Filters

4

Teleurstellend

Bestelling komt uit verschillende winkels en dus meerdere leveringen van kleine pakketjes. Niet echt duurzaam. Laatste pakketje pas na een week in huis. Ook 1 onjuiste levering. Luxe uitvoering besteld, standaard ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Bedroefd

Verkeerde schoenen geleverd! Dus weer terug sturen jammer weer een week wachten.

  • Aanbevelen? Ja
5

Lange levering in tweeen

Levertijd van ca. 3 dagen en 2e artikel moet nog komen, geen idee waar deze momenteel is.... Zou ik Sport2000 aanbevelen, tja ik denk dat er genoeg webshops zijn die zaken beter op orde hebben dus nee.

  • Aanbevelen? Nee
6

Mijn bestelling is nog niet binnen

Al tot 2x toe een mail van post nl gekregen dat het pakket later komt. Alleen wanneer? Dat staat er niet bij.

  • Aanbevelen? Nee
10

Deze keer de goedkoopste

ik had een paar NIke's op het oog. tegenwoordig lekker makkelijk prijsvergelijken natuurlijk. Even google-en en deze schoenen bleken bij Sport 2000 5 euro goedkoper te zijn dan elders. geen extra transportkosten, du de keus was snel gemaakt. Snel geleverd. Niks mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed geholpen door medewerkster

actief en kundig

  • Aanbevelen? Ja
1

Verkeerde product is willens en wetens opgestuurd.

Vanuit een filiaal is een product met een andere dan bestelde kleur opgestuurd. Product moet retour. Daarna volgt creditering. Opnieuw bestellen is nodig. Uiteraard moet ook weer vooruit betaald worden. Erg knullig…

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Frank, Wat vervelend dat er wat mis is gegaan met je bestelde artikel. Onze excuses hiervoor. Alle sport 2000 winkels zijn franchise, dit maakt dat als de leverende winkelier het bestelde product niet meer op voorraad heeft er een nieuwe bestelling geplaatst moet worden. Als je hierdoor dubbele verzendkosten krijgt neem dan gerust contact met ons op, wij zullen dan de verzendkosten aan je terugbetalen. We werken ook met Riverty, achteraf betalen. Deze betaalmethode mag je uiteraard ook kiezen zodat je pas hoeft te betalen wanneer het artikel in jou bezit is. Met vriendelijke groet, Kelly, klantenservice SPORT2000.

2

Pakket nog steeds niet ontvangen

Bezorging wordt elke dag uitgesteld, nu weer naar morgen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Nico, Wat jammer dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas heeft postNL een enorme vertraging opgelopen door sinterklaas en Black Friday weekend. De winkelier heeft zich netjes aan de leveringsplicht houden, helaas zijn wij als bedrijf machteloos in het bezorgen van de pakketten omdat dit gaat via postNL. Neem gerust contact met hen op om duidelijkheid te vragen over je pakket. Mochten wij iets voor je kunnen betekenen betreft je bestelling, neem dan met ons contact op. 088-5440500 Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice SPORT2000.

10

Super

Snelle levering, super service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Ik heb gekregen, wat ik besteld heb

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering van de artikelen conform verwachtingen

Bestelde artikelen werden keurig op tijd en goed verpakt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Zwempak zoals verwacht. Goed verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

het kon niet beter

de online bestelling is uitstekend verzorgd en werd perfect gemeld dat het in de winkel lag om af te halen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Op tijd en netjes verpakt bezorgd. Daarbij voldeed het product helemaal aan de verwachting. Dus in totaal prima geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel goed en juiste communicatie

Toppie, merk laatste tijd wel dat ze niet de goedkoopste meer zijn , en soms wat achterlopen met collecties

  • Aanbevelen? Ja
10

Aankoop snel ontvangen

Aankopen snel ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
5

Duurt lang voordat Pakket verstuurd word

Al 4 dagen op het pakket aan het wachten steeds word de winkel gewijzigd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hoi Tim, Wat jammer dat je voor jou gevoel zo lang hebt moeten wachten op je bestelling. Gelukkig is je bestelling na 3 dagen bij je thuis bezorgd en hopelijk heb je er veel plezier van. Mocht het voor je gevoel bij de volgende bestelling weer lang duren neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag met informatie over je bestelling en de levertijd. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice SPORT2000.

10

Prima!

Vlotte bezorging. Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Leuke danssneakers en fijn dat er vermeld was dat ze klein uit vielen. Met maat 41/40.5 pas ik goed in 41.5

  • Aanbevelen? Ja
8

was lekker een snelle levering perfect!

Alles was goed! Ik hou het kort en krachtig gewoon lekker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service

Eerst in winkel geweest. Juiste maat niet op voorraad. Verkoper wees ons op website. Daar besteld en 2 dagen later al binnen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Op tijd geleverd, prima product

Geen opmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle goede levering en gemakkelijk retourneren als dat nodig is.

Snelle goede levering en gemakkelijk retourneren als dat nodig is.

  • Aanbevelen? Ja

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop:

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd