mooie collectie van bijzondere merken die nergens anders in nederland te krijgen zijn. navigatie en specifieke zoekmogelijkheden zou de website nog fijner maken!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima levering, voor een nog hogere waardering zou het fijn zijn als de levering wat sneller zou gaan.....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Omdat alle producten uit onze magazijn in Zweden worden verzonden is de gemiddelde levertijd ca 4-6 werkdagen. Wij doen uiteraard ons best je bestelling zo snel mogelijk te versturen!

Uitstekende service en prima personeel.

Uitstekende service bij eventuele vragen, goed geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service! Nog een heel fijn dag toegewenst!

Produkten van goede kwaliteit.

De eerste keer dat ik iets bestelde was de levering snel. De tweede keer duurde het heel lang voordat het werd geleverd en zelfs toen arriveerde de twee pakketten op opeenvolgende dagen. Dat was allemaal niet erg want er was geen haast bij en de produkten waren wederom van goede kwaliteit. Als ik een verbeterpunt wil noemen is het toch weer de levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling en bestelling bij Nordic Nest! Wanneer producten direct beschikbaar zijn kunnen die in de meeste gevallen binnen 1-2 dagen verzonden worden. Alleen als een product niet op voorrad is kan de verzending na meer dan 9 werkdagen mogelijk zijn. We hebben zojuist u laatste order gecheckt en gezien dat u producten heeft besteld die niet op voorraad waren, daardoor was de levertijd langer dan gemiddeld. Mocht u nog vragen hebben kunt u onze klantenservice altijd bellen op tel: 020 890 88 82 of per e-mail info@nordicnest.nl

Kwaliteit van de artikelen is super

kwaliteit artikelen is super en bij vragen onmiddellijke reactie, waarvoor dank

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

Pakket zou afgeleverd zijn maar wij hebben niets ontvangen

Tevens geen briefje in de bus van DHL waar het eventueel wel afgeleverd zou zijn. Altijd hetzelfde met DHL

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het zeer spijtig om te horen dat u geen bericht van DHL heeft ontvangen over waar uw pakket is afgeleverd. We hebben zojuist een e-mail met de benodigde informatioe naar u toegestuurd. Mocht u nog vragen hebben kunt u onze klantenservice altijd bellen op tel: 020 890 88 82 of per e-mail info@nordicnest.nl

Trage doorlooptijd ...

Mooi aanbod en goede website, maar wat is mijn bestelling lang onderweg geweest zeg ...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de producten op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Uiteraard streven we altijd ernaar om de levertijd te verkorten omdat het belangrijk voor ons is dat onze klanten de bestelde producten z.s.m. zullen ontvangen. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

Levering duurde erg lang, maar zeer adequate klantenservice

Product dat ik bestelde heeft er meer dan twee maanden over gedaan, moest hier zelf achteraan zitten. Uiteindelijk geleverd, onderdeel bleek gebroken bij aankomst. Al met al zeer lange levertijd uiteindelijk. Maar zeer adequate klantenservice, er wordt direct gereageerd via de mail.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer om te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten en dat u geen informatie over de status van uw levering heeft ontvangen! Bij eventuele vertragingen streven we altijd ernaar om onze klanten z.s.m te informeren over de eventuele verwachte vertraging. We vinden het erg vervelend dat deze vertraging is opgetreden en bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die dit kan veroorzakt hebben.

Prima levering, goede prijs

Verzending duurde een paar dagen maar dat was aangekondigd. Netjes verpakt, goede prijs en fijne website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig om zaken mee te doen..

Deksel van een pan besteld. Deze pan hebben we ruim 25 jaar geleden aangeschaft. Na enig zoeken bij Nordic Nest aangeland. Zij konden er nog 1 leveren, weliswaar via Duitsland, maar toch. Mocht ik nog iets dergelijks nodig hebben, is Nordic Nest mijn eerste keus.

Moeizaam

Muuto lamp besteld, na betaling geen order bevestiging ontvangen na 289 euro betaald te hebben. Daarover gebeld met telefoon nummer in Amsterdam , wordt doorgeschakeld naar Engeland . Kreeg een uiterst vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon. Zij stuurde alsnog de order bevestiging met track /tracé gegevens. Het volgen van de lamp heeft acht dagen geduurd , is in Duitsland via drie steden uiteindelijk in Nederland terecht gekomen . De lamp is afgeleverd maar eerlijk gezegd wel voor wat stress momentjes gezorgd. Het zou prettig zijn als deze gang van zaken van te voren gemeld zou worden. Uiteindelijk is het goed gekomen en uw medewerker in Engeland verdient een pluim.

Nette levering en klantvriendelijk

Poster keurig netjes verpakt en op tijd geleverd. Ook werd ik door de klantenservice fantastisch geholpen. Ga hier vast en zeker nog een keer bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Verder goed alleen dat de levertijd lang duurde

Prachtig servies, goede service

Prachtig servies ontvangen. Zeer goed ingepakt. Levertijd idd. wat langer dan normaal. Maar dit komt natuurlijk ook omdat het uit Zweden moet komen. Dus gewoon rekening mee houden en eerder bestellen. Ik ga zeker nog meer bestellen, blij met mijn servies Nordic Sea :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw vriendelijke beeordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling!

Ik heb niets gekregen

Er is mij twee keer (op donderdag 6 juni en vandaag, woensdag 12 juni) medegedeeld dat mijn reeds betaalde bestelling zou worden geleverd, beide keren tussen 18.00 en 21.00 uur. Ik heb niets ontvangen. U begrijpt dat ik niet enthousiast ben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw order gecheckt en gezien dat het door u aangegeven bezorgadres niet volledig is. We verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice: E-mail: info@nordicnest.nl Telefoon 020 890 88 82

Ik heb mijn aankoop van twee weken geleden nog steeds niet binnen.

Tot nu toe heb ik een slechte ervaring met Nordic Nest. Hoe kan het dat een webwinkel zó lang doet over levering?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Bedankt voor uw beoordeling. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de producten op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 9 werkdagen. Genoemde levertijden 4-6 werkdagen gelden enkel voor producten die op het moment van de bestelling op voorraad zijn. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen Telefoon 020 890 88 82 of E-mail info@nordicnest.nl

Mooi product, goede verzending, zeer tevreden.

Ik ben tevreden met de bestelling, verzending en levering. Het is een mooi design en ligt prettig in de hand.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed ingepakt, scherpe prijzen, duidelijke communicatie en mooie spullen!

uitermate tevreden!

Prima tafelzeil

Het leveren duurde 9 dagen en dat vind ik te lang

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi product, goede afhandeling, levering duurde lang.

Mooi product, goede afhandeling, levering duurde lang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling. Alle producten worden vanuit onze magazijn in Zweden verzonden - daarom is de gemiddelde levertijd ca. 4-6 werkdagen. Woont u in Nederland én heeft u uw bestelling snel nodig? Dan kunt u ook gebruik maken van de Express verzending van UPS! Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard contact met ons opnemen! info@nordicnest.nl - Telefoon 020 890 88 82

zeer nette en adequeta afhandeling van schade, zeer beleefd en prettig!

Zeer netjes in de afhandeling, correct en prettig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie producten, levering duurde wel lang.

Mooie producten en veel keuze. Het heeft ongeveer 1,5 week geduurd voor ik het pakket ontving, dat vind ik wel erg lang.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, mooie producten en een behulpzame after sale!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten, goedkoper dan ergens anders en keurig geleverd.

Mogelijk nog iets snellere levertijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige producten.

Geen idee.

Over Nordic Nest