6

Lang onderweg en veel te veel verpakkingsmateriaal

Mijn bestelling deed er een week over, wat in de huidige tijd best lang is, en ik vond de belachelijke doos met plastic wel erg overdreven voor kurken onderzetters. Of er een kleine tv bezorgd werd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Alle producten worden vanuit ons magazijn in Zweden verzonden, hierdoor is de gemiddelde levertijd voor producten die op voorraad zijn 4-6 werkdagen. Uiteraard zoeken we voortdurend nieuwe manieren om het gebruik van verpakkingsmateriaal te verminderen en zo min mogelijk milieubelasting opleveren maar tegelijkertijd hebben we het ook nodig om de besteld producten te kunnen beschermen. Ik hoop dat u verder blij bent met uw bestelling anders kunt u uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice! Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

9

Erg goede service, mijn servies was goedkoop ben erg tevreden

Goede service erg goed geregeld allemaal

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

9

Zowel bestelling als bezorging prima verlopen.

Het is best een uitdaging om iets te bestelling dat breekbaar is. De bestelling is goed verpakt en prima bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend verpakt

Servies was zeer goed verpakt. Dus alles kwam heel aan. Snel verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal in orde

Vooraf nog gebeld met de klantenservice voor meer info, duidelijk en heel netjes te woord gestaan. Verzending ontvangen volgens tijdsaanduiding. Unieke dingen in de collectie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zending was niet compleet bezorgd en werd direct recht gezet.

Zending was niet compleet en er was een kopje kapot bezorgd. Geweldig contact met ze gehad en we kregen een compleet nieuwe zending. Echt heel erg goede service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Alles goed. Bestellen, zorg bij het inpakken voor de verzending, nazorg, betaling.

  • Aanbevelen? Ja
9

mooie collectie van bijzondere merken die nergens anders in nederland te krijgen zijn

mooie collectie van bijzondere merken die nergens anders in nederland te krijgen zijn. navigatie en specifieke zoekmogelijkheden zou de website nog fijner maken!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Prima levering, voor een nog hogere waardering zou het fijn zijn als de levering wat sneller zou gaan.....

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Omdat alle producten uit onze magazijn in Zweden worden verzonden is de gemiddelde levertijd ca 4-6 werkdagen. Wij doen uiteraard ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen!

10

Uitstekende service en prima personeel.

Uitstekende service bij eventuele vragen, goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Nog een heel fijn dag toegewenst!

7

Produkten van goede kwaliteit.

De eerste keer dat ik iets bestelde was de levering snel. De tweede keer duurde het heel lang voordat het werd geleverd en zelfs toen arriveerde de twee pakketten op opeenvolgende dagen. Dat was allemaal niet erg want er was geen haast bij en de produkten waren wederom van goede kwaliteit. Als ik een verbeterpunt wil noemen is het toch weer de levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling en bestelling bij Nordic Nest! Wanneer producten direct beschikbaar zijn kunnen die in de meeste gevallen binnen 1-2 dagen verzonden worden. Alleen als een product niet op voorrad is kan de verzending na meer dan 9 werkdagen mogelijk zijn. We hebben zojuist u laatste order gecheckt en gezien dat u producten heeft besteld die niet op voorraad waren, daardoor was de levertijd langer dan gemiddeld. Mocht u nog vragen hebben kunt u onze klantenservice altijd bellen op tel: 020 890 88 82 of per e-mail info@nordicnest.nl

10

Kwaliteit van de artikelen is super

kwaliteit artikelen is super en bij vragen onmiddellijke reactie, waarvoor dank

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

2

Pakket zou afgeleverd zijn maar wij hebben niets ontvangen

Tevens geen briefje in de bus van DHL waar het eventueel wel afgeleverd zou zijn. Altijd hetzelfde met DHL

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u geen bericht van DHL heeft ontvangen over waar uw pakket is afgeleverd. We hebben zojuist een e-mail met de benodigde informatioe naar u toegestuurd. Mocht u nog vragen hebben kunt u onze klantenservice altijd bellen op tel: 020 890 88 82 of per e-mail info@nordicnest.nl

6

Trage doorlooptijd ...

