Zeer snel en.correct

Zoals steeds vlotte afwerking bestellingen

Topservice!

Snelle levering, alles goed verpakt, en zeer vriendelijk, ik ga hier nog wel eens bestellen, bedankt!

Snelle levering; makkelijk bestelproces

Verkeerd artikel ontvangen, uiteindelijk opgelost.

Had een verkeerd artikel ontvangen. Geen ramp, kan altijd gebeuren. Daarna echter wat vervelende communicatie; de reden dat ik een lagere score geef. Uiteindelijk na een paar weken heb ik het juiste artikel alsnog ontvangen.

Een enorme snelle levering

Een enorm snelle levering. Zeer goed verpakt

Uitermate tevreden!

Meer moet dat niet zijn!

Zeer professioneel, vriendelijk en snelle service/levering.

Mijn 1e bestelling bij de Firma. De behandeling van mijn bestelling is zeer professioneel, vriendelijk en snel afgehandeld. Een echte aanrader !

Deels foute levering, werd achteraf rechtgezet

De levering bevatte maar 6 ipv 9 flessen. Bovendien was 1 van de 6 geleverde flessen niet wat ik besteld had. Na mijn klacht werd het bedrag voor de goederen die niet of fout geleverd waren correct terug gestort op mijn rekening. Dus wat slordigheid bij de levering, maar daarna correcte rechtzetting.

Leuk heb bij jullie gevonden wat ik zocht .

Leuk wat ik zocht heb ik gevonden . Na enkele lokale dranken centrales te hebben gebeld . Keek ik op internet samen met mijn vrouw en zo kwam ik bij jullie terecht. Nu het verzenden kon misschien wel iets sneller. Want had in NL ook wat besteld en kwam ook met dezelfde pakjesdienst zelfde dag op Vrijdag en het pakje van NL was de Maandag nadien ( dus enkel het weekend zat er tussen) al bij mij thuis. ( Verwonderd want gewoonlijk duurt het daar langer ) Bij jullie was het pas Donderdag bij mij . Terwijl Borsbeek helemaal niet zo ver is ten opzichte van jullie collega's in NL . Maar ik zal zeker nog bestellen bij jullie. Groetjes Van Bogget Chris

Correcte afhandeling

Ik had 2 flessen besteld en betaald maar uiteindelijk maar 1 gekregen,nadat ik hun daarover had gecontracteerd hebben ze het geld teruggestort op mijn rekening dus eind goed al goed

Źeer goede service

Goede website Snelle levering Zeer goede prijs/kwaliteit

Zeer serieus. Veel bedankt

Snelle levering, goed verpakt

Correcte prijs. Snel geleverd en goed verpakt.

Daar zoek altijd iets speciaals en dat is er De info over verzending is perfect Goed verpakt Alvast bedankt

Excellent!

Makkelijk plaatsen van bestelling en vlotte levering! Top service!

Snelle en vlotte levering

Levering zoals gewenst! Top

Uitmuntend

Netjes verpakt. Snelle communicatie

Compact, goed verpakt en snelle levering

Vlotte bestelling, compact en goed verpakt, snelle levering.

Service zoals het hoort

Bestelling vlot afgehandeld, duidelijke communicatie, snelle levering.

Mooi assortiment en snelle levering

Vraiment un service de qualité...

Je retire une étoile car je commande 2 bouteilles, mais apparemment plus assez de stock, j'en reçois une. En dehors de cela, un service parfait tant dans le temps de livraison que la protection à l'intérieur du colis et cerise sur le gâteau, pour compenser le manque de la 2ème bouteilles, une bouteille de 50 cl de gin et une bouteille de citron vert en cadeau. Sans nul doute, une entreprise de qualité, je recommande vivement.

Delivery off goods

Delivery of goods was really fast and quality of product was as required. I rate Drankenwereld as excellent.

Livraison en 24h - Service au top !

Je recommande à 100%

Er was iets niet dat ik besteld had ze belde me snel op en ze kwamen zelfs met een compensatie! Wat voor mij niet hoefde maar echt top! Snelle levering!

Turnhoutsebaan 307 2970 Schilde

0032(0)474841859