Alles liep gesmeerd, van bestellen tot en met de bezorging. De website is ook leuk, met duidelijke uitleg.

Mooie stickers en snelle correcte levering

Toppie

Erg vriendelijk

Goed geholpen, advies gegeven

Snelle levering, probleemloze installatie. Mooi beeld.

Uitermate prettig en klantvriendelijk

Vanwege hoge verzendkosten. Is er meegedacht en gebruik gemaakt van een envelop waardoor de verzendkosten met 2/3e afnamen. Chapeau

Fijne ervaring en een hele goede uitleg, Peter heeft alle tijd voor je! Peter bedankt!

Erg vriendelijke en behulpzame man

Ik had een kapotte dashcam, en ben er zeer goed en snel mee geholpen!

zeer goede klantenservice

Ik werd goed geholpen

Hele fijne informatie klant vriendelijk!!

Ik ben er super tevreden over en ten zeerste aan te bevelen!!

Prima levering

Even wat vragen omtrent de Wifi maar deze werden heel snel beantwoord via mail waardoor het probleem snel was opgelost. Ik denk dat deze cam ons heel goed zal bevallen in de nieuwe camper, want daar was die voor bedoelt.

Bij mijn keuze van de leverancier uitgegaan van de positieve reacties. Gekozen voor een dashcam met afzonderlijke GPS. Prima resultaat deze combinatie. Deskundig en uiterst vriendelijk geholpen. Geweldige service. Dat maak je heden ten dage niet veel meer mee.

Prima uitleg en practische hulp bij installeren in de auto

Er werd de tijd voor genomen om mij als niet handige persoon e.e.a. uit te leggen en tevens werd het plaatsen van de dashcam plus het wegwerken van de snoertjes mij uit handen genomen! Uitstekende service.

Niks op aan te merken !!

Ik had dit niet verwacht!

Beste Anton, Wat had u niet verwacht ?

In een woord geweldig

Geweldig geholpen. Met heel veel humor. Had al veel gelezen en moet zeggen dat het helemaal klopt. Geweldig goede informatie gekregen en kreeg de boodschap mee dat ik altijd terug kan komen als mij iets niet duidelijk is. Dikke aanrader!!!!

Prima!!

Prima!!

Bestelling was prima in orde en snel geleverd

Na twee jaar had ik een probleem ( niet de dashcam dat is een perfect apparaat) ik nam smorgens contact op met 123carman en in de middag mocht ik meteen langs komen. Peter heeft het me perfect uitgelegd onder het genot van een kopje nam hij alle tijd voor me. Nogmaals bedankt Peter. Topper.

Snelle levering, prima product. Alles klopt wat er belooft wordt. Een aanrader voor je dashcam aankoop!

Mooie camera

Een snelle levertijden makkelijk te installeren

snel en zeer goede aftersales

door slordigheden en eventjes vlugvlug Dashcam SWY-cam16 + GPS WiFi installeren was de voeding en lens stuk gegaan. Dit is geheel onder coulance opgelost. Er zit een duidelijke nederlandse handleiding bij voor installatie. Bedienings handleiding niet helemaal duidelijk.

Behulpzaam en vriendelijk, uitstekende en snelle dienstverlening ook in after sales.

Snelle reactie op vragen en het antwoord is spot-on. Komt afspraken na. Zeer snelle levering. Uiterst klantvriendelijk in de reactie. Het is duidelijk dat service voorop staat.

Geen zin tot nu toe gewoon goed

Duidelijke handleiding erbij Alles ziet er netjes uit