10

Vlotte levering

Vlotte levering, prijzen aan de hoge kant voor Belgische producten.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Great Service, fast response

Quick in shipping and with response to questions (even during weekend). Site a bit slow every now and then.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Alles perfect !

Duidelijke site, snelle levering , goede verpakking en redelijke transportkosten.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Tout simplement parfait.

Je recherchais un poivre spécifique et je l'ai trouvé ici à un prix très raisonnable. Les dates limite de consommation sont très éloignées. Traitement de la commande et réception du colis très rapide, en 4 jours c'est à la maison. La possibilité de payement Paypal que je recherchais, c'est parfait. Le site internet est très bien, peut un jour sera t'il en version Française.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Fast and extremely well packaged.

I am very happy, it was delivered really fast and in very good condition. Depending on how big your order is, this store is much cheaper than Dutch supply stores based in the USA. All the products have a good use by date some of the bake bread is still good for 4 months. I was able to find all the things I was missing from the Netherlands it took only 5 days to arrive all the way in the USA, that is only 1 or 2 more days compared to where I use to order.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging

Voor een Frans-Nederlandse bruiloft bitterballen besteld en in Frankrijk laten bezorgen. De bezorging gebeurde binnen de aangegeven termijn en ondanks de warmte (35+ graden...) nog perfect bevroren! Echt een aanrader.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
7

absoluut goede service, maar wel duur

De enige manier nog voor mij om pickel chips te krijgen nu de bekende supermarkt vind dat dat niet meer online geleverd kan worden. Dus 20 zakken besteld, wat ben ik er blij mee! Alleen is de chips wel heel erg duur hier, meer dan 3 euro per zak, tegen normaal 1,12. Was dus ruim 50 euro kwijt, aan 20 zakken chips. Maar ik wist dit natuurlijk van te voren, en dat ga ik alleen nog maar doen in noodgevallen. Verder zeer snelle en correcte levering, ik ben tevreden!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
1

Arrogante medewerkers en missende producten

We hebben met ons kantoor een grote bestelling geplaatst waar we met zijn allen na een snelle levering vol enthousiasme de dozen mochten openmaken. Bijna 40 kilo aan producten mochten we uitpakken en oh oh oh wat was dat leuk. We hadden voor 20 euro aan Old Amsterdam gekocht; dat zou bijna een kilo moeten zijn. Helaas bleek dit nog geen halve kilo te zijn. Vrij prijzig; 80 euro voor een kilo Old Amsterdam en we moesten dus twee collega's enorm teleurstellen. Daarnaast misten er nog een aantal andere producten. Nou zou je zeggen: Een foutje kan gebeuren, maar de medewerker waarmee ik contact heb gehad zei dat dit normaal is. De gewichten op de website zijn 'ongeveer' en ze hebben geen tijd om alles af te wegen. Klanten accepteren dit normaal gewoon. Als er klanten zijn die dit de normale gang van zaken vinden, hoor ik dat natuurlijk graag. Wij bestellen in ieder geval nooit weer en hebben in WorldWideHolland een nieuwe partner gevonden.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mike, dank voor uw feedback. Wij hebben inderdaad een drie-tal producten niet kunnen leveren, omdat wij deze tijdelijk niet op voorraad hadden. Wij hebben deze producten netjes aan u terugbetaald. Ook voor de grammen kaas die u te weinig hebt gekregen hebben wij gecompenseerd. Helaas komt het in elke supermarkt / webshop wel eens voor dat bepaalde producten niet voorradig zijn. Desalniettemin hebben wij ruim 95% van de producten supersnel bij u afgeleverd. Verder vinden wij het jammer dat u ons als arrogant beschouwd. Dat was niet de bedoeling. Wij hebben daarom de communicatie met u geanalyseerd en daarin maken wij op dat wij ook niet heel veel goed hebben kunnen doen volgens u. Zo was de website niet goed, de producten waren niet goed, de medewerkers zijn niet goed, de communicatie is niet goed, de levering is niet goed en zo kunnen we nog wel even doorgaan :) Misschien is het dan inderdaad beter om ergens anders te bestellen waar vast alles beter zal zijn ;) Heel veel succes en geniet van onze producten!

10

Heel fijn

Na dat wij in Frankrijk zijn gaan wonen bestel ik bijna iedere maand brood of ander spul

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Great!!

Geweldig!!!!!!! Snelle verewerking en verzending, prima Nederlandse producten en tegen prima prijzen. Erg blij met jullie.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Fast delivery

Great products and fast delivery. Only place I can find Knorr with Herbs which I cannot find in the UK. Love the Nasi Goreng mixes and Curry soup too!

  • Would you recommend us? Yes
10

Very efficient

Lovely sweets, well packaged and swiftly delivered to UK

  • Would you recommend us? Yes
7

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Zeer professioneel

Alles is netjes verpakt, misschien eens na denken over een alternatief voor het plastic.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Hele goeie service

Goed - vriendelijk - behulpzaam

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Exemplair!

Decennialang niet huzarensalade of selleriesalade genoten, doch dankzij DutchExpatShop kon ie weer effe! Goed ingepakt in stevige doos met heerlijke andere neerlandshe ende Indische lekkernijen was 't opeens Sinterclaes of Kerstmis hier in Engelant! Ken stroopwafels krijgen in Lidl, maar desen syn ietwat droop ende hart; AH Goudsche en Jumbo Zeeuwsche stroopwafels uit Aarle-Rixtel zijn zachter, soeter, knasperder, lekkerder, beter! Mocht 'n apocalyse aankomen, dan zit Deesche Jongen op s'n eylant voorloopigh wel goet ...!!!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Goed verpakt zorgt voor hele producten

De doos van 30kg waarin mijn producten waren verstuurd was wat gehavend, maar dankzij de professionele verpakking van producten met veel piepschuim en bubbelfolie zijn de producten goed aangekomen,

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Very good

Good

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
9

Pure awesomeness

I have been looking for a company that provides products I grew up with and finally I found Dutch Expat. Second order received and all is packaged with care. It’s like receiving Christmas presents when your box arrives. Client for life. Thank you

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Supersnel en 100% tevreden

Diverse diepvries snacks naar roemenie laten sturen ,kwamen supersnel aan en nog allemaal perfect bevroren , ook andere produckten super verpakt geen beschadigingen een aanrader om deze shop te gebruiken

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

They really do have everything

The range of products is fantastic, the protective packaging excellent, shipping costs are very reasonable and the delivery quick. Best online shop for Dutch groceries by far!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goed verpakt

Ik laat mijn zending altijd aankomen in Amerika ondanks dat ik op Sint Maarten woon. Dat gaat veel sneller en is goedkoper. Ook heb ik dan de garantie dat het ook echt daadwerkelijk aankomt. Binnen 2 weken heb ik het al binnen! Alles is netjes verpakt alleen het zou fijn zijn als er alternatieven worden gezocht voor het plastic. Assortiment mag wat ruimer. Jammer dat we geen diepvries spullen kunnen bestellen maar ergens is dat ook wel logisch.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
1

Geen ervaring met logistieke processen in de Filippijnen

De verzending was binnen 8 dagen al in de Filippijnen. Ik kreeg een E-mail zonder details dat mijn pakketje bij de douane stond. Geen informatie waar en hoe in te klaren. Ik stuurde een Email naar Dutch Expat Shop hoe te handelen. Zo'n 10 E-mails werd er herhaald dat ik niks hoefde te ondernemen; het zou allemaal netjes bij mij thuis worden afgeleverd. Met een sneer dat ik de volgende keer maar een betere koerier kon kiezen. Maar dat advies zie je niet op de website als je besteld. Kreeg uiteindelijk na 6 weken een kaartje van de inklaarder met een waarschuwing dat dit de laatste herinnering was om ter plekke mijn pakketje in te klaren. Duurde dus 4 uur voordat het mijn beurt was. Mijn mening is dat Dutch Expact Shop geen advies heeft over de logistieke processen. Blijkt dat sommige items niet ingevoerd mogen worden. Het zou goed als Dutch Export Shop een tabel bijhoudt welke goederen in welke landen niet ingevoerd mogen worden. Nu moest ik deze artikelen achterlaten.

  • Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Frank, hartelijk dank voor uw feedback, maar wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de levering van uw pakket. Helaas is het zo dat u zelf de goedkoopste verzendmethode gekozen heeft met de minste service en de minst snelle levering. Wij boden u ook Fedex en DHL aan die de pakketten supersnel leveren. Ook krijgt u dan een eigen inklaringsagent zodat alles snel de douane door kan. Doordat u dus voor de goedkope optie gekozen heeft dient u de inklaring zelf te doen en kan de levering van uw producten erg lang duren. In het vervolg raden wij u aan om iets meer voor de verzending te betalen zodat u zelf niets hoeft te doen en zodat u de producten super snel in huis heeft! Geniet er in ieder geval van :) Met vriendelijke groet, Dutch Expat Shop

7

Pretty good in general; Some items were incorrect, though...

I'm quite happy with the delivery time and packing, but there were some mistakes in the items I got which were a bit disappointing. I got the wrong kind of noodles (thin ones instead of the thick ones ordered) and the cranberries turned out to be dried (I don't remember seeing that on the website). Not a huge deal, but a bit annoying...

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
10

Packing was erg good

Everything went smoothly

  • Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Dutch Expat Shop

Filter op Taal