1 van de 2 schoenen is niet naar behoren en kreeg geen vervanging

Een paar adidas voetbalschoenen besteld via sport 2000 echter is 1 van de schoenen niet naar behoren omdat er een randje aan de binnenkant wat erg scherp is en na tijd ook niet flexibel wordt. Toen ik dit aangaf bij de webshop zeiden ze dat ze niks konden doen en geen vervanging of geld terug optie konden bieden.

Top winkel!

Altijd veel keuzes! En goed service.

Keurig snelle bezorging

Schoenen zijn keurig en snel bezorgd

Slecht

Ik had een skibroek besteld en krijg compleet iets anders! Ik krijg een speedo badpak die voor een heel ander persoon is. Dit kan gebeuren natuurlijk. Alleen ik wacht nu al een paar dagen op een reactie van mail mail…

Nette en op tijd verzending

Ik had online 3 items besteld. Vanuit 2 verschillende filialen in het land werden de items netjes verpakt en toch in 1x samen bezorgd. Ik was er erg blij mee.

Duidelijke mail en snelle levering

Gewoon keurig ! Zoals het hoort

Prima badslipper

Bestelling via de website verliep vlot. Mooie prijs voor een goede badslipper. Door het lezen van andere reviews heb ik een maat groter genomen omdat de badslipper klein uit zou vallen. Maar omdat maat 41 niet verkrijgbaar was heb ik maat 42 besteld en die past mij ook prima. Normaal heb ik maat 40. Om kleine stukjes te lopen voldoet de slipper prima. De kleur oranje valt goed op tussen alle andere badslippers!

Niet tevreden over verzending en bestelde product.

Adidas slippers besteld voor mijn dochter maat 36 in de kleur lichtblauw. Eerst al veronderstelling dat mijn bestelling vanuit een sport2000 winkel wordt geleverd en niet vanuit de webshop. Daarna zie ik dat het 2 verschillende slippers zijn in 2 verschillende maten. Ik vraag me toch af is dit per ongeluk, toeval of mis matchende voorraad opmaken en een toevallige klant. Erg jammer. Bestel niet nog een keer bij sport2000

Hi Sanne, Allereerst onze excuses dat je 2 verschillende slippers hebt ontvangen en ook nog eens 2 verschillende maten. Er gaat hier iets niet helemaal goed. Zou je contact met ons op willen nemen, we willen dit graag voor je oplossen. 088-5440500. Graag willen we je dan ook uitleggen hoe het werkt als je bij ons een bestelling plaatst. De webshop heeft namelijk niet een warehouse waar alle artikelen liggen opgeslagen. De bestelde artikelen worden vanuit de winkels verstuurd door het winkelpersoneel. We hopen dat je gauw contact met ons opneemt. Met vriendelijke groet. Sport2000 Klantenservice, Kelly

Duidelijke site!

Top winkel met snelle levering.

Ik kreeg mijn bestelde product de volgende dag al geleverd en ik was er erg blij mee. Het was goed verpakt en er zat o.a. een duidelijk retour formulier bij waar ik gelukkig geen gebruik van heb hoeven maken. Bedankt Sport 2000!

Slecht

Nadat mijn levering wat lang duurde heb ik klantenservice gebeld, kreeg een mail dat er geen track&trace nummer beschikbaar was maar mijn pakketje de volgende dag na 15hr opgehaald kon worden bij mijn afhaalpunt, pakketje was er niet, opnieuw een mail gestuurd en nooit meer antwoord gekregen…slecht verhaal dit!

Beste Marloes, Wat vervelend dat je de T&T code niet ontvangen hebt, wellicht is de mail met je T&T code in je spambox beland? We zien dat je pakketje in goede orde is ontvangen door de door jou gekozen afhaal locatie, We hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling. Met vriendelijke groet. Sport 2000 klantenservice, Kelly

Prima product tegen zeer schappelijke prijs

Super goed geregeld

De retour is ook goed geregeld

Goed!

Snelle service!

snelle levering goeie klantenservice

heel goed

Vriendelijk

Bij deze zaak wordt een klant vriendelijk behandeld en professioneel. Snelle levering via aankopen bij hun website.

Goede prijs

Alles perfect

Mooie prijs en snelle verzending

Voetbalschoenen gekocht

Had voetbalschoenen voor me zoon gekocht Nike Tiempo legend 9. Hij heeft ze voor de eerste keer aan met trainen en ze zijn gelijk kapot. Hele slechte zaak en kwaliteit. Ik zal daar Nooit meer voetbalschoenen vandaan halen/kopen.

Ik wist wat ik wilde en ik heb dat makkelijk kunnen bestellen en volgens verwachting de volgende dag in huis. Niets te weinig, niets teveel beloofd. Gewoon gewoon dus, maar dat is niet vanzelfsprekend, vandaar vijf sterren.

Fijne zaak

Zowel op de website als in de winkel alleen prettige ervaringen opgedaan. Leuke merken voor goede prijs. Veel keuze ook. Vriendelijk personeel in de winkel Kerkrade.

Prima prijs prima service

Alles ging goed fijne badpakken

Kreeg mijn freebees niet terug na annuleren order

Doe er wat aan

Bestellen en afhalen in een zucht voor elkaar

Loopt gesmeerd

Snelle levering.

Tevreden over produkt en snelle levering.

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: