Tot nog toe oké.

Het bestellen en bezorgen was oké. Ik heb de cam nog niet Ingebouwd, 33 graden is een beetje te warm) dus daar heb ik nog geen ervaring me en de eventuele naservice.

Uitstekende service.

Ik had na 6 maanden een probleem met een dashcam die het tot dan toe perfect deed . Peter gebeld en toevallig dezelfde week nog langs kunnen komen in Almere . Vriendelijk ontvangen en onder een kop koffie het apparaat doorgemeten en uitgetest . Deze bleek uitzonderlijke küren te vertonen dus er werd zonder pardon een nieuwe in mijn vrachtwagen geïnstalleerd, nog een kleine wijziging in de positie en hup daar kon ik weer de weg op ! Bedankt Peter voor de service!

Telefonisch contact gehad om één en ander te vragen correct en duidelijk te woord gestaan. Deze mensen zijn niet alleen bezig om snel en makkelijk spullen te verkopen via de webshop, ze nemen ook de tijd om je fatsoenlijk te woord te staan.

TOP ervaring !

Peter is een topgozer: zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam en heeft zeer goede producten (tegen een zeer scherpe prijs!) en een zeer ruim assortiment! Peter neemt ook ruim de tijd voor je: erg fijn! Het is altijd leuk en gezellig bij Peter ! Vr grt autorijschool Jos van Die

Betrouwbaar adres met uitstekende service

Ik heb mijn derde dashcam bij 123CarCam gekocht. Zoals gebruikelijk door Peter goed geïnformeerd en de juiste camera aangeschaft. Door Peter in recordtijd ingebouwd en uiteraard met een gezellig praatje en een kop koffie erbij. Natuurlijk zijn er op het internet goedkopere aanbiedingen te vinden, maar nergens anders krijg je als klant zulke aandacht en goede service.

Alles volgens beschrijving

Na de bestelling kreeg ik een mededeling of dit juist was met betrekking tot de bijbestelling,het ging om een aansluitkabel die niet bij de set paste en werd hierover attent gemaakt,vind ik gewoon de ouderwetse klantenservice van vroeger en meedenken met de klant kan ik wel waarderen. technisch ook alles oké met betrekking tot de werking,alleen het aansluitkabeltje met de dubbele zekering paste ook maar net en met moeite in de zekeringkast van de auto, iets van de hoekjes af moeten snijden om het passend te krijgen.

Wat een geweldig bedrijf.

Geen 5 maar een dikke 10 sterren verdiend 123carcam. Mijn Dascam was stuk opgestuurd naar Peter. Naar eerst gebeld te hebben, je wordt niet in de wacht gezet krijgt gelijk Peter aan de lijn dat is heel prettig. Hem gebeld over de kosten dat was geheel gratis inclusief verzend kosten, wie doet dat nog in 2021, ja je leest het goed 123carcam.nl Van harte aan te bevelen die op zoek is naar een dascam. Erik Wr

keurig netjes geholpen, en goed apparatuur

Blij met mijn dashcam voor en achter kabels netjes weggewerkt de aansluiting ook goed doordacht alles werkt ook goed ik ben erg tevreden

Overzichtelijke website,snelle levering. Top

Kwalliteit

Voor de 2e keer een dashcam hier besteld ,1e nu ongeveer 4 jaar in bezit en werkt perfect , gewoon goede kwalliteit , nu 1 voor achter in mn auto , service ook zeer goed .

Easy pay easy way.

Gewoon goed en netjes.

Goed advies en snelle levering

Goed advies en snel geleverd

Fijne en supersnelle service na constatering probleem

In mijn carcam zat een verkeerde aansluitstekker, na een emailconversatie (op een zondag) heel snel tot een acceptabele oplossing gekomen en een correcte aansluitstekker toegestuurd gekregen.

Snelle levering top

Dachcam binnenspiegel gekocht voor citroen jumpy bestelwagen zo kunnen we terug kijken wat achter mij gebeurt en parkeren zalig night vision nog niet getest kan ik nog niet beoordelen grtjs

Netjes snel geregeld

Duidelijke site snel te vinden.

Goede kwaliteit

De low profile mini zekeringhouders zijn perfect.

Zonder problemen

Snel verstuurd, werkt prima.

zeer goed.

De horlogemaker van de dashcams

Kwam bij 123 carcam terecht na het lezen van de goede reviews. Had al een 70 MAI 4K met directe aansluitkabel op Alie expres gekocht en wilde het niet zelf inbouwen. Peter draait er zijn hand niet voor om, fluitje van een cent voor hem. Voor mij alleen maar hoofdpijn. Een vakman die echt veel verstand van dashcams heeft. Niet zo maar een specialist. Op de site staat ook dat ze eigen ontwikkelde dashcams verkopen.Ik ben onder de indruk en zal zeker mijn volgende dashcam bij Carcam kopen. Zal het iedereen kunnen aanraden om bij Peter langs tegaan voor een goed advies en een goede dashcam, en installatie. En alles tegen schappelijke prijzen En het is ook nog eens een gezellige vent. Warm aanbevolen

Bestelling 21.55 uur geplaats volgende dag al geleverd. En goede omschrijving van het product

Snelle service,goede producten

Peter is een topper !

Zeer deskundig, vriendelijk behulpzaam en je krijgt lekkere koffie! Beter dan Peter is er niet !

Snelle oplossing op mijn vraag via mail

Ik kon op de site geen nieuwe bevestigingsbeugel voor mijn dashcam bestellen omdat hij niet op voorraad zou zijn. Bleek een foutje. Ik kreeg in 20 minuten al mail dat ik hem alsnog kon bestellen en inderdaad lukte nu wel. Dag erna al in huis! Topservice!!

Super geholpen

Super geholpen bij aankoop M10 pro en een enkele vraag daarover

Netjes te woord gestaan, goed geadviseerd en netjes geplaatst en aangesloten.

Na aanschaf van een andere auto wilde ik mijn oude dashcam laten inbouwen en rechtstreeks aansluiten op de zekeringen van de auto. Ik ben daarvoor naar Almere gereden. Aldaar werd ik vriendelijk welkom geheten en geadviseerd. Inmiddels bleek de kwaliteit van de dashcam dermate verbetert dat ik toch besloot tot aanschaf van een nieuwe. Deze dashcam werd netjes geplaatst en aangesloten. Kortom, ik kan 123cam, na deze positieve ervaring, van harte aanbevelen.