Geweldig top

Het is de eerste keer dat ik er besteld heb en ik zocht iets speciaals en toen ik die gitaar koffer zag met fles wisky in was ik verkocht en eerlijke snelle levering ben zeer zeer content want de verjaardags verassing voor m´n biker maatje was meer dan geslaagd ..dankuwel hier voor mvg heidi echt prachtig .

Zeer correcte afhandeling

Bestellen via de site ging vlot , alle producten zijn goed te vinden . Betalen via bank app, dus veilig en een paar dagen later was mijn pakje geleverd ! Zeer tevreden

Ik heb gevonden wat ik zocht met een goede prijs en het is snel geleverd. Zeer tevreden.

Hele goede service

Snelle levering.

Snelle levering. Heel goed verpakt.

Fantastisch!

Op donderdag besteld, vrijdag in huis. Ook als je met hen chat krijg je dadelijk een reactie! Top!

Snel en goede service

Snelle en goede service

Snel

Snel geleverd maar de verpakking binnen in was stuk.

Vlot besteld en geleverd, goed verpakt, goede prijs

Vlot online besteld, snel geleverd zonder schade,prijs kwaliteit zit ook goed

Perfect product en service

Kunnen kiezen uit heel ruim assortiment, het gezocht product was vrij specifiek maar toch uit voorraad leverbaar. Snel geleverd en zeer goed verpakt. Leverkost was ook zeer beperkt tov andere sites die dranken online verkopen. Dus niks negatief op aan te merken.

goed maar soms prijzig

good reactivity

Ordering of parts is good and parcel send within short time. On the other hand, i have the following 2 remarks: - Trouble with transport company that did not notify delivery of parcel at pick-up location - All mail communication are in Nederlands even though it is possible to select English or French on the website.

Heel snel geleverd en zeer goed verpakt

Mijn zalige fles rum was zeer stevig verpakt en zeer snel binnen. Top!

Donderdagavond besteld en zaterdag geleverd! Toppie

uitmuntend!

snel, en zeer degelijk ingepakt.

Schappelijke van prijs, goede service, vlotte levering.

Al jaren klant. Grote keuze aan dranken aan schappelijke prijzen. Vriendelijk zaakvoerder. Sreeds vlotte correcte service en snelle levertijd. Top

Heel snel,

Goede prijs.

Fijne shop met snelle levering

Aankoop snel en perfect verpakt verzonden.

Goed ingepakt en snel geleverd.

Ik apprecieer het dat er gekozen wordt om meer met duurzame materialen te verpakken. Minder plastics en meer upcycling. Ook weer heel snel geleverd. Dank

Supersnel

Supersnelle levering van een bijzonder drankje

Zeer snelle levering na de bestelling

Ruime keuze aan goede rums!

Zeer snel en.correct

Zoals steeds vlotte afwerking bestellingen