Het invullen van het formulier was gemakkelijk

Ik had een ESTA toestemming nodig, waarvoor ik een formulier moest invullen. De vragen waren helder en begrijpelijk, waardoor ik binnen korte tijd alle vragen digitaal had beantwoord. Belangrijk is dat je een paar gegevens bij de hand moet hebben, zoals Paspoortgegevens en gegevens van je ouders.

Heel duidelijk en eenvoudig

Duidelijk en eenvoudig en snel

Zeer snel en overzichtelijk

Duidelijke website en snel geregeld.

• Type Visum ESTA - Amerika

Makkelijk en snel in te vullen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Makkelijk te doen en te begrijpen

Als je niet weet dat je een visa voor de vs nodig hebt is het wel handig als dat aangegeven word bij het zoeken of boeken van een vliegticket

Duidelijk

Volg de instructies en makkelijk in te vullen

goed snel en overzichtelijk

prettig

matig

veel duurder dan via de officiële site van esta gov en bovendien ontving ik een verkeerd PDF document.

Beste Henny, Wij vragen inderdaad een vergoeding voor de bemiddelings- en administratiekosten. Daarnaast betaald u de prijs welke door de overheid van de Verenigde Staten zijn bepaald. Wat vervelend dat u een verkeerd document heeft ontvangen. We hebben het nagekeken en er is inderdaad iets misgegaan. Inmiddels heeft u het juiste document ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team eVisa

na opheldering per telefoon, goed

de eerste vraag gaat over de reisdatum. Echter, veelal zal deze (nog) niet bekend zijn. Maar als je om die reden dan ook niets invult, zoals ik dat in eerste instantie deed, blokkeert dat de procedure. Gevolg: paniek, ergernis, telefoontje. Mijn suggestie: toevoegen "indien onbekend, invullen: 00-00-21" of zoiets.

Dag Helena, Ik heb u inderdaad gesproken. Wanneer de vertrekdatum nog niet bekend is, dient u toch een datum in te vullen, anders kunt u niet verder. Deze vertrekdatum mag fictief zijn wanneer u nog niet weet wanneer u vertrekt. Wij vragen hierom zodat wij weten of het een spoed aanvraag betreft of niet. Met name wanneer wij zelf nog vragen hebben over een aanvraag. Maar deze mag dus fictief zijn, wanneer u ongeveer denkt te vertrekken. 00-00-21 heeft dan ook geen zin want dat kunt u niet invullen. Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

Vlotjes verloop !

Erg snel geregeld

Erg snel en goed geregeld

Wat een gemak om de ESTA verklaring aan te vragen

Vorige week heb ik de ESTA aanvraag gedaan, omdat de vorige inmiddels was verlopen. Het invullen was overigens makkelijker dan ik me kon herinneren, maar misschien kwam dat ook omdat ik wist welke gegevens ik allemaal bij de hand moest hebben. Aan het einde kreeg ik de melding hoe lang het mogelijk kon duren voordat ik de verklaring kreeg, maar tot mijn verbazing kreeg ik dit al na een paar uur.

Got aproved within 24h

Easy, clear to follow and not expencive.

Heel snel.en duidelijke service! Top.

Top service.

Uitstekend!

Duidelijk en super snel behandeld!

Super geholpen door een alleraardigste receptioniste

Duidelijk en zeer aardig helemaal top

Goede en snelle service

Snel en adequaat opgepakt.

Makkelijk en snel ingevuld

Snel antwoord

Goeie ervaring. Enig verbeterpunt (indien het niet al kan en ik dit over het hoofd heb gezien): graag mogelijk maken om een uitdraai te maken van de aanvraag alvorens je die verstuurt. Gelukkig stuurde een lieve medewerker deze snel toe toen ik daarom vroeg via de mail :)!

Goedemiddag, Dat doen wij inderdaad niet standaard. Als wij hierom gevraagd worden, maken wij een screenshot van de aanvraag. Wij adviseren onze klanten altijd om zelf tijdens de aanvraag screenshots te maken indien gewenst. Fijn dat u zo goed geholpen bent! Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

helemaal goed

snel en goed geregeld, alles online

Duidelijke site

Duidelijke en gemakkelijke site

ik heb visum aanvragen en 1 dag later krijg ik mijn visum usa. heel goede service. ik heb geen probleem

duidelijke site en zeer snelle service

de site alsmede de in te vullen vragenlijst zijn erg duidelijk en makkelijk in gebruik. Wonderbaarlijke snelle service (zelfs op een zondag) van de bevestiging gekregen, waardoor we meteen verder konden gaan met het boeken van tickets en verblijf !

Snel en duidelijk

Snel en duidelijk