Komen afspraken niet na

1 november ontwerp goedgekeurd, half november een keer gebeld en tot op heden nog niks gehoord of ontvangen. Ze claimen te leveren tussen 4. 6 werkdagen na goedkeuring. Zijn nu 22 dagen verder........zonder communicatie.

Hele slechte leveringsafspraken

Iedere keer werd de afleverdatum verschoven. De bestelling was een cadeau voor een verjaardag, welke op 24 augustus was. Besteld begin augustus en na de bestelling en betalingen kregen we een mail dat het bedrijf gesloten was ivm vakantie tot eind augustus ( stond niet op de site). Daarna nog 2 x verschoven. Product was goed, maar afspraken onacceptabel

Verzending duurde erg lang en kwaliteit matig

De levering duurde vrij lang, communicatie was soms wat verwarrend en de kwaliteit van de geleverde truien was niet echt super (echter kan borduurwerk deal daar niet veel aan doen.

Wat ik zocht is mogelijk

Ik wilde een bepaald logo hebben met teksten. En dat was mogelijk om te maken. Goede communicatie

Fijne en nette service

Geweldig net bedrijf met een snelle afhandeling. De jasjes met bedrijfslogo waren heel snel binnen en van een mooie kwaliteit. De jasjes zelf vallen klein. Altijd een proefpakket opvragen is mijn tip. Ze bieden dit ook aan maar wij zagen er van af (tijdnood) en hebben de gok gewaagd. Gevolg dat de prachtige geborduurde kwaliteit jasjes met name aan de mouwen erg nauw waren bij de dames modellen. Wanneer je weinig tijd hebt voor een pas setje dan een maatje groter gokken. Dames modellen zijn mooi getailleerd.

Altijd goed geregeld!

Wij werken al 8 jaar met Borduurwerkdeal. Kwaliteit van borduurwerk is zeer hoog. Daarom bestellen wij altijd bij Borduurwerkdeal.

Zuverlässig und Schnell

Borduurwerkdeal ist ein zuverlässiger PArtner, wenn wir schnell ware brauchen, allerdings liegt der Preis duetlich über den Mitbewerbern.

Goed, snel en netjes

Op maandag een order geplaatst en op woensdag al af mogen halen. Kwalitatief super, snel geregeld en een nette prijs. Zeker een aanrader!

Super mooi gedaan

Fijne service en snelle levering

Snelle levertijd en van goede kwaliteit

Fijne communicatie en snelle levering

De communicatie verliep soepel en ben zeer tevreden over de kwaliteit

Goede dienstverlening en goede kwaliteit schorten

Wij zijn goed geholpen en voorzien van advies. De kookschorten waren van goede kwaliteit en de borduurde logo's zagen er mooi uit. Dank voor de samenwerking.

Product is te laag van niveau

Jullie producten zijn niet chique genoeg. Jammer want het borduurwerk is prima.

Borduurwerkdeal staat voor je klaar

Wanneer ik een order plaats en ook op korte termijn weet Peter de juiste service en prodcten te verzorgen. De kwaliteit van de borduursels en materialen zijn goed. Zeker een aanrader!

Doen wat ze beloven

Vindt de communicatie wat traag, heb laatst nog een mail gestuurd maar tot vandaag geen reactie mogen ontvangen. Dat is jammer. De spullen die ik kon bestellen en ontvangen heb voldoen aan mijn verwachting.

Slechte service en waardeloze beloftes

Bestelling gedaan op 11 aug. voor een verjaardag. Geen levering door vakantie tot 27 aug. wat werd gestuurd na afwikkeling van de bestelling ( stond niet op de site). Op bevestiging stond dat levering zou plaatsvinden Max. 6 dagen na 27 aug. ( 2 sept). Niets gezien! Mail gestuurd en ik werd in het gelijk gesteld. Nieuwe leverdatum 14 sept. 15 sept. en nog niets binnen! Zeer slechte service! Gebeld en onbereikbaar. Ingesproken nooit teruggebeld. Vandaag trackingcode gekregen dat de bezorging vertraging heeft en 16 sept. wordt bezorgd ( 5 weken na bestelling). Van ons geen bestelling meer!

Erg fijne service en snel geleverd

Erg snel geleverd en van goede kwaliteit

De borduurspecialist...

Correcte betrokkenheid. Bereidwillig en een geweldig eindproduct. Prijs/kwaliteit op orde. Erg tevreden.

Waanzinning GOED!

Kwaliteit van kledij is echt TOP, Bij vragen over wat je wil bestellen krijg je een zeer snelle respons, na bestelling snelle levering! Geweldige ervaring om met jullie samen te werken!

Mooie kleding van goede kwaliteit

Beetje te duur naar mijn mening

Uitstekend borduurwerk en snelle levertijd

Er word snel en accuraat gereageerd op de mails en ik ben over het borduurwerk zeer te spreken. Een aanrader!

Voordat ze 't borduurwerk voor je printen is borduurwerkdeal uiterst nauwkeurig.

Zeer goede kwaliteit met mooie afwerking!

Wij hebben Polo's en Schorten voor ons bedrijf laten borduren. Er was een goede begeleiding en een snelle respons op al mijn vragen. Rekening houdend met 14 dagen levertermijn, zijn we heel tevreden over het resultaat. We gaan vast en zeker nog samenwerken met deze firma.

Correct en snel

Zeer prettig en persoonlijk

Goede service en snelle levering

Ik was aan de late kant met bestellen. Mijn dochter wilde graag een trui met haar naam erop voor haar verjaardag. Zelfs na een paar aanpassingen is de trui vandaag, op tijd binnen. En kan ik mijn dochter morgen voor haar verjaardag verrassen met wat ze heel graag wilde hebben. Zeer tevreden!