Geen op of aanmerkingen.

Alles volgens plan, super snelle levering en netjes verpakt.

Geweldige kwalitatieve kleren

Echt super mooi en snel geleverd

Duidelijk site, snelle service en leuke kleding

Ik heb al meerdere malen iets besteld bij Jayno, altijd snel geleverd en retouren worden snel verwerkt. Fijn om daar online te winkelen

Goede service en snelle levering !

Top top top

geweldig!!

goede kleding, goede prijs en een super snelle levering. hier zijn de meiden helemaal blij. (L)

Alles is altijd in orde!

Topservice

Geweldig snel

Goede kwaliteit

ik ben zeer tevreden over de levering en de kwaliteit van de producten.

Betrouwbaar, snelle levering & goede kwaliteit.

Gewoonweg fantastisch!

Mooi uitgebreid aanbod,snelle levering. Uitstekende klantenservice. Dit is nu de 2de keer dat ik bestel via jayno en ben dit van plan om te blijven doen,heel tevreden!

Prima klachtenservice!

Mijn ervaring met de klachtenservice van Jayno is zeer positief! Nadat mijn bestelling beschadigd was binnengekomen contact opgenomen via whatsapp. Binnen een uur reactie en er werd gelijk actie ondernomen en kleding kosteloos nagestuurd. Prima opgelost!

Top, Snelle levering en super leuke kids kleding!

Binnen 1 dag geleverd. Altijd mooie kwaliteit kleding met leuke korting. Ik bestel hier regelmatig kleding voor onze twee kids. Super tevreden. Ook nog nooit problemen gehad eventueel retour sturen. Ik ben dik tevreden!

Ruime keuze en snelle levering

Een hele ruime keuze in verschillende merken. Voor elke stijl is er voldoende te vinden. Daarnaast is de levering (ook ondanks aangegeven drukte) erg snel. De dag na bestelling al bericht dat het onderweg is. Heel tevreden!

Leuke acties, mooie kleding! Al jaren erg blij met jullie!

Leuke kleding, retour sturen niet handig

Leuke merken en leuke kleding. Echter als je retour wilt sturen via DHL moeten ze een label printen wat ze bij mijn punt niet doen. Moest het alsnog via PostNL wat duurder is. Handiger is als er een retour label bij zou zitten. Daarnaast duurt de terug betaling lang.

Veel keus, leuke merken, en snelle levering.

Goede service, snelle levering!

Steeds tevreden.

Snel en goede levering van mooie kleertjes

Levering was snel en zat juist verpakt. Kleertjes zijn mooi en van goede kwaliteit. Ook in aanbieding, wat bij deze webshop vaak voorkomt. Enige minpuntje is het retourneren kost geld, alleen zelf langsgaan in Roosendaal is gratis maar dat is niet altijd een optie (beperkte openingstijden)

Top !

Mooie collecties !

Altijd een prettige winkelervaring

Fijne webshop, nu ook ervaring met de klantenservice en dat is ook alleen maar positief. Topper!

Prima in orde

Mooie kwaliteitsvolle kleding die snel bezorgd wordt. Leuke merken.

Snelle levering, leuke prijs voor mooie kleding merkjes!

Leuke kleertjes met mooie korting

Snel geleverd en mooie kwaliteit kleertjes

Snelle verzending en flinke kortingen. Super leuke kleertjes weer!