betaald en niets ontvangen

15 dec 2020 besteld en betaald telefonisch niet bereikbaar ook per mail geen reaktie

Snelle verzending maar retourneren is blijkbaar geen optie

Schoenen waren snel binnen maar maar waren te groot. Netjes snel teruggestuurd. Klantenservice wat zogenaamd binnen 48 uur zou reageren laat niks van zich horen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar vanwege grote drukte (waarschijnlijk klagende klanten). Product retour verzonden maar geen reactie of geld terug. Als het te lang duurt dan neem ik vervolgstappen!

Prima afwikkeling aankoop

Ik heb via internet loopschoenen gekocht bij Sport2000. Waren helaas te groot voor mij, dus ik heb de schoenen terug gestuurd. Dat kan heel gemakkelijk met de bijgeleverde middelen. Ook inmiddels mijn geld terug ontvangen. Al met al een hele positieve ervaring vwb de afwikkeling.

Training pak van 170piek na een keer wassen stuk

Mooi malelions tracksuiyt bestelt maar na een keer wassen laat de naat los mail met klacht naarvklanten service gestuurd maar tot op dag van vandaag geen reacties maar wel om beoordelingen vragen

Afwachten

Iets retour gestuurd maar nog geen g3ld retour. De 1e x heel snel retour ontvangen maard de 2x helaas nog niks,nike flewce tech broek ong 55 euro. Ook mail gestuurd met vraag over dit peidukt maar geen reactie

Product niet ontvangen.

Product niet ontvangen. Loopt onderzoek bij postnl al een week, nog geen uitslag naar tevredenheid.

Niet goed.

Bestel zwart en het is blauw, op de pakbon staat ook zwart.

Bestelling nooit ontvangen

Helaas al bijna 3weken aan het wachten op mijn bestelden schoenen.

Weinig keuze

Er is heel weinig keuze voor dit seizoen in de casual. Er staat nog enorm veel zomercollectie in de webshop... nauwlijks winterkleding erg jammer

Slecht

Track And tracé werkt niet. Pakket heeft er 2 weken over gedaan. In de winkel wisten ze van niks en klantenservice is niet te bereiken.

Klote winkel

Ze komen afspraken niet na. Op black friday had ik recht op 20% korting. En dat heb ik niet gehad.

Slechte ervaring

Ik heb 2 weken moeten wachten op mijn bestelling. Ik snap dat het heel druk was, maar het hoort binnen 1 tot 3 werkdagen te komen. Dan is het apart dat ik het 2 weken later krijg , zonder iets te horen. Ik heb 2 keer gebeld en heb alles uitgelegd. Bij allebei de gesprekken werd gezegd dat ik een mailtje zou krijgen. Die heb ik nooit gekregen.

Slechter kan niet

Super slecht communicatie met klantenservice. Excuses heb ik niks aan. Pakket na 10 dagen half geleverd. Wacht nu nog op de rest wat geleverd moet worden. Schandalig dat dit gebeurd met iets waar je al betaald voor heb. Dus zodra het compleet is gelijk terug sturen en bestel daar nooit meer.!!

Levertijd

Eerst de helft geleverd en nu wacht ik nog steeds de rest van mijn bestelling

Mijn bestelling was snel binnen en mijn fitness schoenen zitten heerlijk

Goede service en snelle levering. Blij mee!

Bestelling en levering ging super goed.

Bestelling en levering ging super goed. Ook betalen waren geen problemen mee.

Duidelijk

Duidelijk bestel proces tijdig geleverd conform afspraak.

Prima service!

Blij met mijn hoodie. Snel geleverd en ik werd op de hoogte gehouden mbt de voortgang, top!

De verwachte bezorgtijd die werd beschreven op de site klopte niet, maar dit had ik verwacht en is overal nu. Hier kunnen jullie als winkel niks aan doen. De bestelling was top!

prima service

vlot geleverd, voldoet aan de wensen!

Goede communicatie, snelle levering

Super! Hele snelle levering

Goede ervaring!

goede service

goede service

Prima website

Overzichtelijke website

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: