Kwaliteit en snelle levering.

Goede ervaring met levering en omschrijving van artikelen. Kwaliteit van de artikelen zijn ook zoals op de website omschreven is. Prettige contacten indien nodig.

Prachtige kleding

Goed en snel geleverd en mooi verpakt en een prachtig hemd van goede kwaliteit

Very fast and good quality

dilivery very fast and quality is very good

Snel en met zorg afgehandeld

Kwaliteitsprodukten.

Goede service en een mooie Kimono. Echt kwaliteit.

De vorige die Ik kocht is jaren meegegaan. Als er geen spijker op het verkeerde moment op de verkeerde plaats was geweest, gebruikte Ik hem nu nog. Er zat keurig een stikkertje op de bon met de zin: de ceintuur zit in de mouw genaaid onderstreept, anders had Ik me waarschijnlijk rot gezocht. De bezorging was goed en snel. Op de website stond 3 dagen, maar het was er een.

Hele goede winkel. Fijne producten.

Goede producten. Snelle levering. Ik heb al vaker wat besteld bij Ta Hwa. En was nog altijd heel blij met producten. De laatste keer kreeg ik en leuk cadeautje er bij. Fijne verrassing! ) Ik ben heel tevreden en ga zeker vaker bij Ta Hwa bestellen.

Alles correct!

Correct geleverd, leuk verpakt...

Snel en correcte levering

Snel en correcte levering

Helemaal top

Leuk persoonlijk bericht.

Super service en betrouwbaar

Netjes, correct, betrouwbaar

Snelle levering, goed verpakt!

Het bestelde item was verstuurd binnen de gestelde termijn en goed verpakt om schade te voorkomen. Ik bestel hier snel weer!

Snelle levering. Prettige service.

Snelle levering. Prettige service.

werkelijk prima

extra instructie over de penselen werd zeer op prijs gesteld, bedankt!

Heldere site, snelle levering

Snelle en correct

Mahjong spel bestelt en Ta Wah doet wat ze zeggen. Levering mwt 2 dagen. Keurig verpakt . En het spel is geweldig mooi. We play mahjong every day now. Thanks Ta Wah

Snelle goede service en vriendelijk personeel

Na een telefoongesprek werd mijn webshop bestelling gecorrigeerd zoals afgesproken. Binnen een dag was het opgestuurd. Vriendelijk een snelle service.

Snelle en vriendelijke reactie bij problemen (die niet eens veroorzaakt zijn door hen maar door PostNL).

Pluspunten

De klantenservice van dit bedrijf is erg goed! Ik ben erg snel en vriendelijk geholpen.

De maten van de jurkjes duidelijker aangeven op de website. Misschien met afmetingen.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Ik had bij bij bestelling Mahjonglatten verkeerde maat bij besteld Mahjongspel doorgegeven. Medewerker belde mij om dit na te vragen; en op zijn aanraden toch grotere latten besteld. De meerkosten nam bedrijf voor hun rekening ! Geweldige service, hartelijk dank !

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie pakken, vlug geleverd! Helemaal tevreden! Goede prijs/kwaliteit verhouding! Top!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Door de drukte rond Sinterklaas werden de door mij bestelde artikelen (buiten schuld van Ta Hwa) wat later bezorgd. Ik werd door Ta Hwa telefonisch en ook via email geinformeerd over de vertraging. Gelukkig had ik geen haast met de artikelen, dus de paar dagen vertraging maakte voor mij niets uit. Belangrijk is dat de artikelen zeer goed verpakt waren, en ook de prijs was prima. Kortom: een 10!

Geen

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Leuke web site overzichtelijk ingedeeld geen overdaad aanbod maar select aantal met een goede prijs maar vooral bijzonder attent on te bellen dat pakketje door post vertraging heeft opgelopen en zodra ze meer wisten mij zouden bellen , goede service! Spullen goed verpakt verzonden

Misschien mini videootjes bij bijv de thee over wat er bij hoort of gegeven kan worden of hoe je thee serveert of servetten vouwt of de gekochte kadotjes leuk inpakt ?

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snelle levering en goed verpakt