Prettige ervaring

Prettige site en prijzen. Vooral de bezorging door Budbee was opvallend. Omdat ik me per rolstoel beweeg en er wat obstakels waren duurde het even voordat ik bij de bel was.. Maar hij belde met tussenpozen 3x.. Dat gaat bij DHL anders..Die zijn na 1x wég.. Prima ervaring!!

Je moet veel geduld hebben

Op 28-11-2019 een Brabantia prullenbak besteld welke op 28-12-2019 aangemeld was bij DHL. Deze is op 2-01-20 daadwerkelijk bij DHL Duitsland binnen gekomen en is pas 7-01-20 beschadigd afgeleverd. Daarna contact gehad met de klantenservice en meteen een mail gestuurd waarop men op 16-01-20 reageerde. Op 21-01-20 heeft men een vervangende zending aangemeld bij DHL en deze is gelukkig onbeschadigd op 24-01-20 afgeleverd.

Zeer incomplete levering

Vier maal telefonisch contact moeten hebben alvorens inzicht in de levering. Was niet op voorraad maar ook geen datum wanneer wel. Na een maand de bezorgkosten van € 4.90 terug gehad. Daarna na enkele weken pakketje geleverd

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat uw bestelling langer op zich heeft laten wachten! Helaas kan het voorkomen dat een artikel tijdelijk is uitverkocht bij onze leverancier en de levertijd dus om die reden langer en in sommige gevallen veel langer kan zijn. U wordt hierover geinformeerd zodra bekend. Helaas komt het voor dat wij pas na een bestelling te horen krijgen dat een product tijdelijk uitverkocht is. Wij doen natuurlijk ons uiterste best onze levertijden zo up to date mogelijk te houden!

mooie spullen, zorgvuldig verzonden, duurde wel twee weken

mooie spullen, zorgvuldig verzonden, duurde wel twee weken

Mooie producten, maar duurt lang!

Ik bestelde twee sets plankendragers met een levertijd van 1 - 2 weken. Toen ik na 2,5 week nog niets had vernomen, heb ik gemaild. Gelukkig snel reactie dat de bestelling binnen was vanuit de leverancier en dus op korte termijn op de stoep zou liggen. Na wederom een week bleef de bestelstatus hetzelfde en heb ik wederom contact opgenomen. Toen kreeg ik ineens te horen dat alle producten die op voorraad zijn alsnog een levertijd van 4 tot 6 dagen hebben, omdat alles uit Zweden komt! Dát staat dan weer niet (duidelijk zichtbaar) aangegeven... Het lijkt erop dat Nordic Nest niet door heeft dat juiste info geven belangrijker is dan een razendsnelle levering. Voor mij althans! Ze hebben leuke producten, maar als je het ergens anders kan vinden zou ik kiezen voor een meer open en eerlijke webshop, waarbij je beter weet waar je aan toe bent.

Prima kwaliteit

Goede kwaliteit, redelijk snelle levering

Zeer goeie nazorg

Ik was blij verrast met de bereidwilligheid van de dienst Naverkoop om een artikel uit mijn bestelling te schrappen, nieuwe factuur op te maken, en krediet terug te storten in zeer korte tijd, zodat de kevering van mijn spullen niet langer werd opgehouden omdat dat artikel toen niet in voorraad was. Schitterende service !😊

Prima spullen, maar lange levertijd en geen informatievoorziening

Vooropgesteld: het artikel dat ik besteld heb was in prima staat en de aanbieding maakte dat ik hem hier heb besteld. Echter, hoewel het artikel volgens de website (en klantenservice, toen ik die uiteindelijk te pakken had) gewoon voorradig was, werd mijn bestelling gevolgd door twee weken stilte. Na meerdere keren te hebben gebeld (de bereikbaarheid is suboptimaal) en ook geen reactie op mijn email te hebben gekregen, kreeg ik ruim twee weken later iemand aan de telefoon. Ja, het artikel was gewoon voorradig. En nee, ze hadden geen idee waarom het zo lang duurde. Ze kon er wel een priority aan hangen. Dat hielp, want uiteindelijk kreeg ik een bevestiging en een kleine week later had ik het in huis. Drie dagen later kreeg ik zowaar ook nog reactie op mijn email. Telefoon en email allemaal in het engels, wat voor mij geen probleem is, maar voor anderen toch een afknapper kan zijn. Om positief te eindigen: de bezorging via Budbee was top.

Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer als uw bestelling langer op zich heeft laten wachten. Door de drukte tijdens de feestdagen kan het voorkomen dat er langere levertijden onstaan en duurt het over het algemeen wat langer voordat we een email kunnen beantwoorden. Onze excuses daarvoor! Onze klantenservice is beschikbaar in het Nederlands en/of Engels. Wanneer u per mail contact met ons opneemt, kunt u uw bericht in het Nederlands formuleren; het is mogelijk dat u een reactie ontvangt via onze Engelstalige klantenservice. Uiteraard proberen we altijd alle mail en gesprekken in het Nederlands te beantwoorden! Helaas heb ik u bestelling niet gevonden in onze systeem? Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met onze klanetnservice opnemen! Tel: 020 - 890 88 82 of E-mail: [email protected].

