Snelle levering!

Had eergisteravond 1,5 kuub grind besteld. Volgende ochtend al een mailtje in de inbox dat de bestelling behandeld was. Binnen 36 uur na m'n bestelling werd het al geleverd! Deze site zou ik zeker aanraden. Ook ivm de concurrerende prijzen. Ga zo door!

Mooie grond, vriendelijk geholpen en snelle levering.

Goede kwaliteit bemeste tuinaarde conform afspraak geleverd

Goede kwaliteit. Geleverd in goede afstemming. Vakkundig gestort op aangewezen plaats.

Snelle levering, kwaliteit product is prima, chauffeur deskundig

zie hiervoor

Uitstekend! Levering op afspraak, ruim van te voren gebeld door de chauffeur. Welke vervolgens ook zo vriendelijk was om mee te denken, waardoor de big bags dichterbij de moestuin stonden dan ik had verwacht. Ik bestel hier zeker opnieuw.

Komen afspraken perfect na. Vriendelijke en snelle service. Goede prijs-/kwaliteitverhouding. Een aanrader!

Helder, snel en vriendelijk

Ivm het weghalen van een bak uit de tuin moest ik snel zand hebben (want anders zou de schutting en de helft van het terras in die put verdwijnen). Ze dachten met me mee en hebben uiteindelijk geregeld dat de levering op tijd was. Kan ze zeer aanraden.

Snelle bezorging, goede informatie

Snelle reactie op vragen over de grond, snelle bezorging, persoonlijke aandacht, zeker een aanrader

Proactief en afspraak is afspraak

Goede ervaring, de eigenaar heeft zich ingezet om heel snel te bezorgen.

Volgens afspraak en snel

Snelle levering, schoon grind en prachtige tuinaarde

Na bestelling werd binnen twee dagen telefonisch contact opgenomen voor de aflevering van de bestelling. Bestelling werd keurig op de afgesproken tijd gebracht en op de aangegeven plaats neergezet. De bemeste tuinaarde en potgrond zagen er perfect uit en waren zeer luchtig. Het geleverde grind was schoon en er zat geen vervuiling in. Al met al een bedrijf wat doet wat zij afspreken.

Mooi binnen de afgesproken tijd geleverd en netjes over de heg onze tuin in getild.

Goed en snel

Goed en snel

snel en correct

👍

goede service

levert netjes en op tijd. goede prijs en chauffeur die nog eens netjes na komt vragen waar hij het voor je neer mag zetten. Super!

Perfecte service en snelle levering!

Ik wilde graag snel 2 bigbags met tuinaarde nog voor het weekend hebben. Nou, dat is helemaal gelukt! Vrijdag was alles er en zaterdag had ik mijn tuin al klaar. Goed telefonisch advies gehad want ik wilde teveel bestellen. Dat werd me afgeraden en ze hadden gelijk.

Excellente ervaring met bestelling en levering!

Bestelproces was makkelijk, communicatie goed, aflevering aarde/mest op korte termijn zonder problemen.

Gebeld voor advies. Telefoon werd vlot antwoord. Prettig gesprek. Vriendelijk onderhoud. Na overleg afspraak gemaakt gevolgd door zeer vlotte levering van mooie bemeste tuinaarde.

Vriendelijk, meedenkend en snel.

En snel

perfect

Dit is de derde keer dat ik compost en aarde heb besteld. Altijd dezelfde ervaring. Eenvoudig bestellen op de zeer duidelijke website, snelle levering en zeer vriendelijk bij de deur service door de bezorger. De enige plek voor aarde en compost

Pluspunten

Snelle levering. Goede kwaliteit van de tuinaarde

Pluspunten

Solide service en goed produkt

Pluspunten

goede communicatie, snelle levering.

Pluspunten

Tweede bestelling van 2 bigbags bemeste tuinaarde. Binnen een week geleverd. Telefonisch contact vooraf. Vriendelijk. Zeer tevreden met het product. Geen troep in de aarde, en geen wrtels of kiemen.

50 Euro transport is een flink bedrag oo 2 bags van 90 Euro, maar ook wel begrijpelijk.