Het was top

We kregen extra tips voor speciale cocktails

Hebben een speciale keuze aan dranken. Klantenservice nodig gehad en vond wel de laatste mail wat bot maar goed wel tevreden zal hier nog bestellen

Perfecte omschrijving, snel besteld en dag nadien al geleverd

Correct

Correcte en vlotte afhandeling. Veilige verpakking. Vlotte verzending.

Perfect, snelle levering

Zeer goed verpakt, Duidelijk website, niets op aan te merken!

gewoon goed!

snel, duidelijke website, goed verpakt!

Snelle levering en uitstekende service/after sales!

Goede webshop met soms leuke aanbiedingen en bijzondere nieuwe whisky/whiskey's!

Snelle levering, helemaal prima

Mooie flessen Armagnac, netjes verpakt en erg snel geleverd.

Perfect afgehandelde verzending

Het enige minpunt was de levering door bpost postbodes doen tegenwoordig niet al teveel moeite

Perfect!

Snelle levering, goed verpakt.

Niets op aan te merken

Goede service. Groot aanbod. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Super goede service

Met bestellen had ik probleem en het personeel heeft me vlug en correct geholpen, ik heb niets dan lof over drankenwereld en het personeel 👍👍👍

Kan beter

Ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik tevreden ben.Want ik heb mijn bestelling niet ontvangen.Ik heb een aantal keer geprobeerd te contact te nemen.Zonder success.De 4de keer heb met iemand(online chat)kunnen spreken.Hij ging het uitzoeken waarom ik mijn bestelling niet heb.En mij iets ging laten weten.Ik heb nog niets gehoort.

Hallo Danny, hier is idd iets misgelopen waarvoor excuses. Zou niet meer mogen gebeuren, maar vergissen in nog altijd menselijk. De combinatie met mensen in vakantie maakt dat dingen soms anders lopen dan zou moeten. Volgende keer doen we het beter, beloofd.

keuze à volonté, om 15u besteld en om 11u thuis nog geen 24u

besteld per telefoon, vriendelijke man aan de lijn, eventje controleer van de stok, uitleg ontvangen per telefoon, direct met bancontact betaald en 22u nadien bij mij thuis, Formidable. wat een service chapeau.

Top service bij probleem

Zeer goede service

Goed en snel

Zeer goed en zeer positief.

Vlotte service van een bijzonder product

Een speciale gin Snel gevonden en geleverd

Snelle service en goedkoopste prijs

Heel vlug en correcte levering en voordelige prijzen

goede service en vlugge levering

GOEDE SERVICE EN VLUGGE LEVERING

Professionele drankenlevering online

Groot aanbod Goede prijs/kwaliteit Correcte levering

Zoals het hoort

Overzichtelijke site , veel keuze , correcte info snel bestels , snel geleverd.

Groot gamma - perfecte behandeling

Website is perfect (de vallende sterretjes en andere figuren bovenaan zijn wel wat oubollig en redelijk irriterend, maar ok). Makkelijk je weg in te vinden in de zoekbalk, en dus te bestellen en te betalen. Snelle behandeling, snelle verzending, gewoonweg TOP!!!

Goed, makkelijk en snel

Ik heb iets van sterke drank bested op de online webshop en alles is heel vlot verlopen. Mijn bestelling kwam na twee dagen bij mij thuis aan. de webshop is gebruiksvriendelijk en een account aanmaken is niet nodig. Het enige punt dat ik als negatief zou kunnen aanhalen, is dat bij mijn bestelling extreem veel karton en papier zat om mijn bestelling te beschermen. Dit is zeker niet negatief maar misschien toch een beetje verspilling van materiaal.

perfecte en snelle service

perfecte en snelle levering.

Pluspunten

Ordered on a Tuesday afternoon and received on Wednesday morning ! You cannot top that!!! Very impressed!!!

Over Drankenwereld BVBA