Mooie diverse produkten tegen een aantrekkelijke prisj

Mooi artikelen voor een aantrekkelijke prijs. En een snelle levering.

Prachtig Scandinavisch design

Fraaie producten, snelle verzending, zorgvuldige verpakking en frequente kortingsacties.

Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling! We hopen dat u tevreden bent met uw bestelling. Nog een heel fijn dag toegewenst!

Zorgvuldig verzending van mooie producten

Zeer mooie mokken besteld die zeer goed verpakt verzonden werden. Verzending duurde wel een paar dagen. Bezorging is top. Zeer klantvriendelijk!

Goede service maar trage levering

Service en de prijs van het product zijn erg goed. Alleen moet je even geduld hebben voordat het geleverd wordt. Het transportbedrijf waar ze mee werken is perfect. Die kan je goed volgen.

Uitstekende communicatie

Ik had de spulletjes niet direct nodig, niet alles was op voorraad, en heb ervoor gekozen om alles in één keer op te laten sturen. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de voortgang. De bestelling was uitstekend verpakt.

Traag

De levertijd was 2-4 werkdagen. Uiteindelijk werden dit 6-8 werkdagen. Zeer trage verzending.....

Zeer tevreden over de informatie over leveringen en kwaliteit

Heel erg goed

Ik heb telefonisch contact gehad over hetgeen ik wilde bestellen, ik werd goed geïnformeerd en de medewerkster was zeer vriendelijk en behulpzaam Mijn bestelling is dan ook naar tevredenheid afgehandeld.

Bedankt voor uw beoordeling. We zijn heel blij om te horen dat u tevreden bent met u bestelling! Alsnog veel plezier ervan & hartelijke groet, Klantenservice Nordic Nest

Het duurde 3 weken voordat mijn lampje werd bezorgd

Veel te lange levertijd

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de items op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Alle producten worden uit onze magazijn uit Zweden verzonden. Daardoor bedraagt de gemiddelde levertijd ca. 2-4 werkdagen met Budbee en 5-7 werkdagen met DHL. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen!

Zeer tevreden, goede prijs, snelle levering en goede aftersales!

Ik ben zeer tevreden. De prijs was scherp, de levering met Budbee snel en toen er een onderdeel van mijn bestelling stuk was kreeg ik snel zonder gedoe een vervanging. Heel fijn!

Heel leuk om te horen, dat u blij bent met uw bestelling! Heel veel plezier ervan en een hele fijne dag toegewenst! Tina Klantenservice Nordic Nest

Topwebshop, levering ook een 10!

Superduidelijke en mooie webshop, gevonden door te googelen op een bepaald product, prachtige spullen!. Levering door Budbee nu twee keer ervaren, wat een topsysteem! Mail en app nog niet eerder zo secuur gekregen en vriendelijke bezorger. En nee dit is geen gesponsorde review. Dagelijks komen hier pakjes en daarom steekt deze er zo bovenuit.

Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke feedback! We zijn heel blij, dat u zo tevreden bent en doen ons best om dat zo te houden :) Hartelijke groeten vanuit Zweden! Tina Klantenservice Nordic Nest

Goed geregeld kwa verzending

Mijn ervaring, dat je moeilijk in kan schatten wat de grote is. Wilde koffiekopjes bestellen, maar zijn soepkoppen geworden. 1 is er niet luchtdicht blijft water tussen de lagen zitten. Ga dus niet meer via internet bestellen.

Beste klant, Hartelijk bedankt voor uw feedback! Fijn, dat u tevreden bent met de levering. Uiteraard willen we, dat u helemaal tevreden bent met alle producten, die u heeft besteld! Dat er een glasje niet waterdicht is, is absoluut niet de bedoeling, wilt u aub. contact opnemen met onze klantenservice en een foto hiervan opsturen, dan zorgen we meteen voor vervanging! U kunt ons altijd bereiken op info@nordicnest.nl. Hartelijke groeten en een fijne dag toegewenst!

Hele trage levering product

Voor een internet winkel nog nooit zo een trage levering gezien van een product omgerekend drie weken. Mailen , bellen het vraagt teveel energie. Dus spijtig genoeg zal ik geen gebruik meer maken van dit bedrijf.

Prima levering, zeer vlot. Enkel het reserveren via de webpagina ging niet makkelijk - website werd meermaals als 'onbetrouwbaar' aangeduid... Maar toch ben ik verder gegaan!

Bedankt voor uw beoordeling.We vinden het jammer om te horen dat u problemen heeft gehad om uw bestelling te plaatsen. Excuses daarvoor! Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen!

