Heel tevreden, snelle bezorging en topkwaliteit.

Heel tevreden, snelle bezorging en topkwaliteit. Nu nog een yukata voor mezelf bestellen….

Prachtige kimono.

Mijn vriendin was erg blij met haar nieuwe kimono.

Uitstekend!

Prachtig design, eenvoudig plaatsen bestelling, snel verwerken, netjes en mooi ingepakt.

helemaal goed

snelle levering, duidelijke communicatie, mooie producten

Ok

Tijdstip bezorging melden zou beoordeling nog hog er doen uitvallen.

Perfect product en superservice

Zeer snelle levering, zeer zorgvuldig verpakt

Supersnelle en kwaliteitsvolle levering

Ik ben heel blij met de Yukata's, en het is razend snel naar België verzonden. Mooi ingepakt!

Zeer snelle levering en ook nog eens prachtig ingepakt!

Omdat ik nog wat extra wensen had, heb ik telefonisch contact gehad. Prima service en perfecte afhandeling; chapeau!

Maten zijn niet helemaal duidelijk. Ik moest ruilen, maar dat was makkelijk.

Perfecte kwaliteit, snelle levering!

Houten MaHong houders besteld. Zeer goede kwaliteit, eenvoudig te bestellen en snel en netjes geleverd.

Snelle verzending, producten zoals omschreven op de site.

Goede kwaliteit, snel geleverd

De bestelde kimono heeft een mooie kwaliteit, was goed verpakt en snel geleverd.

Snel , vriendelijk,correct. Mooi verpakt en leuk presentje erbij!

Leuke winkel, goede service

Snel in huis, leuk verpakt

Super!. (#34735)

Bestelling geplaatst van een theepot setje. * nette afhandeling van de order. * snelle verzending. * heel netjes verpakt en ingepakt. Wij zijn erg te spreken over Ta hwa. Thanks!.

Een prachtige Yukata die mooi verpakt, snel werd bezorgd. Heel blij mee! Dank jullie wel. Nu nog afmaken met een Obi

Mooie product, vriendelijke service

Ben tevreden met mijn Japanse theepot

Snel geleverd!

Prima winkel met mooie producten en stipte service

Ik kocht een Japanse kimono. Bleek uitstekende kwaliteit, en het arriveerde stipt op tijd bij mij thuis. Een comfortabele ervaring!

Vriendelijk en snel geholpen bij leveringsprobleem.

Heel vriendelijk, goede service

Meerdere keren een bestelling geplaatst. Handige ophaalservice en goede communicatie, per telefoon.

Weer prima!

Snel geleverd, prima producten zoals gewoonlijk. Ik blijf vaste klant!

Prima kwasten

Heerlijke kwasten om mee te schilderen ( in mijn geval ) t zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier een kwast koop, uitstekende kwaliteit voor een prima prijs.

Levering binnen 1 dag!

Mijn bestelling arriveerde binnen 1 dag. Mooi en exclusief verpakt in een Ta Wha papier, product volgens de beschrijving op de website.

Alles Prima!

Goed verzorgd, snel.