Alles prima geregeld

Goede communicatie, goede kwaliteit geleverd

Super kwaliteit en echt vriendelijke medewerkers

Mijn ervaring is echt top!! De bestelde poloshirts en softshel jassen zijn heel mooi geborduurd. Ons logo staat erg mooi en de kwaliteit van de kleding is schitterend. Voor wie op zoek is naar bedrijfskleding ben je hier echt bij het juiste adres!

Soepel en snel

Goede en snelle communicatie en mooi eindproduct.

Ja top, alles top

Snelle communicatie, snel opgepakt, drukproef na een wijziging helemaal goed, snel geleverd met duidelijke verwachting wanneer ik er moest zijn en kwaliteit is helemaal top, zeker voor de prijs. Erg tevreden klant.

geweldig

Behulpzaam, snel en de kwaliteit van het borduurwerk is geweldig

klantgerichte service

Ik ben erg tevreden over borduurwerkdeal. Ik heb mogen ervaren dat de communicatie snel en duidelijk is waarbij er vooral klantgericht wordt gekeken met daarbij een mooi resultaat van mijn bestelling. Een echte aanrader voor iedereen.

Snelle service, mooie kwaliteit

Fijn contact en goede begeleiding, snelle afhandeling en het borduurwerk is van goede kwaliteit, wij zijn zeer tevreden.

Vlotte en vriendelijk service zoals het hoort.

Vlot, correct.

Langzaam en slechte communicatie

De bestelling had vertraging en het bedrijf liet me niks weten. Ik heb zelf meerdere emails moeten sturen waarop ik steeds te horen kreeg dat ik de bestelling in de loop van de week kon verwachten of dat het die dag aan zou komen en dat gebeurde dus steeds niet. Uiteindelijk heeft de bestelling van één pet, iets meer dan twee maanden op zich laten wachten. De pet was mooi en de borduurkaart kwam ook snel binnen, maar 2 maanden, terwijl de website het over 5 werkdagen had en dan geen enkel bericht vanuit het bedrijf zelf is zeer teleurstellend.

Super tevreden

Heel goeie kwaliteit, het borduurwerk is zoals het beschreven was, ben super tevreden

Prima !!!

Het was allemaal weer prima geregeld.

Mooie bedrukking. Prima service dat zonder extra kosten deelleveringen hebben plaatsgevonden, omdat op een aantal artikelen uit mijn bestelling een wat langere levertijd zat. Zodra iets klaar was werd dat meteen geleverd.

Goede prijs-kwaliteit alleen levering niet zo best.

Ik ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding. Deze is erg netjes en goed betaalbaar. Het geborduurde logo zit er mooi op. Helaas heb ik nu 3 keer besteld en 3 keer een incomplete bestelling gekregen. Soms staat er op de bestellijst bij dat ik nog iets nageleverd krijg en soms helemaal niks. Ondanks dat er dus soms op staat dat ik iets nageleverd krijg moet ik er keer op keer zelf achteraan gaan. Als ik dan bel krijg ik of de reden te horen dat het zo lang duurt of ik krijg het met 1 week thuis gestuurd. Toch jammer dat ik hier zelf achteraan moet gaan in plaats van een update te krijgen.

Snelle en kundige service!

We zijn snel geholpen met een prettige service. Er werd meegedacht in de mogelijkheden en we werden goed op de hoogte gehouden van de status ervan.

Heel tevreden met het resultaat!

Petten met borduurwerk besteld. Vriendelijke en snelle communicatie met borduurwerk.nl wat er voor heeft gezorgd dat de bestelling volledig naar wens is geleverd!

Goede service en geweldige kwaliteit.

Perfect binnen levertijd onze bestelling ontvangen. Ook was de kwaliteit van de producten van zeer hoog niveau, wij zouden zeker aanraden om hier te bestellen als u geborduurde kleding wilt.

Snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

We hebben caps bij Borduurwerkdeal besteld en binnen de afgesproken levertermijn ontvangen. Onze club is te tevreden over de kwaliteit en wil snel meer meer bestellen

Snelle levering en goede kwaliteit

De communicatie verliep soepel en snel en we hebben de kleding naar alle tevredenheid ontvangen.

Goed geholpen en erg vriendelijk personeel

Erg vriendelijk personeel en de kleding is van goede kwaliteit!

Komen afspraken niet na

update: Na overleg prima opgelost en de spullen goed geleverd gekregen. Al met al toch helemaal goed gekomen. 1 november ontwerp goedgekeurd, half november een keer gebeld en tot op heden nog niks gehoord of ontvangen. Ze claimen te leveren tussen 4. 6 werkdagen na goedkeuring. Zijn nu 22 dagen verder........zonder communicatie. Update: Inmiddels contact gehad met borduurwerkdeal en samen tot een goede oplossing en levering kunnen komen. Prima opgelost!

Hele slechte leveringsafspraken

Iedere keer werd de afleverdatum verschoven. De bestelling was een cadeau voor een verjaardag, welke op 24 augustus was. Besteld begin augustus en na de bestelling en betalingen kregen we een mail dat het bedrijf gesloten was ivm vakantie tot eind augustus ( stond niet op de site). Daarna nog 2 x verschoven. Product was goed, maar afspraken onacceptabel

Verzending duurde erg lang en kwaliteit matig

De levering duurde vrij lang, communicatie was soms wat verwarrend en de kwaliteit van de geleverde truien was niet echt super (echter kan borduurwerk deal daar niet veel aan doen.

Wat ik zocht is mogelijk

Ik wilde een bepaald logo hebben met teksten. En dat was mogelijk om te maken. Goede communicatie

Fijne en nette service

Geweldig net bedrijf met een snelle afhandeling. De jasjes met bedrijfslogo waren heel snel binnen en van een mooie kwaliteit. De jasjes zelf vallen klein. Altijd een proefpakket opvragen is mijn tip. Ze bieden dit ook aan maar wij zagen er van af (tijdnood) en hebben de gok gewaagd. Gevolg dat de prachtige geborduurde kwaliteit jasjes met name aan de mouwen erg nauw waren bij de dames modellen. Wanneer je weinig tijd hebt voor een pas setje dan een maatje groter gokken. Dames modellen zijn mooi getailleerd.

Altijd goed geregeld!

Wij werken al 8 jaar met Borduurwerkdeal. Kwaliteit van borduurwerk is zeer hoog. Daarom bestellen wij altijd bij Borduurwerkdeal.