Topservice

Mijn dashcam door Peter laten installeren in mijn auto. Hij legt alles netjes en duidelijk aan je uit en als je vragen hebt, kun je hem altijd bellen/mailen. Doe je dit per email heb je zeer snel een duidelijk antwoord waar je wat mee kunt.. Twijfel je nog over de aanschaf via 123carcam.nl...? Niet nodig

Uitstekende firma. Gewoon prachtig.

Eerste contact was op paasmaandag. Dit is (in België) een feestdag : alles gesloten. Ik stelde een vraag aangaande dashcam en had op 10 minuten rijd een adequaat antwoord. De aangekochte dashcam werd keurig en snel verzonden. Ook andere vragen, niet onmiddellijk betrokken op de aankoop, werden snel en correct beantwoord. Ik kan deze mensen alleen maar aanbevelen. Ook vanuit België. Bedankt Peter.

snel geleverd en volgens afspraak.

nog geen gelegenheid gehad om het systeem in de auto uit te proberen,jammer.

Toppie...

Al vaker bestel. Altijd tevreden, goede producten/reparatie en bezoek winkel mogelijk.

Gewoon goed

Was maar een kleine bestelling maar snel geleverd en prima verpakt

Ben zeer tevreden over deze geweldige site.

een 10 met een griffel.

zeer snelle levering......keurig. JULLIE ZIJN NOG NIET VAN MIJ AF..........positief Dan wel.

Tijdens Telefonische contact een zeer goede uitleg gehad aan de hand daarvan de dashcam besteld en deze de volgende dag al mogen ontvangen zeer tevreden over de dashcam

Goede webshop binnen 1 dag in huis.

Geweldige ervaring Zeer kundig geholpen Top top top

Perfect geleverd

Bestelling volgens afspraak geleverd

Prima service mooi product

Ongeëvenaard klant-minded

Peter heeft 'tevreden klant' niet als pr-leus maar als overtuiging. Ik doe al een paar jaar zaken met 123carcam en bijna altijd gaat alles meteen goed. Dat zou je 'normaal' kunnen noemen. Waar het om gaat is die ene keer dat er iets niet goed gaat: bij Peter kun je er voor 100% van overtuigd zijn dat het binnen de korst mogelijke tijd wél weer goed is. Ook als het 'aan de gebruiker' ligt. Dank je wel Peter

Snel en goed!

Reactie op mijn vraag inzake mijn bestelling kwam zeer snel. Er werd goed meegedacht en advies gegeven en nadat ik de bestelling had geplaatst werd er supersnel geleverd!

Ik zit bijna of niet in de auto , maar mijn man vindt het wel een goed werkende camera

Goede service en snelle levering. Je kan altijd bellen of mailen en dan wordt je keurig geholpen.

Keurig op tijd geleverd

Keurig op tijd geleverd.

perfect

Ik ben perfect geholpen ,in v.m de aankoop van een dashcam.het was een ontspannend contact met een heerlijk kop je koffie. werkelijk top. Hartelijke groet Jan Blonk

Prima plakkertje

Voor mijn autohouder had ik een nieuw plakkertje nodig. Deze werd snel geleverd en werkt goed. Één minpuntje: De verzendkosten waren 2x zo hoog als het plakkertje

Goede service top

Snel geleverd goede handleiding plug&play

Goede webshop maakte bestelling makkelijk

Zocht zekeringadapters om de hardwire box vd dashcam aan te sluiten. Makkelijk te vinden, goed geprijsd, snel geleverd

Goede voor-informatie, snelle levering!

Ondanks alle, op voorhand vermelde "Corona" drukte/vertragingen i.v.m. levering c.q. bezorging toch geleverd binnen het vermelde tijdsbestek. Beeldkwaliteit is zeer goed van de spiegelcam, wel even wennen aan het beeld van de achtercam.

Goeie informatie op de website

Nederlandse beschrijving bij het product

Supppper

Vandaag een klein kabeltje besteld voor mijn dach cam... Heb zeer deskundige uitleg gehad. Zeer vriendelijke en behulpzame te woord gestaan.. En goed bereikbaar en er wordt altijd op genomen...Hier mogen vele webe shops een voorbeeld aan nemen. Al vakker iets besteld super snelle levering... Ik raad iedereen aan om hier te bestellen...Dik verdient de 5 Sterren ga zo door