Gewoon goed.

Snelle levering en netjes ingepakt.

Snelle en goede afhandeling

Zal zeker nog een keer terug ker e n als ik iets nodig heb

Was heel goed

Was snel bezorgd dank wel

Snelle levering en mooi product!

Netjes op tijd. Precies wat ik wilde

Snelle service goede kwaliteit

Goede service, goede kwaliteit mooie producten.

Goede service en van Hans nog een persoonlijk kaartje met wat lekkers erbij. Hans van de sport 2000 vestiging Stadskanaal hartelijk dank!

Product besteld volgende dag in huis. Helemaal top!

Zeer slecht

Shirtje besteld maar m , kreeg een L opgestuurd vies , gelijk gemaild , nu stuurde ze hem weer retour naar mij hahah , liegen je gewoon voor , belabberde klantenservice nooit en nooit meer

Beste Martijn, Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Jeanine Klantenservice Sport2000

Bestelling snel en goed geleverd.

Bestellen ging vlot en werd snel geleverd. Retour ivm maat was ook prima geregeld

Snelle levering.

Jammer dat mijn bestelling in de winkel wordt open gemaakt, omdat jullie op de adreslabel niet zetten voor wie het is.

Heb niet mijn hele bestelling gekregen.

Heb een broek en trui besteld. Alleen de trui is binnen gekomen. Hoor graag een reactie.

Hoi Sander, Wat vervelend dat je niet je complete bestelling ontvangen heeft. Kan dit eventueel komen doordat je order bezorgd wordt door verschillende winkeliers? Mocht je de broek nog niet ontvangen hebben dan adviseer ik je om een mailtje te sturen naar onze klantenservice. We kijken dit graag voor je na. Met vriendelijke groet, Jeanine Klantenservice Sport2000.

Makkelijk en snel

Goeie website, makkelijk bestellen en snelle levering

goed en snel

goeie ervaring

Helemaal prima

Geen problemen ondervonden. Goede, snelle levering

Makkelijk besteld, op tijd geleverd

Site is makkelijk en overzichtelijk. Bestellen en afleveren ging snel.

Goede service!

De schoenen zijn snel geleverd. Helaas een beetje klein. Contact gehad met de klantenservice en goed geholpen.

Snelle levering mooi aanbod

Mooie producten zeer blij met aankoop en service

Bestelling lag netjes klaar

Hele fijne service!

Hele fijne en snelle service

Altijd goed zoals gewend

Prima service!

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: