Mooi gemaakt en volgens afspraak

Mooi gemaakt en ben tevreden met het eind product

Snel, makkelijk en professioneel

Veel meer kan ik even niet bedenken. Het was echt helemaal prima

Goede ondersteuning tijdens het hele proces.

Snelle communicatie en oplossingsgericht.

Goede communicatie over de bestelling (verhelderende vragen per mail) en mooie kwaliteit

Vriendelijk, kwaliteit, snel en komen afspraken 100% na.

Fijn mailcontact. Snelle levering en een prachtig product.

Voortreffelijke dienstverlening

Zeer nauwgezette opvolging in de aflevering van de kwaliteitsvolle producten.

op tijd en goed gedaan

Zoals zo vaak erg laat besteld, maar Borduurwerdeal heeft op tijd en mooi geleverd.

Snel, duidelijk en komen afspraken na.

Prettig om mee samen te werken

Snel, makkelijk en Goed

Geen gedoe, kwaliteit prima, snelle levering

Gewoon goed

Mooie poloshirts besteld met logo. Mooi borduurwerk en goed passende poloshirts!! Snel geleverd.

product van wereldklasse maar de logistiek hapert

onlangs 4 polo's besteld om te borduren en na twee weken moet ik er zelf naar vragen of de polo's nog geleverd worden , na wat over en weer mailen blijken de polo's bij iemand anders te zijn geleverd. Dat is een vergissing die kan gebeuren maar zet het dan zelf weer terug recht en waarschuw me dan, allemaal niet zo moeilijk en beperkt de ergernissen van een product wat al lang betaald is en dan niet geleverd wordt. De communicatie is wel duidelijk, helder en ik kreeg telkens snel antwoord.

Mwah

Contact was prima! Niks op aan te merken.. Kwaliteit trui viel ontzettend tegen

ben heel tevreden

Ben heel tevreden. Mooi borduursel op een mooi polo voor een mooie prijs!

Spijtig genoeg vallen de maten iets groter uit dan verwacht; kwaliteit is wel inorde

Kwalitatief, snel geleverd en super mooi!

2 weken na bestelling al geleverd. Super goede kwaliteit en mega vriendelijke service!

Prettig contact en mooi resultaat!

Over en weer gemaild over grote letters etc. Zeer prettig contact en de handdoeken zijn erg mooi geworden.

super snel, vriendelijkgeholpen en hoge kwaliteit

Alle is goed afgehandeld en was super mooi. Allemaal blije gezichten toen we de geborduurde petten overhandigde!

Mooi resultaat, mooi op tijd geleverd

Zelfgemaakt logo laten borduren, resultaat was beter dan verwacht! Top!

Gewoon heel goed

Ik had vooraf een aantal vragen die snel en goed werden beantwoord. Kleding is binnen de afgesproken tijd geleverd en zag er heel goed uit.

Mooie handdoeken met borduursel, volledig geleverd naar wens

Prima handdoeken, goede kwaliteit, borduursel net aangebracht. Kortom, erg blij mee!

Komen afspraken na en levertijd sneller dan verwacht. Over de kwaliteit van het borduren ben ik meest te spreken.

Gefrustreerd

Wanneer men de bewering maakt dat de bestelling tussen 4 á 6 werkdagen geleverd wordt, mijn bestelling na 2weken ineens blijkt kwijt te zijn én ik zelf al het nodige moet ondernemen om deze toch tot bij mij te krijgen, dan vind ik dit allesbehalve klantvriendelijk en zeer teleurstellend.

Dag Lieselot, Dat is vervelend om te horen, onze welgemeende excuses. Helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdienst, desalniettemin zullen we jou opmerking meenemen in de verbetering van de klantenservice.

Alles wat ik wilde

Shirt was perfect. Netjes geborduurd!

Mooi product, snel geleverd, vriendelijke service

Na het plaatsen van mijn bestelling moest het leveradres gewijzigd worden, dit werd meteen opgepakt door Peter en aangepast. Na het checken van de borduurkaart werd mijn bestelling (9 mutsen met borduursel) binnen een week na het plaatsen van de bestelling geleverd, super snel dus en ze zien er top uit! Ben erg tevreden over borduurwerkdeal en zou ze zeker aanbevelen!