Snelle reactie

Ik was zeer verbaasd en verrast door de snelheid. Helaas een forse verhoging voor de Vista aanvraag.

• Type Visum ESTA - Amerika

1 visum was niet juist maar is snel vervangen.

heel goed

Goed en snel

• Type Visum eTA - Canada

Mislijdende informatie

Oké Jullie schrijven dat de kosten zijn 27,50PP een regel verder staat dat eengroepsboeking ook 27.50 kost wat schets mijn verbazing dat het dus toch PP is.

Duidelijk en snel ESTA ontvangen

Was soms even zoeken naar gevraagde informatie, daarna snel en makkelijk betalen

Het is allemaal in 1 keer gelukt

Snelle handeling, zo fijn.

Uiteindelijk goed

Ik ontving eerst een bericht dat mijn appliction teruggetrokken werd. Dat was verwarrend en ontwrichtend, ik was mij van geen kwaad bewust. Toen ik ‘s avonds laat de toegezegde ESTA ontving was het mij duidelijk dat er nog een geldige was die eerst werd ingetrokken. Het zou fijn en verhelderend zijn als dit gecommuniceerd zou worden.

Gebruiksvriendelijke site

Ondanks dat het veel werk is om alles in te vullen wordt er wel alles aan het gedaan om zo weinig mogelijk dubbel werk te hebben. Bij meerdere familieleden hoef je niet alles opnieuw te doorlopen. Ook een snelle bevestiging ontvangen dat alles akkoord was.

makkelijk te regelen

makkelijk te regelen

Makkelijk in tevullen form

Makkelijk en snel

Makkelijk en duidelijk. Was snel geregeld!

Vrij snelle afhandeling

Duidelijke site

Erg duidelijk en goed in te vullen

Ideaal voor familie aanvraag

Als je een aanvraag voor je familie hebt onthoud het systeem lokale adresgegevens, email en tel nrs

Goede prijs en snelle afhandeling

Goede prijs en snelle afhandeling

Eenvoudig

Duidelijk en vlot. Op tijd antwoord. Goede service om tegen extra kostprijs ook een print out te krijgen. Heb zelf ooit eens een fout gemaakt met invullen maar het meebrengen van de print out heeft me toen geholpen, zo heeft men mijn aanvraag teruggevonden en mijn fout kunnen herstellen bij de grenscontrole.

• Type Visum ESTA - Amerika

Zag geen toegevoegde waarde over de vraag ouders van ouders niet

• Type Visum ESTA - Amerika

Super snel goede prijs en makkelijk

ESTA formulier super snel ontvangen en tegen een goede prijs. Stuk goedkoper dan andere.

• Type Visum ESTA - Amerika

zeer toegankelijk proces van aanvragen

Ik kan niet anders zeggen dan dat het proces van een aanvraag heel soepel, toegankelijk en snel verloopt

• Type Visum eTA - Canada

Geeeldig

Makkelijk en eenvoudige aanvraag van de ESTA

Snelle en duidelijke communicatie

Twee Esta’s aangevraagd. Helaas was door een systeem fout (zoals dit door jullie genoemd werd) een fout in mijn voornaam op de huidige esta. Binnen 24u had ik een nieuwe. Bedankt. *ik heb destijds wel terug gemaild of de nieuwe esta met mijn paspoort wel correct gelinkt is. Helaas nog geen reactie hierop.

Soepel verlopen aanvraag.

Website werkt soepel en duidelijk

Makkelijk en snel

Het aanvragen van een visum was heel makkelijk en duidelijk. We kregen diezelfde avond nog een reactie. De dag daarna was het visum al binnen. SUPER SNEL.

Geweldig geholpen

Helaas had ik niet mijn meisjesachternaam ingevuld, daar werd ik gelukkig op tijd op gewezen. Dit kon gelukkig nog veranderd worden.