Eenvoudig bestel en betaalproces duidelijke website

Camera's gekocht en eentje starte niet altijd vanzelf...

Peter bezocht, deze heeft dit snel en vakkundig opgelost. Dank ! www.123carcam.nl de specialist in Dashcams voor wie veel op de weg zit.

Snelle en betrouwbare levering

Het assortiment is enorm groot. Website is heel toegangkelijk en duidelijk

Super service, goede producten

Zeer deskundig, uitstekende uitleg, altijd bereikbaar, problemen worden goed en snel opgelost, Peter is een echte topper!

Super geholpen door Peter

Snelle levering en op het eerste gezicht is alles prima, moet nog wel de dashcam installeren

Contact en meedenken helemaal goed. Producten op voorraad. Via de post keurig aangekomen.

Fantastische service

Zeer klantvriendelijk en goede service

Productkennis, klant centraal, stipte levering, vlotte dienst nà verkoop. TOP!

Peter Valk van 123carcam kent zijn producten door en door. De klant staat bij hem centraal en hij neemt al de tijd die nodig is om je vragen te beantwoorden. Een zeer aangenaam man, met uitgebreide kennis van zaken. Ik bestelde op 01/10/2019 vanuit België vóór 16u. 's anderendaags om 11u30 geleverd! Ben zeer tevreden met mijn aankoop "SWY-cam16+GPS en de "Achter camera voor Dashcam SWY-cam-16" alles zelfde dag van levering geplaatst en getest, ben er zeer tevreden over. Heb er ook de Dashcam SWY-cam-16-CPL filter bijgekocht om de reflectie van het dashboard tegen te gaan, wàt een beeldkwaliteit, ik had vroeger de BL1200+GPS gekocht bij Peter, was er ook tevreden over, maar wil de SWY-cam16+GPS wil ik niet meer inruilen. Bedankt Peter Valk voor je professionele aanpak en de vele mails die u beantwoordde alvorens ik tot aankoop overging. Ik mocht op de koffie komen, maar de afstand van ±500km. heen en terug was net iets te ver. 123carcam.nl = GEWOONWEG TOP!!!

gewoon goed

doen wat er van ze verwacht wordt. leveren goede ondersteuning.

De best in zijn soort!

Goede service, duidelijke afspraken en fijne producten.

Perfecte service

Snelle levering en fijn telefonisch contact bij hulpvraag

Maakt beloftes waar.

Goed product en snelle levering, goede website.

Snelle levering en artikel werkt perfect.

Nieuwe zuignap betselt, op aanraden voor 17.00 uur betaald en de volgende dag lag hij al in de brievenbus. Prima!! Ga vooral zo door. Mijn volgende camera komt weer van jullie.

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Zeer klantgericht

Bestelling gedaan maar werd toch nog even gebeld of ik de juiste zuignap besteld had. Ik had dus de verkeerde besteld. Dit werd zonder problemen aangepast en de volgende dag was de bestelling binnen per brievenbus post.

Super blij met Peter Valk van CarCam

Beste Peter, met plezier schrijf ik een review.Ik ben super blij met de diverse dashcam die ik bij je hebt gekocht.Nog blijer met de snelle en goede service nu ik een probleemtje had met een camera.Prima en snel opgelost.Ik heb deze Dash Cam in mijn bedrijfswagens hangen van Protectsun zonwering in Amsterdam.Regelmatig heb ik daardoor conflicten met mede weg gebruikers, vaak fietsers en scooters, kunnen voorkomen.Met een camera van Carcam voel ik mij en mijn monteurs zich veel veiliger in het verkeer, zeker in druk Amsterdam.Zul je net zien, afgelopen week lag mij camera bij jou ter reparatie en wat gebeurd er, een scooter die idioot hard reed, onder mij auto.veel toestanden en zonder dash cam wordt het moeilijk verhaal mijn onschuld te bewijzen.Ben blij dat mijn camera weer in mijn auto hangt. Nogmaals dank, vriendelijke groet van Hans Rietel eigenaar van www.protectsun.nl zonwering en raambekleding in Amsterdam west aan de Bos en Lommerweg 152 www.zonwering.amsterdam

Zeer goede en snelle service! Beter is er niet!

Zeer vakkundig bedrijf. Weten waar ze het over hebben. Alles zo gepiept. Alles evt zo gemaakt. Geen betere zaak voor je dashcam ter wereld.

Top, bestelling netjes verpakt binnengekomen

Website overzichtelijk, bestellingen worden netjes en verzorgd afgeleverd!

Snelle levering en zeer net product als omschreven

Snelle levering en zeer net product als omschreven

Zeer goede service, erg goed product

Ik heb mijn dashcam BL1200+GPS al jaren en gebruik 'm dagelijks voor woon- werk maar ook tijdens onze vakanties. Inmiddels 2 geweldige Roadtrips in Amerika vastgelegd met deze dashcam. De service van Peter is geweldig, hij reageert zeer snel en komt met een oplossing als je een probleem hebt. De dashcam levert zeer goede beelden en werkt nog prima na 2,5 jaar continue opnemen achter m'n voorruit! Voordeel van deze camera is dat er een kaartje van 512 GB in kan. Als je met en roadtrip bezig bent is dit zeer handig of je moet dagelijks de beelden op je kaartje veilig gaan stellen. Super apparaat. Aanrader!

Een goed bedrijf waar de service heel hoog staat

Dat is de tweede dashcam die ik bij Peter gekocht heeft ik ben ook eens langs geweest om de dashcam over het contact aan en uit te zetten,Peter bouwde het erin draden weg werken,daarna ben ik gouw weg gegaan wou mijn auto ook nog wassen ik zeg maar dat is service Henk

Uitstekende service... zelfs op zondag

Ik ben door Peter prima op weg geholpen met het installeren met mijn nieuwe dashcam. ik kreeg zelfs op zondag assistentie van Peter, en dat zie je niet vaak bij bedrijven. Super goede service van Peter! Hij had bijna 2 jaar geleden mijn oude dashcam ingebouwd, welke (BL1200 + GPS) wel heel erg snel kapot ging. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen, een dashcam van bijna € 150 moet het in mijn ogen 5 jaar vol kunnen houden. Nu maar kijken hoe lang deze dashcam (SWY-cam-16+GPS) het uit gaat houden... Simone