Netjes

Snelle levering. Netjes gemaild dat er iets fout was gegaan bij de bestelling en aangepast.

Hele rare situatie op zich,wel opgelost door sport 2000

Ik bestelde Nike gympen,na 5 of 6 dagen kreeg ik eindelijk mijn pakje,met daarin tesa slippers Waarschijnlijk pakketje verwisselt Direct gemaild en ik mocht direct retourneren Helaas duurde het nu weer ruim een week voordat ik mijn Nikes had,dat vond ik wel erg lang duren Daarom bestel ik niet meer bij deze zaak

Snel geleverd.

Het bestellen gaat prima. De site is snel en ook de levering is snel. Verder zijn de prijzen prima. Verbeterpunten: - Sommige schoenmaten zijn niet in Europese maar Engelse maten. Helaas is er geen maattabel op de site te vinden en is bij de schoenen niet te zien welke maat ze aanhouden. - De beloofde mail wanneer het product verzonden zou zijn is niet gekomen, waardoor de bestelling onverwacht werd geleverd (niet erg maar wel handig als je er rekening mee wil houden).

Snel geleverd ondanks de drukte

Snel geleverd en goed product!

Snelle levering uit de winkels - top georganiseerd.

Onder de indruk dat niet uit een centraal magazijn maar vanuit (verschillende) winkels word geleverd. Dus je ondersteund lokale winkeliers en toch bestel je online. Sneller levertijd ook positief.

Goede snelle levering, product netjes ontvangen.

Prima levering en geld vlot retour

Snelle levering. Retour gemakkelijk en geld vlot retour ontvangen. Ik ga volgende keer weer hier shoppen .

Goede service en levering

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd!

Uitstekende prijs/kwaliteit en snel geleverd!

Super snelle levering en uitstekende service! Medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen de klant serieus. Ik zou zeker nog eens bestellen!

Veel filialen pakjes over de vloer gehad

Laatste teruggestuurde hardloopschoenen maat 39 41.25€ niet teruggekregen Zou dat nog wel kunnen???

Snelle levering, goede kwaliteit

Servicegericht

Ik ontving een telefoontje dat een product niet leverbaar was, als service ontving ik voor dezelfde prijs een nieuwer exemplaar. Netjes! Ik heb met twee winkels telefonisch contact gehad en beide keren ben ik netjes en met duidelijke informatie te woord gestaan. Ik heb een goede ervaring met Sport2000.

Netjes verpakt, goede communicatie over verzending. Snelle verzending.

Chaotisch

Ik heb een week van te voren schoen besteld voor als een cadeau en op de website stond dat het 2 tot 3 dagen duurde na 3 dagen kwam niks aan dus ik dacht ja post nl heeft vertraging dus ze komen wel over 2 dagen ofzo ik ben nu al 2 weken aan het wachten het feestje is al geweest en heb de schoen nog steeds niet

Eerste keer en alles super

Super snelle levering

Supersnel geleverd en goede kwaliteit Nikes.

Top leverancier van sportspullen

Breed assortiment, goede service, heldere communicatie. Levert volgens afspraak. Top.

Heel goede service

Zeer goede service. Retourneren gaat makkelijk. Altijd optijd.

Alles prima geregeld

Bestelling netjes op tijd geleverd

Goed geregeld

Snelle levering van de bestelling ondanks deze corona periode

Goede webshop

Overzichtelijk en gevarieerd assortiment

Snelle en goede service en levering.

Ik had nike sneakers besteld in de verkeerde maat. Klantenservice daarover gemaild en die gaven aan dat de winkel de juiste maat zou toesturen. Ik had al een bericht gehad dat de sneakers verzonden zouden worden. Dus ik was benieuwd of de juiste maat geleverd zou worden. Dat was zo. Dus heel erg bedankt voor de goede en snelle service.

Gewoon goed

Website is goed overzichtelijk. En verzending ging ook snel. En gelukkig zitten de schoenen ook goed.

Muito bom

Boa

• Você nos recomendaria? sim

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: