Snelle levering en goed verpakt

Vond process van bestellen tot levering heel makkelijk..Alles kwam netjes verpakt aan en goede communicatie..

Goed verpakt. Zonder breuk of beschadiging goed gearriveerd!

Al meermaals besteld. Altijd tevreden geweest.

splendid

heel goede verpakking, spoedig, klantgericht, goede communicatie - graag weer bestelling

Fijn om Nederland te kunnen proeven in het buitenland

Veel keuze en bevroren produkten komen altijd goed aan.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering, ruime keus

uitmuntend

Perfecte service

Professional and super fast delivery to Zagreb, Croatia

From today onwards our combined Australian / Croatian kitchen has now also been officially declared compliant with the Dutch standards. Love to have all the goodies around me again. Great service from the Dutch Expat Shop at a reasonable price. Everything professionally packaged and delivered to Zagreb in about 4 business days during the Christmas / New Year period.

Holland in Frankrijk

Snelle levering voor Hollandse producten die ik mis in Frankrijk!

matig

kleine bestelling besteld en betaald op 14 december. Verzonden een week later en ontvangen op 27 december... Bij bestelling zou de de levering voor kerst zijn...Helaas.... Het was wel goed ingepakt. En een beetje te duur....

Beste Jan, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring tegenviel, omdat de producten juist voor de Kerst periode besteld waren. Ik zie dat wij uw order op 19 december hebben verzonden met FedEx. Dit is binnen onze gestelde verwerkingstermijn van 3 werkdagen. Helaas heeft FedEx er vervolgens 4 werkdagen (ik zie in de Track and Trace dat het pakket op 26-12 is afgeleverd) over gedaan, wat richting Portugal wel een gemiddelde termijn is voor FedEx. Gelukkig is het pakket wel in goede orde ontvangen. Hopelijk tot een volgende keer! Mvg, Peter

goede service en snelle levering

zoals altijd weer zeer tevreden over de dienstverlening van Dutch Expat Shop, een goede service en een snelle levering

****

De verpakking van de bestelde producten is buitengewoon en veilig. Hert is natuurijk altijd een kleine ontgoocheling, als bepaalde bestellingen niet meer geleverd kunnen worden. Samengevat, ik blijf graag klant bij Dutch Expat shop.

doet wat ze beloven

zeer uitgebreid gamma aan producten en alles word veilig en onbeschadig afgeleverd binnen een zeer korte termijn

Goede leverantie

Producten zijn goed en wel aangekomen. Jammer dat de communicatie mbt de levering onduidelijk blijft tot het laatste moment.

Good

Op trace n track was het pakket Frijdag ochtend 22 Dec aangekomen in Vancouver DHL Depot Kreeg te horen van Trace n Track dat het dezelfde Frijdag laat in de middag thuis zou worden bezorgt. Maar dat was niet zo! Kreeg pas de 27 Dec aan de deur Was wel erg teleurgesteldt dat de spullen bedoelt voor Kerst niet op tijd was aangekomen!! Wel tevreden als voorheen dat alles goed was ingepakt behave de Unox leverpastei, jammer veel deuken in de blikjes ( 12 x 3 in een pak), en alles goed was aangekomen. Deze leverpastei blikjes moest eigenlijk ook ingewikkeld worden in bubble wrap. MVG Mrs. Rika Retel

Ik heb een goed ervaring gehad met dutchexpatschop

Wacht al 3 weken op mijn pakket

Ik wacht al 3 weken op mijn pakket. Zou 25 december afgeleverd worden, Maar helaas nog niks ontvangen. Weet niet wat ik kan of moet doen. Normaal gaat alles heel snel maar nu niet. Kunt u mij helpen??

