Snel geleverd en goede prijs kealiteitsverhouding

Snelle levering en goede kwaliteit

Snel en verzorgt

De snelheid van levering was erg goed. De verzorging voor eventueel retour was zo goed en dat heb ik nog nooit zo meegemaakt.

Hardloopschoenen waren op een andere website iets goedkoper in de sale, maar bleken achteraf niet voorradig. Ze hier besteld en de volgende dag al geleverd. Dat is service en ook fijn dat de website actueel is.

Waardeloos!!

Twee bestellingen gedaan. Na anderhalve week werden opeens beide bestellingen gecanceld en waren m’n bestelde producten opeens niet meer verkrijgbaar.

Beste Dave, Bedankt voor uw reactie. We betreuren het dat uw bestelling beide keren zijn gecanceld. Dit is inderdaad heel vervelend. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen uw opmerkingen meenemen en hier voortaan beter op gaan letten. Met vriendelijk groet, Nurcan

Slecht

Slechte service sturen broek met magneet eraan en geen respect om het af te handelen

Beste Hassan Ikhouane, Wat vervelend dat u een artikel heeft ontvangen waarbij de magneet nog niet is verwijderd. We betreuren het ook dat dit vervolgens ook niet correct is afgehandeld. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zullen u opmerkingen ter harte nemen en hier voortaan beter op gaan letten. Met vriendelijk groet, Nurcan

Een enkel word is voldoende. Perfect

Slecht

Ik ben na een maand nog steeds aan het wachten op mijn geld. Het pakketje is na 2 dagen netjes door Sport2000 retour ontvangen. Ik vind dit niet netjes!

Goede en zeer vriendelijkemedewerkers (loc Deventer)!

Perfecte service

Ruilen van het ajax tenue zonder problemen nadat de kraag kapot was na een week.

stoer shirt

kwaliteit goed, levering goed en snel, alleen jammer dat bij ophalen winkelpersoneel niet op de hoogte was van het pakje en moest gaan zoeken naar het pakje

Super!!!

Super snelle levering

Oplichters

Hardloop schoenen van Under Armour (Sonic editie) bijna gekocht in Sport2000 Zoetermeer voor 120 euro! Er vervolgens achterkomen dat het de Sonic 2 editie is die op de under armour website voor 60 euro verkocht wordt. En de nieuwe Sonic 3 daar voor 120 euro verkocht wordt... Deze schoenen staan als eye catcher en nieuw model te koop na de medewerker hierop aan te spreken (fijn behandeld door haar) zei je dat ik 30% op deze schoenen krijg maar dit stond nergens aangegeven omdat ze voor nieuw verkocht worden... De prijs incl 30% komt nog niet in de buurt van wat ze daadwerkelijk nog waard zijn... Daarnaast heb ik online 2x fitness materialen aan willen kopen waarbij ik 2x een order annulering heb ontvangen en de items blijven gewoon zichtbaar op de website! De prijzen zijn in vergelijking met andere vergelijkbare sites ook minstens iets duurder. Reden dat ik hier wilde kopen is wegens het social deal aanbod en ik een cadeaubon had die ik bijna nergens in kan wisselen. Ik kom hier in ieder geval nooit meer.

Snelle levering, Aandacht. en aardige medewerkers.

Goede levertijd, erg makkelijk retourneren.

Voor retourneren hoef je alleen een brief in te vullen met gegevens van het des betreffende product. Ik hoefde niks op te site te doen etc. het ging allemaal heel snel, ik kreeg me geld binnen 2/3 dagen al terug.

Rommelig qua versturen

Komt uit verschillende filialen waardoor het langer duurt soms dat je het krijgt En in verschillende paketten. En daarna een irritant mailtje voor beoordelingen enzo

Zeer matig

Ik heb schoenen besteld bij sport 2000, op de site stond dat deze een normale pasmaat hadden. Schoenen paste hierdoor uiteraard niet. Bij het terugbrengen in het filiaal in mijn stad zij de verkoper al dat het logisch was dat ze niet pasten, aangezien het een zeer smal model betrof. Als sport 2000 zijn site op orde zou brengen scheelt dat een grote stroom retour producten. Ook heb ik na retournering mijn geld nog niet terug gekregen. Ondanks dat ik al ver over de beloofde 5 dagen zit en al contact met de klantenservice heb gehad.

Bezorging erg snel en goed!

De schoenen waren toch geen trail schoenen, heb er uiteraard op gelopen anders kun je ze niet testen. Teruggestuurd, ging ook allemaal makkelijk, echter een dag later werd ik opgebeld door een medewerker om mij te informeren dat de schoenen te vuil en belopen waren, dus hij kon ze niet omruilen. Toen ik de schoenen 2 dagen later terug kreeg, keek ik naar mijn schoenen en zag geen noemenswaardige vuilstrepen noch loop/slijtplekken, hij had ze eenvoudig schoner kunnen maken! Dus voor mij hadden de schoenen gewoon weer verkocht kunnen worden. Dit is geen service die men van een zaak als de uwe verwacht, daarom koop ik bij Sport 2000 geen sportspullen meer.

Men heeft de verkeerde kleur sokken geleverdkken geleverd

Men moet beter uit de doppen kijken. Ik heb zwarte sokken besteld ,dat stond ook op de bon. Men heeft witte geleverd. Geen zin gehad om moeite te doen om ze terug te sturen.

Beste Lieneke Gouwens, We vinden het vervelend dat u de verkeerde kleur sokken geleverd kreeg. Onze welgemeende excuses hiervoor. U kunt de klantenservice van Sport 2000 hier altijd voor benaderen en we zullen ons inzetten om u het juiste artikel alsnog geleverd te krijgen. Met vriendelijk groet, Nurcan

Het is een zeer prettige webshop

slecht en geen communicatie

2 producten besteld. Het eerste product binnen een paar dagen binnen. het tweede product nog steeds niet ontvangen. Vervolgens een vriendelijk mailtje gestuurd met reminder, geen antwoord. Ik ben waarschijnlijk dus mijn geld kwijt.

Onduidelijk

Niet als heel best ervaren , bestelling geplaatst , gewacht en niet gekomen . Via een winkel als nog de bestelling gekregen , order was gecanceld geen informatie ontvangen en wel de after pay openstaan.

Beste heer Van Steenhoven, Bedankt voor uw reactie! We betreuren het dat u uw aankoop niet als heel best heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor. U kunt de volgende keer uiteraard contact opnemen met de klantenservice van Sport 2000 door te mailen naar klantenservice@sport2000.nl . We zullen ons dan inzetten om uw probleem naar tevredenheid voor u op te gaan lossen. Met vriendelijk groet, Nurcan

Goed en snel

De bestelling kwam snel en goed verpakt aan.

Prima winkel

Na onze bestelling op hun site de wandelschoenen in een sport 2000 winkel laten bezorgen . Was een super aanbieding op dat moment. Zelfs bij het passen van de schoenen zeer deskundig geholpen door personeel . Top . Bij deze sportwinkel gaan we zeker vaker komen .

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: