Uitstekend!

Duidelijk en super snel behandeld!

Super geholpen door een alleraardigste receptioniste

Duidelijk en zeer aardig helemaal top

Goede en snelle service

Snel en adequaat opgepakt.

Makkelijk en snel ingevuld

Snel antwoord

Goeie ervaring. Enig verbeterpunt (indien het niet al kan en ik dit over het hoofd heb gezien): graag mogelijk maken om een uitdraai te maken van de aanvraag alvorens je die verstuurt. Gelukkig stuurde een lieve medewerker deze snel toe toen ik daarom vroeg via de mail :)!

helemaal goed

snel en goed geregeld, alles online

Duidelijke site

Duidelijke en gemakkelijke site

ik heb visum aanvragen en 1 dag later krijg ik mijn visum usa. heel goede service. ik heb geen probleem

duidelijke site en zeer snelle service

de site alsmede de in te vullen vragenlijst zijn erg duidelijk en makkelijk in gebruik. Wonderbaarlijke snelle service (zelfs op een zondag) van de bevestiging gekregen, waardoor we meteen verder konden gaan met het boeken van tickets en verblijf !

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk

Vertrouwbaar Goed communicatie

Uitstekende en prima verzorgde behandeling

Website goed en gemakkelijk bereikbaar; invullen wordt goed digitaal begeleid. Resultaat in no time beschkibaar

Fantastisch en super snel.

Ik werd zeer snel en goed geholpen. Snelle reactie op de mail en erg dienstbaar. Zeer tevreden.

Duidelijke site en goed stappenplan

Snel geaccepteerd

Snel antwoord maar wel veel meer vragen die je dient in te vullen.

Gemakkelijk in te vullen

Duidelijke vragen en goed te begrijpen

Ja

Helemaal prima

Duidelijk formulier en snelle reactie

Top ervaring

makkelijk in te vullen, helder wat er van je verwacht wordt en mega snel toegekend! Ideaal!

geweldig

wij zijn blij dat het zonder problemen is geregeld

Jullie hebben super snel gedaan.

Super snel gedaan .

Snel en makkelijk te regelen

Helemaal prima

het was snel gergeld

Zonder vage omschrijvingen direct te begrijpen

De oude manier van werken vergde toch enig inzicht en kennis van Amerikaans jargon. Wat is de intentie achter de vraag. Met de duidelijkere beschrijvingen, en dus begeleiding is de aanvraag vele malen eenvoudiger in te vullen. Een fijne digitale ervaring!