De borduurspecialist...

Correcte betrokkenheid. Bereidwillig en een geweldig eindproduct. Prijs/kwaliteit op orde. Erg tevreden.

Waanzinning GOED!

Kwaliteit van kledij is echt TOP, Bij vragen over wat je wil bestellen krijg je een zeer snelle respons, na bestelling snelle levering! Geweldige ervaring om met jullie samen te werken!

Mooie kleding van goede kwaliteit

Beetje te duur naar mijn mening

Uitstekend borduurwerk en snelle levertijd

Er word snel en accuraat gereageerd op de mails en ik ben over het borduurwerk zeer te spreken. Een aanrader!

Voordat ze 't borduurwerk voor je printen is borduurwerkdeal uiterst nauwkeurig.

Zeer goede kwaliteit met mooie afwerking!

Wij hebben Polo's en Schorten voor ons bedrijf laten borduren. Er was een goede begeleiding en een snelle respons op al mijn vragen. Rekening houdend met 14 dagen levertermijn, zijn we heel tevreden over het resultaat. We gaan vast en zeker nog samenwerken met deze firma.

Correct en snel

Zeer prettig en persoonlijk

Goede service en snelle levering

Ik was aan de late kant met bestellen. Mijn dochter wilde graag een trui met haar naam erop voor haar verjaardag. Zelfs na een paar aanpassingen is de trui vandaag, op tijd binnen. En kan ik mijn dochter morgen voor haar verjaardag verrassen met wat ze heel graag wilde hebben. Zeer tevreden!

Meedenkend en goede kwaliteit

Snelle service. Erg klantgericht.

Zeer tevreden met de prijs, de kwaliteit van de producten en de service!

tevreden over de bestelling

netjes en vlug geholpen

Behulpzaam, ondersteunend en meedenkend.

Bij dit bedrijf polo’s laten maken met een geborduurd embleem. Via email contact gehad en dit als zeer prettig ervaren. Er werd duidelijk verteld wat de mogelijkheden en de onmogelijkheden waren.

Erg goede kwaliteit en snel geleverd

Erg tevreden over de kwaliteit van het product en de snelheid van de levering. Ook erg prettig dat geen honderden hoeft af te nemen maar ook kleine hoeveelheden. Kan het van harte aanbevelen.

Helemaal geweldig!

Wilde mijn vriend voor kerst wat werkkleding geven met z’n eigen logo erop. Veel bedrijven deden moeilijk en konden niet via een PDF werken.. Uiteindelijk kwam ik bij Borduurwerkdeal uit. De werkkleding super mooi geborduurd! Ik ben heel erg blij met het eindresultaat en had de werkkleding geborduurd en al heel snel in huis.

Mooi gemaakt en volgens afspraak

Mooi gemaakt en ben tevreden met het eind product

Snel, makkelijk en professioneel

Veel meer kan ik even niet bedenken. Het was echt helemaal prima

Goede ondersteuning tijdens het hele proces.

Snelle communicatie en oplossingsgericht.

Goede communicatie over de bestelling (verhelderende vragen per mail) en mooie kwaliteit

Vriendelijk, kwaliteit, snel en komen afspraken 100% na.

Fijn mailcontact. Snelle levering en een prachtig product.

Voortreffelijke dienstverlening

Zeer nauwgezette opvolging in de aflevering van de kwaliteitsvolle producten.

op tijd en goed gedaan

Zoals zo vaak erg laat besteld, maar Borduurwerdeal heeft op tijd en mooi geleverd.

Snel, duidelijk en komen afspraken na.

Prettig om mee samen te werken

Snel, makkelijk en Goed

Geen gedoe, kwaliteit prima, snelle levering

Gewoon goed

Mooie poloshirts besteld met logo. Mooi borduurwerk en goed passende poloshirts!! Snel geleverd.