Beste Petronella, Heeft u inmiddels al direct een update van PostNL ontvangen? Ik zie namelijk dat de zending vandaag wordt ingeklaard. Blijkbaar heeft PostNL behoorlijke vertraging momenteel voor zendingen richting Turkije. Gemiddeld genomen duurt het circa 2 weken, waarschijnlijk nu langer vanwege de feestdagen en jaarwisseling. Ik hoop dat het pakket alsnog spoedig geleverd wordt! Mvg, Peter

gedeeltelijk teleurstelling

Diepvriesprodukten 1 doos kwam bevroren aan. Tweede doos die dezelfde dag was verstuurd kwam een dag later aan(waarom weet ik niet) en die produkten waren nog net bevroren. Haring begon al wat zachter te worden. Kwam binnen redelijke tijd aan. Niet diepvries zou een week eerder op 21-11-23 verstuurd zijn en na verschillende mails kwam het uiteindelijk op 27-12-23 aan. Erg laat dus en ipv de chocolade letters werden er milka chocoladerepen bezorgd die ik hier ook had kunnen kopen wat dus een teleurstelling was en veel te laat voor Sinterklaas. Alles was wel erg goed verpakt en kwaliteit goed. Bij aanbevelen moet ik wat invullen maar ik zou daar liever niks invullen en dat ieder zelf laten bepalen.

Beste Gerrit, Dank voor uw beoordeling. Helaas ging uw levering volgens de wet van Murphy. Het was een opstapeling van ongelukkige omstandigheden. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog 's verwelkomen in onze shop! Mvg, Peter

Superverpakt en snelle levering met dry-ice

Alles klopt weer, bitterballen, kroketjes, dropjes, pindakaas met nootjes, indonesische kruiden etc. Super!

pakket is net aangekomen

het pakket is net aangekomen,zeer goed verpakt, super !! snelle levering... dank jullie wel voor de uitstekende service ...

Redelijk snelle levering

Redelijk snel geleverd maar wel goed nakijken want soms ontbreken er zaken

Veelbelovend maar erg teleurgesteld

Ik was zeer verheugd over het feit dat ik het eten dat ik mis uit Nederland hier kon bestellen! Ik wil eigenlijk een nieuwe bestelling plaatsen, maar mijn eerste ervaring weerhoudt mij hiervan tot noch toe. De levering duurde te lang, waardoor alle diepvriesproducten waren ontdooid en weggegooid moesten worden. De prijs van de producten werd teruggestort, maar niet de prijs voor het droogijs of de verzendkosten. Uiteindelijk dus in totaal €89.02 betaald voor alleen wat hagelslag, pindakaas en pepernoten. Dat is zeer veel geld en dus enorm teleurgesteld.

Beste Youri, Vervelend om deze negatieve ervaring te lezen. Heeft u vervolgens contact opgenomen met onze Customer Service voor de terugbetaling van het droogijs? Of is dit niet gebeurd? Ik heb het droogijs zojuist alsnog terugbetaald. Helaas hebben wij geen invloed op een snellere levering naar het noorden van Finland, waardoor dit risico inderdaad groter is dan richting een ander gebied. Hopelijk mogen wij u nog een keer verwelkomen, ook al is dit zonder diepvries producten. Mvg, Peter

Ms iets meer communicatie omtrent de bestelling, maar alles goed geleverd

Correct de bestelling afgehandeld.

Na de bestelling op tijd geïnformeerd en levering was zoals gepland. Jammer alleen dat één doos was geplet. Bestelling tegenwoordig wel correct geleverd en meestal goed I gepakt.

goed verpakte kwaliteitsartikelen

zeer tevreden!

Snelle en goede levering

Alles snel en goed geleverd. Het assortiment zou iets groter mogen zijn

Over Dutch Expat Shop

Dutch Expat Shop (Belgian Expat Shop, Typical Dutch Stuff and Dutch Baby Shop) is the largest online shop where you can order - wherever you are - 28,000 typically Dutch and typical Belgian products!! We ship worldwide within 4 business days! Enjoy only the best from Holland and from Belgium!