Ik wilde een dashcam voor voor en achter in de auto, alleen voor was beschikbaar op de site, een email gestuurd, snelle reactie en er was nog 1 dashcam voor achter beschikbaar. Gelijk besteld en snel geleverd ondanks deze drukke tijd met pakketjes.

Prima betaalbare spullen !

Goede kwaliteit dashcam voor een schappelijke prijs. CPL Filter had ik in mijn geval beter wel direct kunnen bestellen, bij een vrachtwagen voorruit bijna noodzakelijk ivm. de spiegeling van de staande bolle ruit ! Nu betaal ik nog een keer verzendkosten....!

Wederom Perfect !

oudjaarsdag mijn bestelling geplaatst. Afgelopen Zaterdag mijn bestelling om 11:00u al binnen. Naar de zaak gereden om de boel te instaleren, en natuurlijk.... zo eigenwijs als ik dan weer ben om NIET de gebruiksaanwijzing te lezen, later in de middag gebeld Peter stond me vriendelijk te woord, en had direct door dat ik dus idd te lam was geweest om de gebruiksaanwijzing te lezen Peter heeft me vriendelijk te woord gestaan, en we zijn samen door het menu aan het wandelen geweest zodat de cam helemaal juist stond voor in gebruik nemen. Peter wederom dankjewel voor je enorme geduld en hulp op afstand. vriendelijke groet, Ed

Snelle levering en goed verpakt

Goed en snel geleverd. Installatie was vrij makkelijk te doen, en de handleidingen bij de producten waren ook handig!

Nette en snelle service

Product ondanks de feestdagen snel in huis. Netjes verpakt en nette complete service. Voor herhaling vatbaar en aanbeveling waard.

Snelle respons bij vragen, snelle levering.

Kreeg snel antwoord op mijn vragen over een product. Leveringen in deze moeilijke periode toch nog redelijk vlug. Materiaal op het eerste zicht is ok. De werking van de dashcam moeten we nog uit proberen

uitstekend

Ik had een toner probleem en die is geweldig goed opgelost door dat de serviceafdeling zelf contact met mij opnam, top

Wij verkopen geen toner Ik hoop dat het bedrijf van de toner ook een goede beoordeling over heeft product u bij ons heeft gekocht. Bedankt voor de tien

Zeer goede service

Verkeerde bestelling,zeer goed en snel opgelost,200% tevreden! SUPER!

300% bedankt voor de tien ! Fijn dat het zo goed is opgelost

10+ ⭐

Na ruim 5 jaar toe aan een nieuwe dashcam voor mijn partner. Wederom terug bij 123carcam... Website: duidelijk en overzichterlijk Bestellen: veilig Betalen: makkelijk Communicatie: Snel, duidelijk en concreet Al met al jammer dat ik geen 10⭐ kan geven, maar dat verdient heer Valk zeker! Service waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen!

Yes weer een tien ! Ok het zijn dat misschien vijf ⭐ toch een waardering van een tien. Super bedankt voor deze mooie beoordeling.

Kwaliteit, vakmanschap en scherp geprijsd. In alle opzichten: TOP!!

Bedankt voor deze mooie woorden. Super weer een tien !

Klantgericht

Makkelijke website en eenvoudig bestelproces. Een vraag n.a..v. de bezorging (die door zowel Corona- als de Kerstdrukte wat vertraging opliep) werd meteen opgepakt.

Bedankt voor deze beoordeling Top!

Alle lof

Na bijna vier jaren dagelijks intensief gebruik was mijn BL1200 er mee opgehouden. Telefonisch overlegd met Peter en ter reparatie opgestuurd. Binnen twee dagen terug ontvangen. Echter na een paar dagen hield hij er weer mee op. Vervolgens telefonisch overlegd. Peter nam uitgebreid de tijd om stap voor stap te proberen het probleem op te lossen. Conclusie was dat verdere reparatie te duur zou worden. Op advies van Peter de SWY-cam16 + GPS WiFi besteld. De volgende dag al thuisbezorgd! De reparatiekosten van de vorige cam heeft Peter mij gerestitueerd. Mijn ervaringen met de BL 1200 zijn al heel goed; ga er van uit dat deze dashcam net zo goed, zo niet beter is. Kortom: Ik ben meer dan tevreden; duidelijk advies en bijzonder klantvriendelijk. Top!

Bedankt voor deze mooie woorden en de beoordeling en de tien.

