Snelle levering en goede producten

Goederen waren snel binnen, goed verpakt en van goede kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en reactie op een vraag.

Snelle levering en reactie op een vraag.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede website en snelle service

Goede website om iets te bestellen.

Uitstekend.

Goed product. Goede en snelle afhandeling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en zoals altijd een prima product

Altijd bereid om ondersteuningen te geven bij wat voor vragen problemen dan ook. Grote klasse springt met kop en schouders uit bij overige leveranciers. Ik heb zelf al meerdere producten bij Peter gekocht zonder klachten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service en snelle oplossingen!!!

Onlangs een DashCam SWY-cam16 + GPS met achter camera en extra's besteld en de volgende dag binnen gekregen. Helaas wat een pech, de voeding bleek het niet te doen. Ik stuurde na 22.00 uur een mailtje met de mededeling dat men mij ook mocht bellen. Binnen 5 minuten een telefoontje...echt snel! Na uitleg en wat tips en nog eens proberen een dag later bleek het toch echt aan de voeding te liggen, geen probleem men stuurde DIRECT een nieuwe! Die was een dag later alweer binnen en nu doet de cam het super! De DashCam SWY-cam16 + GPS is een echte aanrader. Ik had in de bestelling aangegeven dat ik ook graag CPL filter wilde wanneer deze beschikbaar waren, dat was toen volgens de site nog niet het geval. Binnen een half uur na plaatsen bestelling belde men dat de eerste exemplaren reeds beschibaar waren...deze is toen meteen meegestuurd. Waar maak je dat nog mee? Bij 123carcam!!! Super bedankt 123carcam!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vakkundig en getuigend van perfectie.

Vriendelijke ontvangst toen ik de twee cameras (voor en achter) in liet bouwen. Ik kreeg eerst een duidelijke uitleg over de instelling en mogelijkheden, onder het genot van een goede kop koffie en kon daarna bij het inbouwen genieten van een demonstratie van vakmanschap en kennis van zaken. Zeker een aanbeveling waard. Bedankt.

Top webshop...

Bijzonder aardige man behulpzaam en probeert problemen snel en accuraat op te lossen.

snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service en goede kwaliteit

Mijn carcam van twee jaar oud vakkundig door Peter gerepareerd (beeldscherm vervangen) en meteen goede voorlichting gehad over zijn nieuwste carcam. Geeft je het gevoel dat je er als klant toe doet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit is een bedrijf dat kwaliteit van haar produkten koppelt aan de kwaliteit van advies. En vervolgens alle afspraken nakomt en meedenkt met de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 kleine stekkertjes besteld. Dit bedrijf rekent daarvoor een redelijk posttarief in plaats van pakketpost zoals anderen doen. Dus zeer positief hierover! Verder geen ervaring qua aftersales of contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Feedback erg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle nette levering. En duidelijke handleiding

Zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Duidelijke gebruikershandleiding

Zeer veel spel- typ- en taalfouten in handleiding. Zelfs spelfouten in het display van de camera.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak. Betrouwbare uitstraling en een overzichtelijke website.

Nog geen verbeterpunten. Eerste ervaring met het bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering volges afspraak en goede kwaliteit. Telefonisch contact is altijd positief.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goed advies en meedenken!

Op de website zijn een paar accessoires die nog niet vermelden dat hun nieuwste type camera ook die accessoires kan gebruiken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en betaalbaar. Fijn dat kleine pakketjes ook daadwerkelijk klein verpakt worden zodat het gewoon in de brievenbus past.

Geen verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie op e-mail vraag. Snel en correct geleverd.

Geen. Ga zo door.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

geeft antwoorden op vragen ,zeer behulpzaam, en snel.

geen

Over 123carcam