Prachtige fotoboeken

Ik heb al tientallen fotoboeken gemaakt van My PhotoFun. Niet moeilijk en het resultaat is prachtig! En als hij eenmaal besteld is krijg je hem snel toegestuurd.

Ruim 17 jaar maken we foto’s bij My photo Fun.

We blijven steeds terug kijken in de mooie albums van de geweldige vakantie.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima boek

Erg blij mee

Makkelijk te maken en supersnelle levering

Was eerder beter

Op de website stond een schoolagenda. De website is blijkbaar niet up to date want de agenda was niet meer beschikbaar. Ik werd bij navraag via de mail verwezen naar een agenda die wel beschikbaar was. Die agenda heb ik nu besteld maar die was duurder en kleiner qua formaat (minder ruimte om dingen te noteren) en minder pagina’s en minder ruimte voor foto’s. Dus voor mijn gevoel ben ik meer gaan betalen voor een minder product. Dus niet echt een positief gevoel.

Snelle levering en prima kwaliteit!

Zie bovenstaande + leuke kortingsacties, divers materiaal.

Prachtig album

Wij maken al jaren onze herinneringen in een myphotofun album. Prachtig album, mooie kwaliteit, enige puntje is, maar dat is met andere ook, de software is niet zo gebruiksvriendelijk

Prachtig fotoboek

Mooie kwaliteit boeken, goede service.

Ok

Ok

• ¿Nos recomendarías?

Goede service en kwaliteit!

Al jarenlang heel tevreden met de luxere foto albums van MyPhotoFun. Recent overgegaan op de grote vierkante hardcover fotoalbums met foto op de cover. Het bewerkingsprogramma werkt heel prettig, duidelijk en veel ruimte voor eigen indeling van de albums. De druk en kwaliteit is ook prima. Daar waar een album met mindere kwaliteit wordt geleverd, wordt dit door het service team goed en serieus opgepakt en volgt een correct nabestelling. MyPhotoFun Team, ga zo door, er blijft altijd ruimte voor verbetering, maar ben heel tevreden met jullie albums!

Super mooie boeken

Makkelijk te maken boeken op mooi papier. Snel geleverd

Ik ben super tevreden over photofun

Hele goede service! Als je een email stuurt met een probleem, krijg je supersnel bericht terug en helpen ze heel goed! Ik heb al vele boeken met photofun gemaakt en altijd tevreden en niet tevreden, wordt het probleem opgelost.

Kwaliteit = Kwaliteit!

MyPhotoFun maakt waar wat beloofd wordt. Veelzijdig programma, gemakkelijk te bedienen. Upload en bestelling, betaling en levering vlot geregeld. We hebben inmiddels ruim 30 spiraal fotoboeken via MyPhotoFun, stuk voor stuk topkwaliteit!

Mooi geprinte fotoslinger/vlaggenlijn, zeer snel geleverd

Blij met de goede prints op stevig papier en de snelle levering. De vormfactor A5 met punt draagt bij aan een goed printvlak en feestelijke indruk. Ook de "MyPhotoFun Designer" software voor offline voorbereiding was goed bruikbaar en gaf tijdens voorbereiding al een goede indruk van het te verwachten resultaat. Bij mij werden de prints zelfs sneller dan de aangegeven 3 dagen geleverd. Top!

mooi resultaat na moeizame overgang naar design

Het zoeken naar de nieuwe handelingen in designer koste wel wat moeite, vooral omdat ik al zolang de oude software had gebruikt en dat blindelings gebruikte. Dat wat me nog veel moeite kost is om mijn eigen pagina indelingen/sjablonen 100% te krijgen. Het werken met de rasters werk voor mij te ingewikkeld. De support bij een aantal vragen was snel en doelmatig, dank

Snelle service, prima kwaliteit

Zeer snelle levering nadat ik besteld had. Kwaliteit was bijzonder goed, kleine tekortkoming meteen gecorriogeerd: prima service!

Makkelijk om mercy’s werken met heel goed resultaat

Fijn programma om mee te werken, goede resultaten en een hele goede service. Kort geleden is er iets mis gegaan met het aanleveren van het product. MyPhotoFun heeft dit fantastisch opgelost.

Prachtig en luxe boek geworden.

Een jaarboek gemaakt waar ik heel erg blij mee ben. Een sieraad!

Voor nu: slecht!

T/m 2020 was ik zeer tevreden! Daarna werden de foto's te donker afgedrukt in m'n jaarboek, dit is het 3e jaar dat dit gebeurd. Hopenlijk wordt het opgelost naar mijn tevredenheid anders stop ik bij MPF.

Top kwaliteit en snel geleverd

De service en kwaliteit zijn top !

Prima product en snelle levering

Ik heb al jaren lang ervaring met My Photofun en et werkt uitstekend. Misschien is een verbeter functie een spellingcontrole

Goede kwaliteit en prima service

Bestel al heel veel jaren mijn fotoboeken hier. Allemaal top. Snelle en goede productie. Ook een prima service.

Verwerking gaat vlot, veel mogelijkheden en snelle levering. Voor de wat kleinere albums zou een wat kleinere spiraal wenselijk zijn.

Geweldige software

De software vind ik op een enkel punt na, geweldig. De kwaliteit van de albums kan beter. Foto's worden er mooi in gedrukt maar zijn over het algemeen te rood cq donker. Vooral als de foto in een minder lichte omgeving is gemaakt.

Xenonstraat 1 1362 GD Almere

036 7115099