Spreekt allemaal voor zich!

Erg overzichtelijk en duidelijk! Snelle respons en voldoet aan alle verwachtingen

Een kind kan de was doen. Heel duidelijk en eenvoudig.

de aanvraag is bijzonder eenvoudig te doen

heel eenvoudig en snel geregeld

Makkelijk en duidelijk

Invullen spreekt voor zich. Erg makkelijk en duidelijk. En ook nog eens een snelle reactie

Was gemakkelijk en duidelijk

Zie boven

Makkelijk, duidelijk en heel snel

Heel makkelijk in te vullen, heel duidelijk wat je moet doen en heel snel terug in de mail dat het goedgekeurd was. Kind kan de was doen.

Bijzonder makkelijk en snel.

Zeer duidelijke website, en snelle afhandeling.

Zeer snel en overzichtelijk.

Mijn ervaring is zeer goed. Snel en overzichtelijk.

De kopie voor mezelf ziet er een beetje amateuristisch uit...

... maar mijn ESTA ís toegekend, op een makkelijke manier... Bedankt, eVisa, "I'll be bak"

duidelijke ondersteuning in de tekst

Waren veel vragen over adres waar ik verbleef, dit moest ik opzoeken dus ben 3 keer opnieuw begonnen

Goed in te vullen maar moest drie keer opnieuw beginnen omdat ze wilden weten welk hotel, welk adres en welk telefoonnummer ik verbleef.

zeer snelle behandeling. overzichtelijk en eenvoudige aanvraag voor het hele gezin

Heel snel!

Gelijk voor het hele gezin aangevraagd, snel en overzichtelijk. En binnen anderhalf uur al binnen.

super snel en makkelijk geregeld

Nog dezelfde dag antwoord!

snel en overzichtelijk

makkelijk en snel

Perfecte service, binnen enkele dagen alles binnen

Heel snelle respons...

Prima service.

Op eenvoudige wijze visum voor US aangevraagd en gekregen. Ging sneller dan verwacht.

duidelijk en snel geregeld

Alle vragen zijn duidelijk,kost wel wat tijd ivm verzamelen van bepaalde gegevens

Prima te doen, slechts een of twee vragen moeilijk te beantwoorden - omdat het van je interpretatie afhangt en er niet bij staat, welke interpretatie de juiste is.

Zeer snel en kort daarna esta verklaring in huis

binnen zeer korte tijd akkoord

Het kon tot 72 uur duren alvorens de toestemming binnen zou zijn. Slechts 1,5 uur later was het geregeld.

was allemaal duidelijk en ging soepel

Kost wel tijd doro vele vragen te bantwoorden maar dat is te begrijpen

De handelingen die ik moest volgen waren duidelijk aangegeven

Eenmaal op de goede site terecht te was gekomen,was het niet meer moeilijk om verder te gaan

zeer positief ervaren

Ik had een mail toegestuurd gekregen met de vraag of ik een beoordeling wilde geven. In mijn beleving had ik nog geen Esta goedkeuring ontvangen en mijn beoordeling was dan ook negatief, echter ik had niet goed gekeken en had het wel degelijk ontvangen. Ik bied mijn welgemeende excuses dan ook aan temeer omdat jullie er alles aan hebben gedaan om opnieuw een goedkeuring te sturen. Ik werd fantastisch geholpen en het was gewoon mijn eigen schuld doordat ik niet goed opgelet had . Bij deze wil ik jullie dan ook bijzonder complimenteren en hebben jullie er alles aan gedaan en is het ook goed gekomen. De volgende keer zal ik zeker weer een Estaformulier bij jullie aanvragen . Wat een geweldige service verlenen jullie, ook als de klant het mis heeft.

Te duur! niet de officiële website!

Pas op!! Dit is niet de officiële website!! Je kan dit ook gewoon voor 14 dollar aanvragen op de officiële website en hier precies hetzelfde document mee verkrijgen.