Matige ervaring met klantenservice

Online lampen besteld maar geen bevestiging via mail ontvangen. Na een paar dagen maar gebeld met de klantenservice. De mogelijkheden om via klantenservice bestelling te vinden vond ik matig. Mede door taal-/communicatieproblemen via de telefoon. Via mail wel kunnen oplossen en qua communicatie beter. Duurde al met al wel even voordat product werd verzonden. Producten worden wel netjes verpakt geleverd en ook track & trace systeem is prettig. Je krijgt een bericht als je pakket er bijna is en makkelijk te checken hoe laat ze komen.

slecht

Levering via Budbee zou binnen 2-3 werkdagen plaatsvinden. Na een week wachten ging ik maar eens bellen. Na 10 minuten wachten kreeg ik een Engelstalige dame aan de lijn. Zij ging uitzoeken waar mijn product bleef. Veel te laat werd mijn vloerkleed eindelijk geleverd. Het kleed zag er totaal niet uit zoals op het plaatje.Ik had het vloerkleed Slite vloerkleed concrete-offwhite - 140 x 200 cm besteld. Op het plaatje ziet het er uit als offwhite met grijs gestreept. Maar in werkelijkheid is het bruin met een smerige oude kleur beige. Bovendien stonk het vloerkleed behoorlijk. Na een dag nadenken toch maar besloten het te houden (terugsturen leek een behoorlijk gedoe) en het kleed eerst maar gewassen zodat de stank eruit zou gaan. Ik heb het vloerkleed gewassen op 30 graden (was mogelijk tot 40 graden volgens het was etiquette). Nou toen zag het kleed er helemaal niet meer uit. Zelfs na meerdere malen strijken blijft het een gekreukelde vod. Het vloerkleed van ruim 200 euro kan ik wel weggooien. In mijn hele leven heb ik nog nog zo'n slecht aankoop gedaan. Ik zou een aankoop bij Nordic Nest echt afraden!!!

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u niet tevereden bent met uw bestelling! Als u een defect of of een foutief product heeft ontvangen, dan verzoeken we u zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Let op: Om uw vraag/klacht in behandeling te kunnen nemen, vragen we u doorgaans een foto en beschrijving van het defect of beschadiging aan te leveren. Aan de hand daarvan proberen we uiteraard z.s.m. een passende oplossing te vinden! Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Probleemloos

Verschillende malen serviesgoed besteld, altijd gaaf aangekomen, één keer breuk gehad, werd meteen goed opgelost.

Bedankt voor uw vriendelijke review. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen!

Mooie producten. Goede communicatie. Nog nooit een beschadigd product ontvangen. Kwaliteit.

goede produkten voor eerlijke prijs

zie hierboven

Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te horen dat uw tevreden bent met onze producten!

Topkwaliteit en super betrouwbaar!

Website van Nordic Nest is overzichtelijk waardoor het bestellen snel en moeiteloos gaat. Goede communicatie richting de klant over de stand van zaken mbt de verzending en leveringsdatum. De bezorgdienst Is ook top klasse. De bestelde artikelen zijn topkwaliteit items. De verpakking is professioneel en zorgvuldig.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven, wij waarderen het enorm! Nog een heel fijn dag toegewenst!

Nordic verkauf Artikel, die sie nicht haben

Am 13.10.2019 habe ich eine Lampe gekauft. Sie haben immer noch nicht diesen Artikel im Depot geschweige den gesendet. Mir wurde gesagt, eine Lieferung dauert 8 bis 10 Werkstage. d.h. im besten fall 6 Wochen und noch mehr. Kein gutes Gefuehl bei dieser Firma. Nie wieder.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Vuilnisbak van brabantia

Prima afhandeling. Wel heeel grote verpakking maar alles is tiptop en op tijd overgekomen.

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Klantenservice Nordic Nest

Niet tevreden

Mooi product, tafelzeil was helemaal niet goedkoop, maar werd heel onverzorgd verpakt en verstuurd. 3M tafelzeil werd in een doos gepropt die veel te klein was waardoor het tafelkleed helemaal gekreukt is hopelijk komt het nog goed! Ik had zo een duur tafelzeil wel op rol verwacht!

Bedankt voor uw review. Vervelend dat de tafelzeil gekreukt is. Excuses daarvoor! Voor een effectieve beoordeling en afhandeling verzoeken we u graag enkele foto's van het defect naar ons te mailen. Aan de hand daarvan proberen we uiteraard z.s.m. een passende oplossing te vinden. Alvast bedankt & hartelijke groet, Klantenservice Nordic Nest

Probleemloos bestellen en ontvangen

Besteld en tijdig ontvangen van het artikel.