Gewoon top!

Voor mijn vriendin bij SPORT 2000 Voor de 2de keer schoenen besteld. Ze waren goed verpakt en snel geleverd.

Snel en correcte levering

Super snel en correct geleverd

prima levering

prima levering

Waardeloos

2 stuks van een artikel besteld. Duurt eeuwenlang voordat het er is. Mail gestuurd, worden ze wakker. Gaan ze erachter aan. Na enkele dagen gebeld, nog steeds noets ontvangen. Blijkt dat het winkelpersoneel niets gedaan had. Uiteindelijk vanuit 2 verschillende locaties artikelen ontvangen, meer dan 2 wk later,na diverse mails en telefoontjes.

Prima handschoenen

Snel geleverd, exact volgens verwachting

Toppp bedrijf

Snelle levering zoals in de reclame was heel blij mee

De goederen snel geleverd, product zoals omschreven. Absoluut een aanrader

Zeer snelle levering en goede service. Ik had daarna nog een vraag en er werd direct gereageerd op mijn mail.

Snel makkelijk

Nvt

Tevreden met het artikel, netjes en op tijd bezorgd.

Dit was mijn 1ste bestelling bij Sport 2000. Maar we zijn er tevreden over.

Hi Sandy, Fijn dat jullie eerste bestelling bij ons bevallen is! We hopen dat jullie gauw nog eens bij ons shoppen :-) Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Alles naar verwachting

prima en snelle levering

keurig en snelle levering

Makkelijk en alles voorradig .

Makkelijk en snel

Alles snel ontvangen

Mijn bestelling in meerdere pakjes van verschillende winkels snel ontvangen

Snelle levering, goede garantie service

De 1e levering was snel, maar na 1x gebruik was het materiaal stuk gegaan, daarna werd de garantie snel geregeld en ontvingen wij snel een nieuw product.

Snelle bestelling, maar retour werd niet meteen behandeld

De bestelling werd snel geleverd. Geen retourbrief ontvangen bij bestelling. Wel artikel retour gestuurd, bericht van postNL dat dit ontvangen was. Na 2 weken had ik nog steeds geen ontvangstbevestiging en geld van Sport 2000 ontvangen. Achteraan gebeld, 2 dagen later stond het op m'n rekening.

Hi Petra, Wat vervelend dat er geen retourformulier bij je bestelling zat. Tegenwoordig zit deze bij de orderbevestiging die je op de mail krijgt na het plaatsen van een bestelling. Zo kun je hem altijd nog een keer uitprinten mocht die kwijt raken :-) Mocht je in de toekomst nog eens een bestelling plaatsen en je vind dat het te lang duurt mag je ons altijd bellen en of mailen. Wij zullen de winkelier dan verzoeken het bedrag zo spoedig mogelijk terug te betalen. Met vriendelijke groet, Kelly, Sport2000

Allles snel geleverd en netjes en niet te duur

Geweldig geholpen ,had wandelschoenen besteld ,helaas vielen deze klein uit . Deze weer opgestuurd en kreeg grotere weer opgestuurd na telefonisch contact.

hele goede en snelle levering

De bestelde schoenen binnen 1 dag na bestelling binnen gekregen. Super snelle en goede levering.

alles goed voor elkaar

de maat kwam overeen, de bezorging was oke, dus een prima oplossing zo als je de deur niet uit wilt. Sport 2000 heeft prima spullen te koop.

Snelle levering, goede prijs

Voorraadgegevens op de site waren correct. Snel geleverd en goed geprijsd.

Snelle levering en goede service

Prima afhandeling en levering

Ruime keuze en duidelijke site. En vervolgens vlotte afhandeling

Niet goed

De pakketjes werden goed geleverd ma het is nu 1 drama met me retour verzending ze zeggen dat het niet ontvangen is dus moet nu gaan betalen voor iets wat ik retour heb gedaan

Beste Christien, Wat vervelend dat de terugreis van het pakketje minder goed verloopt. Helaas ondervind PostNL enige vertragingen vanwege de feestdagen. Het kan dus inderdaad kloppen dat de heen/retour zending langer onderweg is dan normaal. Helaas is het een moeilijke opgave voor ons om het pakketje te achterhalen omdat er geen retourbewijs vindbaar is. Zodra wij meer informatie ontvangen van u zullen wij uiteraard direct contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Kelly Klantenservice Sport2000

Uitstekende ervaring

Snel verzonden. Goed assortiment. Mooi artikel.

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: