Snel e handig

MAKKELIJK EN SNEL.....

Toegankelijke en duidelijke manier om ESTA aan te vragen

Toegankelijke en duidelijke manier om ESTA aan te vragen

Super snelle afhandeling!

Ik had mijn aanvraag gedaan en binnen 2 uur had ik de goedkeuring binnen.

super snel super duidelijk super eenvoudig

snel even aanvraag doen voor Amerika. meteen geregeld. antwoord binnen een dag

Prima service!

Ging ook sneller dan we verwachtten. Alleen de betaling was een beetje lastig, die wilde maar niet tevoorschijn komen en bij het overnieuw proberen moesten we elke keer 2 uur wachten. Uiteindelijk in een andere browser (Internet Explorer ipv. Chrome...!) hebben we de betaling en daarmee de hele aanvraag wel kunnen voltooien.

Toen ik de goede site had ging het zeer vlot

Wilde 2 aanvragen tegelijk doen als echtpaar Dit lukte niet Toen ik het apart deed kon ik met mijn creditcard de aanvraag voor mijn man niet gebruiken Vreemd

Prima geregeld

Snelle service.

Positief dat, wanneer de ESTA is verlopen, wij daar van te voren, kosteloos, bericht van ontvangen! Vooral omdat we hebben ondervonden dat bij andere organisaties hier 9 dollar voor wordt gevraagd, voordat de gevraagde informatie verstrekt kan worden.

Lekker snel!

Binnen 1 uur antwoord

Meer dan dubbel de prijs t.o.v. echte ESTA website

Een ESTA kost slechts 14USD en dit bedrijf vraagt er 25EUR voor. ESTA aanvragen gaat vlot en eenvoudig op de originele website van de VS. Deze site is dus een bedrog.

Veel te duur

Veel duurder en niet de officiele website. Gewoon lekker aanvragen bij de officiele website https://esta.cbp.dhs.gov/esta/ .

Wij vinden het heel jammer en vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Maar, wij zijn heel transparant en geven duidelijk aan dat wij niet de officiële instantie zijn. Wij hebben u ook niet gedwongen om een aanvraag bij ons te doen. Iedereen heeft hier een keuze in, gelukkig. Wij bieden een extra service (ingebouwde controles op het formulier, handmatige controle door onze medewerkers, een Nederlands sprekende klantenservice en het gemak om per iDEAL te betalen) wat de officiële instantie niet doet, en wat gewoon echt veel meer risico met zich mee brengt omdat mensen sneller fouten maken, hierdoor geweigerd kunnen worden of een afwijzing krijgen op hun aanvraag. Iedereen is er vrij in om voor onze service, of die van het CBP te kiezen.

Heel eenvoudig en snel

Supermakkelijk

Na eerst zelf bij esta website meerdere keren te hebben geprobeerd onsuccesful

Wat fijn om te horen dat het bij ons wel lukte!

snel en eenvoudig

snel en eenvoudig geregeld.

snel geregeld voor een redelijke prijs

snel geregeld voor een redelijke prijs

Misleidend

U wekt de indruk Esta te zijn, maar u bent een misleidende onderneming met de dubbele prijs van Esta zelf.

Wij hebben inmiddels contact met u gehad en uitgelegd dat wij heel duidelijk op onze homepage aangeven dat wij niet de officiële instantie zijn, met een link naar de officiële website, en ook geen onderdeel zijn van een overheidsinstelling. Helaas kunnen wij niet voorkomen deze indruk te wekken wanneer mensen onze homepage niet lezen.

Gaat snel

Makkelijk

Hartelijke bedankt!

Jullie zijn super attent en behulpzaam :-)

Wat een ontzettend mooie beoordeling, hartelijk dank!

Application en goedkeuring erg soepel proces

Geen enkel probleem ervaren bij het invullen van het aanvraagformulier en bijzonder duidelijke communicatie na aanvraag. Bovendien snel goedkeuring ontvangen.

Dat vinden wij fijn om te horen!

Erg goed

Er wordt meegedacht evt. fouten snel hersteld. Je wordt snel en vriendelijk geholpen

Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo positief bent over onze service!

werkt super

Handige en duidelijk website voor aanvraag ESTA

Teveel stress

Teveel vragen...

Het zijn inderdaad veel vragen, echter wij hebben deze niet zelf bedacht. Deze zijn opgesteld door de Amerikaanse overheid en daar moeten wij ons aan houden.

Super, snel