Klantenservice overtrof mijn verwachtingen

De klantenservice is world class. Zeer vriendelijk en klantgericht. Ik kan niet anders zeggen dat mijn ervaring louter positief is.

worst customer service

I ordered 302 USD in their website, but the custom value declared was 302 Euro which was obviously more amount. I assumed they made a mistake when they wrote the value on the paper for declaration and emailed them. The reply I received was explanation about Chinese import law even though I'm not Chinese nor leaving in China and also that was my point either. I'm in Singapore, and the woman in the service assumed me Chinese by my name or she thought Singapore is China. I explained my point again, and now they are repeating saying I need to contact the custom without any explanation whether they made a mistake or not.

• Would you recommend us? No

TOP! Levering keurig verpakt en eerder dan verwacht.

Wij hadden twee artikelen besteld. Het ene was voorradig en hadden we na een paar dagen thuis, het andere was niet op voorraad en kregen we binnen de afgesproken twee weken bezorgd.

Teleurstellend

Had in September een badmat besteld , was niet op voorraad maar in december nog steeds niets ontvangen . Bericht gestuurd begin december zou het binnen 2 weken krijgen. Begin januari nog steeds niets ontvangen. Weer contact gehad staat ook op site levering in 1 a 2 weken. Krijg 12 januari bericht dat het opgestuurd is. Maar helaas Budbee gemailt waar blijft mijn pakket? Bij hun niet aangekomen. Zij hebben nordic Nest ernaar gevraagd, krijg ik een uur later een bericht dat mijn retour goed is ontvangen en dat ik mijn geld terug krijg??? Voor mij geen Nordi Nest meer jammer

Ergste ooit

Wacht al 6 maanden op bestelling en/of terugbetaling.

Slecht

Ze maken voor levering gebruik van Budbee, een zeer slecht bedrijf. Terwijl in de app zichtbaar was dat de chauffeur op 100m van mijn huis was, kreeg ik bericht dat pakketje niet kon worden afgeleverd. Nordic Nest reageert vervolgens helemaal nergens op.

chaotische service en communicatie

Bij bestelling zag ik dat sommige items 2-3 weken levertijd hadden, deze keuze heb ik bewust gemaakt. Daarna kreeg ik 2 weken later ineens 2 mailtjes dat er items niet meer leverbaar waren. Erg jammer dat dit zo laat wordt gecommuniceerd, blijkbaar is er geen duidelijke communicatie met het magazijn. Daarna kreeg ik de vraag of ik zsm wil reageren welk vervangend item ik wil ontvangen. Op deze mail heb ik nooit antwoord gehad en is ook nooit actie ondernomen. Wel kreeg ik van allerlei verschillende medewerkers mails met een andere boodschap. Zo zouden de items ineens tóch wel leverbaar zijn. Totaal chaotisch, soms meerdere mails op dezelfde dag met een ander verhaal. Ik zie dat er ook andere sites zijn waar reviews op staan maar daar kun je blijkbaar geen (negatieve) review achtergelaten zonder daarvoor gevraagd te worden. Dit zegt genoeg lijkt me. Ik raad deze webshop (met erg mooie spullen) zeer sterk af.

Slechte service

Wilde een product retourneren. Moest gewoon 10 euro ervoor betalen. Schandalig! Dit was de 1e keer bij hun en gelijk ook voor de laatste keer.

Geen bericht..

Mijn ervaring, ik heb een lampenkap besteld er stond 2/3 werkdagen levertijd. Maar hoor maar niks.

Waardeloos in één woord

Veertien dagen geleden een mooie plaid besteld, 124 euro betaald en daarna nooit iets ontvangen. De track en trace stopt bij 'handed over to delivery organisation'. Op mijn verzoek per mail om geleverd te krijgen volgt slechts een automatisch antwoord. Zeer slechte ervaring en geld kwijt zo lijkt het.

Wachten op de aanbieding

Lamp besteld, ze hebben echt af en toe de scherpste aanbieding door ook nog een extra kortingscode bovenop een aanbieding te doen. Bestelling was niet op voorraad, paar weken moeten wachten. Lamp is prachtig, verder tevreden

zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijk en vlot. Ook correct afhandeling van garanties. Voldoende informatie over levertijd, prijs en te verwachten kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Late levering, slechte kwaliteit

De bezorger was aardig maar bestelling duurde meer dan twee weken en het product zelf van echt slechte kwaliteit, helaas.

De site vind ik prettig werken. Met duidelijke en juiste omschrijvingen. Erg fijn dat ik een bezorgservice kan kiezen. Zo heb ik persoonlijk mijn pakketje in ontvangst kunnen nemen. Vervolgens waren de producten netjes en verzorgd ingepakt. Goed om te weten dat dit bedrijf zo werkt! Ik kom terug!

Verkeerde informatie op de site! N ontbijtbord amnut gold is wel érg klein als t maar 16 cm is!

Weinig begrip toen ik probeerde uit te leggen wat er fout gegaan is! Geen excuses niks!

Mooie spullen en snel geleverd

Wat spullen van het merk Ernst besteld. Nette prijs en erg snel geleverd. Top service

Kwaliteit!

Ik bestel regelmatig bij dit bedrijf. Bij dit bedrijf staat de klant echt centraal. Nordic Nest verkoopt prachtige spullen, altijd kwaliteit. Ze hebben regelmatig aanbiedingen en dat geeft mij iedere keer weer dat zetje iets te bestellen. Ik ben blij met al mijn spulletjes van Nordic Nest.

in een woord : fantastisch

bestellen ging vanzelf, daarna bericht dat 1 deel van de bestelling op voorraad was en de ander zou ongeveer anderhalve maand duren maar ik kreeg de mogelijkheid om dan dat artikel te annuleren maar ik heb het laten komen, er werd prima over gecommuniceerd en na melding dat het op een bepaalde datum zou komen had ik een paar dagen later weer een bericht dat het onderweg was, keurig bezorgd door Budbee waarvan de bezorger op een gegeven moment per minuut te volgen was, hij had ook al een tijd doorgegeven. Ik was overdonderd door deze uitstekende service en ga zeker weer bij jullie bestellen.

fout product geleverd

Ik had een Kiplan-dekentje besteld. Dit werd binnen een redelijke termijn (twee weken) geleverd, maar het dekentje had niet de juiste afmetingen (200cm ipv 180cm). Omdat het bedoeld was als een geschenk dat op een bepaalde datum moest gegeven worden, was er geen tijd meer om dit deken om te ruilen.

Gewoon goed

Mooie website met duidelijke informatie, mooi product (2 wollen plaids van Klippan), leuke welkomskorting van 15 euro (aanmelden voor nieuwsbrief, snelle levering door Budbee in de avonduren. Ik kan geen minpunten noemen.

Binnen een week geleverd, keurig thuisbezorgd. Mooi product!

Binnen een week geleverd, keurig thuisbezorgd. Mooi product!

Snelle levering!

Snelle levering, goed verpakt, goede ervaring!

Geweldige service bij een defect product

Na levering van een defect product werd er in no time voor een nieuwe levering gezorgd. De behandeling door de klantenservice was snel, adequaat en zeer vriendelijk

goed product

goed verpakt en tevreden van het product. De levering duurt wat langer.