Er was iets niet dat ik besteld had ze belde me snel op en ze kwamen zelfs met een compensatie! Wat voor mij niet hoefde maar echt top! Snelle levering!

Zeer tevreden, zeer snelle levering en goede service

Zeer snelle en degelijke levering. Gemakkelijke site met ruime keuze aan producten met een goede uitleg.

Goed opgelost

Goed werkende website en had nel m'n keuze gemaakt uit het mooie assortiment en besteld. Helaas bleek het gekozen jaar toch niet leverbaar. Hierover werd direct contact opgenomen en dit is snel naar volle tevredenheid opgelost. Ik bestel hier graag weer.

Correct en goed afgehandeld

Correct verlopen

Drankenwereld.be altijd kwaliteit.

Het wordt eentonig maar ik zeg het toch nog maar een keer voor mooie producten tegen een mooie prijs moet je bij deze webslijterij zijn.

PRIMA

Steeds een zeer goede service.

Op tijd geleverd

Makkelijk en op tijd geleverd

Groot gamma en snelle levering

Dankzij het groot aanbod kon ik een drank vinden die ik bijna nergens anders kon vinden. Ik had dit nodig voor een gerecht en kon dankzij de snelle levering alles zoals voorzien klaarmaken, geen alternatief recept nodig

Snelle service. Heerlijke amaretto!

Wat een fantastische likeur zeg. Exclusief en zo.n unieke smaak! Super degelijk verpakt en snel in huis.

Snelle Vriendelijke Service

Top Service, goed verpakt.

Super, snelle levering, alles mooi verpakt zodat er geen schade was ,gewoonweg Super, Dank u wel

Easy order, fast and smooth delivery

First attempt, all perfect. Great choice, will reorder !

PostNL heeft de levering tot 2 maal toe uitgesteld

PostNL heeft de levering tot 2 maal toe uitgesteld hetgeen concreet betekent dat ik 2 avonden voor niets hebben zitten wachten op iets dat nooit kwam.

Na een foute bestelling te hebben ontvangen , kreeg ik na 2 dagen de juiste bestelling.

Snel en betriuwbaar

Besteld en snel geleverd, Alleen telefonisch en via mail niet bereikbaar.

Helemaal super

Speciale artikelen aan goede prijzen.

Snel en volgens afspraak geleverd

Supersnelle en correcte levering

Een uitgebreide assortiment en supersnelle en correcte levering.

top!

ruime keuze, gebruiksvriendelijke website, levering correct

On mogelijk te bestellen via iphone

1: Heb hierover al gemaild, zonder réalité. 2: niet genoeg stock Bolloré 15 jaar

jammer van levering, maar goed

ik kreeg wat ik bestelde, maar postNL is slechtste vervoersmaatschapij ze leverden pakje 6km van mijn deur, ik bestelde het pakje om niet op zoek te moeten , en uitendelijk moet ik toch nog toeren

Uitstekend!

Snelle levering en zeer goed verpakt

Turnhoutsebaan 307

2970 Schilde