Snelle reactie

Uitgebreide vragen lijst te beantwoorden geeft een gevoel dat ze grondig zijn ln de manier om mensen tot hun land te te laten. Snel antwoord.

Duidelijk

Duidelijke site

Je kunt alleen niet met iDeal betalen. Wel met creditcard.

Efficient

Effective

Quick

Very quik

Prima en snel geregeld

Ik raakte wat verward omdat ik twee berichten kreeg die bijna identiek waren. Ik heb enige malen geprobeerd te bellen, maar jullie zijn telefonisch onbereikbaar, maar toen ik beide mails had uitgeprint zag ik dat bij de eerste mail erboven stond "AUTHORIZATION PENDING" en bij de tweede "AUTHORIZATION APPROVED". Kortom goed en snel geregeld, waarvoor dank

• Type Visum ESTA - Amerika

Aanvraag ging super snel, afhandeling was beetje rommelig maar werd goed opgelost

snelheid

snelheid en eenvoudig

Veel vragen

Aanvraag , snelle reactie

snel en duidelijk

alles in het nederlands met de vragen ,zoals het hoort

• Type Visum ESTA - Amerika

Het is een helder formulier en het kost weinig tijd om het in te vullen.

Lekker Nederlands

Via YouTube gevonden, makkelijk de stappen doorlopen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Het aanvraagformulier is duidelijk en begrijpelijk

De snelheid waarmee de aanvraag gehonoreerd werd, was voor mij verrassend. Ook de manier van vraagstelling gaf mij vertrouwen van vakbekwaamheid. Ik zie ook met vertrouwen uit naar mijn bezoek in Californië.

• Type Visum ESTA - Amerika

De uitslag komt snel, maar is onduidelijk

Het invullen van het aanvraag formulier is te doen. D e eerste bevestiging mail ook, maar de uitslag is onduidelijk: want er staat IS PENDING.... dan is handig wanneer daar een toelichting bij gegeven wordt.

Keurig netjes geregeld

Had het ook op papier aangevraagd en is ook netjes binnengekomen. Met vriendelijke groet Hetty

Snel en vakkundig

Aanvraag binnen 24 uur geregeld. Netjes gemeld. Allen weet niet hoe ik bewijs kan vinden dat de aanvraag door USA is gecodeerd!

Makkelijk en snel

Makkelijk in te vullen en de keuze om het thuis te laten sturen of zelf te printen is super

Snel en makkelijk

Fijn dat je meerdere Esta’s tegelijk kan aanvragen.

Goed en fijn geholpen

Zeer slecht

Zeer slecht. Ik heb mijn paspoortnummer( Belgisch) ingevuld en kreeg melding bij een paspoort vanuit Belgie dat na de twee letters alleen 6 cijfers nog ingevuld mag en kan volgens het systeem. Mijn paspoortnummer; GA0301680 dus ik liet de 0 weg en GA301680 accepteerde het systeem wel en kreeg mijn ESTA maar de vliegtuigmaatschappij accepteerde dit niet. Ik mis mijn vlucht en de aanvraag was voor niets. Ik hoor graag spoedig wat voor tegemoetkoming jullie in gedachten hebben.

Goed geregeld

Snel makkelijk en duidelijk!

Slecht

Geen telefonisch bereik Geen antwoord op mijn vraag Daar zijn jullie snel meep

• Type Visum ESTA - Amerika

Goed, maar met aparte vragen en te veel gestelde informatie.

Niks meer te zeggen.

goed.

makkelijk om (digitaal) mee om te gaan. Iets snelle return antwoord zou fijn zijn als dit al mogelijk is.

Great

Easy and convenient