Excellent service

Excellent service

Besteld en heel snel geleverd, mooie schoenen!

Ik vond het een snelle levering en de producten waren zoals verwacht.

Supersnelle levering

Sportschoenen besteld, snel en netjes geleverd.

Supersnelle afhandeling veel gevraagd product

Mijn zoon heeft een Nike short besteld. Een product die bij vele winkels als uitverkocht was. Gelukkig snel geleverd door Sport2000.

Prima webshop

Van bestellen tot bezorgen prima geregeld

Snelle bezorging

Niets veranderen.

Snelle levering en mooie aanbieding

Goed georganiseerde webwinkel.

Makkelijk bestellen en op tijd geleverd

Goed product, snel bezorgd

Goed product, snel bezorgd

Duurde lang voor pakket kwam.

Op site staat bezorging binnen 1-3 werkdagen. Pakket werd pas na 4 dagen meegegeven aan bezorgdienst.

Hi Yvonne, Onze excuses voor het ongemak. Dit is inderdaad niet prettig. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.

Makkelijkbestellen, snel en goed geleverd

bestelling ging makkelijk en levering was snel. Wat wel vreemd was is dat de 3 paar sokken van 2 verschillende verzendadressen kwamen

Snelle levering. Product voldoet aan beschrijving.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering. Goede communicatie, niet teveel mailing.

Enige webshop met voorraad en snel bezorgd!

Al ff op zoek naar een specifiek broekje en die was nergens meer te krijgen behalve hier! Snel bezorgd ook dus al met al top :)

Dikke prima, mooi schoenen voor mijn blije zoomt

Prima, snel geleverd

Snelle verzending en producten waren goed. Alleen werden de producten vanaf meerdere filialen verzonden, dus meerdere pakketjes die afgeleverd moesten worden. Vind ik zelf erg onhandig, 1 groot pakket waarin alles samen zit en waar je maar 1x thuis voor hoeft te blijven heeft mijn voorkeur.

Hi Roos, Bedankt voor het mooie cijfer. Wij proberen altijd te zorgen dat het vanuit 1 winkel verstuurd word, helaas kan het zijn dat niet alle artikelen bij 1 winkel voorradig zijn. Daarom sturen wij het uit verschillende winkels, zodat wij alsnog de items kunnen leveren i.p.v. dat wij de order moeten annuleren. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.

Makkelijk bestellen, snelle levering, mooie producten

Goede website. Duidelijk en snelle levering

........

Ik twijfel aan de echtheid of het wel echte nike air max schoenen zijn die ik heb gekocht

Niet best

Hi Maurice, Wat vervelend dat je over de echtheid twijfelt. Al onze artikelen komen direct bij de leverancier vandaar, zodoende ook de Nike artikelen die wij verkopen. Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met de klantenservice en dit voor leggen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.

Snelle levering en informatie via mail top

Super goed

Bestelling werd volgens afgesproken tijd geleverd en kwam in een doos met daarain de originele doos

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: