Goede prijs-kwaliteit alleen levering niet zo best.

Ik ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Deze is erg netjes en goed betaalbaar. Het geborduurde logo zit er mooi op. Helaas heb ik nu 3 keer besteld en 3 keer een incomplete bestelling gekregen. Soms staat er op de bestellijst bij dat ik nog iets nageleverd krijg en soms helemaal niks. Ondanks dat er dus soms op staat dat ik iets nageleverd krijg moet ik er keer op keer zelf achteraan gaan. Als ik dan bel krijg ik of de reden te horen dat het zo lang duurt of ik krijg het met 1 week thuis gestuurd. Toch jammer dat ik hier zelf achteraan moet gaan in plaats van een update te krijgen.

Snelle en kundige service!

We zijn snel geholpen met een prettige service. Er werd meegedacht in de mogelijkheden en we werden goed op de hoogte gehouden van de status ervan.

Heel tevreden met het resultaat!

Petten met borduurwerk besteld. Vriendelijke en snelle communicatie met borduurwerk.nl wat er voor heeft gezorgd dat de bestelling volledig naar wens is geleverd!

Goede service en geweldige kwaliteit.

Perfect binnen levertijd onze bestelling ontvangen. Ook was de kwaliteit van de producten van zeer hoog niveau, wij zouden zeker aanraden om hier te bestellen als u geborduurde kleding wilt.

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

We hebben caps bij Borduurwerkdeal besteld en binnen de afgesproken levertermijn ontvangen. Onze club is te tevreden over de kwaliteit en wil snel meer meer bestellen

Snelle levering en goede kwaliteit

De communicatie verliep soepel en snel en we hebben de kleding naar alle tevredenheid ontvangen.

Goed geholpen en erg vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel en de kleding is van goede kwaliteit!

Komen afspraken niet na

update: Na overleg prima opgelost en de spullen goed geleverd gekregen. Al met al toch helemaal goed gekomen. 1 november ontwerp goedgekeurd, half november een keer gebeld en tot op heden nog niks gehoord of ontvangen. Ze claimen te leveren tussen 4. 6 werkdagen na goedkeuring. Zijn nu 22 dagen verder........zonder communicatie. Update: Inmiddels contact gehad met borduurwerkdeal en samen tot een goede oplossing en levering kunnen komen. Prima opgelost!

Hele slechte leveringsafspraken

Iedere keer werd de afleverdatum verschoven. De bestelling was een cadeau voor een verjaardag, welke op 24 augustus was. Besteld begin augustus en na de bestelling en betalingen kregen we een mail dat het bedrijf gesloten was ivm vakantie tot eind augustus ( stond niet op de site). Daarna nog 2 x verschoven. Product was goed, maar afspraken onacceptabel

Verzending duurde erg lang en kwaliteit matig

De levering duurde vrij lang, communicatie was soms wat verwarrend en de kwaliteit van de geleverde truien was niet echt super (echter kan borduurwerk deal daar niet veel aan doen.

Wat ik zocht is mogelijk

Ik wilde een bepaald logo hebben met teksten. En dat was mogelijk om te maken. Goede communicatie

Fijne en nette service

Geweldig net bedrijf met een snelle afhandeling. De jasjes met bedrijfslogo waren heel snel binnen en van een mooie kwaliteit. De jasjes zelf vallen klein. Altijd een proefpakket opvragen is mijn tip. Ze bieden dit ook aan maar wij zagen er van af (tijdnood) en hebben de gok gewaagd. Gevolg dat de prachtige geborduurde kwaliteit jasjes met name aan de mouwen erg nauw waren bij de dames modellen. Wanneer je weinig tijd hebt voor een pas setje dan een maatje groter gokken. Dames modellen zijn mooi getailleerd.

Altijd goed geregeld!

Wij werken al 8 jaar met Borduurwerkdeal. Kwaliteit van borduurwerk is zeer hoog. Daarom bestellen wij altijd bij Borduurwerkdeal.

Zuverlässig und Schnell

Borduurwerkdeal ist ein zuverlässiger PArtner, wenn wir schnell ware brauchen, allerdings liegt der Preis duetlich über den Mitbewerbern.

Goed, snel en netjes

Op maandag een order geplaatst en op woensdag al af mogen halen. Kwalitatief super, snel geregeld en een nette prijs. Zeker een aanrader!

Super mooi gedaan

Fijne service en snelle levering

Snelle levertijd en van goede kwaliteit

Fijne communicatie en snelle levering

De communicatie verliep soepel en ben zeer tevreden over de kwaliteit

Goede dienstverlening en goede kwaliteit schorten

Wij zijn goed geholpen en voorzien van advies. De kookschorten waren van goede kwaliteit en de borduurde logo's zagen er mooi uit. Dank voor de samenwerking.

Product is te laag van niveau

Jullie producten zijn niet chique genoeg. Jammer want het borduurwerk is prima.

Borduurwerkdeal staat voor je klaar

Wanneer ik een order plaats en ook op korte termijn weet Peter de juiste service en prodcten te verzorgen. De kwaliteit van de borduursels en materialen zijn goed. Zeker een aanrader!

Doen wat ze beloven

Vindt de communicatie wat traag, heb laatst nog een mail gestuurd maar tot vandaag geen reactie mogen ontvangen. Dat is jammer. De spullen die ik kon bestellen en ontvangen heb voldoen aan mijn verwachting.

Slechte service en waardeloze beloftes

Bestelling gedaan op 11 aug. voor een verjaardag. Geen levering door vakantie tot 27 aug. wat werd gestuurd na afwikkeling van de bestelling ( stond niet op de site). Op bevestiging stond dat levering zou plaatsvinden Max. 6 dagen na 27 aug. ( 2 sept). Niets gezien! Mail gestuurd en ik werd in het gelijk gesteld. Nieuwe leverdatum 14 sept. 15 sept. en nog niets binnen! Zeer slechte service! Gebeld en onbereikbaar. Ingesproken nooit teruggebeld. Vandaag trackingcode gekregen dat de bezorging vertraging heeft en 16 sept. wordt bezorgd ( 5 weken na bestelling). Van ons geen bestelling meer!

Erg fijne service en snel geleverd

Erg snel geleverd en van goede kwaliteit

De borduurspecialist...

Correcte betrokkenheid. Bereidwillig en een geweldig eindproduct. Prijs/kwaliteit op orde. Erg tevreden.