Very pleased, excellent service

My first experience of using Dutch Expat Shop. Very good, my order was well packaged and delivered very quickly

Heerlijke Hollandse producten verzonden door een topbedrijf

Ik bestel al een tijdje bij deze webshop en ben meer dan tevreden. Alles is zoals beschreven, de bestelling wordt zorgvuldig ingepakt, en de bezorging duurt niet al te lang. Wanneer het aankomt op klantenservice zijn ze ook razendsnel en ontzettend vriendelijk.

Producten uit de heimat zijn voor mij heel belangrijk!

Soms moet men wel lang wachten op de bestellingen. Blijkbaar heersen er moeilijkheden bij de bestellingen van zuivelproducten. Samengevat ben ik toch echt tevreden met de mogelijkheid, producten uit België en Nederland te bestellen. De verpakking van de producten is op veiligheid afgestemd.

Goed tevreden met een uitzondering

Het zou heel fijn zijn als ik ook dutch diepvries snacks in de VS kon krijgen! Met de spoedig levertijd en jullie verpakking en vriespakken moet het goed kunnen! Ik zie uw reaktie graag tegemoet! Met dank, Brian Fromm

snel en goed verpakt

Ben zeer tevreden

Alles prima, ik zal vaker bestellen.

Grote keus aan waren. Voor mij is het fijn dat jullie waren van AH hebben. Tot de volgende bestelling.

al jaren tevreden

goede en snelle levering

Correct verloop

Correct en tijdig proces

Uitstekende kwaliteit en service

Ook in het buitenland, Italië een goede correcte levering

excellent

product arrived quickly as described. Packaging was a bit excessive and wasteful

Ich bin super zufrieden.

Hier bekomme ich fast alle Lebensmittel die ich in meinem Urlaub so liebe. Große Auswahl, guter Service.

lekker snel :)

op woensdag besteld vrijdag in huis, lekker snel :)

Goed prima zeer tevreden

De bestelling an sich is prima, producten zeer goed, goed verpakt, altijd informatie mails, vriendelijk geschreven maarrrrrrrrr de transporteurs zijn een catastrofe, ze komen leveren,ze komen niet twee drie dagen later en niet een keer maar eigenlijk altijd ik informeer Dutch altijd dus ze zijn geïnformeerd, daar ligt het niet aan. Zij zitten ook wat nu en hebben ook geen invloed. Het is geen klacht, het ligt hier in Frankrijk, onverschilligheid van de transporteur, aan de chauffeurs ligt het ook niet, leven en werken in een deze cultuur zijn niet met hun hart bij de firma geen binding, dit is bekeken vanuit een oogwinkel van een seniore dame, die altijd met plezier heeft gewerkt. En ik vind heel erg jammer!

Fast Delivery, Great Customer Service and Tapestry of Products

De website leent zich voor een snelle intuitive selectie van een scala van producten. Een email die ik had verstuurd werd in no-time beantwoord. De producten waren bij aanlevering vers en wat ik had verwacht. De kazen waren heerlijk, het brood was nog steeds vers en ik zou iedere Nederlander in het buitenland aanraden om via deze winkel producten te bestellen.

Uitstekende service met snelle levering

Enkele weken voor Pasen paaseieren en anders besteld en de week ernaa geleverd. Alles goed ingepakt en zonder schaden aangekomen, zelf de glazen bokalen met pindakaas.

Snel en goed.

Snelle levering, alles netjes verpakt.

Alle bestelde boodschappen netjes verpakt en afgeleverd.

Snel en goed verpakt

Very quick delivery and top quality

We live in Dubai and the Dutch products are delivered within a few day which is not evident in Dubai. Quality and packaging are top

Goed assortiment, redelijke prijzen en snelle en goedkope aflevering.

Zoals ook voor eerdere bestellingen, goed assortiment, redelijke prijzen en snelle en goedkope aflevering. Met name zeer tevreden over het Sinterklaas, Kerst, Pasen, koffie en Indonesisch aanbod dat ik in Engeland niet kan vinden.

Bijna perfect

T mooiste zou zijn als je gebeld wordt dat ze komen. Ik had diepvries producten besteld en alles was prima , dat wel maar ik wist niet dat t al afgeleverd was.

Zoals voorgaande bestellingen is het ook deze keer prima gegaan en mooi op tijd

Snel en correct geleverd

Heel tevreden van de geleverde service

Goede kwaliteit en service

Snelle levering en bij problemen in bijvoorbeeld verzending wordt e.a. Keurig opgelost.

Absolutely recomend !

I have been ordering Humana and Humana 2 baby formula, excelent packing, fast delivery!

Over Dutch Expat Shop

Dutch Expat Shop (Belgian Expat Shop, Typical Dutch Stuff and Dutch Baby Shop) is the largest online shop where you can order - wherever you are - 28,000 typically Dutch and typical Belgian products!! We ship worldwide within 4 business days! Enjoy only the best from Holland and from Belgium!