Snelle service, ander model remblokjes toegestuurd

- Snelle en goede service - Voor mijn Magura MT5 bestaan er blijkbaar verschillende soorten remblokjes. Ik had model: Magura 2011 MT5,BBS-37 besteld welke je kan fixeren met een splitpen aan de schijfrem. Ik kreeg een ander model van remblokjes toegestuurd (wellicht nieuwer) ... welke je moet 'haken' aan de schijf rem. Het was wel verschieten als ik een ander model kreeg ... maar gelukkig paste deze. Het feit dat je een ander model van remblokjes toegestuurd krijgt dan op de site deed mij even schrikken.

Verkeerde maat geleverd stond wel juist op de factuur

Verkeerde maat geleverd stond wel juist op de factuur Ik kwam er te laat achter waardoor ik deze niet mee kan terug sturen

Goed👍

Een email mag best beantwoordt worden

Top geregeld conform afspraak

Oke

Goede service,snelle levering!

Zaterdagmiddag besteld,dinsdag al binnen.

Prima communicatie

Een artikel was niet direct leverbaar; werd prima op de hoogte gehouden van de voortgang (per SMS).

Snelle levering en correct afhandeling

zoals het een webshop betaamd ;-)

Zeer goed en snel

Door onze zoon getipt

goede service

Goede service.

Correcte levering. Prima product.

Bladboutjes besteld, 2 dagen later binnen. Helaas de verkeerde geleverd. Eén telefoontje gepleegd. Volgende dag de juiste binnen, met een gefrankeerde retour enveloppe. Goed geregeld!

Prima communicatie

Ik kreeg netjes bericht dat één artikel niet op voorraad was en dat het daardoor een dag langer duurde voordat ik mijn complete bestelling kreeg

prima service en snel

Bril besteld en zeer snel geleverd en van prima kwaliteit, gaat om een bril met leesgedeelte. Werkt prima dus tevreden klant

Klein foutje gebeurd/ onmiddellijk opgelost 👍

Bestelling was eerst niet compleet. Mailtje gestuurd en onmiddellijk correct opgelost.👍

Top Shop

Dit is een Top Online Shop.

bestellen was ok, prijs was redelijk, maar produkt is niet geleverd als beloofd

De door mij bestelde electrische heggeschaar was eenvoudig te bestellen, maar hij is vanavond (zoals afgesproken) niet geleverd. Er heeft ook geen communicatie plaatsgevonden over de levering. In feite is dit een incomplete beoordeling, want ik heb het ding nog niet eens gezien.....

Levertijd was veel langer dan in 1e instantie was beloofd.

Jammer dat u de levertijd niet nakomen

Fantastic

Ik kon via website makkelijk alles vinden

Boven verwachting

De helm die ik bestelde kende ik al. Had een zelfde via Futurumshop eind 2017 met korting in huis gehaald. Mei 2018 ben ik ermee gecrashed. Helm in tweeën maar hoofd heel. Wat mij aan die helm opviel was dat productiedatum nov 2016 was, dus niet al te vers. De helm die ik nu bestelde ging met nog meer korting maar ik kon uit alle kleuren en maten kiezen kiezen en hij werd de volgende dag (gratis) bezorgd. Wat blijkt: niet overjarig, gewoon een vers model. Ik ben dus enthousiast, zo veel voor zo weinig geld.

goede webwinkel

Een van de weinigen die nog remblokjes hebben voor MTB's. Bij het ophalen van de zending ging er iets fout, Ze konden het pakje niet vinden. Achteraf bleek dat het pakje op nummer 16 lag. zijnde het nummer van de afhaal locatie. Misschien mijn fout!!, maar er is verschil tussen afhaaladres en fysiek adres. mijn adres is nr 12.ik denk dat het goed is om nog een extra controle in te bouwen.

Snelle levering. Top

Snelle levering en mooi uitziende artikelen. Top

super snel

Super snel service...een dag besteld, volgende dag bezorg.

Perfecte service en snel geleverd!