Prima service schoenen snel geleverd. Top.

Supervriendelijke medewerkers en goed advies in Deventer!!

Medewerkers zijn altijd heel vriendelijk en behulpzaam. Fijn en eerlijk advies bij hardloopschoenen.

Goeie winkel hoge kwaliteit maar in deze tijd is dus alles wat duurder dus koop ik minder snel dingen

Zeer slecht

Nike jas dames maat S besteld via de website van sport2000. Ik ontving een paar dagen later de bestelling. Dit bleek een gedragen jas, met onjuiste maat, en rook niet fris. Ik heb €119 betaald voor de jas. Nadat ik tot de ontdekking ben gekomen dat dit niet de jas die ik heb besteld, heb ik meteen gebeld met de klantenservice. Klantenservice vertelde even doodleuk dat de jas vanuit een winkel in Leiderdorp is verstuurd en dat zij het moeten uitzoeken met de winkel wat er fout is gegaan. In de tussentijd mocht ik de jas retourneren naar de winkel met de retourlabel. Dit heb ik gedaan. Een paar dagen niks gehoord. Op 24 november besloot ik er zelf achteraan te bellen. xxx van de klantenservice gaf aan dat de winkel heeft gereageerd en dat de winkel aangeeft dat de jas niet bij hen vandaan komt. Klantenservice van sport2000 geeft aan dat zij niks kan betekenen en dat de oplossing vanuit de winkel moet komen. Ik besloot de winkel te bellen na goedkeuring van de klantenservice. xxxxx, winkelmedewerker was hondsbrutaal. Schoof direct de schuld in mijn schoenen, beticht mij van oplichting. In de mail van de winkel naar de klantenservice geeft winkelmedewerker aan dat ik ( de klant) een andere jas heb opgestuurd. Komt er op neer dat de winkel het probleem niet wenst op te lossen. Ik heb een of andere afgekeurde jas ontvangen en moet naar stil zijn. Nou dacht het even niet. Klantenservice gaat het maandag met een manager bespreken in de hoop dat dit word opgelost. Klacht is ook gemeld bij de thuiswinkel waarborg waar sport2000 bij is aangesloten.

De schoenen arriveerde op het afgesproken moment, zagen er perfect uit. Prijs - kwaliteit prima .

Retour in elk Sport2000 filiaal?

Ik heb een bestelling gedaan met als verzendoptie "ophalen id winkel". Op de website wordt immers vermeld dat je kunt retourneren in ieder Sport2000 filiaal. Ik wilde id winkel passen en het kledingstuk daar laten als het niet paste. Het filiaal waar ik was, nam het pakket echter niet retour. Ze gaven aan dat het product van een ander filiaal afkomstig was en dat zij dit bovendien niet in hun assortiment hadden. Ze hebben het pakket voor mij dichtgeplakt en de retour sticker er op geplakt, maar ik mocht het zelf bij het dichtstbijzijnde PostNL punt afgeven. Gelukkig was dit naast de deur. Maar ik vond dit echt klant onvriendelijk. En niet kloppen met de gewekte suggestie dat Sport2000 één retour beleid heeft. Let dus op als je verwacht dat je je pakketje in elk Sport2000 filiaal kan retourneren: dat zou nog weleens tegen kunnen vallen.

Beste Mevrouw C, Wat ontzettend vervelend dat je retour niet werd aangenomen bij de winkel waar jij op dat moment je artikel aan het passen was. Wij zullen contact opnemen met de betreffende winkel en hen verzoeken in het vervolg de retouren wel aan te nemen. Excuses hiervoor! Gelukkig is je pakket bij de leverende winkelier aangekomen en is het aankoopbedrag aan je terugbetaald. Wij hopen je de volgende keer weer online te zien, er vanuit gaande dat alles dan vlekkeloos verloopt :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Sport2000, Kelly

Op internet lijkt het of het om een heel pak gaat is samen afgebeeld maar in werkelijkheid is het ap

Ik dacht in eerste instantie een heel pak te kopen voor 80 euro ik dacht hey leuke aanbieding, maar toen kwam er nog een broek bij van 70 als ik dat eerder had geweten had ik het niet besteld

Beste Marielle, Dat is dan inderdaad een tegenvaller als je denkt een heel pak te kunnen bestellen voor dat bedrag. Excuus dat het niet duidelijk was voor je. Het kan zijn dat het gehele pak op de afbeelding wordt weergegeven, er staat dan wel altijd "top" of "pants" bij zodat het voor de klant duidelijk is wat er verkocht wordt. Wij hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Klantenservice Sport2000, Kelly

Snelle goede service.

