Alle keren geleverd zonder problemen

Meerdere malen per jaar bestellen wij producten van DES en deze worden snel en netjes verpakt ontvangen.

Fantastische ervaring!

Inmiddels heb ik al 15 keer besteld. Grote selectie, redelijke prijzen, professionele verpakking, en…snel!

Prima service en qualiteit

Erg fijn om op deze manier Nederlandse boodschappen te kunnen doen

Groot assortiment, snelle levering.

Grotere keuze dan menig ander website. Zeer snelle levering en vriendelijke behandeling.

Binnen 5 dagen aan huis bezorgd. Alles goed verpakt. Een zeer uitgebreid assortiment.

hoge kwaliteit en goede service

Ik behoor tot de kring van trouwe Dutch Expat Shop clienten. Met prima ervaring als het gaat om assortiment, flexibiliteit, service en snelheid.

Probleem opgelost

Ik had in december een levering met vervallen en bijna vervallen kaas gekregen. Na enkele berichten heen en terug is deze fout rechtgezet.

hi Marleen, dank voor uw review. Kunt u even contact opnemen met onze klanten service dan gaan we dit oplossen. Ik denk dat er iets niet goed gegaan is met de terugbetaling. Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet, Dutch Expat Shop

Spullen goed verpakt en wat niet voorradig was werd snel gecrediteerd

Top, doen wat ze beloven

Fantastic

Was very pleased with the speed my order was processed and delivered. I only recently discovered the Dutch Expat Shop and will definitely return.

Snel ontvangen, uitstekend verpakt.

Snel aan huis ontvangen, prima verpakt. Kwaliteit lijkt prima.

Pakket niet ontvangen in Italië

Pakket niet ontvangen en de klantenservice reageert pas na 3 dagen met een mail “ Hi Scarlet heb je je pakket nog steeds niet. Een zinloze mail dus. Omdat je daarna weer niets hoort. Ik heb gevraagd voor een oplossing, maar die komt er dus niet. Gelukkig heb ik met Paypal betaald en ga deze zaak nu aanhangig daar maken Dit bedrijf heeft ook geen telefoonnummer, wat al heel vreemd is. Ik heb al heel vaak pakketten besteld via WorldWide Holland en daar heb ik nog nooit deze problemen gehad. De service is daar ontzettend goed en je kunt ze gewoon telefonisch benaderen.

Beste Scarlet, dank voor uw review. Ik heb even gekeken maar uw pakket is nog gewoon onderweg en wordt morgen afgeleverd. Ik heb u per email de tracking gestuurd. Een telefoonnummer van ons staat op onze social media pagina Facebook +31620791516 Dank en geniet van de producten! Met vriendelijke groet, Dutch Expat Shop

Geweldig !

Duidelijk, accuraat en snel bezorgd !

Snelle levering en goed verpakt. Hele goede klantenservice als er iets verkeerd gaat Bestel zeker weer

Alles in één...

Snelle levering van diepvries producten vanuit NL.

Uitstekende service en altijd keurig verpakt.

Met dutch expat shop haal ik Nederland een beetje naar Frankrijk. Alle producten die ik in Nederland zo graag eet vind ik hier. De producten worden met de grootste zorg verpakt, en de verzending gaat heel snel. Binnen een week heb ik de bestelling in huis. De laatste keer zat er zelfs een gratis chocolade letter bij!! Heel attent!

Perfect afgeleverd

Heel goede service , perfect afgeleverd op een grieks eiland

Fast delivery of delicious soda!

My husband fell in love with Schweppe's Agrumes when we traveled in Europe last year, and it can't be found in America. I ordered a case from Dutch Expat Shop as a surprise for him and it arrived so quickly! He's delighted, I'm delighted, and I'll definitely order from them again when we need our next soda fix.

Snelle bezorging

Goeie keuze en heel snel bezorgd

Dit was weer eens een vluge en zorgvuldige levering

Dat staat toch al boven

Altijd goede service met zeer uitgebruid assortiment.

Zo´n 2 x per jaar plaats ik een bestelling met mijn favoriete nederlandse dingetjes en uitstekend erg compleet assortiment. Heel goed verpakt tegen schade en leveringstijd acceptabel aangezien er ook nooit haast mee is. Produkten zijn misschien wat prijzig maar koop er ook niet dagelijks dus dat accepteer ik dan maar. Als er iets niet geleverd word, krijg je meestal automatisch al een creditnota en zo niet, even een mailtje en wordt gelijk correct afgehandeld. Voor mij blijft het een aanrader voor lekkere Nederlandse kost in Spanje te ontvangen.

alles perfekt

snel geleverd en alles goed ingepakt

Uitstekend!

Snelle en goede service

Ik ga zeker nog eens wat bestellen!

Uitstekende service, bekwame medewerkers

Het is altijd heerlijk om een pakje te ontvangen met nostalgie-artikelen die vroeger (toen we nog in Nederland woonden dus) zo gewoon waren; zoute drop, erwtensoep, bitterkoekjes... Een traktatie die ik me maar af en toe permitteer want het is wel vrij duur, maar dat valt te verwachten en vind ik dus ook niet erg. De levertijd is zeer redelijk en de communicatie met de medewerkers zeer goed; ik krijg altijd snel en vriendelijk antwoord.

Over Dutch Expat Shop

Dutch Expat Shop (Belgian Expat Shop, Typical Dutch Stuff and Dutch Baby Shop) is the largest online shop where you can order - wherever you are - 28,000 typically Dutch and typical Belgian products!! We ship worldwide within 4 business days! Enjoy only the best from Holland and from Belgium!