Groot aanbod

Groot aanbod aan reguliere prijzen, snelle afhandeling van de bestelling. Zaterdag besteld, dinsdag in huis .

ZEER GOED

Het werd geleverd zoals het moet mvg marc

Goed betaalbaar en snel

Kon de drank goed vinden makkelijk betalen en snel geleverd

Top service. Doen wat ze beloven

Ik heb een Jagermeister mini vriezer besteld bij hun. Ik had hem nodig voor een feestje en vroeg of hij zo snel mogelijk in Nederland geleverd kon worden. De dag erna had ik hem. Goeie service en ze komen hun belofte na !

Zeer goed aangekomen

Professioneel

Snelle en goede levering

Snelle en correcte levering

Goede beschrijving op de site. Makkelijk bestellen en snel aan huis geleverd! Top service!

Hele snelle levering

value for money

Snelle goeie service

Ik ben happy

Als je toch met mate moet genieten dan maar goed!!

Bij drankenwereld.be koop je de mooiste dranken. De trend mag dan minder drinken zijn maar je hoeft natuurlijk niet op de kwaliteit in te leveren. Daarom bestel ik op drankenwereld.be omdat ik daar altijd iets bijzonders vind tegen een schappelijke prijs.

Goede communicatie, verpakking in orde en snelle verzending!

KAN NIET BETER

KAN NIET SNELLER EN BETER

Geweldig top

Het is de eerste keer dat ik er besteld heb en ik zocht iets speciaals en toen ik die gitaar koffer zag met fles wisky in was ik verkocht en eerlijke snelle levering ben zeer zeer content want de verjaardags verassing voor m´n biker maatje was meer dan geslaagd ..dankuwel hier voor mvg heidi echt prachtig .

Zeer correcte afhandeling

Bestellen via de site ging vlot , alle producten zijn goed te vinden . Betalen via bank app, dus veilig en een paar dagen later was mijn pakje geleverd ! Zeer tevreden

Ik heb gevonden wat ik zocht met een goede prijs en het is snel geleverd. Zeer tevreden.

Hele goede service

Snelle levering.

Snelle levering. Heel goed verpakt.

Fantastisch!

Op donderdag besteld, vrijdag in huis. Ook als je met hen chat krijg je dadelijk een reactie! Top!

Snel en goede service

Snelle en goede service

Snel

Snel geleverd maar de verpakking binnen in was stuk.

Vlot besteld en geleverd, goed verpakt, goede prijs

Vlot online besteld, snel geleverd zonder schade,prijs kwaliteit zit ook goed

Perfect product en service

Kunnen kiezen uit heel ruim assortiment, het gezocht product was vrij specifiek maar toch uit voorraad leverbaar. Snel geleverd en zeer goed verpakt. Leverkost was ook zeer beperkt tov andere sites die dranken online verkopen. Dus niks negatief op aan te merken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.