Mooi product, snel geleverd, vriendelijke service

Na het plaatsen van mijn bestelling moest het leveradres gewijzigd worden, dit werd meteen opgepakt door Peter en aangepast. Na het checken van de borduurkaart werd mijn bestelling (9 mutsen met borduursel) binnen een week na het plaatsen van de bestelling geleverd, super snel dus en ze zien er top uit! Ben erg tevreden over borduurwerkdeal en zou ze zeker aanbevelen!

Fijne bedrijf

Een mooie overzichtelijke website. Snelle contact via mail en ze denken met je mee. Zal zeker nog eens zaken met ze gaan doen

Ik beveel borduurwerkdeal zeker aan, vrijdag avond besteld, maandag een mail gekregen of het design goed was. Vrijdag bezorgd. Het resultaat was zeker en vast goed. In het begin had ik twijfels of de kwaliteit goed was. Deze twijfels waren totaal niet nodig!

informatie via chat

Snelle en heldere info via de chat, hou ik van . bestelling geplaatst.

Nettjes en mooi

Vlotte levering, prima prijs/kwaliteit

Duidelijke communicatie over de mogelijkheden en kwaliteit van de aan te leveren bestanden. Mooi eindresultaat.

Prima en netjes

Ze zijn vriendelijk en leveren snel en volgens afspraak.

Badjassen laten borduren

Tweede keer dat ik hier wat heb laten borduren. Eerst tweetruien en nu twee badjassen. Perfect weer uitgevoerd

Snelle correcte service. Helemaal top.

Gewoon top

Service via chat en mail is top. Punt v aandacht is wel dat ik niks wist van systeemwijzigjng waardoor ik niet kon inloggen.

Makelijk te bestellen

Ik moet het nog ontvangen Bestel nu voor het eerst

Goede kwaliteit mooi borduurwerk en snel geleverd.

goeie service

alles verwerkt en geleverd volgens afgesproken

Van te getedaieerd naar mooi resultaat

Ons logo was te gedetailleerd. Maar er is een voorstel gedaan voor alternatief, waar ik van onder de indruk ben. Kan niet wachten tot de jassen binnen komen.

Uitmuntende meewerking voor een mooi resultaat

Goede service om snel het gewenste eindresultaat te bereiken. Zeer tevreden met het geleverde product en ruim binnen de tijd. Borduurwerkdeal is echt aan te bevelen.

Hoge kwaliteit, snelle afhandeling en respons!

Perfect geholpen van begin tot eind. Denken mee en supersnel geleverd. Aanrader!

Een aanrader !!

Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanraden ! Ze hebben ons heel snel een offerte, een order bevestiging en borduurkaarten bezorgt. Een dag later hebben we reeds een track en trace nummer ontvangen. Die mensen zijn professioneel, correct en weten wat de klanten willen. We zullen in de toekomst opnieuw met Borduurwerkdeal.nl samen werken, top bedrijf met een uitstekende prijs / kwaliteit verhouding !

Waar voor je geld

Snelle reactie op mails, mooie borduringen en zeer flexibel

Top goede service

Goede en vlotte, vriendelijke service

Goede service, mooie producten!

Ik ben altijd erg goed geholpen en alles was mogelijk!

Jammer

7 petjes voor een kinderfeest op vrijdag besteld Ik heb ze nog niet binnen vind ik erg jammer op maandag besteld vond ik wel op tijd voor een paar petjes te kopen. Mvg M.Bleeker

Uitstekende service, snelle beantwoording van vragen, goed geïnformeerd over levertijd en mooie, goede borduursels. Kan deze leverancier echt aanbevelen.

Geweldige service!

Snelle en vriendelijke service. Producten vandaag ontvangen en ziet er echt super uit! Ik kom zeker terug.

Snelle service, mooie kwaliteit.

Bestelling geplaatst, maar ik wilde het wel graag snel hebben. Nou dat is gelukt. Super. Telefonisch goed bereikbaar, snel reactie op mail. Als ik weer iets nodig heb, dan bestel ik hier weer.

Prima produkt voor een goede prijs en snelle levering.

Prima en snel werk geleverd. Service is goed en zeer klantvriendelijk. Prijs is goed. Ik zou jullie bij iedereen aanbevelen.

Ulenpasweg 24 7041 GB