enorm gevoel van opluchting , eindelijk oplossing tegen zadelpijn :-)

Al jaren heeft mijn vrouw last van zadelpijn , reeds na vrij korte afstanden . Diverse (blijkt nu , verkeerde) mogelijke oplossingen gezocht tot ik bij surfen op internet naar mogelijke oplossingen op ENJOY website terecht kwam met eindelijk een duidelijke mogelijke omschrijving (met bijhorende video) van het probleem. Via tel contact genomen met de winkel Enjoy Meerens in Lelystad , vanwege geen verdeler te vinden voor deze zadels in Belgie. Heel vlot en professioneel geholpen met bepalen welk zadel geschikt was voor mijn vrouw haar mogelijk probleem , zelfde dag verstuurd en nu reeds uitgebreid getest en .................. zie hoofding :-) EINDELIJK echte oplossing ( voor probleem met de stuit ) , eindelijk terug 100 % genieten van fietstochtjes. Heel tevreden klant , zou aanraden uit te breiden naar de buren ;-) , je kan veel mensen hier blij mee maken .

De perfecte oplossing voor het vele fietsen

Het persoonlijk aanmeten van het zadel ging heel soepel, en nu een tijd het zadel in gebruik en zelfs bij lange fietstochten geen last! Perfect zadel voor een goede prijs.

Zadelpijn opgelost. Geweldig blij

Al jaren heb ik na het fietsen van lange afstanden op mijn e-bike last van zadelpijn. Ik was er zó klaar mee dat ik op zoek ging naar een geschikt zadel en ik bij de Enjoy zadels uitkwam. Ik was aanvankelijk sceptisch maar de niet goed geld teruggarantie trok mij over de streep. Aan het begin was het even wennen maar na een maandje (elk weekend gefietst) waren alle klachten verdwenen. Ik stap nu weer met plezier de fiets op om een lange tocht te maken. Mijn vrouw heeft er inmiddels ook een besteld en is net zo tevreden.

Goed verloop en snelle service.

Voor een uitverkocht artikel toch een snelle levering !

Groot assortiment

Buiten PostNL waar het een en ander mis liep ben ik goed geholpen.

Glazen fietsbril

Gezocht op de website naar vervangende glazen voor mijn type fietsbril. Niet te vinden. In een mail gevraagd of dergelijke glazen geleverd konden worden. Bleek helaas niet mogelijk. Ruim een week later per e-mail bericht gekregen dat ze verder gezocht hadden en dat er toch glazen gevonden waren. Waren alleen niet op voorraad en levering zou na bestelling ongeveer zeve dagen duren. Bleek helemaal te kloppen, want ik heb de glazen inmiddels ontvangen. Prima service dus.

Makkelijk bestellen & redelijk snelle levering

Afleveren duurde misschien wat langer dan gebruikelijk, maar ik werd wel op de hoogte gehouden

Snelle levering en vlot telefonisch contact

Besteld artikel werd dezelfde dag nog verstuurd, bij vragen via de email werd ik binnen een uurtje al terug gebeld. Erg goed geholpen.

website met veel producten, vlotte levering

Mooie fietshandschoenen aangekocht, kleur exact hetzelfde als op de foto. Vlotte levering.

Gebeld slechte service

Product besteld was niet de goede kleur bbb stuurlint, kleur blauw. Op afbeelding ziet de kleur blauw er lichtblauw uit. Deze ook besteld, op de pakbon staat nu ineens donderblauw. Gebeld met klantenservice of ze ook andere kleur blauw hadden, zoals op de site de afbeeldingen. BHT 05 en de BHT 14 Donker en lichtblauw deze was er niet gaven ze aan, zijn allebei dezelfde kleur kreeg ik te horen. Bij andere leverancier wel de lichte kleur blauw kunnen bestellen van bbb.

snel en makkelijk

goedkoop en snel aflevering. heel goed ervaring.

Product was goed vindbaar en levering was lekker vlot!

Vlotte levering en netjes verpakt!

Er was aangegeven dat de producten niet alle op voorraad waren. Toch een snelle levering.

In eerste instantie is een verkeerd fietszadel geleverd, dit kan gebeuren. Tijdens telefonisch contact hierover werd dit prima uitgelegd en opgepakt. De volgende dag had ik het juiste artikel al in huis! Dus al met al ben ik zeer tevreden.

Correct en snel geleverd

Op de bestellijst nog wat heen en weer zoeken en klikken maar als je het dan gevonden hebt wat je zoekt dan is het zo bezorgd!

Defect product.

Defect product ontvangen helaas, kan gebeuren, maar na telefonisch overleg een mail met foto verzonden. Helaas geen reactie meer mogen ontvangen hierop. Vervolgens zorgt Edwin (telefonisch contact) er voor dat er meteen actie ondernomen is. Retour gemaakt en nieuw product besteld. TOP!

Duidelijk , snel en netjes verpakt.

Spullen besteld en netjes verpakt . Snel in huis. Een aanrader.

Duidelijk, overzichtelijk en snel geleverd

Fiets moest gerepareerd worden en ik had een speciaal stuk gereedschap nodig. Volgende dag in huis. Helemaal blij.

Duidelijke website, snelle levering

Flotte levering

Na een vergissing van mij e.e.a. goed geregeld

Snelle en kostenloze service.

Zeer goede dienstverlening

Alles top.

Goede prijs en snelle verzending van t product.

Website, levering en spullen prima

Website, levering en spullen prima

Zeer snelle levering in corona tijden

Zeer snelle levering in corona tijden

Nog snelle levering in Corona tijden. Bedankt hiervoor!