Prefessioneel en vlot

Correct

• Type Visum ESTA - Amerika

Zeer snel en overzichtelijke opzet

Binnen 48 uur was mijn aanvraag goedgekeurd met officiele registratienummer (gelijk gecontroleerd bij de officiele aanvraagsite). Opzet is veel overzichtelijker dan het origineel, dus je bent veel sneller door de vragen heen. Vond ik prettig. In toelichting wellicht voor degenen die dit voor het eerst invullen vermelden welke informatie ze bij de hand moeten hebben. Verder topervaring.

Snel

Duidelijk wat moet worden ingevuld en snelle service

• Type Visum ESTA - Amerika

De site was niet gemakkelijk om in te vullenSommige vragen begreep ik niet goed

Niet gemakkelijk om in te vullen Kreeg t wel binnen 2 dagen per post toegestuurd

• Type Visum ESTA - Amerika

Alles stap voor stap en duidelijk uitgelegd

Zie bovenstaande

• Type Visum ESTA - Amerika

Het aanvragen was voor mij ( onervaren) goed te doen!

Het is fijn dat je bij de verschillende onderdelen op een i kunt drukken voor toelichting. Verwarrend vond ik het invullen vd telefoonnummers: de ene keer moest het anders dan de andere keer( met 0 of zonder 0),maar ook dat werd duidelijk aangegeven .

Prijzig

Het is jammer dat wanneer je een reisgenoot toevoegd je alle gegevens over adres en hotel etc. weer opnieuw moet invoeren! Het zou makkelijker zijn als deze gegevens overgenomen zouden worden

• Type Visum ESTA - Amerika

Ik had binnen een paar uur al mijn goedkeuring binnen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Overzichtelijke en goed geformuleerde vragen

NVT

Eenvoudig in te vullen

Goede uitleg over de vragen en makkelijk in te vullen en overzichtelijke site

Eenvoudig en snel

Eenvoudig en snel

So easy

Ik dacht dat het een stuk moeilijker zou zijn maar binnen een paar minuten was ik klaar en binnen een paar uur de goedkeuring ...

Goed geregeld

Goed en snel geregeld

Duidelijk, eenvoudig en snel

Aangezien e.e.a. in het Nederlands was, is het invullen, aanvragen een fluitje van een cent.

duidelijk en redelijk eenvoudig

het was duidelijk wat er ingevuld moest worden en dat was ook redelijk eenvoudig te doen. van sommige vragen is niet helemaal duidelijk waarom ze gesteld worden, want de informatie geeft niets extra's

Heel gebruiksvriendelijk!

Makkelijk om aan te vragen en goede instructies en uitleg!

• Type Visum ESTA - Amerika

Duidelijke uitleg en supersnel binnen

Snel en adequaat geholpen

Duidelijk

Makkelijk om aan te vragen. Snel door de vragen heen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Goede informatie, bij het invullen van alle relevante gegeven!

Veel invulwerk

Heel veel invullen. Verder wel duidelijk Maar wordt veel extra gerekend. De kosten waren $14 - maar ik moest €37 betalen.

• Type Visum ESTA - Amerika

Beste Joyce, Er wordt inderdaad veel informatie gevraagd, maar daar is helaas niks aan te doen. Als u alle gegevens bij de hand heeft, is het in principe eenvoudig in te vullen. Het is uiteraard geen verplichting om de ESTA-aanvraag via ons te doen. Overigens wordt er tegenwoordig $21 ,-gevraagd in plaats van $14,-. Gelukkig bent u tijdig voorzien van een geldige ESTA-verklaring. We wensen u alvast een prettige reis! Met vriendelijke groet, eVisa Application Services

Keurige snelle reactie

De website spreekt voor zich, en goedkeuring was er heel snel voor ons hele gezin

• Type Visum ESTA - Amerika

Snel, gemakkelijk en duidelijk!

• Type Visum ESTA - Amerika

Heldere formulieren, duidelijke vragen leiden tot simpele aanvraag

Van te voren had ik graag geweten dat er gevraagd wordt naar een adres, aanspreekpersoon in USA en een noodadres. Je kunt ook unknown aangeven Het is mij echter niet helder of het aangeven van een contact bij deze 3 vragen, het proces cersneld. Maw wanneer je 'unknown' invult, er een vertraging ontstaat op het proces.

Voor eerste keer prima

• Type Visum N.v.t.