Bed uitgezocht, werd twee dagen later al gemonteerd in mijn Slaapkamer.

Super service en snelle levering.

Pluspunten

Hans heeft ons super goed geholpen! Zowel in Leiderdorp als in woerden! Heel veel geduld en kennis! We gingen uiteindelijk met een showmodel de winkel uit maar hij was nog steeds goed gemutst! Bedankt! Zo slaapwereld zeker aanraden! Lekkere koffie, pepernoten chocolade, niets was te gek! Erg prettig! Wij zijn zeker geen makkelijke kopers!

Geen, ga vooral zo door!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk advies

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettig bedrijf, ruime keuze, goed advies, en niet opdringerig. De mensen van het bedrijf dat het bed kwam leveren, waren ook netjes en professioneel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De medewerkers van Slaapwereld Bussum zijn zeer kundig. Er wordt goed meegedacht over hoe men van dienst kan zijn en ze leveren uitstekende service. Het kopen van een bed is geen maandelijkse gebeurtenis maar de volgende keer gaan wij hier zeker weer heen.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, de verkoper wist nog wie ik was en welke matras ik had gekocht toen ik nabelde. Goed advies, uitgebreid de tijd voor me genomen. Niet pushy, ik ben gewoon even gaan lunchen tussendoor om daarna nog eens te gaan liggen en ben nu erg blij met mijn aankoop.

• Kennis & Vakmanschap

Levertijd van bijna 7 weken is toch wel veel, zou fijn zijn als het sneller kan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede levering.. mooi bed!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Medewerker nam op een prettige manier ruim de tijd voor deskundig advies. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Voldoende informatie over de levering. Levering zelf door de fa. Montrieurs gebeurde netjes tot in het huis en op tijd. Leveringsdatum en -tijdstip werd voorafgegaan door een email en op de dag zelf nog door een telefoontje. Ook hier uitstekende service.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij hebben ons Pullman matras in Leiderdorp gekocht. Fijne en vakkundige service, je werd goed geadviseerd zonder teveel verkooppraatjes. Wij voelden ons er erg op ons gemak. De service was binnen de afgesproken levertijd en voldeed compleet aan onze verwachtingen. En we slapen eindelijk als een roos. Hele fijne zaak ! Van harte aanbevolen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

de levering was keurig. Moest ook een keer verzet worden op mijn initiatief en dat was geen probleem. Aardige en nette monteurs ook.

Verkoper liet eerst een ander bed zien en geen alternatieven. Ik moest er actief naar vragen toen we langs het Norma-bed liepen. Daar was de verkoper enthousiaster over dan over het bed waar ik in eerste instantie voor kwam. Het is voor mij geen probleem maar het had fijn geweest als hij zelf met een alternatief had gekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke gezellige sfeer. Goede gezellige verkoper die verstand heeft van zaken. Niets moet alles mag, er wordt goed naar je geluisterd als klant en daarop wordt goed advies gegeven. Met kinderen ben je zeker welkom bij deze zaak. Is totaal geen probleem.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige zaak in Bussum! Goed geadviseerd door de verkoopster, slaap daardoor prima! Levering is ook keurig!

Pluspunten

Ondanks drukte in de zaak nam de verkoper rustig de tijd. Aandacht voor verschillende mogelijkheden.

"U dient de gehele dag thuis te zijn" op de leveringsbon vind ik een beetje een onredelijke eis. Gelukkig kwam de bezorger keurig binnen de afgesproken uren.

• Kennis & Vakmanschap

Klant beter op de hoogte houden wanneer de levering gaat plaatsvinden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede voorlichting en zeer prettige service

Proberen om levertijd na te komen (was dubbel zo lang geworden)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede prijs.

Levertijden die op de website staan kloppen niet.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De verkoper nam alletijd en gaaf ons een goed advies zo dat we er een goed gevoel bij onze aankoop hadden . En we slapen er ook lekkerop en we staan nu weer uitgerust uit ons bed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Één op één een luisterend oor. Ze luisteren naar je eventuele klachten en geven op basis daarvan advies. Wij worden nog elke dag gelukkig van ons bed. En begeven ons met veel plezier in onze eigen 'Slaapwereld' ;-)

De uitstraling van de winkel. Maar op moment van aankoop waren ze bezig met de verbouwing.