Mooi aanbod en goede website, maar wat is mijn bestelling lang onderweg geweest zeg ...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de producten op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Uiteraard streven we altijd ernaar om de levertijd te verkorten omdat het belangrijk voor ons is dat onze klanten de bestelde producten z.s.m. zullen ontvangen. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

6

Levering duurde erg lang, maar zeer adequate klantenservice

Product dat ik bestelde heeft er meer dan twee maanden over gedaan, moest hier zelf achteraan zitten. Uiteindelijk geleverd, onderdeel bleek gebroken bij aankomst. Al met al zeer lange levertijd uiteindelijk. Maar zeer adequate klantenservice, er wordt direct gereageerd via de mail.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten en dat u geen informatie over de status van uw levering heeft ontvangen! Bij eventuele vertragingen streven we altijd ernaar om onze klanten z.s.m te informeren over de eventuele verwachte vertraging. We vinden het erg vervelend dat deze vertraging is opgetreden en bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die dit kan veroorzakt hebben.

10

Prima levering, goede prijs

Verzending duurde een paar dagen maar dat was aangekondigd. Netjes verpakt, goede prijs en fijne website.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig om zaken mee te doen..

Deksel van een pan besteld. Deze pan hebben we ruim 25 jaar geleden aangeschaft. Na enig zoeken bij Nordic Nest aangeland. Zij konden er nog 1 leveren, weliswaar via Duitsland, maar toch. Mocht ik nog iets dergelijks nodig hebben, is Nordic Nest mijn eerste keus.

  • Aanbevelen? Ja
4

Moeizaam

Muuto lamp besteld, na betaling geen order bevestiging ontvangen na 289 euro betaald te hebben. Daarover gebeld met telefoon nummer in Amsterdam , wordt doorgeschakeld naar Engeland . Kreeg een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon. Zij stuurde alsnog de order bevestiging met track /tracé gegevens. Het volgen van de lamp heeft acht dagen geduurd , is in Duitsland via drie steden uiteindelijk in Nederland terecht gekomen . De lamp is afgeleverd maar eerlijk gezegd wel voor wat stress momentjes gezorgd. Het zou prettig zijn als deze gang van zaken van te voren gemeld zou worden. Uiteindelijk is het goed gekomen en uw medewerker in Engeland verdient een pluim.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette levering en klantvriendelijk

Poster keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. Ook werd ik door de klantenservice fantastisch geholpen. Ga hier vast en zeker nog een keer bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Verder goed alleen dat de levertijd lang duurde

  • Aanbevelen? Ja
8

Prachtig servies, goede service

Prachtig servies ontvangen. Zeer goed ingepakt. Levertijd idd. wat langer dan normaal. Maar dit komt natuurlijk ook omdat het uit Zweden moet komen. Dus gewoon rekening mee houden en eerder bestellen. Ik ga zeker nog meer bestellen, blij met mijn servies Nordic Sea :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beeordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

1

Ik heb niets gekregen

Er is mij twee keer (op donderdag 6 juni en vandaag, woensdag 12 juni) medegedeeld dat mijn reeds betaalde bestelling zou worden geleverd, beide keren tussen 18.00 en 21.00 uur. Ik heb niets ontvangen. U begrijpt dat ik niet enthousiast ben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw order gecheckt en gezien dat het door u aangegeven bezorgadres niet volledig is. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice: E-mail: info@nordicnest.nl Telefoon 020 890 88 82

2

Ik heb mijn aankoop van twee weken geleden nog steeds niet binnen.

Tot nu toe heb ik een slechte ervaring met Nordic Nest. Hoe kan het dat een webwinkel zó lang doet over levering?

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de producten op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Genoemde levertijden 4-6 werkdagen gelden enkel voor producten die op het moment van de bestelling op voorraad zijn. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

10

Mooi product, goede verzending, zeer tevreden.

Ik ben tevreden met de bestelling, verzending en levering. Het is een mooi design en ligt prettig in de hand.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed ingepakt, scherpe prijzen, duidelijke communicatie en mooie spullen!

uitermate tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Over Nordic Nest

Filter op taal