Uitstekende ervaring

Snel verzonden. Goed assortiment. Mooi artikel.

Snelle levering En hele goede schoenen

Schoenen die ik had besteld en op tijd. Ga zo door.

Niet fijn

We hebben 2x geprobeerd een handschoen te bestellen en we hebben 2x de verkeerde gekregen.

Prima communicatie en snelle levering..

Prima communicatie en snelle levering..

8,5

Uitstekende levering en ga zo door

Veel keuze, goede materialen en vooral belangrijk....snelle levering

Snelle verzending en service

Hardloopschoenen besteld. Volgende dag in huis. Uitstekende webshop

Teleurgesteld

Sweater besteld en betaald, krijg vervolgens bericht dat deze niet meer beschikbaar is.

Alles bij elkaar niet zo goed

Bestellen is zo klaar maar voor dat het kado er is na sinterklaas een hele teleurstelling voor het kind

Product was makkelijk te vinden en te bestellen

Ideaal dat je optie heb om het gratis in de winkel op te halen

Wij hadden een padelracket besteld. deze was even niet voorhanden en daarom stuurde jullie een nieuwer en duurder model voor dezelfde prijs. Top

prima snelle levering en goede kwalitiet

Duidelijke website, mooie prijs goeie kwaliteit en snelle levering.

Goede producten en snelle levering

Bestelling snel ontvangen

Goede service, bestelling was op tijd. Mogelijkheid om achteraf te betalen met Riverty.

Goed verpakt, op tijd geleverd

Producten zoals besteld en op tijd geleverd. Goed verpakt, goede afhandeling

Precies goed

Schoenen besteld binnen 2dag en ontvangen

Goede duidelijke site

Had nog moet eerder van deze site gehoord, maar door de PLUS spaaractie hier voetbalschoenen besteld, erg tevreden!!

Prima service schoenen snel geleverd. Top.

Supervriendelijke medewerkers en goed advies in Deventer!!

Medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Fijn en eerlijk advies bij hardloopschoenen.

Goeie winkel hoge kwaliteit maar in deze tijd is dus alles wat duurder dus koop ik minder snel dingen

Zeer slecht

Nike jas dames maat S besteld via de website van sport2000. Ik ontving een paar dagen later de bestelling. Dit bleek een gedragen jas, met onjuiste maat, en rook niet fris. Ik heb €119 betaald voor de jas. Nadat ik tot de ontdekking ben gekomen dat dit niet de jas die ik heb besteld, heb ik meteen gebeld met de klantenservice. Klantenservice vertelde even doodleuk dat de jas vanuit een winkel in Leiderdorp is verstuurd en dat zij het moeten uitzoeken met de winkel wat er fout is gegaan. In de tussentijd mocht ik de jas retourneren naar de winkel met de retourlabel. Dit heb ik gedaan. Een paar dagen niks gehoord. Op 24 november besloot ik er zelf achteraan te bellen. xxx van de klantenservice gaf aan dat de winkel heeft gereageerd en dat de winkel aangeeft dat de jas niet bij hen vandaan komt. Klantenservice van sport2000 geeft aan dat zij niks kan betekenen en dat de oplossing vanuit de winkel moet komen. Ik besloot de winkel te bellen na goedkeuring van de klantenservice. xxxxx, winkelmedewerker was hondsbrutaal. Schoof direct de schuld in mijn schoenen, beticht mij van oplichting. In de mail van de winkel naar de klantenservice geeft winkelmedewerker aan dat ik ( de klant) een andere jas heb opgestuurd. Komt er op neer dat de winkel het probleem niet wenst op te lossen. Ik heb een of andere afgekeurde jas ontvangen en moet naar stil zijn. Nou dacht het even niet. Klantenservice gaat het maandag met een manager bespreken in de hoop dat dit word opgelost. Klacht is ook gemeld bij de thuiswinkel waarborg waar sport2000 bij is aangesloten.

De schoenen arriveerde op het afgesproken moment, zagen er perfect uit. Prijs - kwaliteit prima .

Retour in elk Sport2000 filiaal?

Ik heb een bestelling gedaan met als verzendoptie "ophalen id winkel". Op de website wordt immers vermeld dat je kunt retourneren in ieder Sport2000 filiaal. Ik wilde id winkel passen en het kledingstuk daar laten als het niet paste. Het filiaal waar ik was, nam het pakket echter niet retour. Ze gaven aan dat het product van een ander filiaal afkomstig was en dat zij dit bovendien niet in hun assortiment hadden. Ze hebben het pakket voor mij dichtgeplakt en de retour sticker er op geplakt, maar ik mocht het zelf bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afgeven. Gelukkig was dit naast de deur. Maar ik vond dit echt klant onvriendelijk. En niet kloppen met de gewekte suggestie dat Sport2000 één retour beleid heeft. Let dus op als je verwacht dat je je pakketje in elk Sport2000 filiaal kan retourneren: dat zou nog weleens tegen kunnen vallen.

Beste Mevrouw C, Wat ontzettend vervelend dat je retour niet werd aangenomen bij de winkel waar jij op dat moment je artikel aan het passen was. Wij zullen contact opnemen met de betreffende winkel en hen verzoeken in het vervolg de retouren wel aan te nemen. Excuses hiervoor! Gelukkig is je pakket bij de leverende winkelier aangekomen en is het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Wij hopen je de volgende keer weer online te zien, er vanuit gaande dat alles dan vlekkeloos verloopt :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Sport2000, Kelly

Plesmanstraat 1 3833LA Leusden

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: