Super!! Snelle levering!!

Hele snelle levering. Hadden een maatje te klein besteld dus teruggestuurd en meteen weer maatje groter besteld en ook die bestelling was heel snel binnen!!!! Heel blij mee!!!

snel geleverd

snel geleverd

Tot 2 keer toe is de order geannuleerd door verkoper

Verkoper kan niet leveren wat op website staat. 2 maal inline skates besteld. Beide keren wordt de order geannuleerd. Artikel zou op voorraad zijn en de volgende dag in huis. De order wordt ook niet direct geannuleerd maar na 24 uur. Nu 3 dagen verder en dus nog niks in huis.

Ik werd keurig op de hoogte gehouden v.w.b. het verloop van de zending. Groeten, Martin Noordam

Snelle levering, overzichtelijke website en goede prijs

De Nike Revolution die mijn zoon graag wilde was snel door jullie geleverd. Bestelproces verliep soepel.

Verkeerd artikel geleverd

Ik kreeg een andere broek geleverd dan besteld. Zelfde prijs en kleur maar ander artikelnummer en andere details

Goede prijs en snel verzonden

Goede communicatie en ik had mijn jas snel in huis.

Snelle bezorging.

Product de ene dag besteld in de middag en de volgende dag werd het bezorgd. Alles keurig.

Alles was top geregeld. Van begin tot einde!!

Snelle levering, goede informatie over je bestelling of retourzending. Pluspunt is dat er al een retoursticker en retourformulier bij zit.

Goed produkt

Goed produkt en snelle levering!

Helemaal top

Zeker aan te bevelen

Geweldige service!!!

Totaal tevreden met de geweldige service, de professionele afhandeling van mijn bestelling en de kwaliteit van de geleverde producten!

Goed en snelle levering

Tevreden over snelheid bezorging

Ben blij met de snelle bezorging, maar de verpakking zelf zag er slecht uit. Weet niet hoe dat komt. Maar een tip voor de volgende keer, dat daar wat meer op gelet wordt.

Beste Mevrouw Purple, Dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelle bezorging, maar we betreuren dat de verpakking er zo slecht uitzag. We zullen hier in de toekomst beter op gaan letten. Dank voor uw feedback. Met vriendelijk groet, Nurcan

Verkeerde schoenen geleverd en omruilen pas na terugsturen

2 paar voetbalschoenen besteld voor gras en kunstgras. Vreemde werkwijze door 2 verschillende winkels de bestelling te laten doen. Uiteindelijk 2 paar gehad voor gras. Kon pas de kunstgras krijgen wanneer de gras schoenen in goede orde waren ontvangen waardoor omruilen te lang duurde.

Beste heer Vos, Bedankt voor uw beoordeling. We betreuren dat u zo lang heeft moeten wachten op ontvangst van de twee voetbalschoenen. We zullen uw feedback meenemen om dergelijke problemen in de toekomst voortijdig aan te pakken. Met vriendelijk groet, Nurcan

Zeer goed geholpen, zeer goede service

Als extra service werd ik gebeld dat de schoenen werden opgestuurd. Er zat alleen een doos omheen waarop een verkeerde maat stond vermeld. Zeer attent dat men mij hier over heeft gebeld.

Goed snel

zeer goede kwaliteit en snel geleverd

Snelle levering en producten zoals vermeld

Ik wilde graag mijn pakketje voor een bepaald datum en dat is gelukt, dankzij de snelle levering van het filiaal. Zeer content met de producten!

Snelle levering, alles naar wens

Webshop duidelijk, snel geleverd, goed product en vriendelijk personeel.

Snel en goed.

Ik kon met after pay betalen wat ik erg fijn vond. Helaas moest ik nog net verzendkosten betalen omdat mijn artikel 29.95 kosten en ik niks anders nodig had. Gelukkig was de maat die ze nog hadden precies de goede maat.

Goede klantenservice

Nike sportschoenen gekocht, maar deze vielen helaas te klein uit. Retour gestuurd en een maat groter gevraagd. Ik werd door een medewerker gebeld dat er ook een halve maat groter bestond voor deze schoenen. Uiteindelijk deze binnen gekregen en deze zitten perfect. Prima service en vriendelijk te woord gestaan. Top!

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: