Goede communicatie en prima resultaat

Omdat zowel kleurinvulling als type cap in het begin nog flexibel waren, was goede communicatie hierover belangrijk. Dit verliep heel goed. De leverbetrouwbaarheid was ook in orde en het resultaat naar tevredenheid. Kortom, prima allemaal !

Super kwaliteit. Vriendelijk meedenkend.

Erg tevreden mer alke bestellingen die ik heb gedaan Mooie kwaliteit kleding en prachtig geborduurd. Erg blij mee.

Borduurwerk ziet er super uit!

Het borduurwerk ziet er supermooi uit, daarom 5 sterren!

Vlotte en keurig verzorgde leveringen

Bestelling is keurig verzorgd en geleverd. Nabestellen van betreffend artikel leek niet mogelijk. Maar na prettig contact was alles opnieuw zeer vlot en netjes verzorgd.

Mooie kwaliteit en snelle en vriendelijke service

Iedere keer als ik bestel wordt ik snel en vriendelijk geholpen en de baby rompertjes met ons merk zijn bij ons een gewild item!

Mooie borduurde logo

Mooie borduurde logo op kraag van 4 overhemden en op mouw van 4 poloshirts. Er was toch per vergissing toch 1 logo van overhemd op de mouw gekomen. Kosteloos is het juiste overhemd met logo op kraag naverzonden. Contact was snel en vriendelijke en service uitstekend.

eindproduct mooi geworden

Soepel verlopen communicatie en heel blij met het resultaat.

Service super evenals de opdracht

Opdracht een draak met fijne lijnen is heel erg mooi uitgevoerd. Ook de communicatie en afhandeling is super.

Keurig borduurwerk, mooie kleding

Prima, doen wat ze beloven!

Goede service & kwaliteit!

Als vaste klant zeer tevreden! Snelle reacties en offertes, producten altijd snel thuis… Helemaal tevreden over Borduurwerkdeal!

Snel, duidelijke communicatie. Top kwaliteit.

Goed geregeld, snel handellen. En duidelijke communicatie. Alhoewel er nog het één en ander geleverd moet worden, in binnen, en buitenland, hebben wij daarin de volste vertrouwen in.

Te veel onnodige mails

Krijg te veel mails waarin gevraagd wordt om de tekst te sturen. Terwijl die al bekend was. Omdat ik een vest kado wilde geven had ik ander bezorg adres opgegeven. Maarrrr het werd gewoon op factuur adres bezorg. Hèèl vervelend als de gene die ik wilde verrassen het pakketje open maakt.

Proper en snel werk goede communicatie

Tevreden met het resultaat, vriendelijk bedankt

Ben wel op de goede manier geholpen, indien ik vragen had of bepaalde zaken niet duidelijk was De bestelling is ook sneller aangekomen dan dat ik had verwacht Prachtige resultaat en heel mooi uitgevoerd Met vriendelijk groeten Joanna

Super goede kwaliteit van producten en borduurwerk

Ik ben echt groot fan!

helemaal top

Ik goed geholpen, ik heb veel gekeken naar andere bedrijven. maar dit was het enige bedrijf dat ik had gevonden waar ik gewoon één petje kon bestellen. en er niet opeens allemaal kosten bijkwamen. de kwaliteit is top, en ook snel geleverd.

super! snelle service, denken mee en van top kwaliteit

snelle terugkoppeling, aanpassingen snel doorgevoerd en snel geleverd. voor de kleine ondernemer ook super dat je per stuk kan bestellen.

Duidelijkheid in levering

Voorwaarden om het geleverde in goede staat en op tijd te ontvangen zijn duidelijk en worden goed nageleefd. Prima tevreden over het hele proces.

Snel en goede kwaliteit

Super service, en ook nog eens top kwaliteit en heel snel geleverd. Waar andere bedrijven weken over doen met als resultaat een "sticker"op een jas, zijn deze binnen 5 dagen klaar, en geleverd, en ook nog eens mooi geborduurd.

Perfect kloppende informatie, snelle correcte handeling.

Werd perfect geholpen. Goede reacties, met kloppende informatie, Super snel gemaakt en geleverd.

Top winkel.

Geweldige ouderwetse service en goede spullen. Dikke aanrader.

super snelle reacties en levering

snelle respons, vriendelijk en goede kwaliteit

Opstart goed, verzending minder goed, uiteindelijk alles ontvangen

Het bestelproces ging vlot, contact ook. Tot het moment dat onze producten verzonden waren. Hier hebben we geen bericht van ontvangen. Achteraf bleek alles verzonden te zijn (zonder track en trace voor ons als klant), maar wij ontvingen uiteindelijk geen producten. Zelf contact gezocht met Borduurwerkdeal.nl Er werd contact gelegd met de bezorgpartij, maar duidelijke terugkoppeling naar ons bleef uit. Uiteindelijk zijn onze producten zoek geraakt bij de bezorgpartij. Hierop is uiteindelijk besloten door Borduurwerkdeal dat ze een nieuwe levering maakte. Dit keer met track en trace. Deze is wel aangekomen. We maken met veel plezier gebruik van de producten. Uiteindelijk een positieve afronding.

Vlot

Vlotte service.

Snelle service, top resultaat

Ik had snel een naam nodig op een pet. Petra hielp me direct en kon ik hem dezelfde dag nog gebruiken.