Correct geleverd

Goede aanbieding, op zaterdag besteld en op donderdag geleverd via bezorger Budbee. Dit conform de gecommuniceerde levertijd van 3-4 werkdagen. Minpuntje is dat verwachte levertijd/orderstatus niet te volgen is. Op de 4e dag kreeg ik opeens een sms dat ze s avonds zouden bezorgen.

Prima site, mooie spullen en goede service!

Fantastische artikelen en snelle service

Mooie artikelen, vlotte levering, heel klantvriendelijk

Servies besteld als cadeau voor mijn dochter. Op tijd geleverd door een zeer vriendelijke bezorger. Ondanks de zorgvuldige verpakking was er toch een stukje van een bord af. Geen probleem met omruilen.

Op tijd gekeverden goed verpakt

De lamp kwam goed verpakt en binnen de afgesproken tijd aan. Hoewel hij niet was als verwacht was de levering top. Lamp teruggestuurd en via de mail een retourformulier aangevraagd. Niet goedkoop!!! (Tien euro) maar dat wist ik van tevoren. Het was wel goed geregeld, dus ik bestel zeker vaker Gr Maya

niet bestellen

Lamp besteld: niet gearriveerd de volgende dag zoals beloofd. Contactcentre niet te bereiken, mail gestuurd, lamp komt over 2 a 3 weken: na 8 weken nog geen lamp. Telefoontje uit Zweden: blijkt het callcentre in Amsterdam. Lamp afbesteld.

Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent met Nordic Nest. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de lamp op het moment van de bestelling - niet op voorraad was. Om die reden bedraagt de levertijd zoals aangegeven op de orderbevestiging mogelijk meer dan 2-3 weken. Helaas kan het voorkomen dat producten tijdelijk niet leverbaar zijn of onverhoopt een langere levertijd hebben dan gebruikelijk. Uiteraard doen we altijd ons best om de levertijden zo kort mogelijk te houden. Voor eventuele verdere vragen kunt u altijd contact met onze klantenservice opnemen! Tel: 020 - 890 88 82 of E-mail: [email protected].

Viel deze keer tegen

Ik heb bijna 2 maanden op het kleed moeten wachten. Heb er zelf telkens achteraan moeten bellen. Had anthraciet kleur besteld, vloerkleed van MUUTO, is erg mooi, lijkt echter blauw i.p.v. grijs/zwart. Ook zou er een attentie bijgeleverd worden vanwege het ongemak, zat er dus ook niet bij. In de meeste gevallen ben ik erg tevreden over dit bedrijf, dus beschouw het maar als een incident.

Hoe kan ik een review geven als ik het bestelde artikel nog steeds niet heb ontvangen!

top

duidelijke site, makkelijk alles vindbaar. Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten op de spullen.

Uitstekend!!!

Overzichtelijke website maakt het online kopen uitermate makkelijk. Goede communicatie over levering. Bezorging in de avonduren werkt prima!

prima!

Goede site, mooie spullen en leuke acties. Meerdere bestellingen geplaatst, de eerste duurde inderdaad langer dan gewend maar de bestellingen daarna waren er zeer vlot. Ruim op tijd voor kerst. Prima met Budbee!

niet voldoende

Ik heb ruim voor de kerst besteld maar er werd niets afgeleverd. Volgens jullie eigen voorwaarden zou bij te late aflevering een mail gestuurd worden. Niets ontvangen. Toen bericht dat het afgeleverd zou worden op 31 december en vervolgens kwam het pas op 3 januari. Voor mij was dit een grote teleurstelling en zal dan ook niet meer bij jullie bestellen en jullie ook niet aanraden.

TOP !

Goede service , topper !

goede prijs/ kwaliteit

De lever tijd was wel lang maar product was hier voordeliger dan elders . Goed en onbeschadigd geleverd.

zeer goed

van Nordic Nest kreeg ik een nieuwe lamp toegestuurd van het merk By Bar, na problemen met de eerste lamp. Netjes en goed te woord gestaan via de mail, en ook de lamp netjes verpakt ontvangen.

Top servicw

Het product dat ik bestelde was op moment van bestelling niet leverbaar. Maar uiteindelijk na levering door de leverancier zeer snel bezorgd.

Mooie produkten

Vlotte webervaring. Mooie produkten. Ruime keuze. Verzogde verzending

Mooi product, redelijke bezorgtermijn, goede bezorgservice

Mooie broodtrommel besteld en gekregen.