Uiterst tevreden

Had goed gesprek over alle opties. Voelde heel goed Dankje..

Hoppa! En weer een tien! Dank u wel!!! Was een fijne gesprek.

Heel goed en snel

Een heel goede service en snelle levering top.

Helemaal SUPER. Zelfs in België een snelle levering. En weer een 9

Van ontevreden naar zeer tevreden!

Mijn defecte dashcam aangeboden ter reparatie bij Peter, (Ook bij hem gekocht). Na een paar weken wachten en enkele keren bellen van mijn kant verloor ik een beetje het vertrouwen dat het opgelost zou worden. Afgelopen vrijdag nog maar eens gebeld. Hij zou hem voor de kerst proberen te maken en opsturen Maar juist op pakjesavond werd de camera bezorgd! Helemaal top, zeker ook wat betreft de rekening!! Dit was ter compensatie voor het wachten!! Bedankt Peter!

Daar is pakjesavond ook voor. Door een onbekend probleem heeft het wat langer geduurd vandaar deze oplossing. En natuurlijk blij met de 8 als waardering

Goed advies

Ik had een aantal specifieke wensen. 123Carcam geeft duidelijk antwoord en een goed advies. Een week later deed ik mijn bestelling. Meneer nam nog even telefonisch contact op om op details te adviseren, zodat de garage alle onderdelen in huis zou hebben om het apparaat zoals gewenst aan te sluiten. Het extra dingetje ging mee in de doos met de verzending al voordat ik het betaald had. Service? Maximaal.

Dat heb je als je contact opneemt. Als we de wensen weten en dat het wordt ingebouwd door de garage dan denken we mee. Het zou jammer zijn als u het krijgt en er mist iets om het goed in te bouwen. Dan is een belletje het minste wat we kunnen doen. En natuurlijk zeer blij met de 10

Super snelle levering merci !

Geen dank. Alles voor 16:00 besteld op werkdagen gaat ook die zelfde dag naar de post. Bedankt voor de mooie tien!

Niet twijfelen dit is de Topper in Nederland met zijn Dashcams

Al jaren lang trouwe klant bij Peter koffie altijd klaar Een probleem hij lost het op. Staat voor iedereen open. Een probleem gaat hij niet uit de weg. Deskundig en een vakman. Eenmaal hier gekocht weet je meteen het verschil met de Concurrentie die alleen maar wilt verkopen en hun niet uitmaakt wat je koopt. Zeg wat je zoekt of aan welke eisen het moet voldoen en Peter adviseert je De prijzen zijn goed. DE BESTE DASHCAM SPECIALIST

Hier wordt ik stil van. Als ik kan helpen doe ik dat graag. En als ik een probleem kan oplossen doe ik dat ook. Zo zit ik in elkaar. En als anderen niet zo zijn is dat hun probleem :-) Weer een tien! Dank u!!

geweldig

DIE PETER IS EEN GEWELDIGE KEREL , NIETS IS HEM TEVEEL

Nou niets,, ik doe mijn best. U bent ook geweldig om een tien te geven, BEDANKT

Goede communicatie, snelle levering.

Bedankt voor de beoordeling van weer een tien, TOP

Heel goed werking en snelllevering

Heel goed werking en snelllevering

Heel hartelijk dank!

Uitmuntende service

Goede info over product, snelle levering, goede prijs.

Super bedankt !

Goede dashcams en met top service!

Inmiddels hier mijn 2e dashcam gekocht, kreeg een telefoontje m.b.t. Een bij bestelde kabel (deze was niet goed, gelukkig op tijd opgemerkt door de verkoper! Heel fijn. Ik kan deze verkoper uit goede ervaringen aanbevelen!

We proberen zo goed mogelijk mee te denken, en als we iets zien bij een bestelling wat niet helemaal past zullen we altijd proberen even te bellen of het wel klopt. In dit geval was dat goed en konden we het aanpassen voor u. Weer een tien, helemaal TOP !

Supersnelle correcte levering

Supersnelle correcte levering

Heel erg dank!

Super...inmiddels 2 dashcam gekocht....super snel geleverd!

Inmiddels 2 dashcams gekocht. De 2e had een kleinigheidje maar direct voor een nieuwe omgeruild....zeer tevreden met de SWY16...zowel met als zonder WiFi! Ook met de achter camera super beeld....ook in het donker!!!

Wel vooruit blijven kijken hoor :-) Super bedankt voor de mooie tien !