Duidelijk en overzichtelijk

Uiteraard een lange lijst om in te vullen, maar via de site heel duidelijk en overzichtelijk. Het was in no-time klaar.

• Type Visum ESTA - Amerika

Beste Marie Louise, Fijn om te horen dat het invullen vlot is verlopen ondanks het uitgebreide formulier. Een hele fijne reis toegewenst! Met vriendelijke groet, eVisa Application Services

Duurde te lang

Het duurde extreem lang voor het resultaat binnen was.

• Type Visum ESTA - Amerika

Goedemiddag Mireille, Vervelend om te horen dat het langer duurde dan gebruikelijk. In sommige gevallen kan het zo zijn dat de overheid van Amerika langer de tijd neemt om aanvragen te onderzoeken en te beoordelen. Helaas hebben wij dit niet in de hand. Gelukkig heeft u uw ESTA verklaring op tijd ontvangen voor uw reis naar de Verenigde Staten. Met vriendelijke groet, eVisa Application Services

Goed en snel geregeld

Supersnelle afhandeling

Snel en makkelijk

Gaat snel en makkelijk

Duidelijk en snel

Beetje duur

Veel informatie en duur

• Type Visum ESTA - Amerika

Beste Hendrik, We begrijpen heel goed dat het veel informatie is. Echter wordt dit door de Amerikaanse overheid bepaald en daarom kunnen wij het formulier helaas niet inkorten. Met vriendelijke groet, eVisa Application Services

Overzichtelijk

• Type Visum ESTA - Amerika

Snelle afhandeling maar wel duur geworden

De kosten voor een nieuw Esta document zijn behoorlijk gestegen. Als ik me goed herinner betaalden we enige jaren geleden zo'n €10 en nu €36,95. Het bedrag van bijna €37,00 is geldklopperij en duidelijk een leuk verdienmodel. Het geheel is geautomatiseerd en brengt dus een aardige opbrengst voor de Amerikaanse regering. Mijn score van 'goed' is gebaseerd op de eenvoudige wijze van aanvragen en de snelle goedkeuring.

Exellent service

Heel snel en uitstekend afhandeling.

• Type Visum ESTA - Amerika

Het in te vullen formulier was duidelijk.

Officiële formulieren invullen is altijd een gedoe. Als er iets verkeerd stond, kreeg je er meteen een invulvoorbeeld bij. Dat was plezierig.

Was goed

Verliep goed, document ontvangen

Snel geregeld

Handige website, snel geregeld

• Type Visum ESTA - Amerika

Makkelijk in te vullen en ze controleren ook of alles klopt

Makkelijk en snel i te vullen duidelijke uitleg en goede controle achteraf

Excellent service.

Heel snel en goed service.

Overzichtelijk en duidelijk

Duidelijk en in het Nederlands Esta aanvraag kunnen doen is handig en overzichtelijk

Efficiënt en snel

Heldere instructies hoe de vereiste stappen te doorlopen. Daarmee efficiënt en snel.

• Type Visum ESTA - Amerika

vragen waren duidelijk, en formulier goed ontvangen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Heel goed ervaren. Alles was duidelijk aangegeven

Heel goed ervaren Alles was duidelijk aangegeven

heel erg duur

40 euro administratie kosten

Helder en snelle reactie

Stevige maar heldere vragenlijst. Snelle afhandeling.

Ging Snel en soepel

Makkelijk

Ik heb geen problemen ondervonden bij het invullen van de vragen en het was gebruiksvriendelijk

• Type Visum ESTA - Amerika

Vragen goed en vlot beantwoord

Slecht

Aanvraag voltooid maar gegevens foutief overgenomen. In het corrigeren hiervan geen assistentie of support.