Voorradig en snel geleverd

Daar waar de gewenste hockeyschoenen overal uitverkocht waren had Sport 2000 wel voorrraad en de bestelling was de volgende dag al in huis.

Goede site, snelle levering en afhandeling

In 1 woord... fantastisch

Snelle levering en goede communicatie

Producten prima, maar blijven mailen

Ik wil graag al mijn gegevens uit jullie systemen gehaald hebben. Via deze weg nogmaals dat verzoek.

Kreeg mijn schoenen snel en precies wat ik verwachtte!

Ik had wandelschoenen besteld. Ze waren keurig op tijd en precies wat ik wilde. Heel Tevreden!

Uitstekende levering, berichtgeving en kwaliteit.

De website was overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De berichtgeving van de bestelling duidelijk en snel. Het product is snel geleverd in goede staat. En product zelf was ook goed.

Goede en snelle levering

Overzichtelijke website makkelijk te bestellen en een snelle levering. Ga zeker nog eens bestellen.

Snel, scherp en correct

Snel, scherp en correct

De bestelling online is vlot en goed verlopen. Gelukkig was het ook de goede maat.

Eerst in een SPORT 2000 winkel geweest. Was niet een juiste keuze te vinden. Daarna online besteld. Is wel gelukt. Het is alleen wel jammer dat er steeds meer winkels verdwijnen bij ons in de regio.

Prima service!

Altijd mooie producten, goede kwaliteit, snel geleverd

Goede snelle levering

Duidelijke website. Snelle levering

Wij kwamen voor voetbaltenue Beek Vooruit geweldig geholpen wisten meteen wat we moesten hebben en ook de bedrukking op de shirts.

Snel en Super makkelijk

Had alles online besteld, echter compleet vergeten de winkel te informeren over de bestellen! Dit is super positief ontvangen, uiteraard hebben ze gekeken of het pakket heelhuids was aangekomen.

niet goed

alles is erg slecht, ik heb niets ontvangen, geef alstublieft mijn geld terug, anders moet ik een aanklacht indienen!!

Beste Mykhailo, Bedankt voor je feedback. We hebben dit meteen voor je nagekeken en zien dat je bestelling op 24jan'24 bij jou thuis bezorgd is. Helaas hebben wij geen mail van jou ontvangen dat je pakket niet bezorgd is. Wij gaan er daarom vanuit dat je het vest inmiddels met veel plezier draagt. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Ik koop alleen donna van sport 2000

Hi Willem, Wat leuk dat je een merk hebt gevonden wat je graag draagt :-) We hopen je gauw weer een keer online of in een van onze winkels te zien. Met vriendelijke groet. Kelly, Klantenservice Sport2000

Super levering en mooie jas van the north face

Hi Mariska, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe aankoop. Heel veel plezier van je North Face jas. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Geen negatiefs te melden. Alles is prima gegaan.

Hallo Elly, Wat fijn jouw feedback. Heel erg bedankt! Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

2x verkeerde product geleverd

Helaas ook niet van geretourneerde producten geld terug ontvangen

Hi J, We hebben dit meteen voor je nagekeken en het aankoopbedrag moet inmiddels op je rekening staan. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag. Neem je dan even contact met ons op? 088-5440500 Met vriendelijke groet, Kelly, klantenservice Sport2000

De bestelling is snel geleverd en ben tevreden met de bestelling

Hi Mohammed, Fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor de 10 :-) Heel veel plezier van je aankoop en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Kut

Bestelling gedaan van voetbalschoenen voor mijn zoontje zijn verjaardag, tot op heden nooit geen pakketje gezien en na een paar mail wisselingen was het laatste dat ik een brief van post nl moest invullen daarna niks meer vernomen.. Ik verwacht nog steeds een rectificatie van het totaal bedrag en dat de freebees die ik eraan besteed heb terug komen op mijn account

Hi Roel, Heel vervelend dat het pakketje bij PostNL vermist is geraakt. Gelukkig is het aankoopbedrag terug gestort en staan de Freebees punten weer op je Freebees account. Hopelijk heb je inmiddels nieuwe mooie voetbalschoenen uit kunnen zoeken voor je zoontje. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Kelly, klantenservice Sport2000 088-5440500

Snel geleverd, goede kwaliteit schoenen.

Veel plezier van je aankoop Mila :-)

Prima online aankoop gedaan zonder problemen

Ik heb voor eerste keer een online aankoop gedaan bij Sport 2000. Voornaamste reden is dat ik een saldo Freebees heb verzilverd. Dit ging prima en heb daar een goed gevoel aan overgehouden. Mocht er een herhaling komen dan zal ik dit zeker weer met Sport 2000 doen

Hi Herman, Wat leuk dat je bij ons geshopt hebt. Fijn dat het je goed bevallen is en we hopen je gauw weer online, of in een van onze winkels te zien. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Bestelling goed afgewikkeld en correct ontvangen.

NVT

Heel fijn dat je zo tevreden bent Corne. We wensen je heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Je word altijd goed geholpen. De medewerkers zijn heel vriendelijk.

Hoi Lars, Wat leuk om te horen dat je zo goed en vriendelijk bent geholpen. Dat is als werknemer toch wel heel fijn om te horen. Wij doen altijd ons uiterste best om de klant blij te maken, gelukkig is dat bij jou ook gelukt :) Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: