Snel geleverd binnen 24 uur

Snel geleverd binnen 24 uur.

Dashcam laten inbouw, werkt zeer vakkundig en netjes.

Peter werkt zeer netjes en heeft goede uitleg gegeven over de Carcam.

Goede service !!

Nog steeds zeer tevreden met een 2 jaar eerder bestelde dashcam. Recent 2 zuignappen besteld voor de vrachtwagen, helaas maar eentje in de doos ontvangen. Gebeld met het bedrijf (Peter) en dag erna, 2e zuignap ontvangen. Goed geregeld en zeer tevreden.

Zoals altijd! Vakkundig en snel advies van A tot Z

Mijn dashcamera van 7 jaar oud die ik bij Peter had gekocht begon wat te haperen. Bleek dat de batterij vernieuwd moest worden. Dit wilde Peter wel doen. Besloten de nieuwe QHD SWY CAM-16+GPS te kopen. Peter heeft eerst de hele voorruit ontvet en daarna de nieuwe camera geinstaleerd. Deze werkt prima en geeft een fantastisch beeld en dat allemaal voor maar 149 euro inclusief de koffie! Peter bedankt en je service is als vanouds. Ga zo door!

123Carcam is passie, hartstocht & enthousiasme

123carcam/Peter is zeer kundig en gepassioneerd. Emails worden snel en correct beantwoord, niks is teveel gevraagd en alles gebeurt met passie, hartstocht & enthousiasme.

Geweldige service

Afgelopen zaterdag hadden we om 10.00 afgesproken. Onder het genot van het beloofde kopje koffie en een enorme dosis humor heeft Peter de batterij vervangen van onze dashcam. Wat een geweldige service. Wij kunnen 123carcam alleen maar aanraden bij familie, vrienden en bekenden.

Super grandioos

Wat een service heeft het bedrijf, telefonisch contact over een bestelling,Super geholpen door Peter heeft ook uit leg gegeven. We hadden nog een geheugen kaart dus afbesteld en dag erna mijn geld terug gehad. Dag 1 besteld voor 16:00 en dag erop binnen. Peter Janssen

Verkeerde zuignap besteld en na bellen kreeg ik service aan huis! Ze stonden met een aantal zuignappen voor de deur om ter plekke te kijken welke op mijn dashcam paste. En dat voor een artikel met zo’n lage prijs! Complimenten aan dit bedrijf.

Goed, mooi product snel geleverd

Product voldoet exact aan de verwachting

Fijn bedrijf

Na de bestelling gedaan te hebben kwam de bezorgdienst de afspraak niet na. Na het sturen van een mail direct antwoord in het weekeinde !! Super ondersteuning ook met de service en ondersteuning. Dit is mijn 2de aankoop van een dachcam bij dit bedrijf, ik raad het iedereen aan.

Prima site voor een dashcam

Op de site is duidelijke uitleg welke dashcam je zou kunnen nemen. Alle voor- en nadelen staan er beschreven. Ook een goed advies welke geheugenkaart je erbij moet nemen. Bestelling was met 2 dagen binnen.

Duidelijke en Nederlandse gebruiksaanwijzing en topservice.

Ik kocht een Dashcam SWY-cam16 + GPS WiFi. Zeer makkelijk te bedienen apparaat met een duidelijke handleiding in het Nederlands. Voor de vragen die ik daarna nog had, was de klantenservice goed te bereiken, behulpzaam en werd alles snel opgelost. Kortom, zeer tevreden over dit topbedrijf en de dashcam.

Helemaal super...

Bestellen gaat makkelijk....krijg vrijwel direct feedback over de bestelling....dag A besteld dag B al binnen...supersnelle levering met een heel duidelijke beschrijving erbij..waardoor de installatie zeer gemakkelijk is zelfs voor iemand zoals ik...die a technisch is

Zeer snelle levering Top

Mooi ingestelde CarCam is een aanrader !!!!

Perfect en snelle levering

Perfect en snelle service met kwalliteit producten

zeer goed

besteld en een dag later in huis top

Goede ervaring

Inderdaad de volgende dag keurig verpakt afgeleverd

Gebeld, besteld! De dag erna in huis

N onderdeel (zuignap) van mijn dashcam was kapot ( 'n wat ouder model) gemailt of dat nog leverbaar was! Ik kreeg prompt 'n mailtje terug, meteen bestel en de volgende dag had ik 't zuignapje in huis. Geweldig, ben zeer tevreden

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Goede uitleg en perfect ingebouwd

Snelle reactie op email.

Geweldige webshop

Snel geleverd met daar bovenop nog eens telefonisch advies.

Zeer snelle en correcte levering.

Topklasse

Als ik 10 sterren had kunnen geven dan had ik dat ook gedaan. Ik heb jaren geleden al eerder een dashcam bij Peter gekocht en was daar heel tevreden over. Ook over het no nonsense beleid niet lullen maar poetsen. Peter heeft mij prima geholpen met de plaatsing en gebruik. Over de swy niets dan lof. Ik gebruik de fhd 60 fps. Haarscherp en eenvoudig te bedienen. Neem meteen de polarisatie filter erbij voor betere kleuren. Topklasse.