Ronduit heel goed

Programma werkt heel goed is niet moeilijk. Afwerking van de foto albums is echt goed.

Ook nu weer prima werk, dank!

Wij werken met plezier al jaren met MyPhotoFun, ook nu dus.

Zoals altijd prima

Het fotoboek ziet er prachtig uit. Fijn programma. Snelle levering. Aandachtspuntje: één van de hoeken (bij harde kaft) is gekreukeld tijdens de verzending. Is bij mij al meerdere keren voorgekomen.

Mooie fotoboeken

Mooie fotoboeken

Snel verstuurd en mooi afgewerkt.

Prijs/kwaliteit is goed.

Prima album

Goed programma om mee te werken.

Het boek ziet er prima uit

Wij laten al heel veel jaren bij MyPhotoFun boeken maken

Al jaren lang goede service en kwaliteit

De mogelijkheden die de fotoboeken hebben zijn zo uitgebreid. Ook als fotograaf kun je dit perfect gebruiken, maar je kunt de fotoboeken ook heel simpel maken, voor iedereen perfect. Ook de hulp die je ontvangt als iets niet perfect gaat of als je bijzondere wensen hebt is super. Al meer dan 15 jaar een tevreden klant!!!!

Goede kwaliteit en service

De fotoboeken zijn altijd prachtige en mooi van kwaliteit

Mooie kwaliteit fotoboek, prijs hoog

Kwaliteit fotoboek is mooi. Stevige kaft. Ik mis het zelf invullen van het aantal foto’s en fotokaders. Prijs is hoog

Genoten van het laatste boek wat er prachtig uitziet ook qua kleur

Ivm een vakantie gevraagd of ik het voor bepaalde datum in huis kon hebben . Myphotofun had 10 dagen de tijd. Mijn verzoek keurig behandeld ik had het nu binnen 5 dagen ruimschoots op tijd. Dit heb ik ook laten weten

Heb het 3e fotoboekje gemaakt. Handzaam formaat met spiraal. Ben er blij mee. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Had niet gedacht dat dit formaat/uitvoering nog gemaakt kon worden. Mijn vorige 2 fotoboekjes zijn n.l al van enige jaren geleden.

Bij vragen tijdens maakproces of bestelling fantastisch telefonisch geholpen. Zorgvuldige levering, goede kwaliteit.

Goed produkt!

Mooie kwaliteit

Goed product met 100% klantvriendelijkheid.

Ik woon op Curacao dus dat betekent dat de albumverpakking toch 10.000km moet verduren voordat ik het in mijn handen hebt. 9 van de 10 keer gaat het goed. Tevreden met de respons van de klanten service. Opmerking: wij die albums met echt fotopapier bestellen krijgen amper korting.

Goed afgewerkte foto albums

Groet een tevreden klant

Correct geleverd

Fotoboek makkelijk te maken

Het is een superleuke slinger geworden!

Handig programma met mooi resultaat. Wel jammer dat een paar vlaggetjes slecht waren afgeknipt waardoor tekst moeilijker leesbaar wordt.

Een topprestatie

Ik ben zeer tevreden over het ontwerp van mijn kalender.Niettegenstaande er bij iedere foto dat ik koos uit mijn fotobibliotheek stond dat het zwakke kwaliteit was vond ik mijn kalender toch klaar en duidelijk. Graag zou ik in de toekomst graag een fotokalender (12 of meer grote foto’s)laten maken,zonder kalender.Dan gaan mijn foto’s nog duidelijker zijn (langs onder).

Ben nieuwkomer voor jullie

Moet nog wennen en zieken in dit, voor mij, nieuwe systeem

Facile et très beau

Beaucoup de livre fait avec votre site, au fil des années. Jamais déçue ! C'est facile, bien fait et rapide. Top !

Prachtige fotoboeken

Ik heb al tientallen fotoboeken gemaakt van My PhotoFun. Niet moeilijk en het resultaat is prachtig! En als hij eenmaal besteld is krijg je hem snel toegestuurd.

Ruim 17 jaar maken we foto’s bij My photo Fun.

We blijven steeds terug kijken in de mooie albums van de geweldige vakantie.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima boek

Erg blij mee

Makkelijk te maken en supersnelle levering