Prima verzorgd

Al vele jaren klant van mijn photo fun en altijd naar dikke tevredenheid

Zo ontzettend mooi!

Zo als ieder jaar nu ook weer een prachtig gedrukt boek!!

Mooie boeken, snel klaar.

Goed ben zeer tevreden

Prachtig boek, kleuren heel erg mooi, dik tevreden.

Goede service, snel, duidelijk, heel klantvriendelijk, geduldig. Echt heel goed geholpen. Al jarenlang trouwe klant, qua service niets ingeboet.

Alles zeer goed. De kleuren, de afwerking in zijn geheel

Ik ben al bijna 20j 'gebruiker' en zeer tevreden!

Een mooie herinnering is het resultaat.

Uiteraard is het even wennen. Ieder fotoprogramma heeft zijn eigen tools. Maar Myphotofun wijst zich van zelf en anders kan je altijd een "help"-vraag stellen. Je kan de software uitbreiden met eigen achtergronden en " stickers". Het resultaat is een geheel eigen fotoboek. En de afdrukkwaliteit is mooi, vooral de foto op de omslag is fantastisch.

facile, rapide et superbe !

J'ai fait des dizaines de livres chez vous (depuis Colormailer !!!) et j'en suis ravie. C'est chez vous que je trouve le format 24/32 qui est juste parfait. Le logiciel est facile et le résultat super. Par contre, je regrette que vous ayez "écrasé" tous mes anciens livres ! Je comprends que cela prenne de la place mémoire, mais c'est vraiment dommage de ne pas pouvoir y avoir accès !

Maak elk jaar een fotoboek voor mijn kleinzoon.

Mijn kleinzoon is nu 10 jaar en we hebben van elk jaar een mooi fotoboek als herinnering.

Sublieme producten én service!

In de loop van de lange jaren heb ik tientallen albums besteld bij MyPhotoFun. Al die jaren mooie kwaliteit en hele goede service. Het gebruik/de software wordt steeds beter en gebruiksvriendelijker en wat mij betreft op een punt dat het gewoon niet beter kan. Ik ben een heel blije klant!

Prettig werken, mooi resultaat

Foto bewerking snel en makkelijk Code invullen ook na 3 maanden vlot Resultaat een heerlijk kijkboek

Perfect!

En weer een perfect album. Al jaren laten wij de albums maken bij jullie. Het maken is al een genot en als hij af is dan krijg je hem snel bezorgd. Hele goeie service, als er iets is dan krijg je ook snel een antwoord. Wij zijn heel tevreden na zeker zo'n 35 albums gemaakt te hebben. Allemaal stuk voor stuk kwaliteit!

Prachtig boek 300 blz

Programma was niet altijd eenvoudig maar al doende leert men.. sneltoetsen werken niet en on line knalde ik er nog al eens uit…. Veel grijze haren bezorgd .. handmatig alle bladzijden naar achter… maar het resultaat mag er zijn…

Makkelijk en mooi

Makkelijk en mooi

Super mooie kwaliteit en snel geleverd!

Programma werkt heel gemakkelijk, veel mogelijkheden, super mooie kwaliteit en snel geleverd

Prachtig in Memoriam album voor mijn man gemaakt.

Troostend en ook een prachtig aandenken aan mijn in oktober overleden man. Wij hebben 60 jaar lief en leed gedeeld. Iedereen is onder de indruk van het album. Lotgenoten vinden het zo mooi dat zij overwegen ook zo'n aandenken te maken, eventueel met mijn hulp. Het album komt naast een lange rij van jaarboeken en specials die ik bij My Photo Fun heb gemaakt

Geweldige uitvoering van de fotoboeken.

Makkelijk thuis te maken. Geweldige service en snelle levering. Ik werk al jaren met MyPhotoFun en ben daar zeer tevreden over.

Mooie slinger

Mooie slinger. Kost wel enige tijd om te maken maar dan heb je ook wat.

Er wordt altijd net werk afgeleverd

Gemakkelijk programma, gebruikers vriendelijk.

Niet tevreden

Geen gaatjes in foto's

just ok

I prefere the previous version

Snelle goede service

Mijn xl fotoboek had ik in 3 werkdagen in huis

Makkelijke portal, mooi resultaat

Heel simpel en snel een mooie fotoslinger laten maken.

Uitstekende kwaliteit voor een nette prijs.

Maak al circa 10 jaar een jaarboek via Myphotofun. Bij een incidenteel probleem met software altijd zeer hulpvaardig. Nooit leveringsproblemen gehad. Altijd keurig en op tijd geleverd.

Ronduit heel goed

Programma werkt heel goed is niet moeilijk. Afwerking van de foto albums is echt goed.

Ook nu weer prima werk, dank!

Wij werken met plezier al jaren met MyPhotoFun, ook nu dus.