besteld snel geleverd

Maat was te klein, geruild in de winkel. Geen enkel probleem. TOP

Mooie schoenen voor een mooie prijs

Geleverd zoals afgesproken.

Makkelijk te bestellen en keurig geleverd.

Snel, goed verpakt, super!

Pakketje was snel in huis! Duidelijk via mail wat de status was. Goed voor elkaar!

Verkleurde schoenen

Witte airmax besteld. Kreeg 1 witte schoen en 1 verkleurde gele schoen. Dit hadden ze kunnen zien voordat het verstuurd werd, zonde. Kon het weer terugsturen

Buitengewoon goede service, goed opgelost van een defect tennisracket.

Goede service, snelle levering

Artikelen werden snel geleverd. Omdat ik een te grote maat had besteld heb ik 1 artikel teruggestuurd en een nieuwe besteld. Alles supersnel geregeld

Prima levering

Werkelijke dag van levering was niet geheel duidelijk.

Schoenen besteld

De bestelde schoenen werden binnen 24 uur bezorgd. Zeer prettig zo'n snelle service nu we niet gemakkelijk 'even'naar de winkel kunnen. Daarnaast komen we altijd bij sport 2000 in Heerhugowaard en worden hier altijd heel prettig geholpen.

Snelle en vriendelijke service.

Goede producten.

De gehele bestelling is snel geleverd, deze kwamen van meerdere locaties. De schoenmaat was niet goed, nieuwe besteld, makkelijk retour en het geld vlot teruggestort.

Kut

Kreeg een verkeerde zending binnen moest 3x bellen om te vragen waar mijn geld bleef 3x gezegd dat t in orde komt maar niet dus las na de vierde keer werd het terug gestort. Bestel nooit meer wat bij jullie

Prima en vlotte koop

We moesten de keeperhandschoenen ruilen voor een andere maat. Online gekocht en afgeleverd in de winkel. Via de winkel weer teruggestuurd en nieuwe online besteld. Alles even snel prettig en goed

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding

Volgens eigen voorwaarde gehouden aan de levering en producten!

Netjes alles geleverd volgens leveringscondities. Geen beschadigingen aan het gekochte product. Zeer tevreden.

Goed op de hoogte gehouden van het verzenden en goed en snelle levering

Hulp en meedenken is top

Ze helpen wat het beste is voor jou persoonlijk.

Terug gave geld

Nadat ik mijn schoenen retour had gedaan en ik 1 keer had gebeld met sport 2000. En dan de snelle afhandeling bedankt hiervoor.

Prima product

Dit is de eerste keer dat ik daar iets besteld heb en het is prima bevallen en is voor herhaling vatbaar

Super snelle levering meteen de juiste maat.

Had de bestelling de volgende dag al in huis. TOP !!!!

Heb een paar sneakers besteld bij sport2000. Afhandeling van de bestelling verliep vlotjes en had de sneakers de volgende dag al in huis. Super service !!!

Snelle goede service

Artikel zoals beschreven zo snel mogelijk bezorgd.

Klantvriendelijk en behulpzaam

Goed gevoel over de verwerking

Goede en snelle levering

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: