In de winkel in Utrecht niet fijn

We werden daar slecht geholpen en we wilden freebees inleveren daar wisten ze niet hoe dat moest en het apparaat was opeens leeg enz. dus zijn we weg gegaan en het omlijn besteld 🤬

Toine

Super service, aanrader

Heel vriendelijk en veel kennis

X

Supersnelle levering

Mijn bestelling werd heel snel verwerkt en geleverd. Erg tevreden

Geen op of aanmerkingen

Geen op of aanmerkingen

Sport 2000 staat altijd voor je klaar

De service van deze winkel is helemaal top in Oosterhout

geweldige service!!

Ik had de asics gel-cumulus 21 zwart besteld, maar omdat deze uitverkocht bleken te zijn kreeg ik een andere kleur die duurder was toegestuurd. Maar voor dit gedaan werd, werd er heel netjes toestemming voor gevraagd. Echt super geregeld zo sport 2000!!!!

Gewoon top

Mijn bestelling netjes optijd geleverd Handig met freebees inleveren

Keurige levering

Online voetbalschoenen bestelt. Bestelling wordt via een van de winkels geleverd. Per email wordt je keurig op de hoogte gehouden van de status en bezorging van je bestelling

Artikel is snel geleverd

Het gewenste artikel (wat overigens bij andere ketens niet meer te verkrijgen was) is correct en snel geleverd!

Uitstekend!

Snelle verzending en de producten voldoen volledig aan onze verwachtingen!

nette winkels, online goed overzichtelijk.

nooit iets besteld via sport 2000 maar ik vind het ook een prettige idee dat men de online bestelling bij een winkel van sport 2000 kan halen .

Zeer attente service

Ik had maat 44 besteld. Die bleek te klein dus begon ik te twijfelen of ik 44,5 of 45 zou moeten hebben. Uiteindelijk 45 op het formulier geschreven. De medewerkers van sport2000 zagen dat twijfelde (gekras op formulier) en hebben me zowel 44,5 als 45 gestuurd. Thuis even passen en uiteindelijk 44,5 weer terug gestuurd. Zeer attent!

Slecht

Ik krijg geen reactie op mijn mails

tevreden met de geleverde produkten

Goed op de hoogte gehouden over het bezorg moment

volgens afspraak

ik heb wandelschoenen uitgezocht, besteld en volgens afspraak snel geleverd.

Nadat bestelling werd geplaatst en geverifieerd ging van alles mis (door derde partij). Ik hoefde maar dat te melden bij Sport2000 en ze hebben alles geregeld dat het alsnog goed kwam. Dat hoefde ze niet te doen.... Deden ze wel! Top!

Uitstekende service.

Ik bestelde twee joggingsbroeken die vliegensvlug bij mij werden afgeleverd. Vervolgens kwam ik erachter dat een andere maat mij beter zou passen, dus stuurde ik de broeken gratis en voor niets terug met het bijbehorende etiket. Enkele dagen later lagen de nieuwe broeken op m'n deurmat. Klasse.

Snel en goede prijs

Het artikel op bol.com was meer dan dubbel zo duur. De levering was snel en ik werd door de winkel gebeld dat het was aangeleverd.

Snelle correcte service.

Snel, goed hoor en juist geleverd.

UITERMATE SLECHT!!!

Heb twee keer moeten bellen waar mijn pakketje bleef, en ze waren het pakketje gewoon vergeten. Als ik niet gebeld had was er niks bezorgd!

rommelige afhandeling

ik koos voor bezorgen bij een afleverpunt en de artikelen werden naar mijn huisadres gestuurd. ik stuurde een vriendelijke email hierover waarop men niet eens reageerde.

Heel lang moeten wachten en slechte service

Schoenen besteld en heel lang moeten wachten. 2x gebeld met de klantenservice nadat ik ze na 2 weken nog niet had. Winkel bleek achteraf de verzending niet juist geregeld te hebben; stonden gewoon nog daar. Echt slecht en dat je daar dan tot 2x toe voor moet bellen.

Beste Marga, hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het feit dat de verzending van uw bestelling niet naar wens is verlopen. Uiteraard bieden wij hier onze excuses voor aan, en hebben wij alsnog het artikel zo spoedig mogelijk nagestuurd. Ondanks de negatieve ervaring hopen wij u in de toekomst nog eens terug te zien bij onze webshop. Met vriendelijke groet, SPORT 2000 Klantenservice

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: