niet goed

alles is erg slecht, ik heb niets ontvangen, geef alstublieft mijn geld terug, anders moet ik een aanklacht indienen!!

Beste Mykhailo, Bedankt voor je feedback. We hebben dit meteen voor je nagekeken en zien dat je bestelling op 24jan'24 bij jou thuis bezorgd is. Helaas hebben wij geen mail van jou ontvangen dat je pakket niet bezorgd is. Wij gaan er daarom vanuit dat je het vest inmiddels met veel plezier draagt. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Ik koop alleen donna van sport 2000

Hi Willem, Wat leuk dat je een merk hebt gevonden wat je graag draagt :-) We hopen je gauw weer een keer online of in een van onze winkels te zien. Met vriendelijke groet. Kelly, Klantenservice Sport2000

Super levering en mooie jas van the north face

Hi Mariska, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe aankoop. Heel veel plezier van je North Face jas. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Geen negatiefs te melden. Alles is prima gegaan.

Hallo Elly, Wat fijn jouw feedback. Heel erg bedankt! Wij wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

2x verkeerde product geleverd

Helaas ook niet van geretourneerde producten geld terug ontvangen

Hi J, We hebben dit meteen voor je nagekeken en het aankoopbedrag moet inmiddels op je rekening staan. Mocht dit niet het geval zijn dan horen wij dit graag. Neem je dan even contact met ons op? 088-5440500 Met vriendelijke groet, Kelly, klantenservice Sport2000

De bestelling is snel geleverd en ben tevreden met de bestelling

Hi Mohammed, Fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor de 10 :-) Heel veel plezier van je aankoop en tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Kut

Bestelling gedaan van voetbalschoenen voor mijn zoontje zijn verjaardag, tot op heden nooit geen pakketje gezien en na een paar mail wisselingen was het laatste dat ik een brief van post nl moest invullen daarna niks meer vernomen.. Ik verwacht nog steeds een rectificatie van het totaal bedrag en dat de freebees die ik eraan besteed heb terug komen op mijn account

Hi Roel, Heel vervelend dat het pakketje bij PostNL vermist is geraakt. Gelukkig is het aankoopbedrag terug gestort en staan de Freebees punten weer op je Freebees account. Hopelijk heb je inmiddels nieuwe mooie voetbalschoenen uit kunnen zoeken voor je zoontje. Mochten er nog onduidelijkheden zijn, dan mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Kelly, klantenservice Sport2000 088-5440500

Snel geleverd, goede kwaliteit schoenen.

Veel plezier van je aankoop Mila :-)

Prima online aankoop gedaan zonder problemen

Ik heb voor eerste keer een online aankoop gedaan bij Sport 2000. Voornaamste reden is dat ik een saldo Freebees heb verzilverd. Dit ging prima en heb daar een goed gevoel aan overgehouden. Mocht er een herhaling komen dan zal ik dit zeker weer met Sport 2000 doen

Hi Herman, Wat leuk dat je bij ons geshopt hebt. Fijn dat het je goed bevallen is en we hopen je gauw weer online, of in een van onze winkels te zien. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Bestelling goed afgewikkeld en correct ontvangen.

NVT

Heel fijn dat je zo tevreden bent Corne. We wensen je heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Je word altijd goed geholpen. De medewerkers zijn heel vriendelijk.

Hoi Lars, Wat leuk om te horen dat je zo goed en vriendelijk bent geholpen. Dat is als werknemer toch wel heel fijn om te horen. Wij doen altijd ons uiterste best om de klant blij te maken, gelukkig is dat bij jou ook gelukt :) Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Snelle verzending

Snelle verzending volgende dag al in huis.

Hi Hendri, Wat fijn dat je je pakket zo snel in huis had. 10 punten voor ons, 10 punten voor de snelle levering van PostNL en 10 punten voor jou dat je bij ons hebt geshopt :) Veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Super en snel

Mijn zoon is heel blij met zijn nike

Niets gekocht, toch vraag om review

Ik heb niets gekocht, maar toch is dit nu het derde herhaalverzoek om een review. Bij deze.

Doen t goed!

Gewoon goed

Goed product; snelle levering en mooie prijs

Tot nu toe is mijn ervaring met sport2000 altijd goed. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Top advies gekregen.

Prettig geholpen

In de winkel fijn geholpen door het personeel Via de webshop uiteindelijk de wanten besteld Heel snel geleverd

Goede site en snelle bezorging

Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Alles netjes afgehandeld

Prima winkel, leuk assortiment

Altijd fijn geholpen en top service

Snel ontvangen

Online ook super

Super slechte service zou het niemand aanraden

Via sport 2000 rent de ski uitrusting voor 4 personen gehuurd, ivm skiongeluk 1 uitrusting 3 dagen eerder ingeleverd, moest via de mail en een doktersverklaring mijn geld terug vragen, na 4 dagen nog steeds niets gehoord. Omdat we eerder naar huis zijn gegaan de uitrusting van de andere 3 1 dag eerder teruggebracht maar daar krijgen we geen geld van terug, vertelden ze ons bij de sport2000 in de Hochkrimml. Vorig jaar onze vakantie ook eerder moeten onderbreken, toen gehuurd bij de intersport, kregen direct het geld terug van de resterende dagen, zonder vragen of doktersverklaring. Super service voor ons voortaan weer huren bij de intersport.

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop:

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.