Jullie hebben mijn dochter heel mooi op beeld gebracht

Ik zie dat er duidelijk een professioneel oog achter de camera schuilt. Ga zo door!

Hi Jeannine! Nu, wat een mega lieve opmerking! Dankjewel daarvoor! Geniet van de foto's & wie weet tot volgend jaar! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Bedankt Remy!

Ontzettend prettig contact gehad met Remy. Er was iets niet goed gegaan met de foto's en hij heeft direct een oplossing bedacht. Heel fijn en duidelijk!

Hiii Susan, Dank je wel voor je review! Wat super fijn dat hij je zo goed geholpen heeft. Wij zijn hier ook heel erg blij met hem! Geniet van je bestelling, dit zijn herinneringen voor altijd! :-) Met vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Heel blij met het resultaat

Schoolfoto's zijn super, je ziet dat mijn dochter zich comfortabel voelt en met een echte lach er op staat. Niet met een 'geforceerde lach' die we allemaal wel kennen van onze kinderen.

Hi Roy! Wát een mega review! Echt super om te lezen dat de foto's naar verwachting zijn, met een spontane lach! Deze foto's gaan vast een mooi plekje in huis krijgen! Geniet ervan! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Goede snelle service

goede snelle service, aardig personeel

Hey Kimberley, Heel erg bedankt voor je top review! :-) Geniet van deze tijdloze herinneringen! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super mooi

Vind de fotoos erg mooi van onze kids. Sprekend . Helder..en vrolijk ! Heeel blij mee.

Hey Melanie! Heel erg bedankt voor je mooie woorden! Daar doen we het allemaal voor! Geniet van de leuke foto's & wie weet tot een volgend schooljaar! :-) Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

De gemaakte foto's zijn eenvoudig in te zien en te bestellen via het online systeem. Snelle levering, echter bleek er bij ontvangst wat schade te zitten doordat het A4 papier wat er bij geleverd was, vast was geplakt aan de foto. Na contact met de klantenservice is dit snel opgelost. Goede service dus aan te bevelen.

Hi Heleen! Dankjewel voor de lovende woorden, dat doen ons allemaal goed & zorgt voor blije gezichten! Hopelijk ook bij jullie thuis & op de leuke foto's! Geniet ervan! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Geweldige foto's

Leuke foto's! De klassenfoto is erg leuk en vernieuwend!

Hey Henk! Wat super dat de vernieuwde klassenfoto zo goed bevalt, dankjewel voor je leuke woorden! Geniet van de foto's en geef ze een mooi plekje thuis :-) Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Hele mooie schoolfoto's van mijn dochter

Prachtige schoolfoto, mooi in beeld. Heel natuurlijk gefotografeerd.

Hey Ilonka! Dankjewel voor je fijne woorden, heel erg gewaardeerd! Geniet van de mooie foto's & wie weet tot een volgend schooljaar! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Perfect geholpen door een medewerker

Na het opgeven van een foutief mailadres werd de orderbevestiging niet naar mij doorgestuurd (mijn fout) maar na contact te hebben met een medewerker is het probleem meteen opgelost. Super vriendelijk en snel! Top!!

Hi Steffie, Wat super dat het zo snel opgelost kon worden!! Zorgt hopelijk voor veel lachende gezichten & mooie foto's bij jou thuis! Mocht er verder nog iets zijn waar wij je mee kunnen helpen, laat het gerust even weten! Wij staan voor je klaar! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Nette service!

Het contact heb ik als heel prettig ervaren, ook toen er iets mis was gegaan bij mijn bestelling. Zelf had ik dat nog niet in de gaten, maar Nieuwe Schoolfoto belde me direct op en ging het herstellen. Mooie foto's en een fijne, persoonlijke service!!

Hey Hanneke! Wat ontzettend fijn dat het zo snel voor je is opgelost & dat daardoor de hele bestelling in 1x is goed gegaan! Onze Happy Managers zitten er bovenop & dit wordt dan ook zeker gecommuniceerd naar ze! Dankjewel voor het compliment!! :-D Geniet van de foto's & wellicht tot volgend jaar! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie kwalitatieve foto's

Fotograaf is langs geweest op het kinderdagverblijf. De fotograaf was erg leuk met ons zoontje, waardoor er ontzettend leuke foto's zijn gemaakt. Allemaal besteld, kwaliteit is ook erg mooi. Alles bij elkaar zeer tevreden over nieuweschoolfoto.

Hey Ilona, Nou, wat super om te lezen dat je zo blij bent met de foto's & het hele verloop met bestellen!! Daar doen wij het allemaal voor; tijdloze herinneringen, die een mooi plekje in huis krijgen! Geniet ervan! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

In 1 woord geweldig

Mijn ervaring is niets meer dan geweldig top heel erg vriendelijk goede service en zeer helpend de meneer die ik aan de telefoon had omdat ik er niet uit kwam heeft me echt heel goed geholpen en was echt zeer vriendelijk over de foto’s kan ik in 1 woord zeggen top ook de verschillende soorten achtergronden en of kleur of zwart-wit top nog nooit gezien bij schoolfoto’s ik zeg ga zo door en hoop ook dat jullie ook sleutelhangers en bekers en grotere foto’s gaan leveren dat zou het helemaal compleet maken gr adriana

Wow, wat een super reactie Adriana! Heel erg bedankt!! Wij helpen iedereen graag! Dan is het goed om te lezen dat jij dan ook heel blij bent met de foto's & service! Volgend jaar hopelijk meer leuke items, we gaan eraan werken! Geniet van de super foto's & tot volgend jaar! Team Nieuwe Schoolfoto

Hele mooie foto's en snelle verzending

De schoolfoto's zijn erg leuk geworden en ze werden snel geleverd!

Wat super om te lezen dat de foto's zo goed bevallen en de bestelling lekker snel is gegaan! Daar doen we het allemaal voor; Blije gezichten en blije ouders! Geef ze een mooi plekje thuis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Goede service. Bestelde foto's snel ontvangen. Ergens een vraag over die werd goed opgepakt, duurde wel iets langer, maar met een top service!

Hi Ashley! Dankjewel voor je eerlijke mening over ons! Fijn om te lezen dat (bijna) alles snel en goed is verlopen!! Geef de foto's een mooi plekje thuis en tot volgend jaar! - Team Nieuwe Schoolfoto

Super service!

Zeer mooie foto's met heel veel opties! Helaas had ik een probleem met de foto's, maar door een mailtje is dit snel opgelost! Ze reageren heel snel en het is goed gekomen. Heel fijn. Aanrader dus!!

Hi Corine, Wat super dat het zo snel is opgelost door onze Happy & Service & wat extra fijn om te lezen dat jij er zo blij mee bent!! Geniet van de mooie foto's & wie weet tot volgend jaar weer!! Team Nieuwe Schoolfoto

Verleden jaar zat er een fout in de foto. Ze hebben alles op alles gezet om de vlek eruit te halen. Uiteindelijk is het gelukt en hebben ze echt hun best gedaan. Ook voor het wachten ene leuk kado erbij. En heel vriendelijk personeel allemaal dit maak je niet vaak mee dat iedereen in het bedrijf zeer vriendelijk is. Mijn complimenten en natuurlijk hele mooie foto’s al 5 jaar lang. Top zet zo door!

Hi Kim! Dankjewel voor je eerlijke en mooie reactie. Ook willen wij jou bedanken voor je begrip & geduld!! :-) Geniet van de foto's & wie weet tot volgend jaar! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Super mooie foto’s!

Hele mooie (school) foto’s Ik ben er weer heel erg blij mee!

Hey Fem!! Dank voor je hoge cijfer & fijne reactie! Jij blij, wij blij! :-D Geniet ervan!! Team Nieuwe Schoolfoto

Super vriendelijk en geduldig

Super vriendelijk en geduldig. Prachtige foto’s mogen ontvangen en snelle service

Hi Yurdagul! Dankjewel voor je fijne woorden! Wij hebben je met alle liefde geholpen! :-) Geniet van de pracht foto's en hopelijk hebben ze al een mooi plekje in huis! Vrolijke groet, Nieuwe Schoolfoto

Snelle service en mooie kwaliteit

Dank voor je hoge cijfer Helene!! Heel erg bedankt! Geniet van de foto's! :-) Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto’s en supervriendelijke dames!

Voor elk kind wordt de tijd genomen om een mooi lachend gezichtje op de foto te zetten. Ook is er aandacht voor de houding van het kind zodat het hele plaatje klopt! Het zijn allemaal leuke foto’s geworden staan zelfs al op ons tv kastje. Prijs kwaliteit ook goed! Het zou misschien fijn zijn voor een volgende keer dat ouders weten wat voor kleur achtergrond er op de foto komt ivm aan te trekken kleding keuze. Ook heb ik gehoord van ouders en deze mening deel ik ook, dat een groepsfoto toch leuker is dan zo naast elkaar op een rij. Ook is het niet een gangbare afmeting voor evt inlijsten.

Hi Cevahir! Wat een fijne reactie, hartelijk dank voor je waardering en wij zijn heel blij dat de foto’s in de smaak vallen, geweldig! Geniet van de foto’s en geef ze een mooi plekje in huis!! Team Nieuwe Schoolfoto

Mooie foto’s

Mooie foto’s en snelle levering

Super bedankt voor je leuke reactie Claudia! :-) Geniet van de foto's & geef ze een mooi plekje in huis! Tot volgend schooljaar!! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Goede fotopakketten en service

De schoolfoto's van mijn dochter waren goed genomen en er waren verschillende interessante fotopakketten waar ik uit kon kiezen. Ook ontving ik de foto's na het bestellen snel thuis. Alles bij elkaar prima!

Hartelijk dank voor je enthousiaste reactie! Ik hoop dat je geniet van de foto’s en dat je een sfeervol hoekje voor ze maakt in huis! Vrolijke groet, Team Nieuwe Schoolfoto

Echt geweldig

Prachtige foto's mogen ontvangen dochtertje zat op een krukje heel mooi gedaan

Wat een enthousiaste reactie, hartstikke bedankt voor je lovende woorden en wij zijn reuze blij dat de foto’s in de smaak vallen, top! Geniet van de foto’s en vind een mooi plekje voor ze in huis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Super vriendelijk en geduldig

Dankjewel voor je super cijfer!! Geef de foto's een mooi plekje in huis! :-)

Top foto's

Mijn kinderen staan er weer super leuk op!

Wat een super leuke reactie, dankjewel voor de fijne woorden en super om te lezen dat de foto's mooi zijn aangekomen. Echt top! Geniet van de foto's en geef ze een mooi plekje in huis! Vrolijke groetjes, Team Nieuwe Schoolfoto

Steenovenweg 3 3532 AE Utrecht

Over Nieuwe Schoolfoto

Wij maken schoolfoto's op basisscholen, kinderdagverblijven, middelbare scholen en speciaal onderwijs door heel Nederland. Speciale wensen of eisen voor de schoolfotograaf? Wij denken graag met jullie school mee en maken graag samen een plan wat bij de school past.