Snelle actie

Binnen een paar uren was de aanvraag goedgekeurd.

SUPER!

Het duurde minder dan 24 uur om een reactie te ontvangen! Ben super blij met de service :)

Gemakkelijk, zeer snel en duidelijk!

Zeer duidelijk, gebruiksvriendelijk en een supersnelle verwerking!

Duidelijk en snel binnen.

Gewoon goed, duidelijk en snel.

heel duidelijk

ik dacht een fout te hebben gemaakt gelijk een mail gedaan en kreeg heel snel antwoord perfect

Duidelijk en makkelijk

Duidelijk en makkelijk om in te vullen en snelle reactie.

Heel makkelig

Duidelijk

Prima uitleg

Helemaal prima, ook doorgegeven dat ik voor mijn 17 jarige dochter toestemming nodig heb van mijn man

Uitstekende service!!!

Binnen 1 dag de eVisa al in mijn mail en de wetenschap dat hij gecontroleerd is zodat we niet voor verrassingen kunnen komen te staan is een fijn idee.

Nette en zeer snelle service

Na een dag al mijn esta ontvangen via mail en dag erna in de bus. Toppie!!

Snelle reactie

Het was veel invullen maar het stond er allemaal duidelijk. Binnen 24 uur reactie gekregen dat het akkoord was.

Snel en veilig

Ik moest per omgaande naar Amerika en dankzij de snelle afhandeling had ik op tijd mijn Esta

Overzichtelijk

Het word heel duidelijk aangegeven, ik had een vraag en deze werd telefonisch keurig afgewerkt. De goedkeuring was er dezelfde dag al, prima service!

Superr

Ingevuld wat erg simpel was en paar uur later al accoord en 2 dagen later de esta al in de bus

Erg goed.

Dit betreft vooral de snelle verwerking en de begeleiding bij het invullen

Duidelijke instructie en on-line begeleiding voor het invullen van het formulier.

Beoordelingsvraag

Beoordelingsvraag komt eerder binnen dan de visa.slechte volgorde!

Spreekt allemaal voor zich!

Erg overzichtelijk en duidelijk! Snelle respons en voldoet aan alle verwachtingen

Een kind kan de was doen. Heel duidelijk en eenvoudig.

de aanvraag is bijzonder eenvoudig te doen

heel eenvoudig en snel geregeld

Makkelijk en duidelijk

Invullen spreekt voor zich. Erg makkelijk en duidelijk. En ook nog eens een snelle reactie

Was gemakkelijk en duidelijk

Zie boven

Makkelijk, duidelijk en heel snel

Heel makkelijk in te vullen, heel duidelijk wat je moet doen en heel snel terug in de mail dat het goedgekeurd was. Kind kan de was doen.

Bijzonder makkelijk en snel.

Zeer duidelijke website, en snelle afhandeling.