Alles , beknopt en duidelijk uitgelegd .

Goede duidelijke, beknopte , handleiding Alleen heb ik wat moeite om alles via wifi op mn telefoon te krijgen

Goede behandeling met aandacht voor mij.

Net gedaan!!!!!

Heel goede ervaring beetje narigheid even bellen langsgaan bij Peter als het kan word het meteen

opgelost prima.ps.al twee dashcams gekocht

Top bedrijf

Top ervaring

Product gevonden op de website. Bestelt en op tijd geleverd. Niks op aan te merken.

moeite gedaan om probleem te kunnen oplossen

Ondanks de lange wachttijd voordat de achter camera voor SWY-16-dascam weer geleverd werden toch bericht gekregen dat ze weer geleverd konden worden. Bedankt! Met vriendelijke groet P

Goede dashcam voor een goede prijs

Goede stabiele dashcam voor in de vrachtwagen. Geeft goed beeld en is makkelijk te installeren.

Vooraf een vraag gesteld over de lengte van de kabel kreeg nog wel van de verkoper een tip/opmerking dat er een haakse steker aan zat en of dat dan wel paste, dat noemen wij mee denken, helemaal top.

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en prima verpakt

Snelle ervaring

Prima winkel, snel geleverd

Goede prijs & service

Onlangs de 360 graden dashcam besteld en in laten bouwen door Peter. Goede kwaliteit en service!

Snel

Snelle levering, goede product omschrijvingen

Ze komen hun leveringsdatum voorwaarden prima na. Website is uitgebreid en producten worden zeer uitgebreid omschreven

Geweldige service!

Tijdens het bestellen van een nieuwe carcam via de site van 123carcam.nl ging er meerdere malen iets mis met de betaling. Omdat ik alle gegevens ingevuld had, werd ik gebeld door Peter en hij was erg behulpzaam met de afrekenprocedure en als klap op de vuurpijl adviseerde hij me een andere en betere camera aan. De bestelling werd door Peter gewijzigd en de volgende dag werd het pakket al afgeleverd. Super bedankt Peter, TOP service! En de groeten van de Kerstvrouw!

Toppie

Niet duur, snelle levering.

Prima service en goede camera

De geleverde camera (SWY-cam-16+GPS WIFI) voldoet meer dan prima. Peter levert een prima service met goede uitleg en daardoor is de camera super eenvoudige te installeren. Ik vind het zeker een aanrader.

123 carcam staat achter wat hij belooft .

Daar ik een nieuwe carcam bestelde en hij iets langer bleef hangen onder weg heeft hij meteen na vraag gedaan wat er aan de hand was. En ben weert net zo tevreden als voor heen,een man een woord. klasse ga zo door. Louis

Mooi product gekocht en installatie verliep uitstekend.

Dashcam aangeschaft en laten installeren voor een zeer scherpe prijs. Heel tevreden met het product en de installatie.

Snelle service; goede reactie op vragen !!

Snelle levering maar ook goede reactie op opmerkingen en/of vragen. Ook goed systeem van track&trace; zonder account toch alles bij de hand !! Zo kan het dus toch. Hulde!!

Goede en snelle service.

De service van 123CarCam is opmerkelijk goed en snel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Peter neemt de tijd voor zijn klanten als het om onderzoek en service aan het geleverde produkt gaat.

Vrijdag besteld, zaterdag op de mat.

Bizar snelle levering, producten ook duidelijk omschreven op de website. Ik had hier al eerder besteld en weet dat het met de service en de aangeboden camera's weln goed zit.

Bellen om een beter voorstel te doen.

Je hoeft niets te doen . alles gaat vanzelf

Alles wat er gebeurt. Voor de auto staat er duidelijk open ook wat er op de stoep staat

service

Na grondig de website gelezen te hebben besloot ik om een dash-cam aan te schaffen. Na gemaild te hebben met Peter, afspraak gemaakt om dit ook in te bouwen in mijn auto aangezien ik a-technisch ben. Na een kennismaking met een overheerlijk bakkie koffie , een uitleg over de cam, begon Peter met het inbouwen. Dit was voor hem een fluitje van een cent. Binnen een half uurtje was het voor elkaar en keurig ingebouwd. Geen draden etc. in het zicht en alles werkte zoals beloofd. Na nog een bakkie en duidelijke uitleg hoe alles werkt zeer tevreden naar huis. Ik kan123 DASHCAM van harte aanbevelen aan ieder die op zoek is naar een dash-cam, top service en leuke prijs. Peter bedankt en groeten, Kees Verhagen

SuperB

SuperB en snel