schaling binnen de klassenfoto maar al met al is het een leuk plaatje.

Hi Babs! Wat een top review, dankjewel daarvoor! :-D De klassenfoto is en blijft iets unieks, zover wij weten! Wellicht volgend jaar weer iets leuks/nieuws! Tot (hopelijk) dan! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Makkelijk te bestellen via de site, foto’s zijn mooi. Veel mogelijkheden.

Hi Anita! Wat een super opmerking! Heel erg bedankt daarvoor! :-) Geniet van de leuke foto's! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Top!!

Prachtige foto’s en zeer vlot geleverd. Leuk contact gehad via de mail op de bestelling.

Hey Bianca! Dankjewel voor het fijne contact! Daar doen we het allemaal voor: Blije gezichten en blije ouders/verzorgers! :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mijn kinderen staan precies op de foto zoals ze zijn

De jongens hebben op de foto een open blik, ze waren duidelijk op hun gemak bij de fotograaf. De juf van de kleuterklas zei ook tegen me: 'Alle kinderen van de klas staan op de foto zoals ze zijn, heel knap!'

Hey Willeke! Heel erg bedankt voor je mooie woorden!
Blij om te lezen dat alle kids er super op staan! Daar doen we het allemaal voor! :-) Geniet van deze tijdloze herinneringen & nogmaals heel erg bedankt! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Jullie hebben mijn dochter heel mooi op beeld gebracht

Ik zie dat er duidelijk een professioneel oog achter de camera schuilt. Ga zo door!

Hi Jeannine! Nu, wat een mega lieve opmerking! Dankjewel daarvoor! Geniet van de foto's & wie weet tot volgend jaar! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.