Pluspunten

prettig contact en goede kennis van zaken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Werden prettig geholpen en goeie uit leg en eerlijk. En kwaliteit ook goed en de prijs ook. Echt toppie.

Maak meer reclame.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede uitleg, Heel geduldige verkoper. Nette prijzen.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede voorlichting en service, ook de levertijd zou 10 weken zijn dit werd 7 weken eerder daar er nog voorraad was! Bezorging was ook prima.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel netje op tijd bezorgt, nette jongens aan de deur, niets mis mee.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wij hebben hele goede ervaringen met de Slaapwereld-winkel in Bussum. De verkoopster en de verkoper zijn heel vriendelijk geweest en hebben goede adviezen gegeven. Zij vonden het zo belangrijk dat wij matrassen zouden kopen die bij ons pasten, zoals gezegd waar wij de "click" mee zouden hebben. Zij dachten echt met ons mee en zodoende hebben wij twee heerlijke matrassen gekocht die beslist niet duur zijn, (de pocketveer matrassen Joyce). Wij hebben deze nu 6 weken en slapen er prima op! Ook de levering door Montrieurs ging heel goed op de afgesproken dag. Keurig een telefoontje vooraf hoe laat de leverings- bus zou komen. En wat vaak gebeurt in andere winkels bij het proefliggen op matrassen, dat men de duurdere merken een beetje opdringt, gebeurde in de Slaapwereld-winkel echt niet! Ze nemen daar de tijd voor je, zodat je niet even snel een keuze moet maken en ook nog met een kopje koffie erbij. Wij blijven zeker klant bij deze zaak, ook omdat er beslist kwaliteitsproducten verkocht worden!

We vonden het wel jammer dat er geen "open stukje matras" in de winkel was van de Joyce matrassen. We hebben dus niet kunnen zien hoe het binnenwerk van de matras eruitzag. Hoe de veren en de afdekking eruitzagen. Nu is dat niet meer belangrijk want de matrassen liggen geweldig!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bed uitgekozen bij concurrenten maar die kon de levertijd niet garanderen. We hadden een specifieke wens qua matrassen. Hier kon slaapwereld ons in voorzien. Ook hadden we een wens voor een boxspring maar met een gering budget voor het geheel. Timo van slaapwereld heeft aan al deze wensen voldaan. Lerering was zoals afgesproken in week 4. Netjes geleverd door montrieurs. We zijn super tevreden. Vanavond ons eerste nachtje in ons nieuwe bed.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super behulpzaam Ze nemen de tijd voor je (ook na sluitingstijd) Mooie degelijke producten Eerlijk advies!

Tja, sommige producten zijn nu eenmaal wat duurder

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Goede en snelle service/communicatie - Spontaniteit (op sluitingstijd tijdens koopavond nog binnen mogen komen) - Goede en mooi kwaliteitsproducten - Kennis van het product - Alle producten willen laten zien en uitproberen ondanks gesleep met matrassen - Zeer goede en vlotte bezorging en GEEN lomp gedrag van bezorgers waardoor onnodig zaken beschadigd geraken in huis. - Gastvrij IN 1 WOORD HELEMAAL TOP!!

Geen idee.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We zijn vriendelijk en heel correct behandeld in de winkel in Woerden. Er wordt goed met ons meegedacht over onze aankoop en niks opgedrongen. Kan niks anders zeggen als dik tevreden.

Geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Grote showroom Hartelijke ontvangst

Betere communicatie na levering. Er wordt bezorgd door een ander bedrijf. Vraag even na of alles goed is gegaan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk personeel

Geen verbeterpunten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Coöperatief, meedenkend, flexibel, vakbekwaam, ook bij omwisseling van matras perfecte service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Deskundige service, betrouwbaar, vriendelijk, zeer goed geholpen door Timo en Mario. Vanwege de totale indruk maar vooral de persoonlijke aandacht die we gekregen hebben, zou ik dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede voorlichting. Alle gelegenheid om in de winkel uitteproberen. Denken met je mee. Vragen worden moeiteloos beantwoord. Niets is teveel. Gelegenheid om thuis matras te beslapen.

Perfect bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-passend advies obv testen -breed en diep assortiment -vrijblijvende sfeer -correcte levering - goede nazorg

Vooral zo door blijven gaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Rustige mooie uitstraling De medewerkster was heel vriendelijk en behulpzaam Alles zag er schoon,netjes en verzorgd uit

Pluspunten

Een erg prettige zaak . Een open setting qua inrichting van diverse merken . De vrouwelijke verkoopster die je ontvangt kent duidelijk haar vak . Alles wordt goed door haar uitgelegd , met de diverse mogelijkheden. Niets moet en alles kan . Dit met een lekkere koffie Ook fijn dat er veel diversiteit is qua prijsklasse in het matrassen segment . Ik kom zeker terug .

Nu heb ik een goed matras gekozen , maar zou er toch gekeken kunnen worden om een matras mee te kunnen krijgen om proef te kunnen slapen . Mocht je toch zelf te veel twijfel hebben. Kan mij ook voorstellen dat , dit te bewerkelijk zou zijn .

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uiterst charmante verkoopster met bijzonder veel vakkennis. Echt een aanrader.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Verkoper is erg deskundig en zeer vriendelijk