Prima service en zeer goede kwaliteit

Ben erg te spreken over de service, oplossingsgericht meedenken over een passende oplossing toen helaas een foutje was gemaakt. Goede en tijdige response, en een passende compensatie. Verder is de kwaliteit van de geleverde caps erg goed. Het borduurwerk is mooi en zeer netjes afgewerkt.

Super snel!

Ik vroeg of dit kunstje binnen een paar dagen geklaard kon worden en het is gelukt! Mooie borduursels op shirts die we meteen hebben aangehad voor onze team fotoshoot. Enorm happy!

Uitstekend advies / bestelling en levering

Heel tevreden met de service

Kreeg heel snel en keurig de sweater en shirt binnen precies als het design. En was binnen 5 dagen. Maten zijn ook goed en degene die het cadeau kreeg, was aangenaam verrast.

Snelle levering en precies wat ik wou

Ik ben erg goed geholpen bij het borduren van mijn kleding. Het contact was fijn en vriendelijk. De bestelling kwam veel sneller dan ik had verwacht.

zeker een aanrader

werd goed geholpen met al mijn vragen, ze hadden zelf ook nog een goede input op mijn order. eindproduct is erg mooi geworden.

Ook aanpassingen werden snel uitgevoerd.d

Top bedrijf. Snelle levering,

Professionele start ondersteuning

Ontwerp logo en 1e Shirt ontvangen. Professionele begeleiding

Prima shirts & professionele opdruk

Prima shirts & professionele opdruk

Snel, stipt en correct, ook evt aanpassingen worden snel doorgey

Ik bestel maar kleine oplages, Max 5 hoodies per keer en dit is nooit een probleem. Altijd zeer behulpzaam en bestelling is meestal binnen een week klaar.

Goede service en terugkoppeling voor productie

Goede service en terugkoppeling voor productie En een kwalitatief hoogwaardig product

geen zin in werk

had gemaild voor een offerte voor fleecevesten, maar omdat ik niet aan het minimum aantal voldeed wou ze geen offerte maken (wat ik snap). ik stuur daarna dat ze dan meer vesten mochten bestellen zodat ik wel aan het minimum aantal zou voldoen en heb nooit meer antwoord gekregen. ze deden in de mail zelfs niet eens de moeite om voor te stellen een grotere hoeveelheid te nemen, het leek alsof ze niet echt zin hadden werk. ik raad aan om uw personeel er op te benadrukken dat ze altijd een tegenvoorstel kunnen geven aan eventuele klanten zodat je ze niet kwijt bent in het vervolg

Beste Tine, Bedankt voor uw reactie. Bij ons kunt al vanaf 1x stuk bestellen. Op 11-6-24 hebben wij een prijsopgave verstuurd, mogelijk is de mail in de spam/ongewenste berichten map beland. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Borduurwerkdeal

Kwaliteit is uitstekend communicatie top

Buiten dat de offerte grondig nagekeken moet worden om geen vergissingen te hebben is het product en de service uitmuntend en komt alles altijd netjes aan . Zeer tevreden klant

Nice borduursels van logo met gradient

Heb team truien laten maken met een borduursel van ons logo en was zeer tevreden met hoe het geworden is.

Bedrijft denkt goed mee. Heel vriendelijk geholpen. Ook zeer snel. Het borduurwerk ziet er top uit. Ook sterk t-shirt. Mooie kleur t-shirt en garen.

Zeer vriendelijk

Geven goed advies wat er wel of niet kan. Zeer tevreden

Belofte weer waargemaakt!!

Ik ben (akelig) precies in dit soort dingen. Maar daar kunnen ze bij Borduurwerkdeal prima mee uit de voeten. Mooie polo’s met strak borduurwerk, snelle reactie op vragen en in no time geleverd! Bedankt!

Gewoon goed

Prima kwaliteit borduurwerk en snelle levering

boven verwachting

heb een afbeelding van het logo wat ik op het hoedje wou hebben geborduurd doorgestuurd en ze zijn er mee aan de slag gegaan. ze hebben me een voorbeeld doorgestuurd voordat ze gingen borduren en toen ik goedkeuring had gegeven gingen ze pas bezig met het borduurwerk. een paar dagen later kreeg ik de hoedjes met logo in de brievenbus en het is echt supper mooi gelukt en goeie kwaliteit al met al heel erg tevreden

Goede communicatie en prima resultaat

Omdat zowel kleurinvulling als type cap in het begin nog flexibel waren, was goede communicatie hierover belangrijk. Dit verliep heel goed. De leverbetrouwbaarheid was ook in orde en het resultaat naar tevredenheid. Kortom, prima allemaal !

Super kwaliteit. Vriendelijk meedenkend.

Erg tevreden mer alke bestellingen die ik heb gedaan Mooie kwaliteit kleding en prachtig geborduurd. Erg blij mee.

Borduurwerk ziet er super uit!

Het borduurwerk ziet er supermooi uit, daarom 5 sterren!

Vlotte en keurig verzorgde leveringen

Bestelling is keurig verzorgd en geleverd. Nabestellen van betreffend artikel leek niet mogelijk. Maar na prettig contact was alles opnieuw zeer vlot en netjes verzorgd.

Mooie kwaliteit en snelle en vriendelijke service

Iedere keer als ik bestel wordt ik snel en vriendelijk geholpen en de baby rompertjes met ons merk zijn bij ons een gewild item!

Mooie borduurde logo

Mooie borduurde logo op kraag van 4 overhemden en op mouw van 4 poloshirts. Er was toch per vergissing toch 1 logo van overhemd op de mouw gekomen. Kosteloos is het juiste overhemd met logo op kraag naverzonden. Contact was snel en vriendelijke en service uitstekend.

Ulenpasweg 2 F4

7041 GB

Over Borduurwerkdeal.nl

Borduurwerkdeal is de grootste en beste online aanbieder van geborduurde kledij en textiel van Nederland en België. Vanuit onze eigen borduurstudio in s’-Heerenberg (Gelderland) verwerken wij de bestellingen op een professionele wijze. Het hele borduurproces is volledig geautomatiseerd, waardoor we foutloos kunnen werken. Het is voor ons mogelijk om op verschillende stoffen te borduren, denk aan katoen, leer of polyester. Naast kleding borduren is het ook mogelijk om 3D te borduren. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op of vraag een vrijblijvende en gratis offerte bij ons aan. Verder kunnen wij badges, emblemen of applicaties borduren. Dit kunt ook via het offerte formulier aanvragen.