CORRECTE SERVICE

Steeds in orde.

Product was niet voorradig

Product was niet voorradig maar kon wel besteld worden

geweldig

heel vlot mijn product gevonden

Super...levertijd..verpakking..product waren OK!!

Mijn adres was niet volledig maar er werd direct contact opgenomen,en de fout van mijnentwege is direct opgelost. Prima kennismaking!!

snelle levering, alles correct verlopen

Vlotte en vlugge levering.

Tevereden.

Zeer snelle levering

Perfecte service

Niet goed!!!

Bestelling gedaan, 2 dagen erna geld terug gestort gekregen ZONDER 1 woordje uitleg!!! Niet zo commercieel!!!

Snelle en correcte levering! heel content

Snelle en correcte levering! heel content

Arrogant en onbeleefd

Ik stelde een simpele vraag aan de klantendienst. Het antwoord dat ik ontving zat vol arrogantie, was onbeleefd en onbeschoft. Nog nooit meegemaakt...Deze persoon is absoluut geen reclame voor de zaak/website. Toen ik hem er op wees dat ik wel degelijk kon lezen, en dit ineens mijn laatste bestelling was, kreeg ik geen antwoord meer. Overal waar ik kan, zal ik negatieve reviews plaatsen. En als ik reviews uit het verleden lees, ben ik niet de enige die dit meemaakte.

Zoals voorheen een correcte opvolging van mijn bestelling, goede tracing en heel degelijk verpakt toegekomen.

Postnl

Geen idee ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvang.

Heb mijn bestelling nog niet ontvangen Dus??

Nog niets ontvangen !!!

Zeer snelle levering

Wow binnen de 3 dagen thuis

Aanrader snel en veilig verpakt

TOP….!!!!!!

Schitterende service…..!!!!!

Vlot en uitstekende service

Snelle levering and eenvoudig online afgehandeld. Zeker een aanrader. Ook heel tevreden met het product aanbod.

Snelle en vlotte afhandeling

Niet tevreden

De gekocht items waren in voorraad maar na betaling krijg ik na enkele dagen toch de melding dat de drank dat ik besteld heb niet op voorraad is.

Alles van A tot Z vlot verlopen

Eenmaal je keuze gemaakt te hebben wordt alles op de voet opgevolgd om een correcte service te bieden.

Pakketje naar Nederland laten komen. Snel een track en trace. En binnen een week was het pakketje er! Super service en ook nog iets waar wij al heel lang naar opzoek zijn.

goed en tevreden.

alles goed verpakt . goede service . snelle levering

Snel en correct

Snel en correcte levering

geweldig

top kan niet beter

Zeer goede verkoper

Zeer groot assortiment dat heel gemakkelijk te vinden is. De levering volgt heel snel en is aangeduid in een email. De verpakking is heel sterk en zeer goed gesloten. Alles perfect.