Levering duurde erg lang, maar zeer adequate klantenservice

Product dat ik bestelde heeft er meer dan twee maanden over gedaan, moest hier zelf achteraan zitten. Uiteindelijk geleverd, onderdeel bleek gebroken bij aankomst. Al met al zeer lange levertijd uiteindelijk. Maar zeer adequate klantenservice, er wordt direct gereageerd via de mail.

Prima levering, goede prijs

Verzending duurde een paar dagen maar dat was aangekondigd. Netjes verpakt, goede prijs en fijne website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig om zaken mee te doen..

Deksel van een pan besteld. Deze pan hebben we ruim 25 jaar geleden aangeschaft. Na enig zoeken bij Nordic Nest aangeland. Zij konden er nog 1 leveren, weliswaar via Duitsland, maar toch. Mocht ik nog iets dergelijks nodig hebben, is Nordic Nest mijn eerste keus.

Moeizaam

Muuto lamp besteld, na betaling geen order bevestiging ontvangen na 289 euro betaald te hebben. Daarover gebeld met telefoon nummer in Amsterdam , wordt doorgeschakeld naar Engeland . Kreeg een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon. Zij stuurde alsnog de order bevestiging met track /tracé gegevens. Het volgen van de lamp heeft acht dagen geduurd , is in Duitsland via drie steden uiteindelijk in Nederland terecht gekomen . De lamp is afgeleverd maar eerlijk gezegd wel voor wat stress momentjes gezorgd. Het zou prettig zijn als deze gang van zaken van te voren gemeld zou worden. Uiteindelijk is het goed gekomen en uw medewerker in Engeland verdient een pluim.

Nette levering en klantvriendelijk

Poster keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. Ook werd ik door de klantenservice fantastisch geholpen. Ga hier vast en zeker nog een keer bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verder goed alleen dat de levertijd lang duurde

Prachtig servies, goede service

Prachtig servies ontvangen. Zeer goed ingepakt. Levertijd idd. wat langer dan normaal. Maar dit komt natuurlijk ook omdat het uit Zweden moet komen. Dus gewoon rekening mee houden en eerder bestellen. Ik ga zeker nog meer bestellen, blij met mijn servies Nordic Sea :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beeordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

Ik heb niets gekregen

Er is mij twee keer (op donderdag 6 juni en vandaag, woensdag 12 juni) medegedeeld dat mijn reeds betaalde bestelling zou worden geleverd, beide keren tussen 18.00 en 21.00 uur. Ik heb niets ontvangen. U begrijpt dat ik niet enthousiast ben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw order gecheckt en gezien dat het door u aangegeven bezorgadres niet volledig is. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice: E-mail: info@nordicnest.nl Telefoon 020 890 88 82

Ik heb mijn aankoop van twee weken geleden nog steeds niet binnen.

Tot nu toe heb ik een slechte ervaring met Nordic Nest. Hoe kan het dat een webwinkel zó lang doet over levering?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de producten op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Genoemde levertijden 4-6 werkdagen gelden enkel voor producten die op het moment van de bestelling op voorraad zijn. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

Mooi product, goede verzending, zeer tevreden.

Ik ben tevreden met de bestelling, verzending en levering. Het is een mooi design en ligt prettig in de hand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed ingepakt, scherpe prijzen, duidelijke communicatie en mooie spullen!

uitermate tevreden!

Prima tafelzeil

Het leveren duurde 9 dagen en dat vind ik te lang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product, goede afhandeling, levering duurde lang.

Mooi product, goede afhandeling, levering duurde lang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling. Alle producten worden vanuit onze magazijn in Zweden verzonden - daarom is de gemiddelde levertijd ca. 4-6 werkdagen. Woont u in Nederland én heeft u uw bestelling snel nodig? Dan kunt u ook gebruik maken van de Express verzending van UPS! Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen! info@nordicnest.nl - Telefoon 020 890 88 82

zeer nette en adequeta afhandeling van schade, zeer beleefd en prettig!

Zeer netjes in de afhandeling, correct en prettig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten, levering duurde wel lang.

Mooie producten en veel keuze. Het heeft ongeveer 1,5 week geduurd voor ik het pakket ontving, dat vind ik wel erg lang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, mooie producten en een behulpzame after sale!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten, goedkoper dan ergens anders en keurig geleverd.

Mogelijk nog iets snellere levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige producten.

Geen idee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service en prachtige spullen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Op tijd leveren, communucatie over vertraging

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Glazen bol van de lamp stuk aangekomen. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Goede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Iets op voorraad wat ik nergens vinden kon. Dat was fijn.

snellere levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zoals besteld en uitstekend verpakt. Het duurde alleen dik een week voordat ik de spullen binnen had en dat vind ik best lang. Het had geen urgentie, maar toch.

Iets snellere levering is prettig

Over Nordic Nest

Filter op Taal