Mooie foto’s goede kwaliteit Een moeilijk moment of van de muur te halen zag er zo gezellig en vrolijk uit Makkelijk te maken Bedankt

Zoals gewoonlijk super tevreden.

Weeral een mooi boek met mooie herinneringen. Super afgewerkt . Prijs kwaliteit is top .

Kaft lijkt strak te zitten

Met het openslaan van album. Lijkt de kaft erg strak te zitten. Hierdoor is album lastig te openen. Bang voor scheuren Bij eerdere nooit eerder gehad.

Super snelle levering en mooie kwaliteit.

Top product en service

Makkelijk in gebruik en snelle levering

Makkelijk in gebruik

Goede service uitstekende kwaliteit

Zeer goed geholpen met een probleem en verzoek waar ze aan hebben voldaan. Het is een zeer goed kwaliteit fotoboek! Snelle levering ook.

Praktische website en goede service

Voor het eerst een fotoslinger gemaakt en mijn 1e kennismaking met MyPhotoFun. Duidelijke site, makkelijk werkbaar, product voldoet aan verwachtingen: mooi, zwaar fotopapier en goede kleurstellingen

Prachtig product

Snelle service, mooie kleuren

Vanaf begin al gebruik van photofun Meestal prima in orde en ook als een keer iets mis gaat Direct een vervangend product. Jammer dat enkele producten niet meer geleverd kunnen worden.

Eenvoudig het fotoboek samen te stellen.

Zeer snelle levering

Makkelijk te maken.

Heel veel jaren maken we minstens 5 albums. Jammer dat de foto’s met een Iphone niet mooi zijn. Deze met een goed kwaliteit Iphone genomen. Dus nemen nu de gewone camera.

Als vanouds gewoon goed

Uitstekend product en snel geleverd.

Makkelijk en snel

Ik heb deze week een bedruke vlaggenlijn besteld. Echt super. Een hele gemakkelijke, overzichtelijke site en een hele snelle levering. Binnen een paar dagen had ik hem in huis. Top!

hoewel niet goedkoop, prima kwaliteit en snelle levering!

adequate klantenservice (support) als je een vraag c.q. een probleem hebt!

Kwaliteit en foto's zijn erg mooi!

Alleen verzenden via GLS vind ik niet aan te raden,verder is MyPhotoFun gewoon goed en goedkoop,ben al jaren klant en heb al heel veel fotoboeken ervan,mede door de kortingsacties!!!

Klantvriendelijk met uitstekende service.

Klantvriendelijk met uitstekende service.

Goede kwaliteit en gebruiksgemak.

Vrij eenvoudig maken van fotoboeken. Scherpe aanbiedingen met vouchers. Ronduit geweldige aftersales bij vragen. Aanrader!

Met dit fraaie boek is mijn fotoboekenverzameling mooi uitgebreid.

Een genot om op deze manier de gemaakte foto's terug te kunnen kijken. En zeker met de erbij gemaakte teksten blijven de herinneringen voor altijd bewaard.

Al jaren top albums

Makkelijk te maken en de levering is snel. Albums zien er geweldig uit.

Makkelijk, goede kwaliteit en service ook aan de telefoon.

Goed, en prima service. Ook aan de telefoon ! Alleen de website kan nog net ietsje duidelijker bij meer/ minder bestellen dan het standaard aantal. Tip: bestel iets meer en gebruik de blanco extra blaadjes als wenskaart!

Altijd goed

Veel fotoboeken besteld in de afgelopen jaren, nooit problemen gehad en altijd prima kwaliteit. In het verleden ook een keer een grote bestelling gedaan, ook dit werd keurig afgehandeld

Grote klasse!

Al was het dit keer een klein boekje met spiraal, het was weer perfect! Leuk om cadeau te doen als herinnering!

Al jaren maak ik kleine fotoboekje. Het lijkt erop dat er weer een betere versie is geïnstalleerd. Het laatste boekje heeft een nog betere weergave

Dit keer veel moeite.

Jammer dat ik dit keer zoveel moeite moest doen om het album af te maken. Telkens zaten de foto's vast en werd het album afgesloten. Je moest alles weer helemaal opnieuw doen als je het nog niet opgeslagen had. Ik was dit zeker niet gewend.

Zoals altijd een mooi product

Goede betrouwbare service, prima kwaliteit, ik bestel mijn fotoboeken al jaren bij MyPhotofun tot volle tevredenheid

Bedrijfsgegevens

Xenonstraat 1

1362 GD Almere

036 7115099

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.