Bestelling snel geleverd

Hockeyschoenen besteld, welke ik al eerder heb gehad. Waren in orde geleverd.

Keurig geregeld

Mijn bestelling keurig en netjes geleverd in Stadskanaal

Snelle levering en vriendelijk contact

Een aanrader

Snelle verzending uitstekende service prachtig product!

Ruime keus , snelle levering , scherpe prijs

Snelle verzending

Ik was op zoek naar mijn favoriete merk hardloopschoenen en de keuze was hier snel gemaakt. Inpakken en wegwezen zou ik vroeger hebben gezegd! Maar zo was de verzending hier ook! Sneller in huis dan verwacht. Top!

Perfect.

Goede ervaring met deze bestelling. Meestal shop ik in de fysieke winkel, maar dit artikel ontbrak. Daarom besteld via online.

Goede winkel

Prima site,

dubbel

Ik heb één paar schoenen teruggebracht (weken geleden) en nog steeds geen geld terug, jammer..

Goedemiddag Suus, Bedankt voor je review. Wat vreemd dat je nog steeds je geld niet hebt ontvangen. Wij willen dit uiteraard graag voor je oplossen en even met je meekijken. Wil je je ordernummer door sturen naar [email protected], dan kijk ik graag even met je mee. Met vriendelijke groet, Kim SPORT2000 Klantenservice

Makkelijk.

Makkelijk surfen en met een simpele zoekopdracht direct naar de juiste producten.

Trage verzending

Website is prima maar de verzending is super traag.

Bestelde artikel keurig geleverd.

Adidas adidett badslippers besteld. Mooi slippers en super snel geleverd bij sport 2000 in eigen stad

Gewoon goed

Gewoon goed snelle service

Volgens beschrijving

Besteld, binnen 3 dagen levering ,top

Goede prijs snel geleverd precies zoals het hoort. Doe even een kortingscode via de mail want vaak als ik tevreden ben met een product koop ik het meteen nog een keer en bewaar ik het nieuw in doos. Goed bezig

Opzich wel goed

De laatste keer hadden ze niet gemaild dat de bestelling klaar stond.

Mij. Schoenen waren snel bezorgd. Prima service

Verkeerde maat sportschoenen

Heb bij jullie sportschoenen besteld van het merk nike maat 40. Heb maat 41 toegestuurd gekregen. Hoop dat ze beter kijken en het volgende keer wel de goede maat sportschoenen sturen.

Top T shirt donna

Ik heb alleen donna T shirt goede kwaliteit krimpt niet en de kleur blijft altijd goed

Klantvriendelijkheid

Hele fijne winkel waar je goed wordt geholpen!

Zeer tevreden.

Ik zal zeker weer gebruik maken van de diensten van Sport 2000. De prijs ,kwaliteit en verzending is top.

Medewerkers zijn bereid de tijd te nemen en advies te geven

Prettig

Hi Neeltje, Veel plezier van je aankoop :-) Graag tot een volgende keer. Klantenservice SPORT 2000

Prima geregeld

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Hi Sandra, Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van je aankoop en hopelijk zien we je gauw nog een keertje! Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice SPORT 2000

Plesmanstraat 1

3833LA Leusden

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: