Heel blij met slinger

Makkelijk programma en de slinger is snel en in mooi kwaliteit bezorgd!

Altijd prima!!

Heel vriendelijk bij het stellen van vragen.

Altijd correct

Mijn foto jaarboeken maak ik al jaren met n voucher van my photofun ( wel stuk duurder geworden!) wel altijd stres ( eigen schuld) om dit op tijd in te leveren! Maar altijd mooie fotoboeken gemaakt!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Het duurt even voordat je alle mogelijkheden doir hebt. Spijtig genoeg kun je geen enkele bladzijdes verplaatsen. Tevens mis ik kwa kadering de gewone rechthoek. Je moet dan best veel handelingen doen om je oorspronkelijke foto te kaderen. Tevens zou het fijn zijn als je je fotos wilt omlijnen dit direct te kunnen voor al je fotos ipv 1 voor 1.

Prachtige fotoboek!

Vraagt eerst veel werk maar het resultaat is voortreffelijk!

Fijne actie

Vandaag mijn maak em dik fotoalbum ontvangen. Snelle en nette verzending. Tijdens uploaden van de foto's is er een fout ontstaan waarbij ik geweldig ben geholpen door een medewerker die alle tijd voor me had. Album ziet er super uit!

Goede prijs en goede kwaliteit

Top ervaring. Makkelijk om te album te doen. Snel levering

Telkens weer tevreden met het product

Perfecte uitvoering van ons gevraagde product

Slechte ervaring

Mijn fout maar jullie hadden mij misschien kunnen waarschuwen 55 pagina's betaald, door mij 35 pag gevuld door mij aangeleverd. Ik weet wat ik fout had gedaan Had al een paar boeken bij jullie hekocht in het verleden. Hugo Roosen

Mooie boeken en goede service

Zeer mooie boeken van goede kwaliteit. Service is ook goed, heb een keer een pagina gehad die los kwam en ze hebben netjes een nieuwe opgestuurd die goed is. De producten blijven hetzelfde waardoor je mooie reeksen kan maken van dezelfde fotoboeken in je kast. Zeer tevreden en blijf nog wel even klant

snel klaar en prima product

Prima programa al lukte het me niet een tekst op de rug te plaatsen. Foto's mooi afgedrukt.

Fotoboek is mooi en snelle service

Fotoboek is mooi en snelle service. Applicatie heeft bij meer dan 2300 foto's wel een te hoog geheugenbeslag voor mijn redelijk zware laptop.

mooie producten voor een goede prijs als je tenminste een beetje rekent. vouchers en kortingscodes.

altijd mooie boeken en mocht er iets niet kloppen of goed zijn is er vaak een oplossing voorhanden. ps voor MyPhotoFun. kan er om misverstanden te voorkomen bij de vouchers een toevoeging komen voor L of XL zodat je niet per ongeluk L maakt in plaats van XL of andersom.

mooie kwaliteit en print; snel geleverd

Met veel plezier dit fotoboek gemaakt Soms even zoeken en uit proberen . maar mijn ..... zoveelste boek is weer gelukt en ik ben er blij mee. Mooie herinnering1

Ik maak nu al ruim 15 jaar elk jaar een album bij Photo fun tot grote tevredenheid.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Wij vullen een paar keer per jaar ons boek aan dus mijn enige angst is dar ze er ineens mee gaan stoppen. Want dit willen wij nog jaren gaan doen. Heel tevreden over hoe de kwaliteit is van de losse fotobladen.

Voldoende

Fijne werkwijze en snelle levering!

Al jaren maak ik met plezier mjjn foto-albums bij myphotofun! Snelle levering en altijd een feestje als het album binnenkomt. Ik hoop nog heel langs albums te mogen maken.

snel afgehandeld

na bestelling met3dagen in huis.

Fantastische kwaliteit

Mijn zoveelste fotoboek besteld en wederom geweldige kwaliteit! Heel blij mee :)

Goede software, gemakkelijk je eigen product in elkaar te zetten. Bij problemen kun je altijd mailen . Mooie fotoboeken.

Prachtig fotoboek!

Ik bestel al jaren mijn fotoboeken bij hen en ben als amateurfotograaf zeer tevreden over het resultaat. Goede software en snelle afhandeling en mooie boeken.

Topprodukt

Snelle service en aflevering. Ziet er altijd goed uit.

9,5

Goede en mooie kwaliteit en snelle service!!

Goede service, snelle levering.

Sinds ik digitale foto's heb gebruik ik MyPhotoFun om er boeken van te maken. Ik vind het programma zeer gebruiksvriendelijk, dus stap niet over naar een ander ook al zijn die misschien goedkoper. Ik houd wel de aanbiedingen in de gaten.