Klantenservice doet zijn best, maar de winkel die moet versturen niet.

Via Sport 2000 hesjes voor de training besteld. Na 3 dagen in de track en tracé wachten, gebeld. Daarna eindelijk verstuurd. Een hesje te weinig ontvangen. Gebeld, zou een nieuwe worden gestuurd. Duurde weer een paar dagen, toen verkeerde maat. Weer gebeld, zou er een worden gestuurd. Duurde een week. Bleek het aan de winkel in Almere te liggen (Sport Paleis). Gelukkig heeft de winkel in Elst het opgelost. Al met al ruim 2 weken geduurd. Klantenservice zijn vriendelijke en willen je helpen. Omdat ze niet vanuit een magazijn sturen, zijn ze afhankelijk van de betreffende winkel die het op voorraad heeft. Ik bestel nooit meer via Sport 2000. Brevet van onvermogen voor deze tijd.

Nog nooit zo’n vieze bestelling binnen gekregen

Ik heb twee tennisrokjes besteld bij sport2000, een witte en een zwarte en tot mijn schrik zat er in het witte rokje een bloedvlek bij het kruis. Er zat geen kaartje aan en het leek alsof het een keer gedragen was. Ik vind dit ongehoord en voelde me vies. Absurd dat dit nog steeds gebeurd en al helemaal tijdens deze bizarre tijd met het COVID-19 Virus. Zo’n bestelling kan niet geleverd worden, dit is echt belachelijk. Ik ga in ieder geval nooit meer hier bestellen. Ik heb 1 ster gegeven, maar eigenlijk verdienen ze geen ster.

Beste Isa, bedankt voor uw review. Wij betreuren het feit dat u een artikel heeft ontvangen dat klaarblijkelijk is gepast. Dit had nooit verstuurd mogen worden. Uiteraard nemen wij dit intern erg hoog op, en zullen de kwaliteitscontrole aanscherpen. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet , Rachel - Klantenservice SPORT 2000

slechte service levering

Artikel besteld vervolgens bevestiging dat het artikel verstuurd word ...2 dagen later pas bericht dat het uitverkocht is.Daarna weer ander artikel besteld wat wel geleverd word maar pas 3 dagen later ...waarom online verkopen als levering lang duurd

Kan beter

Duurde wat langer eer de bestelling er was...Tussendoor keer voor gebeld .. Toen 1 deel binnen en nog keer moeten Bellen want andere deel was blijkbaar niet door gezet naar verzenden. Dus lang moeten w88 en 2 keer zelf erachteraan gemoeten

Aankoop goed en makkelijk ophalen in de winkelel

goede prijs en geen verzendkosten doorsat je ze kan ophalen in een sport 2000 winkel.

Super snel geholpen en binnengekregen

Bestelling gedaan voor me kleindochter En was snel besteld en aangekomen Zei is hier super blij mee. Besankt voor de snelle en goeie service

Snelle bezorging

Snel geleverd en prima ingepakt

Perfect !

Ik winkel al sinds kinds af aan bij sport 2000. Eerst in de winkel nu vaak online. Altijd snelle levering zelfs in de corona tijd en de service is perfect. Mijn voetbalschoenen zijn kapot gegaan omdat mijn veters in iemand zijn noppen bleef hangen. Gewoon alles vergoed gekregen. Top bedrijf !

perfect

Altijd goede kwaliteit voor een prima prijs

Besteld en opgestuurd naar winkel; afgeleverd op afgesproken dag

correct bedrijf

Bestelling werd toch thuisbezorgd

Ik had aangegeven mijn bestelling in de winkel op te halen, maar het werd thuisbezorgd zonder extra kosten. Goede service dus! Het product voldoet ook aan de verwachtingen!

Perfect!

Je artikel opzoeken en bestellen en klaar.

Snelle levering en correcte prijzen

Mijn eerste ervaring met deze webwinkel was meteen een goede. Kwaliteitsvolle producten aan lagere prijzen dan fysieke winkels en snel geleverd. Graag tot een volgende keer.

Sport 2000 Voorburg is altijd goed

En online bestellen ging ook vlot !

Prima website

prompte en correcte levering

Kwallteit

Het is goed

Voorraadstatus niet optimaal

Na mijn bestelling krijg ik bericht dat artikel niet leverbaar is. Op de website zie ik dat er een aantal winkels het wèl op voorraad hebben. Gemaild met fysieke winkel en daar opgehaald. Webshop is waardeloos.

Beetje vreemde levering

Van bestellen tot levering is het goed maar dat je een pakketje, wat door de brievenbus kan, voor n x-bedrag aan huis kan laten afleveren en hetzelfde pakje wat nota bene bij t filiaal ook in de brievenbus zit, gratis dan kan ophalen vindt ik raar. Voor grote pakketten ok maar voor n sportbroekje in n plastic envolopje.....

Bestelling niet ontvangen

Op 28-8-2020 heb ik bij sport 2000 besteld. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Wel grappig dat ze mij om een beoordeling vragen terwijl de bestelling al 13 dagen op zich laat wachten. Normaal ben ik nooit zo negatief maar ik kan er echt niets anders van maken. Ga ze maar even een mail sturen ;-)

verkeerde en kapotte artikelen ontvangen

4 producten besteld. 1 artikel na 2 dagen opeens niet leverbaar en moest wachten op mijn geld terug. Andere 3 items uit 3 verschillende filialen dus 3 pakjes. 1 daarvan een sportbroek met gat erin. 1 daarvan verkeerde kleur slippers. 3de verkeerde maat. Alles kon dus terug.

Bestellen zonder gedoe

Uitleg over de maatvoering t.o.v. het merk en aanbod van halve maten samen met bestellen zonder gedoe (bestellen zonder account) is prims online shoppen. Keurige levering.

Super !!

superervaring en vlotte levering

perfect

prima.

Goede service, snel afgehandeld

De schoenen die ik gekocht had vielen kleiner uit dan gedacht. Omruiling verliep goed, snel en zonder probleem.

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: