Goede service; zeker aan te bevelen

Je kunt goed merken dat het bedrijf kennis heeft van ergonomie. Eerlijk advies, men denkt met je mee. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

Super service!!!! Ik heb een vraag gesteld over een te vervangen onderdeel van een stoel, die ik niet eens bij hen heb gekocht. Keurig antwoord gekregen dat zij dat helaas niet (kunnen) leveren. En toen... paar dagen later een mail dat ze het onderdeel tóch hebben opgespoord en bij wijze van service, het gratis zullen opsturen. Waar vindt je dat nog!!! Dikke 10, echt geweldig. Stoel doet het weer perfect!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Half januari bestelde ik een Varier move zadelkruk bij Gezondkantoor.nl. De levering was vlot en prima in orde. Bij het uitpakken bleek de kruk beschadigd. Er werd vrijwel direct een nieuwe kruk geleverd. Ik had deze twee maanden in gebruik toen de gasveer bij optillen plots losschoot van de voet. Gezondkantoor.nl heeft direct een nieuwe kruk geleverd (de 2e dus!) en bovendien kregen we een lekkere taart toegestuurd om het leed te verzachten. Dat noem ik nog een klantenservice!! Bravo!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prima service en goede afhandeling van problemen. Ietsje te goed bijna (zonder overleg pro-actief een kwalitatief zelfs iets beter alternatief opgestuurd). Toen ik aangaf wat voor mij de elementen van belang waren, was het ook geen enkel probleem om het product alsnog voor de juiste versie om te ruilen!

Duurde lang voordat ik een verzendmelding kreeg, terwijl het product volgens de site op voorraad was. Bleek toch besteld te moeten worden met wat langere levertijd. Tips: - meldt op de site ook als je iets niet op voorraad hebt (bijv. "Op voorraad bij leverancier, levertijd 5 dagen") - overleg eerst even met de klant ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ik moet zeggen dat jullie een geweldige service bieden waar een persoon met klachten zoals ik veel baat bij heeft. Hartelijk dank daarvoor.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en vriendelijke communicatie over het product waar ik nog enkele vragen over had. Toen ik mijn nieuweVarier zadelkruk en voetpad via de website besteld had zijn deze snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aan! Jullie zien mij zeker terug op jullie website.

Heb ik niet, alles was naar tevredenheid.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede site en soepel bestelproces. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Snelle 1 e levering.

Afhandeling foute levering kan beter. Verzend controle onder de maat. Melding verkeerde levering komt via email binnen bij persoon met partime aanwezigheid. Omruilen duurt, niet alleen hierdoor, erg lang (1-week)

• Kennis & Vakmanschap

Beste heer Breems, Bedankt voor het invullen van onze beoordeling! De 1e zadelkruk hebben wij geleverd n.a.v. uw telefoontje waarin u vertelde de betaling niet zelf te kunnen voldoen. Wij hebben toen, om u snel te kunnen helpen, de kruk nog dezelfde dag (in goed vertrouwen op betaling) verstuurd. Helaas is toen de verkeerde gasveer geleverd, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor! Doordat de geleverde kruk, na montage, voor verzending niet makkelijk meer uit elkaar te halen is, hebben wij onze service-medewerker gestuurd. Dat dit uiteindelijk (in overleg met u) enkele dagen duurde kwam door drukte met leveringen, niet door parttime werk van één medewerker. Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw kruk en zien u graag terug in onze webshop

Pluspunten

Ik ben erg tevreden. De snelle levering, het telefonische persoonlijk contact en advies en uiteindelijk ook het product en de levering. Chapeau!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Communicatie, vriendelijkheid, uitzoek producten

Levertijd was 6 weken omdat stoel niet voorradig was, maar ik ben goed op de hoogte gehouden en de stoel is keurig netjes afgeleverd op een samen afgesproken dag.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super! Telefonisch zeer vriendelijk geholpen. Snelle levering. Goede kwaliteit.

Pluspunten

Ik was op zoek naar een geschikte bureaustoel en kwam een Malm 4000 Classic bureaustoel - Met armleuningen en therapod zitting voor extra comfort op Prikbord tegen. Vandaar dat ik belde naar Gezond. Zij stelde goed gedetailleerde vragen voor de juiste stoel en toen ik aangaf dat ik belangstelling voor deze stoel had vroeg men of ik thuis was. Zo’n 1,5 uur later, precies volgens afspraak, werd de stoel keurig afgeleverd. Kortom prima service en een prima stoel voor een heel leuk prijsje. Ik ben erg tevreden!!

Pluspunten

Zeer vlotte en snelle bediening/levering.

Pluspunten

Goed advies en door een vriendelijke medewerker geholpen. Er zat enkele weken levertijd op de stoel, maar in die tussentijd heb ik een proefstoel aangeboden gekregen. De stoel heb ik nu binnen en bevalt erg goed!

Niet

Pluspunten

Uitstekend geholpen in het gehele traject. Keuze van de stoel en UWV aanvraag geregeld binnen 6 weken. Kosteloos een teststoel ontvangen welke ik voor de gehele tijd ter overbrugging aanvraag en uiteindelijke levering van mijn stoel heb mogen gebruiken. Advies in het verkrijgen van een UWV vergoeding en pas betaald nadat de vergoeding binnen was. Ik heb niets voor moeten schieten. Duidelijke uitleg van fysiotherapeut / ergonoom! Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

Ondanks het feit dat ik een bureaustoel uit de sale heb gekocht kreeg ik goede voorlichting en kon ik meerdere stoelen proberen. De stoel voldoet aan mijn wensen en het aanbod voor een grotere gasveer (kosteloos) als de stoel te laag blijkt te zijn noem ik echte service. Ik denk idd dat dat nodig is; ik ben nogal klein.

Beste mevr. Visser, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals beloofd komen wij de gasveer kosteloos bij u omwisselen. Vandaag zullen wij contact opnemen om een afspraak in te plannen. Met vriendelijke groet, Corinda Christiaanse Gezondkantoor.nl

Pluspunten

Perfect. Had de stoel op de Estetika in Brussel gezien (bij de stand van gezondkantoor.nl) en aangegeven deze op proef te willen. Binnen 2 dagen was er al kosteloos een proefmodel gebracht in de kleur van de beursaanbieding. Omdat ik een speciale stof wilde heb ik ook stofstalen ontvangen en toch met de speciale beurs prijs mijn stoel ontvangen in de speciale stof en kleur. Een webwinkel waar service en deskundigheid zijn te vinden. Een aanrader

Pluspunten

Ik heb uiteindelijk de stoel die ik hier heb besteld teruggestuurd, maar als ik geen beoordeling invul, blijk ik mailtjes krijgen:-) Ze hebben de stoel wel zonder probleem mee teruggenomen en het geld terug overgemaakt.

De kleuren van de stoel klopten niet helemaal met de stoel die ik had besteld. Op zich was deze kleur duurder, maar ik wilde de kleur niet, omdat ik het minder mooi vond, daarom heb ik de stoel meteen mee terug laten nemen.

Beste Anja, Bedankt voor het invullen van de beoordeling! Onze doelstelling is het afleveren van een goed product wat voldoet aan de wensen van u als klant. Blijkt het product toch niet te voldoen aan de wensen, dan vinden wij dat vervelende en wordt het product zonder problemen weer retour meegenomen. Vervolgens willen wij hier graag iets aan doen. In overleg wordt dan naar een gepaste (snelle) oplossing gezocht. Jammer dat we hier geen oplossing meer konden verzorgen, omdat u (voor contact met ons) al een andere stoel bij een lokaal bedrijf gekocht had. Mocht u in de toekomst iets nodig hebben, dan zouden wij graag een nieuwe kans krijgen om u van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Corinda Christiaanse Gezondkantoor.nl