Supermooie slinger!

Bestellen was leuk en eenvoudig en de levering van het prachtige resultaat lekker snel!

Snelle service, prijs/kwaliteit is prima

Goede kwaliteit

goede kwaliteit en een snelle levering

goede kwaliteit en een snelle levering

snelle en mooie afhandeling

al jaren bestel ik fotoalbums bij Myphotofun. het bewerken van de foto's gaat zeer eenvoudig. het is een klantvriendelijk systeem.

Mooi resultaat

Na jaren weer eens een foto boek gemaakt. Moest wel even wennen aan nieuwe indeling. Kan duidelijker vind ik. Uiteindelijk is het een mooi boek geworden

Perfect album

Super blij met mijn mooie fotoalbum. Als foto's mooi en helder afgedrukt.

Altijd perfect resultaat.

Ik ben zeer tevreden. Het is altijd mooi wat ik heb besteld. En als ik er soms niet uitkom, dan is er heel vriendelijk personeel die je helpen tot het gelukt is. TOP.

Makkelijke software, 400 pagina fotoboek

Ik zocht een website waar ik een fotoboek met meer dan 200 paginas. Myphotofun is de enige die ik kon vinden die dit aanbied. Software was voor mij makkelijk te begrijpen. Je kan kiezen uit een hele selectie aan pagina templates. Maar je kan ook je eigen pagina indeling maken en deze opslaan als template zodat je die kan hergebruiken. Fijne ervaring!

Mooie foto’s goede kwaliteit Een moeilijk moment of van de muur te halen zag er zo gezellig en vrolijk uit Makkelijk te maken Bedankt

Zoals gewoonlijk super tevreden.

Weeral een mooi boek met mooie herinneringen. Super afgewerkt . Prijs kwaliteit is top .

Kaft lijkt strak te zitten

Met het openslaan van album. Lijkt de kaft erg strak te zitten. Hierdoor is album lastig te openen. Bang voor scheuren Bij eerdere nooit eerder gehad.

Super snelle levering en mooie kwaliteit.

Top product en service

Makkelijk in gebruik en snelle levering

Makkelijk in gebruik

Goede service uitstekende kwaliteit

Zeer goed geholpen met een probleem en verzoek waar ze aan hebben voldaan. Het is een zeer goed kwaliteit fotoboek! Snelle levering ook.

Praktische website en goede service

Voor het eerst een fotoslinger gemaakt en mijn 1e kennismaking met MyPhotoFun. Duidelijke site, makkelijk werkbaar, product voldoet aan verwachtingen: mooi, zwaar fotopapier en goede kleurstellingen

Prachtig product

Snelle service, mooie kleuren

Vanaf begin al gebruik van photofun Meestal prima in orde en ook als een keer iets mis gaat Direct een vervangend product. Jammer dat enkele producten niet meer geleverd kunnen worden.

Eenvoudig het fotoboek samen te stellen.

Zeer snelle levering

Makkelijk te maken.

Heel veel jaren maken we minstens 5 albums. Jammer dat de foto’s met een Iphone niet mooi zijn. Deze met een goed kwaliteit Iphone genomen. Dus nemen nu de gewone camera.

Als vanouds gewoon goed

Uitstekend product en snel geleverd.

Makkelijk en snel

Ik heb deze week een bedruke vlaggenlijn besteld. Echt super. Een hele gemakkelijke, overzichtelijke site en een hele snelle levering. Binnen een paar dagen had ik hem in huis. Top!

hoewel niet goedkoop, prima kwaliteit en snelle levering!

adequate klantenservice (support) als je een vraag c.q. een probleem hebt!

Kwaliteit en foto's zijn erg mooi!

Alleen verzenden via GLS vind ik niet aan te raden,verder is MyPhotoFun gewoon goed en goedkoop,ben al jaren klant en heb al heel veel fotoboeken ervan,mede door de kortingsacties!!!

Klantvriendelijk met uitstekende service.

Klantvriendelijk met uitstekende service.

Xenonstraat 1

1362 GD Almere