Fantastic

Ik kon via website makkelijk alles vinden

Boven verwachting

De helm die ik bestelde kende ik al. Had een zelfde via Futurumshop eind 2017 met korting in huis gehaald. Mei 2018 ben ik ermee gecrashed. Helm in tweeën maar hoofd heel. Wat mij aan die helm opviel was dat productiedatum nov 2016 was, dus niet al te vers. De helm die ik nu bestelde ging met nog meer korting maar ik kon uit alle kleuren en maten kiezen kiezen en hij werd de volgende dag (gratis) bezorgd. Wat blijkt: niet overjarig, gewoon een vers model. Ik ben dus enthousiast, zo veel voor zo weinig geld.

goede webwinkel

Een van de weinigen die nog remblokjes hebben voor MTB's. Bij het ophalen van de zending ging er iets fout, Ze konden het pakje niet vinden. Achteraf bleek dat het pakje op nummer 16 lag. zijnde het nummer van de afhaal locatie. Misschien mijn fout!!, maar er is verschil tussen afhaaladres en fysiek adres. mijn adres is nr 12.ik denk dat het goed is om nog een extra controle in te bouwen.

Snelle levering. Top

Snelle levering en mooi uitziende artikelen. Top

super snel

Super snel service...een dag besteld, volgende dag bezorg.

Perfecte service en snel geleverd!

Mijn order is netjes ingepakt en de artikelen zijn volgens de order uitgeleverd.

Zeer goed geregeld

Prettig zaken doen.

Product zoals omschreven binnen een dag geleverd zoals aangegeven. Kan dus eigenlijk niet beter.

Kwalitatief goede producten voor een betaalbare prijs

Groot assortiment. Goede kwaliteit. Betaalbaar. Gemakkelijk te bestellen. Snelle levering. Goede service. Wat wil je nog meer? Ga zo door!

Mijn product stond op back order en was alsnog binnen een week geleverd. Dit was zeer aangenaam echter was de verpakking beschadigd toen het pakketje ontvangen werd en was het duidelijk te zien dat het doosje waarin het product verpakt zat al verschillende keren was gebruikt. Er zaten namelijk meerdere stickers op over elkaar heen en de doos was gehavend. Jammer want dit geeft een slechte indruk als je zo'n pakketje in je handen krijgt van de bezorgdienst.

Aangename website, hoge leveringskost voor kleinere items

Zaken die een pocketformaat en gewicht hebben zouden via reguliere post goedkoper kunnen verzonden worden. Bij een aankoop van 5-10 euro verdubbelt de aankoopkost voor BE door de €7 verzendkosten.

snelle levering, goede communicatie

De bestelling was inderdaad na 1 dag in huis. Wat jammer dat een onderdeel niet de bestelde kleur was. Vandaar 4 1/2 ster.

Snel en zoals omschreven

Snel verstuurd, geen hogere prijzen dan bij andere webshops

Snel en correct

Snel en correct

Top service en snelle levering!

Top service en snelle levering!

Goed, snelle service en duidelijke website

Voor mijn helm onderdelen besteld, deze waren binnen 2 dagen binnen. Snelle service.

Heel goed.

Goeie service . Ook met ruilen van artikelen.

Snelle en correcte levering, meer moet dat niet zijn.

Snelle en correcte levering, meer moet dat niet zijn.

Snel simpel duidelijk

Prima service snel duidelijk en op tijd geleverd.

Snelle levertijd ondanks dat niet alles op voorraad was

mijn bestelling werd in meerdere zendingen uitgeleverd omdat enkele items niet op voorraad waren. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de voortgang en de zendingen werden enkele dagen na elkaar al geleverd.

Goede service en correcte levering

ik ben tevreden over de snelle levering

Snelle levering en mooi product gekocht! Nu genieten van de aankoop.

Snelle levering en mooi product gekocht! Nu genieten van de aankoop.