snel geregeld goede service

Makkelijke site, snel besteld en heel snel in huis.

Grote keus en snelle levering.

Na bestelling werd de bestelling snel geleverd.

Het product was prima

Pakket was in goede staat afgeleverd en goed/ prima product. Zeker voor herhaling vatbaar zolang de corona epidemie er nog is.

Top service!

Het zou 3 werkdagen duren voordat de bestell8ng binnen zou zijn en dan ook nog een weekend er tussen maar had de bestelling de volgende dag al in huis! Mijn dochter blij met haar nieuwe nikes!

Precies zoals het moet, correct en snel...

zeer tevreden.

snelle levering en prima kwaliteit.

Scherpe prijzen

Goede aanbieding zelfde product vele malen goedkoper

Prima service en goede kwaliteit

Medewerker kon zending eerst niet vinden maar uiteindelijk goed gekomen. Prima kwaliteit en kwaliteit zoals verwacht.

Snelle service.

Snelle service, het enige dat verbeterd zou kunnen worden; dat een afhaalpunt meteen als optie aanwezig is. Niet iedereen kan alles thuis laten bezorgen of ophalen bij de winkel.

Prima schoentje, goede prijs en snel geleverd

Slecht

De eerste bestelling heb ik freebees ingeleverd. Vervolgens een andere maat besteld en het eerste produkt retour gestuurd. Ik kreeg de freebeespunten niet terug of de waarde in geld retour. Dure grap.

Goedemorgen Erik, Bedankt voor uw bericht en uiteraard willen wij dit voor u oplossen. Kunt u een mail sturen met uw gegevens naar: klantenservice@sport2000.nl? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Kim Klantenservice SPORT2000

Snelle levering goed product

Snel en correcte levering top

Bestelde item werd zeer snel geleverd, top!

Goede, snelle levering.

Zie boven

Bestelling was snel in de winkel en kin dezelfde dag ophalen. Werd netjes geholpen.

Wacht na 2 weken nog steeds op terugstorting

Order ging goed. Jammer genoeg niet het juiste product, dus ingeleverd in de locale winkel. Nu wacht ik al twee weken op terugstorting en reactie op mijn mails om te vragen voor een bevestiging. Slechte service

Goedemiddag Robert, Bedankt voor uw review. Wij zijn nog in afwachting van de winkelier zijn reactie. Het pakket moest namelijk naar de leverende winkelier gestuurd worden en daarom duurt dit iets langer dan verwacht. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Kim Klantenservice SPORT2000

Snelle levering en helemaal in orde.

Schoenen waren precies zoals bedoeld is. Goede pasvorm en mooi om te zien.

Zoeken, vinden, bestellen, ontvangen

En dat allemaal heel vlot.

Goede zorg voor de klant.

Goede afhandeling bestelling.

Ik heb wat terug gezonden en nog geen geld gehad

Hoi ik heb via de winkel een pakket terug gestuurd 1 mei al ofzo en nog steeds t geld niet ontvangen

Snelle levering!

Via de mail goed op de hoogte gehouden, en snel geleverd!

Snelle levering en artikel volgens verwachting

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: