Kan niet beter

Peter heeft me keurig de de onderdelen toe gezonden, die nodig waren om mijn dashcam weer goed te laten werken! Prima service. Bl 1200 fantastische dashcam.

Today i went to fix the dash camera for my car, i am very much impressed with Peter's skills and passion towards his work. He is very friendly and helpful to answer all the questions, i would recommend Peter on any day.

mijn ervaring in een zin kan in een woord " perfect".

mijn camera al wat ouder maar de back up batterij deed het niet meer. even een mailtje naar peter en dit was helemaal geen probleem . binnen een half uurtje dit vervangen voor niet al te veel geld . en de camera doet het weer. perfect hoor en echt alle tijd genomen voor een praatje . echte aanrader super.

Snel binnen

Snel binnen, was een probleem mee , snel en goed opgepakt en opgelost

Goed en netjes behandeld.

Gewoon een net bedrijf .

snelle verzending tegen een aantrekkelijke prijs

Ondanks na 1600 besteld, toch nog verstuurd

Tevreden snel

Bestelling geplaatst tst na telefonisch advies. Volgende dag geleverd. Altijd goed advies en prompte levering. Zeer tevreden.

Zoals steeds zéér tevreden

Zeer tevreden van de dashcam. Gebruiksvriendelijk en kwalitatief. Vooral dienst naverkoop verdient een dikke pluim! Daarom was bij vernieuwing toe onze keuze snel gemaakt. Wij zijn gegaan voor een upgrade. Dankjewel voor deze goede service!

Klantvriendelijk,deskundig en Snelle levering.

Staan altijd direct voor je klaar met raad en daad. Weten waar ze over praten en leveren prima producten tegen scherpe prijzen. Levering snel, vandaag besteld volgende dag in huis. Kortom voor mij prima webshop en goudeerlijk.

Peter ,1de klas vakman op het gebied van dashcams

Op 20 juli 2020 dashcam SWY-cam-16+GPS gekocht. Mijn vorige dashcam BL980C+GPS gekocht op 26072015 deed het niet naar behoren , ik moet wel vermelden ik was te laks om met Peter te communiceren. Nieuwe opgehaald bij Peter SWY-cam-16+GPS geïnstalleerd . Tijdens het koffie drinken kwam het gesprek over mijn 5 jaar oude dashcam Peter heeft deze doorgemeten nieuwe batterij gemonteerd en een nieuwe GPS bijgeleverd . Kosten niks ( welke firma doet dit nog in deze tijd) Ik zeg tegen Peter wat kan er mee doen , tip van hem monteer hem op je achterruit . Thuis geïnstalleerd werkt 100% . Peter, zoals ik hem mee maakte , eerlijk , duidelijke communicatie , en een goed luisterend oor .

Peter is iemand die weet waar hij over spreekt en weet wat hij doet voor wat betreft inbouw en bediening.

Prima service en vlug geleverd

Lekker snel ingebouwd, even uit vogelen hoe alles werkt maar mijn leerlingen vinden het super om sommige dingen terug te kijken Mooi beeld

Mooi op tijd geleverd.

Prima op tijd geleverd en zoals besteld. Jammer dat er zoveel verzendkosten worden gerekend voor twee stickers die in een envelop verzonden zijn.

Beste Ron, We zijn helaas genoodzaakt ook kleine producten in een bubbel envelop te versturen met een track en trace code. In het verleden hebben we dit alleen met postzegels gedaan alleen dan zijn er helaas altijd mensen die zeggen het niet ontvangen te hebben. En daar hebben we met alleen postzegels geen controle op. Als u de volgende keer besteld en u wilt niet de verzendkosten betalen die weer gegeven wordt bij het afrekenen, neem dan even contact op met ons. Dan kunnen we kijken of we het op een andere manier kunnen versturen. Maar als u kiest voor het verzenden met postzegels dan is het wel op eigen risico. U en wij kunnen dan niet de zending volgen. Ik hoop dat u nu begrijpt waarom we voor deze verzend methode hebben moeten kiezen. Helaas is dat de oorzaak van anderen die zeggen iets niet ontvangen te hebben.

Dacht na 1,5 jaar gebruik dat mijn dashcam de geest had gegeven. Dacht dat ik een nieuwe moest kopen maar na een mailwisseling bleek dat de accu en software vervangen moesten worden. Apparaat verzonden en met 3 dagen retour. Was veel goedkoper dan een nieuwe. Dus ik ben zeer tevreden over deze service.

geweldig SWY CAM 16+GPS WIFI

heb mijn derde camera gekocht bij 123 dashcam en bevalt mij priema snele levering goede service als je belt voor een probleem word je gelijk geholpen door peter pet je af hartelijk dank

les

Zeer goed advies

Erg behulpzaam. Is niet moeilijk wanneer je wat vergeten erbij te bestellen. Een extra verlengsnoer vergeten? Hij doet het er wel even bij. De rekening moet ik nog krijgen......... Volgende keer weer.

Prima product zoals omschreven. Snelle levering.

Vlot en goed

Vlot en goed advies. Gevraagde materiaal snel geleverd. Wel vond ik de verzendkosten voor het geleverde wel aan de hoge kant. Gewoon in de envelop voor pakkettarief.

Beste Frans, We zijn helaas genoodzaakt ook kleine producten in een bubbel envelop te versturen met een track en trace code. En voor brievenbus levering hebben we een ander tarief. Als het een pakket verzending zou zijn geweest was het duurder onder de € 60,- Nu heeft u de laagste prijs gekregen voor een brievenbus verzending met track en trace code.

Prettig

Hele leuke ontvangst en heel goede en duidelijke uitleg.

Perfecte voorlichting

Goed advies en snelle levering.

Erg klant vriendelijk en indien nodig worden problemen opgelost.

Ook in coronatijd is er correct en snel geleverd. Prima ervaring!

Een prettige ervaring

Correct en redelijk snel geleverd.