goed maar soms prijzig

good reactivity

Ordering of parts is good and parcel send within short time. On the other hand, i have the following 2 remarks: - Trouble with transport company that did not notify delivery of parcel at pick-up location - All mail communication are in Nederlands even though it is possible to select English or French on the website.

Heel snel geleverd en zeer goed verpakt

Mijn zalige fles rum was zeer stevig verpakt en zeer snel binnen. Top!

Donderdagavond besteld en zaterdag geleverd! Toppie

uitmuntend!

snel, en zeer degelijk ingepakt.

Schappelijke van prijs, goede service, vlotte levering.

Al jaren klant. Grote keuze aan dranken aan schappelijke prijzen. Vriendelijk zaakvoerder. Sreeds vlotte correcte service en snelle levertijd. Top

Heel snel,

Goede prijs.

Fijne shop met snelle levering

Aankoop snel en perfect verpakt verzonden.

Goed ingepakt en snel geleverd.

Ik apprecieer het dat er gekozen wordt om meer met duurzame materialen te verpakken. Minder plastics en meer upcycling. Ook weer heel snel geleverd. Dank

Supersnel

Supersnelle levering van een bijzonder drankje

Zeer snelle levering na de bestelling

Ruime keuze aan goede rums!

Zeer snel en.correct

Zoals steeds vlotte afwerking bestellingen

Topservice!

Snelle levering, alles goed verpakt, en zeer vriendelijk, ik ga hier nog wel eens bestellen, bedankt!

Snelle levering; makkelijk bestelproces

Verkeerd artikel ontvangen, uiteindelijk opgelost.

Had een verkeerd artikel ontvangen. Geen ramp, kan altijd gebeuren. Daarna echter wat vervelende communicatie; de reden dat ik een lagere score geef. Uiteindelijk na een paar weken heb ik het juiste artikel alsnog ontvangen.

Een enorme snelle levering

Een enorm snelle levering. Zeer goed verpakt

Uitermate tevreden!

Meer moet dat niet zijn!

Zeer professioneel, vriendelijk en snelle service/levering.

Mijn 1e bestelling bij de Firma. De behandeling van mijn bestelling is zeer professioneel, vriendelijk en snel afgehandeld. Een echte aanrader !

Deels foute levering, werd achteraf rechtgezet

De levering bevatte maar 6 ipv 9 flessen. Bovendien was 1 van de 6 geleverde flessen niet wat ik besteld had. Na mijn klacht werd het bedrag voor de goederen die niet of fout geleverd waren correct terug gestort op mijn rekening. Dus wat slordigheid bij de levering, maar daarna correcte rechtzetting.

Leuk heb bij jullie gevonden wat ik zocht .

Leuk wat ik zocht heb ik gevonden . Na enkele lokale dranken centrales te hebben gebeld . Keek ik op internet samen met mijn vrouw en zo kwam ik bij jullie terecht. Nu het verzenden kon misschien wel iets sneller. Want had in NL ook wat besteld en kwam ook met dezelfde pakjesdienst zelfde dag op Vrijdag en het pakje van NL was de Maandag nadien ( dus enkel het weekend zat er tussen) al bij mij thuis. ( Verwonderd want gewoonlijk duurt het daar langer ) Bij jullie was het pas Donderdag bij mij . Terwijl Borsbeek helemaal niet zo ver is ten opzichte van jullie collega's in NL . Maar ik zal zeker nog bestellen bij jullie. Groetjes Van Bogget Chris

Correcte afhandeling

Ik had 2 flessen besteld en betaald maar uiteindelijk maar 1 gekregen,nadat ik hun daarover had gecontracteerd hebben ze het geld teruggestort op mijn rekening dus eind goed al goed

Źeer goede service

Goede website Snelle levering Zeer goede prijs/kwaliteit

Zeer serieus. Veel bedankt

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.