snel klaar en prima product

Prima programa al lukte het me niet een tekst op de rug te plaatsen. Foto's mooi afgedrukt.

Fotoboek is mooi en snelle service

Fotoboek is mooi en snelle service. Applicatie heeft bij meer dan 2300 foto's wel een te hoog geheugenbeslag voor mijn redelijk zware laptop.

mooie producten voor een goede prijs als je tenminste een beetje rekent. vouchers en kortingscodes.

altijd mooie boeken en mocht er iets niet kloppen of goed zijn is er vaak een oplossing voorhanden. ps voor MyPhotoFun. kan er om misverstanden te voorkomen bij de vouchers een toevoeging komen voor L of XL zodat je niet per ongeluk L maakt in plaats van XL of andersom.

mooie kwaliteit en print; snel geleverd

Met veel plezier dit fotoboek gemaakt Soms even zoeken en uit proberen . maar mijn ..... zoveelste boek is weer gelukt en ik ben er blij mee. Mooie herinnering1

Ik maak nu al ruim 15 jaar elk jaar een album bij Photo fun tot grote tevredenheid.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Wij vullen een paar keer per jaar ons boek aan dus mijn enige angst is dar ze er ineens mee gaan stoppen. Want dit willen wij nog jaren gaan doen. Heel tevreden over hoe de kwaliteit is van de losse fotobladen.

Voldoende

Fijne werkwijze en snelle levering!

Al jaren maak ik met plezier mjjn foto-albums bij myphotofun! Snelle levering en altijd een feestje als het album binnenkomt. Ik hoop nog heel langs albums te mogen maken.

snel afgehandeld

na bestelling met3dagen in huis.

Fantastische kwaliteit

Mijn zoveelste fotoboek besteld en wederom geweldige kwaliteit! Heel blij mee :)

Goede software, gemakkelijk je eigen product in elkaar te zetten. Bij problemen kun je altijd mailen . Mooie fotoboeken.

Prachtig fotoboek!

Ik bestel al jaren mijn fotoboeken bij hen en ben als amateurfotograaf zeer tevreden over het resultaat. Goede software en snelle afhandeling en mooie boeken.

Topprodukt

Snelle service en aflevering. Ziet er altijd goed uit.

9,5

Goede en mooie kwaliteit en snelle service!!

Goede service, snelle levering.

Sinds ik digitale foto's heb gebruik ik MyPhotoFun om er boeken van te maken. Ik vind het programma zeer gebruiksvriendelijk, dus stap niet over naar een ander ook al zijn die misschien goedkoper. Ik houd wel de aanbiedingen in de gaten.

Prima verzorgd

Al vele jaren klant van mijn photo fun en altijd naar dikke tevredenheid

Zo ontzettend mooi!

Zo als ieder jaar nu ook weer een prachtig gedrukt boek!!

Mooie boeken, snel klaar.

Goed ben zeer tevreden

Prachtig boek, kleuren heel erg mooi, dik tevreden.

Goede service, snel, duidelijk, heel klantvriendelijk, geduldig. Echt heel goed geholpen. Al jarenlang trouwe klant, qua service niets ingeboet.

Alles zeer goed. De kleuren, de afwerking in zijn geheel

Ik ben al bijna 20j 'gebruiker' en zeer tevreden!

Een mooie herinnering is het resultaat.

Uiteraard is het even wennen. Ieder fotoprogramma heeft zijn eigen tools. Maar Myphotofun wijst zich van zelf en anders kan je altijd een "help"-vraag stellen. Je kan de software uitbreiden met eigen achtergronden en " stickers". Het resultaat is een geheel eigen fotoboek. En de afdrukkwaliteit is mooi, vooral de foto op de omslag is fantastisch.

facile, rapide et superbe !

J'ai fait des dizaines de livres chez vous (depuis Colormailer !!!) et j'en suis ravie. C'est chez vous que je trouve le format 24/32 qui est juste parfait. Le logiciel est facile et le résultat super. Par contre, je regrette que vous ayez "écrasé" tous mes anciens livres ! Je comprends que cela prenne de la place mémoire, mais c'est vraiment dommage de ne pas pouvoir y avoir accès !

Maak elk jaar een fotoboek voor mijn kleinzoon.

Mijn kleinzoon is nu 10 jaar en we hebben van elk jaar een mooi fotoboek als herinnering.

Sublieme producten én service!

In de loop van de lange jaren heb ik tientallen albums besteld bij MyPhotoFun. Al die jaren mooie kwaliteit en hele goede service. Het gebruik/de software wordt steeds beter en gebruiksvriendelijker en wat mij betreft op een punt dat het gewoon niet beter kan. Ik ben een heel blije klant!

Prettig werken, mooi resultaat

Foto bewerking snel en makkelijk Code invullen ook na 3 maanden vlot Resultaat een heerlijk kijkboek

Bedrijfsgegevens

Xenonstraat 1

1362 GD Almere

036 7115099

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.