ik heb schoenen order nummer 10433668besteld vorige week voor mijn broertje zijn verjaardag en die zijn niet binnen gekomen nu heb ik geen kado voor zaterdag 2 oktober en ik heb hier voor gebeld en er kon niet direct een oplossing voor gevonden worden wat ik erg respectloos vindt
Hi Rovano, Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat wij je respectloos hebben behandeld. We hebben juist meteen een onderzoek voor je gestart bij PostNL, om te kijken waar je pakketje was. Gelukkig zien we dat je pakketje bezorgd is, en we hopen dat je broertje blij is met zijn toffe cadeau! Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice.
Ik heb snel de bestelling in huis. Helaas te groot,maar geen probleem om het terug te sturen.
Bestellingen waren snel geplaatst en heel duidelijk. Ik snap niet waarom mijn bestellingen niet vanuit 1 centraal punt konden komen. Ik mis nog een bestelling. Contact met klantenservice verloopt wel heel goed. Hoop dat ik rest van mijn bestelling mag ontvangen.
Neopreen hand-halters in de tussenmaten konden wij niet gemakkelijk vinden. Maar gelukkig wel bij Sport 2000. Het online bestellen was eenvoudig, De levering supersnel en de halters precies wat wij zochten. Helemaal top!
adidas Kaiser 5 waren in mijn maat bijna nergens meer op voorraad. Bij SPORT 2000 wel en ook nog zonder verzendkosten. Zondag avond besteld en woensdag geleverd. Veel mails met updates ontvangen om op de hoogte te zijn van de bezorging
Foutieve levering, een week later nog niets ontvangen.
Hai Ramon, Helaas kunnen wij geen gegevens van je vinden in ons systeem. We gaan er vanuit dat het inmiddels is opgelost en je plezier hebt van de bestelling. Via deze weg onze verlate excuses. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice Sport2000.
Snel geleverd
Top
Skechers online besteld en 2 dagen later in huis. Perfect !
Snelle levering. Klantenservice helaas moeten bellen ivm geen duidelijkheid waar mijn pakket was. Dit was fout van post.nl. Werd vriendelijk te woord gestaan. Gingen het meteen voor mij uitzoeken. Erg goede service.
Bestel Nike maat 45 op donderdag avond,krijg vervolgens op maandag het pakket! Helaas zat er 1x een voetbalschoen maat 34. Vond t uiteindelijk vrij lang duren,heb ook niets vd winkel gehoord! Heb de schoen terug gestuurd en vrijdag morgen staan ze ineens met de goede aan de deur gelukkig. Eind goed al goed
Verkeerd blik padel ballen (babolat ipv wilson) Verkeerde kleur shirt (blauw ipv zwart).
Hoi Ryan, Wat vervelend dat je 2 verkeerde producten hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. We gaan er niet vanuit, maar mocht dit in de toekomst weer gebeuren neem dan contact op met ons, wij lossen dit graag voor je op. We hopen dat je plezier hebt van de producten die je hebt gehouden. Met vriendelijke groet, Kelly. Sport2000 Klantenservice.
Ze komen hun afspraken na. Echt top.
Hi Natasja, Wat fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je bestelling :-) Met vriendelijke groet. Kelly, klantenservice.
Ik was aan nieuwe tenniskleding en -schoenen toe. Via via hoorde ik dat ik bij Sport2000 met Freebees kon betalen. Dus op de site gekeken, keuze gemaakt, besteld, 10 euro bijbetalen, top!
Hai Gerrit, We wensen je veel plezier van je nieuwe aankopen! Op naar een goed tennisseizoen. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice.
Wegens het klein vallen van de bestelde schoenen werd ik voor levering gebeld om de maat goed af te stemmen. En ze passen super!
Hi Marieke, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het uiteindelijk voor, tevreden klanten :) Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice
3 trainingspakken besteld. 2 dagen later krijg ik een mail dat 1 van de 3 niet leverbaar zijn. Jammer dat de voorraadlijst op de websitebezoek niet klopt. Daarnaast….dinsdag besteld en ik weet nog niet wanneer ik de pakken zal ontvangen. De link van post.nl geeft sinds gisteren aan “nog geen pakket ontvangen”
Hi, helaas kan het voorkomen dat de winkelvoorraad niet gelijk loopt aan het online voorraad systeem waardoor wij soms een artikel moeten annuleren. Elk uur word het voorraadsysteem gerefresht, het kan zijn dat jij precies toen de pakken hebt besteld. Wij gaan er vanuit dat je inmiddels plezier hebt van de 2 pakken die wel geleverd zijn. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice Sport2000.
scheenbeschermers waren snel gevonden, makkelijk besteld en snel geleverd.
Bestelling geleverd vanuit filiaal Kampen. Prima product, snelle levering.
Besteld via de online winkel. Zodra je besteld hebt krijg je een mail met de melding dat jouw bestelling bij verschillende vestigingen wordt aangeboden en dat je een mail krijgt als je bestelling is opgepakt door een winkel. Op woensdag begin van de middag heb ik mijn bestelling gedaan. Op woensdag eind van de middag gebeld met de klantenservice met de vraag of mijn bestelling al is opgepakt. Dat was nog niet het geval en er zou een mail gestuurd worden naar de winkel waar mijn bestelling opgepakt moest worden met de vraag of dit zo snel mogelijk kon gebeuren (ik had mijn schoenen vrijdag eigenlijk nodig). Vrijdag (!) kreeg ik de mail van PostNL dat mijn zending is aangemeld. Tussen woensdag en vrijdag had ik geen idee hoe het er met mijn bestelling voor stond. Is er geen enkele winkel die mijn bestelling oppakt? Duurt dit altijd meerdere dagen? Die zaterdag wel direct mijn bestelling ontvangen.
prima zoals verwacht.
Ik heb een vijftal produkten besteld. Die werden geleverd vanuit 3 verschillende filialen. Deze kon ik niet in Venlo sport2000 retourneren. En ze moesten ook alle 3 afzonderlijk geretourneerd worden. Veel werk.
Hai Kim, Alle Sport2000 winkels zijn franchise. Elke winkel heeft zijn eigen administratie. Dit maakt het "vele werk". De winkeliers doen er altijd een gratis retourlabel bij, zodat je je bestelling kosteloos kunt retourneren. Het is alleen even goed opletten wanneer er meerdere producten besteld zijn dat het naar de juiste winkelier retour gestuurd wordt. We hopen dat de producten bij de volgende bestelling naar wens zijn zodat je ze niet hoeft te retourneren maar er veel plezier van hebt :) Met vriendelijke groet. Kelly. Klantenservice Sport2000.
De levering was perfect. Het pak paste niet. Direct teruggestuurd in de originele verpakking op 29-8-2022. Melding ontvangen dat het pakket bezorgd is op 30-8-2022. 19-9-2022 nog geen geld terugontvangen. Vriendelijke groeten; R.J.G. Jacobs.
Beste Jacobs, Je hebt wel erg lang op je geld moeten wachten. Onze excuses hiervoor! Neem de volgende keer direct contact met ons op, dan gaan we er achteraan voor je. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice Sport2000.
Ik had een bestelling gedaan om te laten leveren in de winkel. Na de bevestiging van betaling heb ik niks meer vernomen. Klantenservice gemaild, niks gehoord. Gebeld, ze hadden het te druk. Uiteindelijk heb ik de winkel gebeld, blijkt mijn bestelling daar al lang te liggen. De medewerker had het over AVG en dat ze me daardoor niet kunnen bellen, omdat gegevens niet mogen worden uitgewisseld. Ik heb zelf veel met AVG gewerkt en dit is gewoon onzin, je kan daarvoor nooit problemen krijgen met de AVG, het is geen bijzondere of gevoelige informatie en het staat de klantenservice in de weg. Erg stom dus. Mijn advies is om je eens echt goed bij te scholen over hoe de AVG werkt en daarna je beleid aan te passen, zodat je goede klantenservice kan leveren. En je systeem nakijken hoe het kan dat ik nooit een mail heb gekregen dat mijn pakket klaarligt. Succes!!
Hai Roos, Wat vervelend dat het zo gelopen is. Ik ga er vanuit dat je rechtstreeks contact hebt opgenomen met de leverende winkelier? De winkelier heeft inderdaad enkel de adres gegevens van de klant. Zij kunnen deze bij ons opvragen. Je kunt het beste contact met ons opnemen wanneer je een online bestelling plaatst. Wij kunnen je voorzien van alle informatie betreft je bestelling. We hopen dat je bestelling goed en correct geleverd is en je er veel plezier van hebt. Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice Sport2000.
Meerdere artikelen besteld. Het ene pakket komt netjes de volgende dag aan, de andere een dag later. In het retour formulier staat, dat de artikelen ook bij een willekeurige winkel van Sport 2000 kan worden ingeleverd. Helaas worden de pakketjes hier geweigerd. Graag dit uit jullie formulier halen! Retouren per post, snel afgewikkeld en terug betaald.
Hi Erik, Wat vervelend dat je pakketje is geweigerd bij de winkel. Dit is een foutje, je mag je pakketje bij elke sport2000 winkelier retourneren. Onze excuses hiervoor. Fijn dat de afhandeling verder soepel is verlopen. Graag tot de volgende keer :) Met vriendelijke groet, Kelly. Klantenservice Sport2000.
Tevreden
Plesmanstraat 1
3833LA Leusden
SPORT 2000 is een landelijke sport keten met meer dan 80 winkels. Op deze pagina vind u de reviews van onze webshop:
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.