zeer goed

besteld en een dag later in huis top

Goede ervaring

Inderdaad de volgende dag keurig verpakt afgeleverd

Gebeld, besteld! De dag erna in huis

N onderdeel (zuignap) van mijn dashcam was kapot ( 'n wat ouder model) gemailt of dat nog leverbaar was! Ik kreeg prompt 'n mailtje terug, meteen bestel en de volgende dag had ik 't zuignapje in huis. Geweldig, ben zeer tevreden

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Snelle reactie op email.

Geweldige webshop

Snel geleverd met daar bovenop nog eens telefonisch advies.

Zeer snelle en correcte levering.

Topklasse

Als ik 10 sterren had kunnen geven dan had ik dat ook gedaan. Ik heb jaren geleden al eerder een dashcam bij Peter gekocht en was daar heel tevreden over. Ook over het no nonsense beleid niet lullen maar poetsen. Peter heeft mij prima geholpen met de plaatsing en gebruik. Over de swy niets dan lof. Ik gebruik de fhd 60 fps. Haarscherp en eenvoudig te bedienen. Neem meteen de polarisatie filter erbij voor betere kleuren. Topklasse.

Zeer positief

Na telefonisch contact te hebben gehad met Peter dezelfde dag nog langs geweest. Na een uitgebreide uitleg besloten om de SWY_ cam- 16 + gps en wifi gekocht. Peter heeft hem op mijn verzoek daarna zeer vakkundig in de auto geïnstalleerd en de bedrading keurig weg gewerkt. Ook heeft hij de dashcam op de telefoon geïnstalleerd. Alles voor een redelijke prijs. De dashcam werkt prima. Ik beveel dan ook 123carcam van harte aan.

Prima ervaring met 123carcam

Peter is zeer deskundig op het gebied van de dashcam , Hij heeft me snel alles uitgelegd Ben zeer tevreden over het gekochte apparaat

snelle levering goed product

prima apparaat en snel geleverd

Prime en snelle levering

Installatie van de dashcam

Professioneel en met humor. Ik ben zeer tevreden. Zeker aan te raden.

Top bedrijf doen wat ze zeggen

Van mijn dashcam was de zuignap voor op de voorruit stuk. Deze was al 6 jaar oud en bleef niet meer zitten op de voorruit. Was lek door invloed van U.V. licht waarschijnlijk. Mail gestuurd binnen 1 week had ik 1 nieuwe in huis. Top service!

Top dashcam

Na een zoektocht en veel informeren en lezen kwam ik op de site van 123Carcam terecht. Contact gezocht en meteen een afspraak gemaakt in Almere voor de SWY-16-cam+GPS en wifi compleet met inbouwen en filter. Peter is een vriendelijke man en geeft goed uitleg onder het genot van een bakkie. Daarna kan het inbouwen beginnen. Hij heeft duidelijk ervaring. Rustig en bedachtzaam gaat hij te werk. Ondertussen af en toe overleg met een grapje tussendoor. Ik kan 123Carcam ten zeerste aanbevelen. Een mooi product tegen nette prijzen en met een goede service.

zoals het overal zou moeten zijn.

Heel vriendelijke ontvangst met een tasje koffie, Na de introductie van de gebruiksaanwijzing is Peter aan de slag gegaan om deze spiegelcamera in mijn ford transit in te bouwen, wat toch een heel karwei was. De spiegelcamera is perfect ingebouwd kabels goed weggewerkt en de spiegelcamera werkt uitstekend. Ben heel tevreden en blij dat ik er niet zelf aan begonnen ben, en bedankt voor het doormailen van de gebruiksaanwijzing die ik vergeten was.

In een woord geweldig

Veel kennis en ervaring aanwezig. Super service, ook jaren na aankoop! Goede prijs kwaliteit verhouding. Een goede dashcam hoeft niet duur te zijn, dat bewijst 123carcam. Ik heb de BL 1200 GPS reeds 4 jaar in gebruik en ben er echt nog steeds blij mee.

vriendelijk en top service

vriendelijke man, goed advies en gewoon alles top geregeld.

Goede ervaring

Voor het eerst hier iets besteld, de bestelling was makkelijk te plaatsen en de levering was vlot en netjes verpakt.

Peter moest mijn interieur overal demonteren want de zekeringen zaten in de motorruimte. Het was veel werk maar het is allemaal goed gegaan. Deze man leeft voor zijn klanten. Grote Klasse en service. Voor mij een aanrader met cijfer 10.

Zeer goed! Absolute aanrader!

Top service, super bereikbaar. Direct antwoord/ oplossing voor vragen. Een dikke 10…

Snelle levering en perfecte nazorg

Bij 123carcam de SWY 16 met GPS en WiFi gekocht. Inderdaad de volgende dag bezorgd. Plug en play liep niet geheel vlekkeloos en het leek wel of er steeds iets meer niet werkte. Daarom contact opgenomen met Peter en in Almere is alles goed gekomen. Er zat een hikje in de firmware. Bedankt Peter voor je geweldige nazorg en voor de lekkere koffie.

Prima service, goede kwaliteit product

Een zeer goed product, duidelijke handleiding, en een goede persoonlijke service en begeleiding.