Perfect product en superservice

Zeer snelle levering, zeer zorgvuldig verpakt

Supersnelle en kwaliteitsvolle levering

Ik ben heel blij met de Yukata's, en het is razend snel naar België verzonden. Mooi ingepakt!

Zeer snelle levering en ook nog eens prachtig ingepakt!

Omdat ik nog wat extra wensen had, heb ik telefonisch contact gehad. Prima service en perfecte afhandeling; chapeau!

Maten zijn niet helemaal duidelijk. Ik moest ruilen, maar dat was makkelijk.

Perfecte kwaliteit, snelle levering!

Houten MaHong houders besteld. Zeer goede kwaliteit, eenvoudig te bestellen en snel en netjes geleverd.

Snelle verzending, producten zoals omschreven op de site.

Goede kwaliteit, snel geleverd

De bestelde kimono heeft een mooie kwaliteit, was goed verpakt en snel geleverd.

Snel , vriendelijk,correct. Mooi verpakt en leuk presentje erbij!

Leuke winkel, goede service

Snel in huis, leuk verpakt

Super!. (#34735)

Bestelling geplaatst van een theepot setje. * nette afhandeling van de order. * snelle verzending. * heel netjes verpakt en ingepakt. Wij zijn erg te spreken over Ta hwa. Thanks!.

Een prachtige Yukata die mooi verpakt, snel werd bezorgd. Heel blij mee! Dank jullie wel. Nu nog afmaken met een Obi

Mooie product, vriendelijke service

Ben tevreden met mijn Japanse theepot

Snel geleverd!

Prima winkel met mooie producten en stipte service

Ik kocht een Japanse kimono. Bleek uitstekende kwaliteit, en het arriveerde stipt op tijd bij mij thuis. Een comfortabele ervaring!

Vriendelijk en snel geholpen bij leveringsprobleem.

Heel vriendelijk, goede service

Meerdere keren een bestelling geplaatst. Handige ophaalservice en goede communicatie, per telefoon.

Weer prima!

Snel geleverd, prima producten zoals gewoonlijk. Ik blijf vaste klant!

Prima kwasten

Heerlijke kwasten om mee te schilderen ( in mijn geval ) t zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik hier een kwast koop, uitstekende kwaliteit voor een prima prijs.

Levering binnen 1 dag!

Mijn bestelling arriveerde binnen 1 dag. Mooi en exclusief verpakt in een Ta Wha papier, product volgens de beschrijving op de website.

Alles Prima!

Goed verzorgd, snel.

Kwaliteit en snelle levering.

Goede ervaring met levering en omschrijving van artikelen. Kwaliteit van de artikelen zijn ook zoals op de website omschreven is. Prettige contacten indien nodig.

Prachtige kleding

Goed en snel geleverd en mooi verpakt en een prachtig hemd van goede kwaliteit

Very fast and good quality

dilivery very fast and quality is very good

Snel en met zorg afgehandeld

Kwaliteitsprodukten.

Goede service en een mooie Kimono. Echt kwaliteit.

De vorige die Ik kocht is jaren meegegaan. Als er geen spijker op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was geweest, gebruikte Ik hem nu nog. Er zat keurig een stikkertje op de bon met de zin: de ceintuur zit in de mouw genaaid onderstreept, anders had Ik me waarschijnlijk rot gezocht. De bezorging was goed en snel. Op de website stond 3 dagen, maar het was er een.