Prima service, wel duurder

Had een vraag niet goed ingevuld, meteen een mail ontvangen met de vraag of het wel juist was. Werd meteen hersteld.

Snel en eenvoudig

Een esta aanvragen is een fluitje van een cent overzichtelijk en na verstueren snel binnen.

Prima, snel geregeld

Prima, en snel geregeld

Heel veel (onnodige) vragen

Het invullen is gemakkelijk, wel veel vragen waarvan je denkt of dat wel echt nodig is.

Helaas moeten wij ons aan de opmaak houden welke wordt opgesteld door de Amerikaanse overheid. Wij begrijpen dat het veel vragen zijn, maar kunnen hier dus niets aan veranderen. Jammer dat u ons hierom een minder hoog cijfer geeft.

Kind doet de was!

Super eenvoudig wat je veel steeds scheelt. Eerder na Amerika geweest en via Homeland ingevuld, maar complexer geworden en elke keer na opslaan sms code, ergerde me verschrikkelijk aan. En let op voor criminelen want er zijn sites bij die exorbitante prijzen vragen. Dik tevreden en vertrouwde organisatie is het allerbelangrijkste , en het wordt in Jip en Janneke taal uitgevoerd

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service! Dank u wel!

Na fout snel hersteld

Het invullen van de formulieren is zeer gemakkelijk. Echter niet alle regels hadden uitleg, b.v. bij het hebben van meerdere nationaliteiten. (de wijze bij hoe je het hebt verkregen is in eerst instantie onduidelijk). Bij ontvangst van de ESTA , ben ik er achtergekomen dat er iets niet is meegenomen in de aanvraag, wat ik zeker had ingevuld. Via de livechat op de website is dit binnen no-time opgelost door dit bedrijf. Chapeau! Als advies zou ik mee willen geven om bij de factuur /bevestiging de ingevulde gegevens mee te sturen.

Hartelijk dank voor deze feedback, daar kunnen we zeker wat mee!

Super snelle service!

Nu al twee keer last minute mijn esta bij eVisa besteld en beide keren was het binnen no time geregeld, helemaal top!

Snel , duidelijk en ook nog eens een goede prijs.

Zelfs voor een digibeet als ik heel makkelijk in te vullen.. alles wijst zichzelf. Ook nog eens heel snel ontvangen! Top !

super makkelijk en snel

het invullen ging heel gemakkelijk en het was heel snel geregeld

Ik ben tevreden dat ik mijn esta heb gekregen ondanks dat het paar dagen duurde door de storing

Zeer makkelijk en snel

Snel duidelijk en goedkoop

Goed!

Goede service! Klantvriendelijk! Beveel ze van harte aan!

Fijne en snelle service!

Zeer tevreden.

Snelle afwikkeling.

Het invullen van het formulier was goed te doen en de verwerking hiervan was snel.

Perfect! En super snel

Binnen 1 dag ontvangen. Super snel en duidelijk. Erg tevreden:)

Goede dienstverlening

Zeer goede ervaring. Ze staan in nauw contact met klant en de afhandeling verloopt snel en efficiënt.

Het was goed om te bestellen.

Ik ben al jaren een tevreden klant

De afhandeling ging zeer snel.

Na het invullen kreeg ik per omgaande een ontvangstbevestiging. Dat gaf mij een goed gevoel. De mail dat mijn aanvraag was goed gekeurd ontving ik na een paar dagen. Ik heb één kanttekening: ik heb aangegeven graag een papieren versie te willen ontvangen en hier € 3 extra voor betaald. Deze heb ik echter nooit ontvangen. NB. Ik heb inmiddels een nieuwe printer gekocht en het zelf uitgeprint.

Wat vervelend dat u de papieren versie per post niet heeft ontvangen. Soms gaat er iets mis met de post, daar ontkomen wij helaas niet aan. Als ik het goed gezien heb, hebben wij u deze opnieuw verstuurd. Wij hopen dat u deze destijds wel ontvangen heeft!

Zie boven

Erg goed en snel !

Zeer snelle reactie op vragen en altijd erg vriendelijk

Makkelijker invullen maar mag goedkoper

Vergeleken met aanvraag via Amerikaanse site is het soepeler gegaan. Ze mogen wel hetzelfde bedrag vragen als bij de Amerikaanse site. Aantal vragen mogen wat minder zijn.

Helaas kunnen wij de service die wij bieden niet aanbieden voor dezelfde prijs als van de Amerikaanse overheid. En ook kunnen wij niets veranderen aan de hoeveel vragen gezien wij ons moeten houden aan de opmaak van de Amerikaanse overheid.

Goed en snel geregeld, wel duur

Wordt snel en makkelijk geregeld. Wel duurder dan als je het via de site van het land zelf doet. Ik had in eerste instantie niet verder gekeken en het dus direct via hier gedaan. Achteraf zou ik aanraden het gewoon via de site van het land zelf te doen, net zo makkelijk en stuk goedkoper.

Ik wil er alleen nog wel even bij zeggen dat wanneer je een aanvraag doet op de Amerikaanse website, er mee risico's aan zitten gezien er geen controles zijn ingebouwd op het aanvraagformulier, medewerkers controleren de aanvragen niet en er is geen klantenservice waar je op terug kunt vallen.

Geweldige service en vriendelijk bovendien!

Op zondag vroeg ik aan. Maakte een foutje. herstelde dit en kreeg binnen 30 minuten een vriendelijke persoonlijk brief met dat het opgelost ging worden. Geruststellend!

Zeer snelle service