Goed, snel en netjes

Op maandag een order geplaatst en op woensdag al af mogen halen. Kwalitatief super, snel geregeld en een nette prijs. Zeker een aanrader!

Super mooi gedaan

Fijne service en snelle levering

Snelle levertijd en van goede kwaliteit

Fijne communicatie en snelle levering

De communicatie verliep soepel en ben zeer tevreden over de kwaliteit

Goede dienstverlening en goede kwaliteit schorten

Wij zijn goed geholpen en voorzien van advies. De kookschorten waren van goede kwaliteit en de borduurde logo's zagen er mooi uit. Dank voor de samenwerking.

Product is te laag van niveau

Jullie producten zijn niet chique genoeg. Jammer want het borduurwerk is prima.

Borduurwerkdeal staat voor je klaar

Wanneer ik een order plaats en ook op korte termijn weet Peter de juiste service en prodcten te verzorgen. De kwaliteit van de borduursels en materialen zijn goed. Zeker een aanrader!

Doen wat ze beloven

Vindt de communicatie wat traag, heb laatst nog een mail gestuurd maar tot vandaag geen reactie mogen ontvangen. Dat is jammer. De spullen die ik kon bestellen en ontvangen heb voldoen aan mijn verwachting.

Slechte service en waardeloze beloftes

Bestelling gedaan op 11 aug. voor een verjaardag. Geen levering door vakantie tot 27 aug. wat werd gestuurd na afwikkeling van de bestelling ( stond niet op de site). Op bevestiging stond dat levering zou plaatsvinden Max. 6 dagen na 27 aug. ( 2 sept). Niets gezien! Mail gestuurd en ik werd in het gelijk gesteld. Nieuwe leverdatum 14 sept. 15 sept. en nog niets binnen! Zeer slechte service! Gebeld en onbereikbaar. Ingesproken nooit teruggebeld. Vandaag trackingcode gekregen dat de bezorging vertraging heeft en 16 sept. wordt bezorgd ( 5 weken na bestelling). Van ons geen bestelling meer!

Erg fijne service en snel geleverd

Erg snel geleverd en van goede kwaliteit

De borduurspecialist...

Correcte betrokkenheid. Bereidwillig en een geweldig eindproduct. Prijs/kwaliteit op orde. Erg tevreden.

Waanzinning GOED!

Kwaliteit van kledij is echt TOP, Bij vragen over wat je wil bestellen krijg je een zeer snelle respons, na bestelling snelle levering! Geweldige ervaring om met jullie samen te werken!

Mooie kleding van goede kwaliteit

Beetje te duur naar mijn mening

Uitstekend borduurwerk en snelle levertijd

Er word snel en accuraat gereageerd op de mails en ik ben over het borduurwerk zeer te spreken. Een aanrader!

Voordat ze 't borduurwerk voor je printen is borduurwerkdeal uiterst nauwkeurig.

Zeer goede kwaliteit met mooie afwerking!

Wij hebben Polo's en Schorten voor ons bedrijf laten borduren. Er was een goede begeleiding en een snelle respons op al mijn vragen. Rekening houdend met 14 dagen levertermijn, zijn we heel tevreden over het resultaat. We gaan vast en zeker nog samenwerken met deze firma.

Correct en snel

Zeer prettig en persoonlijk

Goede service en snelle levering

Ik was aan de late kant met bestellen. Mijn dochter wilde graag een trui met haar naam erop voor haar verjaardag. Zelfs na een paar aanpassingen is de trui vandaag, op tijd binnen. En kan ik mijn dochter morgen voor haar verjaardag verrassen met wat ze heel graag wilde hebben. Zeer tevreden!

Meedenkend en goede kwaliteit

Snelle service. Erg klantgericht.

Zeer tevreden met de prijs, de kwaliteit van de producten en de service!

tevreden over de bestelling

netjes en vlug geholpen

Behulpzaam, ondersteunend en meedenkend.

Bij dit bedrijf polo’s laten maken met een geborduurd embleem. Via email contact gehad en dit als zeer prettig ervaren. Er werd duidelijk verteld wat de mogelijkheden en de onmogelijkheden waren.

Erg goede kwaliteit en snel geleverd

Erg tevreden over de kwaliteit van het product en de snelheid van de levering. Ook erg prettig dat geen honderden hoeft af te nemen maar ook kleine hoeveelheden. Kan het van harte aanbevelen.

Helemaal geweldig!

Wilde mijn vriend voor kerst wat werkkleding geven met z’n eigen logo erop. Veel bedrijven deden moeilijk en konden niet via een PDF werken.. Uiteindelijk kwam ik bij Borduurwerkdeal uit. De werkkleding super mooi geborduurd! Ik ben heel erg blij met het eindresultaat en had de werkkleding geborduurd en al heel snel in huis.

Mooi gemaakt en volgens afspraak

Mooi gemaakt en ben tevreden met het eind product