Helemaal top

Duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig in te vullen formulier, bovendien een snelle afhandeling.

Makelijk en snel

• Type Visum ESTA - Amerika

Goede en snelle afhandeling van de aanvraag

prima ervaring

Duidelijk instructies en snel gregeld

• Type Visum ESTA - Amerika

Netjes geregeld en goede service

• Type Visum ESTA - Amerika

geen werkende telefoonnummers, alleen op bepaalde tijden

de gegeven telnrs werken niet, nu moet ik mailen ik heb contact gehad, alles o.k.

• Type Visum ESTA - Amerika

Helaas waren er wat technische problemen met onze telefonische klantenservice. Maar we hebben u inmiddels gesproken gelukkig. Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

Erg makkelijk en duidelijk

Aanvragen zijn duidelijk en makkelijk te doen met een snelle reactie retour.

Zeer goede service

Zeer prettig

Prima om mee te werken

De afhandeling is soepel verlopen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Ik vind de vragenlijst absurd lang, was wel duidelijk

Veel vragen vond ik overbodig, maar het zal wel nodig zijn.

• Type Visum ESTA - Amerika

Dat begrijpen we volkomen, maar wij moeten ons helaas aan de opmaak houden van de Amerikaanse overheid. Dus het is inderdaad nodig om alle vragen te beantwoorden. Gelukkig was alles wel duidelijk! Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

zo gebeurt

Eenvoudig te regelen. Eigenlijk zo eenvoudig dat je je gelijk zorgen maakt of het wel zo eenvoudig is. Het systeem loodst je er zo door, gewoon in het Nederlands. Voorheen in het engels, ook niet moeilijk natuurlijk maar toch. alles invullen, even afrekenen en klaar. je krijgt je documenten per email en ze staan gelijk gekoppeld in je paspoort

• Type Visum ESTA - Amerika

Geen zorgen! Wij houden ons volledig aan de opmaak van de Amerikaanse overheid dus alles wat er gevraagd wordt staat er op. Gelukkig heeft u het aanvragen van een ESTA bij ons als eenvoudig ervaren! Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

Vlotte service!

Formulier overzichtelijk en duidelijk

• Type Visum ESTA - Amerika

Prima. Eenvoudig in te vullen. Snelle reactie terug.

Eenvoudig en snel!

Goed en snel

Duidelijke formulieren, en snelle Visa's.

Prima functionerende dienstverlening

De applicatie werkte voortreffelijk.

• Type Visum ESTA - Amerika

Ik heb een goede ervaring.

Duidelijke informatie vooraf, in het bijzonder de informatie over welke stukken je voorhanden moet hebben om het formulier in te vullen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Wat fijn om te horen! Het scheelt inderdaad veel tijd wanneer u alvast alle benodigde informatie bij de hand heeft alvorens u de aanvraag gaat doen. Dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

Snelle goedkeuring

Binnen 3 uur na aanvraag de goedkeuring binnen. Schappelijke prijs en makkelijk in te vullen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Wat fijn dat u zo snel al uw aanvraag heeft mogen ontvangen! Wij zijn altijd afhankelijk van de beoordeling van de Amerikaanse overheid en dit duurt de ene keer wat langer dan de andere keer. Maar in de meeste gevallen binnen enkele uren. Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

• Type Visum ESTA - Amerika

Duidelijk en eenvoudig in te vullen!

Eenvoudig in te vullen handzaam format met duidelijke informatie en uitleg.

• Type Visum ESTA - Amerika

Super duidelijk, vlot proces!

De website en het formulier zijn erg duidelijk. Er wordt goed vooraf gewaarschuwd waar op te letten alvorens in te dienen (paspoortnummer) anders is de kans dat douane in US je weigert. Snel proces en vlot goedgekeurd.

• Type Visum ESTA - Amerika

Dat vinden wij erg fijn om te horen! En het klopt inderdaad, wij proberen de klanten bewust te maken van de consequenties bij het opgeven van foutieve informatie. Wij kunnen veel controleren, maar helaas niet alles. Daarom is het altijd goed om zelf naderhand alles te controleren alvorens u de aanvraag gaat betalen. Met vriendelijke groet, Team eVisa Application Services

goed en duidelijk

ok

• Type Visum ESTA - Amerika

Het invullen van het formulier was gemakkelijk

Ik had een ESTA toestemming nodig, waarvoor ik een formulier moest invullen. De vragen waren helder en begrijpelijk, waardoor ik binnen korte tijd alle vragen digitaal had beantwoord. Belangrijk is dat je een paar gegevens bij de hand moet hebben, zoals Paspoortgegevens en gegevens van je ouders.

• Type Visum ESTA - Amerika

Heel fijn om te horen! Het is inderdaad handig om alvast wat gegevens bij de hand te houden alvorens u aan de aanvraag begint. Dit lijstje is ook te vinden op onze homepage!

Heel duidelijk en eenvoudig

Duidelijk en eenvoudig en snel

Zeer snel en overzichtelijk

Duidelijke website en snel geregeld.

• Type Visum ESTA - Amerika

Makkelijk en snel in te vullen.