Skeelers overal uitverkocht, maar uiteindelijk bij sport2000 online gevonden. Goede en snelle service. De skeelers kwamen alleen in originele verpakking verstuurd.

Mooie driekwart broek

Het is een sportbroek van mooie kwaliteit

Prima product en snelle levering!

Verder niets aan toe te voegen.

In winkel Hellevoetsluis besteld en snel geleverd

Asics loopschoenen gepast in de winkel, weet je toch of je de juiste maat voorhanden hebt, daar snel en goed geholpen door Twan, raadde mij een iets betere en recenter model aan, maat niet in de winkel voorradig maar via de webshop besteld en bij mij thuis laten afleveren. Binnen twee dagen werden de schoenen geleverd. Een tevreden klant

Niet al te snel maar netjes geregeld

Bestellen was simpel. Duurt alleen een paar dagen voordat de bevestiging komt dat de artikelen verzonden zijn en is vrij onduidelijk welke artikelen wel en welke nog niet verzonden zijn

Snelle service in deze drukke tijden

Mooie tas snel geleverd

Super geweldig

super geweldig service

Snelle levering en prima product

Prima,

snelle levering en prima product

Gekregen wat ik had besteld

Ik moest zelf achter product aan. Zou geleverd worden in filiaal Spijkenisse. Heb nooit bericht of telefoontje gekregen dat het product klaar lag voor mij. Moest hier zelf voor bellen/langs gaan.

Netjes

Snelle levering. Netjes gemaild dat er iets fout was gegaan bij de bestelling en aangepast.

Hele rare situatie op zich,wel opgelost door sport 2000

Ik bestelde Nike gympen,na 5 of 6 dagen kreeg ik eindelijk mijn pakje,met daarin tesa slippers Waarschijnlijk pakketje verwisselt Direct gemaild en ik mocht direct retourneren Helaas duurde het nu weer ruim een week voordat ik mijn Nikes had,dat vond ik wel erg lang duren Daarom bestel ik niet meer bij deze zaak

Snel geleverd.

Het bestellen gaat prima. De site is snel en ook de levering is snel. Verder zijn de prijzen prima. Verbeterpunten: - Sommige schoenmaten zijn niet in Europese maar Engelse maten. Helaas is er geen maattabel op de site te vinden en is bij de schoenen niet te zien welke maat ze aanhouden. - De beloofde mail wanneer het product verzonden zou zijn is niet gekomen, waardoor de bestelling onverwacht werd geleverd (niet erg maar wel handig als je er rekening mee wil houden).

Snel geleverd ondanks de drukte

Snel geleverd en goed product!

Snelle levering uit de winkels - top georganiseerd.

Onder de indruk dat niet uit een centraal magazijn maar vanuit (verschillende) winkels word geleverd. Dus je ondersteund lokale winkeliers en toch bestel je online. Sneller levertijd ook positief.

Goede snelle levering, product netjes ontvangen.

Prima levering en geld vlot retour

Snelle levering. Retour gemakkelijk en geld vlot retour ontvangen. Ik ga volgende keer weer hier shoppen .

Goede service en levering

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd!

Uitstekende prijs/kwaliteit en snel geleverd!

Super snelle levering en uitstekende service! Medewerkers zijn erg vriendelijk en nemen de klant serieus. Ik zou zeker nog eens bestellen!

Veel filialen pakjes over de vloer gehad

Laatste teruggestuurde hardloopschoenen maat 39 41.25€ niet teruggekregen Zou dat nog wel kunnen???

Snelle levering, goede kwaliteit

Servicegericht

Ik ontving een telefoontje dat een product niet leverbaar was, als service ontving ik voor dezelfde prijs een nieuwer exemplaar. Netjes! Ik heb met twee winkels telefonisch contact gehad en beide keren ben ik netjes en met duidelijke informatie te woord gestaan. Ik heb een goede ervaring met Sport2000.

Netjes verpakt, goede communicatie over verzending. Snelle verzending.

Chaotisch

Ik heb een week van te voren schoen besteld voor als een cadeau en op de website stond dat het 2 tot 3 dagen duurde na 3 dagen kwam niks aan dus ik dacht ja post nl heeft vertraging dus ze komen wel over 2 dagen ofzo ik ben nu al 2 weken aan het wachten het feestje is al geweest en heb de schoen nog steeds niet

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: