Fijn bedrijf

Na de bestelling gedaan te hebben kwam de bezorgdienst de afspraak niet na. Na het sturen van een mail direct antwoord in het weekeinde !! Super ondersteuning ook met de service en ondersteuning. Dit is mijn 2de aankoop van een dachcam bij dit bedrijf, ik raad het iedereen aan.

Prima site voor een dashcam

Op de site is duidelijke uitleg welke dashcam je zou kunnen nemen. Alle voor- en nadelen staan er beschreven. Ook een goed advies welke geheugenkaart je erbij moet nemen. Bestelling was met 2 dagen binnen.

Duidelijke en Nederlandse gebruiksaanwijzing en topservice.

Ik kocht een Dashcam SWY-cam16 + GPS WiFi. Zeer makkelijk te bedienen apparaat met een duidelijke handleiding in het Nederlands. Voor de vragen die ik daarna nog had, was de klantenservice goed te bereiken, behulpzaam en werd alles snel opgelost. Kortom, zeer tevreden over dit topbedrijf en de dashcam.

Helemaal super...

Bestellen gaat makkelijk....krijg vrijwel direct feedback over de bestelling....dag A besteld dag B al binnen...supersnelle levering met een heel duidelijke beschrijving erbij..waardoor de installatie zeer gemakkelijk is zelfs voor iemand zoals ik...die a technisch is

Zeer snelle levering Top

Mooi ingestelde CarCam is een aanrader !!!!

Perfect en snelle levering

Perfect en snelle service met kwalliteit producten

zeer goed

besteld en een dag later in huis top

Goede ervaring

Inderdaad de volgende dag keurig verpakt afgeleverd

Gebeld, besteld! De dag erna in huis

N onderdeel (zuignap) van mijn dashcam was kapot ( 'n wat ouder model) gemailt of dat nog leverbaar was! Ik kreeg prompt 'n mailtje terug, meteen bestel en de volgende dag had ik 't zuignapje in huis. Geweldig, ben zeer tevreden

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Snelle reactie op email.

Geweldige webshop

Snel geleverd met daar bovenop nog eens telefonisch advies.

Zeer snelle en correcte levering.

Topklasse

Als ik 10 sterren had kunnen geven dan had ik dat ook gedaan. Ik heb jaren geleden al eerder een dashcam bij Peter gekocht en was daar heel tevreden over. Ook over het no nonsense beleid niet lullen maar poetsen. Peter heeft mij prima geholpen met de plaatsing en gebruik. Over de swy niets dan lof. Ik gebruik de fhd 60 fps. Haarscherp en eenvoudig te bedienen. Neem meteen de polarisatie filter erbij voor betere kleuren. Topklasse.

Zeer positief

Na telefonisch contact te hebben gehad met Peter dezelfde dag nog langs geweest. Na een uitgebreide uitleg besloten om de SWY_ cam- 16 + gps en wifi gekocht. Peter heeft hem op mijn verzoek daarna zeer vakkundig in de auto geïnstalleerd en de bedrading keurig weg gewerkt. Ook heeft hij de dashcam op de telefoon geïnstalleerd. Alles voor een redelijke prijs. De dashcam werkt prima. Ik beveel dan ook 123carcam van harte aan.

Prima ervaring met 123carcam

Peter is zeer deskundig op het gebied van de dashcam , Hij heeft me snel alles uitgelegd Ben zeer tevreden over het gekochte apparaat

snelle levering goed product

prima apparaat en snel geleverd

Goede ervaring

Prime en snelle levering

Installatie van de dashcam

Professioneel en met humor. Ik ben zeer tevreden. Zeker aan te raden.

Top bedrijf doen wat ze zeggen

Van mijn dashcam was de zuignap voor op de voorruit stuk. Deze was al 6 jaar oud en bleef niet meer zitten op de voorruit. Was lek door invloed van U.V. licht waarschijnlijk. Mail gestuurd binnen 1 week had ik 1 nieuwe in huis. Top service!

Top dashcam

Na een zoektocht en veel informeren en lezen kwam ik op de site van 123Carcam terecht. Contact gezocht en meteen een afspraak gemaakt in Almere voor de SWY-16-cam+GPS en wifi compleet met inbouwen en filter. Peter is een vriendelijke man en geeft goed uitleg onder het genot van een bakkie. Daarna kan het inbouwen beginnen. Hij heeft duidelijk ervaring. Rustig en bedachtzaam gaat hij te werk. Ondertussen af en toe overleg met een grapje tussendoor. Ik kan 123Carcam ten zeerste aanbevelen. Een mooi product tegen nette prijzen en met een goede service.

zoals het overal zou moeten zijn.

Heel vriendelijke ontvangst met een tasje koffie, Na de introductie van de gebruiksaanwijzing is Peter aan de slag gegaan om deze spiegelcamera in mijn ford transit in te bouwen, wat toch een heel karwei was. De spiegelcamera is perfect ingebouwd kabels goed weggewerkt en de spiegelcamera werkt uitstekend. Ben heel tevreden en blij dat ik er niet zelf aan begonnen ben, en bedankt voor het doormailen van de gebruiksaanwijzing die ik vergeten was.

In een woord geweldig

Veel kennis en ervaring aanwezig. Super service, ook jaren na aankoop! Goede prijs kwaliteit verhouding. Een goede dashcam hoeft niet duur te zijn, dat bewijst 123carcam. Ik heb de BL 1200 GPS reeds 4 jaar in gebruik en ben er echt nog steeds blij mee.