Na een telefoontje naar sport 2000 te Castricum werden we verzocht om op de website te zoeken naar voetbalschoenen. Daar gevonden te hebben kwamen ze via een ander filiaal binnen twee dagen binnen.

De bestelling was snel geleverd en de prijs-kwaliteitverhouding was prima. Vanwege een advies van de podoloog moesten de schoenen helaas weer terug. Ik heb het geld snel teruggekregen. Ik heb toen een bezoekje aan de winkel gebracht. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar helaas was mijn schoenmaat niet meer op voorraad.

Matig

Een Nike racing broek besteld, prima netjes binnen gekomen paar keer aangehad en laten nu al naden los aan de voorkant van de broek.

Hi Maikel, We hebben je geprobeerd te bellen, maar helaas kregen we je niet aan de telefoon. Zou je contact met ons op willen nemen betreft je klacht? Wij willen graag nagaan of wij je een passende oplossing kunnen aanbieden. Je mag ons bellen, of mailen Email: [email protected] Telefoonnummer klantenservice: 088-5440500 Met vriendelijke groet, Kelly, Klantenservice Sport2000

Snelle levering goed product

Overzichtelijk bestelprocedure, vlotte levering.

Netjes en snel geleverd

Pak is snel en netjes geleverd!

Snelle afhandeling

Makkelijk besteld en snel bezorgd. Moest wel uit 2 provincies verderop komen maar toch redelijk snel bezorgd.

Zeer klantbetrokken

Ik had besteld.waren niet op voorraad maar kwamen elders vandaan.na paar dagen niets gehoord. Dus heb ik kontakt gelegd met klantenservice en die hebben uitgezocht of en waneer de schoenen verstuurd worden. Uiteindelijk binnen 1 week me schoenen gekregen.superfijn

Voor mijn online bestelling een 1.

Via giftcard online Beachshort L besteld, haal in Stadskanaal. Op de plastic verpakking stonden mijn NAW gegevens niet, vonden ze in de winkel ook lastig. Maak open: maat 152?? In de verpakking alleen een retoursticker. L is online op voorraad bel de klantenservice. Zij nemen contact op met de winkel in Venray. Mail van Venray: excuus niet leverbaar. Ik kan L online gewoon bij hen bestellen! De voorraden kloppen dus niet. Elders besteld. Krijg bericht retour: 28 euro moet zijn bijgeschreven op mijn giftcard. Kijk na: niets bijgeschreven. Klantenservice gemaild. Excuses, saldo wordt gecorrigeerd. Mail: was bijgeschreven. Kijk na: 10 euro bijgeschreven. Niet te geloven. Weer klantenservice gemaild. Weer excuses. Weer handmatig saldo aangepast: 28 euro bijgeschreven. Een kleine compensatie had jullie nog gesierd maar ook niet.

Hi Heidi, Jeetje wat is er een hoop mis gegaan bij je bestelling! Excuses voor alle ongemakken. Wij vinden dit onwijs vervelend voor je, daarom hebben wij jou een mail gestuurd met daarin kaartgegevens voor een cadeaubon t.w.v. 10euro, een goedmakertje vanuit ons. We hopen je gauw weer online te zien! Met vriendelijke groet, Kelly, Sport2000 klantenservice

kwalitatief

Optijd geleverd en kwaliteit producten

Alles goed geregeld

Helemaal tevreden

Snelle levering,goed prijs

Fijne op tijd geleverd

Fijne mooie broek om in te sporten

Het ging niet meteen goed, maar ze hebben het keurig opgelost.

Klantvriendelijkheid

Klantvriendelijkheid van een medewerker vooraf aan mijn aankoop.!

Goede communicatie

Goede communicatie en service

nog steeds mijn geld niet terug

Ik heb de 2 artikelen geretourneerd en dat is aangekomen bij sport 2000 op18-10 en vandaag op 27-10 is het geld nog niet op mijn rekening. Dat vind ik best lang. Vandaag krijg ik dus jullie oproep om over sport2000 een review te plaatsen. Dus bij deze.

Hi Elise, Wat vervelend dat je zo lang op je geld zit te wachten. Je had veel eerder aan onze bel mogen trekken dan hadden we dit graag voor je opgelost. Wij zien dat beide bestellingen zijn terugbetaald aan je, er staat ook weer een bedrag op je Sport2000 kaart ;-) Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. 088-5440500 Met vriendelijke groet, Kelly Klantenservice Sport2000

Mooie ervaring

Hele leuke ervaring,mooie boxershort,dankjewel

Snel geleverd, wel duur.

Prijzen van de webshop zijn boven gemiddeld.

Plesmanstraat 1

3833LA Leusden

Over SPORT 2000

SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop: