Sneller levering en goede service

Ik heb al diverse keren een email gestuurd voor bepaalde vragen en krijg altijd heel snel en duidelijk antwoord terug

Buena calidad

LLevo muchos años haciendo álbumes de fotos con MyPhotoFun. Es un programa sencillo, y con el tiempo no han perdido nada de color. Estan como el primer dia.

• ¿Nos recomendarías?

Have used it for more than 20 years so I like it

I started using MyPhotoFun when it had a branch in Denmark in Danish. When the Danish branch closed i continued with the Dutch headoffice even though it was in Dutch but when I had problems I could write you in English and get an answer in English as I do not understand Dutch at all. :-) I wish you could make the program in English. And also I wish you would make it possible to put lines on all the pictures in one go. It is quite time comsuming to point on each photo and put the lines on especially when there are about 400 photos in each book I make. Otherwise I really enjoy the program and will continue using it.

Flets

Deze keer zijn mijn 3 albums flets afgedrukt. Geen sprekende kleuren. Jammer.

OVERWELDIGEND

Ik weet niet precies maar laat al 15 jaar mijn fotoboeken maken bij Myphotofun met altijd een uitstekend resultaat. Ook als er met het maken van het fotoboek niet uitkomt geeft het team je telefonisch altijd goed advies. Kort samengevat op elk gebied zeer tevreden.

Heel tevreden!

Prima product en met de korting voucher ben ik heel blij.

Fotoslinger is geweldig, bestelproces is minder

Ik heb fotoslingers gemaakt met de online software. Bij het bestellen van de producten bleek dat ik maar 1 product per keer kon bestellen (dus ook bij elke bestelling weer verzendkosten). Dit vind ik heel vreemd. Het blijkt dat je de software moet downloaden om meerdere producten tegelijkertijd te kunnen bestellen.

Heel fijn om mee te werken!

Ik gebruik jullie programma al jaren en vind het fijn werken en dit keer kwam mijn boek wel heel snel!

Snel en goede kwaliteit!

Zoals gewoonlijk werd het boek weer snel na de bestelling afgeleverd. En (ook zoals gewoonlijk) was het weer van prima kwaliteit. Mooie, heldere kleuren.

Altijd goed

Al vele jaren maak ik mijn fotoboeken bij myphotofun en telkens tot tevredenheid, goede kwaliteit en service

Geweldig persoonlijk en uniek kado!

Heb onlangs een.fotoslinger gemaakt voor jarige vriendin die 40 werd!Wat een verrassing, erg leuk en hele avond gelachen om de foto's!! Zeker een aanrader!!!

Prachtig album, met zorg gemaakt zoals altijd.

Zeer goed resultaat!

Ik heb de slinger heel handig op mijn iPhone gemaakt!

Geweldig goed

De software is fijn programma om in te werken, het einde resultaat van het boek is verbluffend van kwaliteit. Ik werk al jaren met jullie programma en producten en blijf het goed vinden. Helaas wel een min puntje: Als je een bestelling wilt doen dan is dit nogal lastig omdat voor elkaar te krijgen.

Super mooi

Geweldige kwaliteit, Ik laat al jaren mijn fotoboeken maken door MyPhotoFun. Ze blijven geweldig,verkleuren niet, blijven mooi Een andere fotoservice kan niet aan hun kwaliteit voldoen Ik zou iedereen hun aanraden

Prima fotoboek

De kwaliteit is uitstekend, en een hele snelle levering.

uitstekende kwaliteit maar prijzig

handige software, prompte reacties van service desk, prima kwaliteit fotoboek (vooral in glanzende uitvoering). Heb tot nu toe uitsluitend de versie 'Hardbound 33x24 XL Landscape' gemaakt. Nadeel: nogal prijzig!

Snel en keurig geleverd

Al best wel wat slingers gemaakt. Geweldig .

Heel mooi boek!

Fijn programma om mee te werken. Resultaat is prachtig.

Matig

Ik vind veel foto's veel te donker afgedrukt Zodat de foto niet goed uit komt. Dat is jammer Maar het is wel fijn om te maken, duidelijke site

Snel en mooi resultaat

Gemakkelijk te maken, met mooi resultaat. Prijs /kwaliteit goede verhouding.

Pakketje zou bezorgd zijn, maar niets ontvangen

Heb eerder een foto slinger gemaakt en toen heel tevreden..nu zou het pakketje dagen te laat bezorgd worden en heb ik uiteindelijk niets ontvangen..teleurgesteld.

Duidelijke website, makkelijk upload, snelle levering en prima kwaliteit tegen een zeer schappelijke prijs

Weer een prachtig XXL boek

We zijn al sinds 2008 klant van MyPhotoFun tot volle tevredenheid. Ze maken prachtige boeken en mocht er toch iets niet helemaal goed zijn, dan wordt het heel snel en zorgvuldig aangepakt en opgelost.

weer een fijn klein album als cadeautje

Verjaardagscadeautje voor oudere vriend.

Xenonstraat 1

1362 GD Almere