heel goed

na ernstige fouten van DPD heeft Dutch Expat Shop alle producten die diepgevroren hadden moeten worden aangeleverd maar waren ontdooid, VOLLEDIG vergoed zonder gedoe, Ik heb alleen foto's hoeven aanleveren vn de producten, ook het contact per mail was erg goed, ik kreeg op elke vraag of mail vrijwel direcct een antwoord mail. Complimenten en ik ga zaker weer een bestelling plaatsen die hopelijk dan wel op tijd afgeleverd wordt in Portugal door DPD.

normaal en goed

net wat je expect van een bedrijf like this

Zeer goede ervaring

Zeer goede service Wat ik bestelt was ontdooid Ik heb mijn geld terug gehad

Bestellung reduziert.

Ich hatte 4 Dosen bestellt und nur 2 bekommen, den Betrag von 2 Dosen wurden zwar zurück erstattet.

EXCELLENT SERVICE !!!

Absolutely Wonderful !! Great products, really fast service, excellent customer service !! Really glad I found them !!

Service wordt steeds slechter

Iedere keer zitten er verkeerde artikelen bij, niet een keer maar vier keer op rij. Steeds klacht over ingediend, beloven beterschap en er zal op gelet worden, Volgende bestelling weer hetzelfde verhaal.

Beste René. Uit eerder mailverkeer maak ik op dat u steeds de verkeerde drop ontvangt. Zoet in plaats van zout. Echter zat er geen drop bij uw laatste bestelling. Dus ik zou graag willen weten om welk product het bij de laatste bestelling ging. Kunt u mij bellen of een bericht sturen via Whatsapp, zodat wij dit netjes voor u kunnen oplossen met een aanvullende zending? Mijn nummer is +316 23 050 481. Alvast bedankt. Mvg, Peter

Beste Bart, Mijn collega Charlie heeft contact met jullie gehad over de vertraagde zending. Helaas hadden wij geen invloed op de ontstane vertraging. Wij zullen dit ook verder oppakken met DPD. Uiteraard vergoeden wij de kosten aan u, zoals ook eerder aangegeven door Charlie. Ik zorg dat de terugbetaling vandaag geregeld wordt. Onze excuses. Mvg, Peter

Heerlijk

Prima service alles kwam goed bevroren aan het is alleen jammer dat de verpakking niet kleiner is want de verzending is Best duur

Diepvries

De spullen waren heel goed verpakt. Alles kwam nog goed bevroren aan. Top

top ervaring

Super service!!

Snelle bezorging

Geen producten beschadigd tijdens verzending die snel en meestal volledig (minimale producten die niet beschikbaar zijn) Het is goedkoper om Dutch Expat te gebruiken dan producten direct hier in Amerika te kopen

EXCELLENT SERVICE !!!

De enige die in Turkije levert

Ben blij met jullie. Af en toe een Nederlands hapje

Zeer goed verzorgd

Keurig op tijd, keurig verpakt.

Goed verpakt goed product. Wat wil mens nog meer perfect.

Lekker !

Verpakking uitstekend maar stroopwafels beter berschermen tegen schokken transport

Alles perfect!

Volgens mij kan hier niets verbeterd worden , de verpakking , levering ect was optimaal.

lekker snel

Goede afwerking van order en snel

Zeer goede producten en perfecte service

Heerlijk dat deze online shop hoogwaardige en typisch Nederlandse producten levert waar ook ter wereld. Fantastish

Lekkere ervaring, top !

Lekkere ervaring, top !

Super leuk

Alle artikelen zijn ook afzonderlijk keurig ingepakt !

altijd goed

Wij bestellen regelmatig van de Dutch Expat Shop, alles is altijd zorgvuldig verpakt (glazen verpakking in bubblewrap etc) en de order wordt altijd snel opgestuurd. Het assortiment is compleet en terwijl je artikelen aan je virtuele winkelmand toe voegt kan je live zien wat de verschepingskosten zijn naar je bestemmingsland.

Uitgebreide site, heel veel keus en snelle levering.

In één woord geweldig. Hier in Pas-de-Calais geen heerlijke Indonesische kruiden etc. Ga binnenkort jullie diepvries Mora bitterballen bestellen, ook hier een groot gemis. Dus jullie kunnen binnenkort weer een bestelling verwachten.

Voor herhaling vatbaar

Efficient en zorgvuldig

Bedrijfsgegevens

Lageweg 31

2222 AG Katwijk

[email protected]

Over Dutch Expat Shop

Dutch Expat Shop (Belgian Expat Shop, Typical Dutch Stuff and Dutch Baby Shop) is the largest online shop where you can order - wherever you are - 28,000 typically Dutch and typical Belgian products!! We ship worldwide within 4 business days! Enjoy only the best from Holland and from Belgium!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.