Geweldig service en snelle levering!!

Ik heb op donderdagmiddag 14:00 een bestelling geplaatst maar kwam er rond 16:00 achter dat ik toch nog iets wilde toevoegen. Gebeld met een hele vriendelijke vrouw en binnen 24 uur kreeg ik de verzendkosten terug omdat de pakjes in 1 verzending konden. Vrijdagmiddag de pakjes al binnen en heel erg blij mee. Ik ga dus zeker vaker bestellen !!

Had eerder besteld dan de reviews gelezen. Die las ik achteraf en dacht echt holly moly... als dit maar goed gaat... Maar serieus er is niets aan de hand het kwam een dag later binnen en alles was compleet!!! Echt super leuke jurkjes voor een leuke prijs^^.

Blij met de bestelde producten

De 1e bestelling was helaas vertraagd door drukte. Was fijn geweest als dit tijdens bestellen was aangegeven. 2e bestelling was heel snel bezorgd, zoals we gewend zijn van Jayno. Heel blij met de fijne sale, heel veel keus. Producten zoals omschreven en alles past.

Hele slechte klachtenafhandeling, nooit meer bestellen!!!!

Ik ben hier al jaren vaste klant. Altijd ging het goed, snel geleverd en mooie kleding. Ook hierdoor geen klantenservice nodig gehad. Tot een paar weken geleden. Ik had een super leuk jurkje van le chic besteld voor mijn dochters verjaardag. Ik maak de verpakking open (met mijn handen!), kijk even snel en gooi gelijk de verpakking weg. Kaartje hangt er nog wel aan. Vervolgens laat ik hem later aan mijn dochter zien en zie tot mijn schrik dat er een gat in zit! Gelijk Jayno gemaild.. Duurde een paar dagen voordat ik een reactie had. Ik kreeg de vraag of ik het met een scherp voorwerp had opengemaakt en of ik het kon terug sturen ik de originele verpakking . Uitgelegd dat ik NOOIT pakketjes kleding open maak met een scherp voorwerp en dat ik de verpakking niet meer heb, aangezien ze pas zo laat een reactie terug gaven, maar ik wel het kaartje er nog aan heb laten hangen. Dit was niet voldoende en tot mijn verbazing heb ik dus geen recht op enige compensatie, omdat ik de verpakking heb weggegooid!???? Ik koop een kapot jurkje! Dus m.a.w. Jayno flink gesponsord en ik krijg niets! Na een teleurgestelde / enig boos mailtje krijg ik een bericht terug dat ze dan wel een luttele 5eu willen overmaken. Dit gaat je niet lukken bij een kledingmaker voor 5eu. Nou bij deze, ik heb Jayno flink financieel gesponsord, krijg er niets voor terug, en deze vaste klant zijn ze dus bij deze kwijt geraakt! Lekker vertrouwen in de klant hebben ze... Niet!

De bestelling heb ik de volgende dag ontvangen. Goede kwaliteit.

Snelle goede service

Mooie kleren en snelle en goede service , zeer tevreden

vlotte service en mooi, uitgebreid aanbod

bestellen lukt vlot. site is overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken vlotte levering

Duurde lang.. slechte bereikbaar

Duurde meer dan week voor ik het ontvangen had . Op fb bericht gestuurd pas na week antwoord op mail helemaal geen antwoord ! Hoe de bestelling nu is weet ik niet want ben op vakantie waar de kleren voor bedoelt waren

Super content

Leuke webshop en snelle levering

Netjes verpakt snel geleverd

Slechte service

Slechte service!!! Ik heb er geen woorden voor. Krijg geen eens antwoord op mijn mail over een bestelling die ongewild door DHL retour is gegaan. Ben mijn geld dus maar gewoon kwijt?……

slecht

3 bestellingen geplaatst op zondag donderdag eerste 2 bestellingen mogen ontvangen hun zeggen dat de bestelling allebei compleet waren helaas ontbrak er wel een jurkje vervolgens wordt er gezegd dat ze alles na gewogen hebben en dat exact over een komt met dhl alleen hebben ze hier wel andere maatjes voor moeten gebruiken heel treurig dat het zo moet laatste bestelling moet vandaag komen heel leuk dat ze korting geven maar als er dan een artikel niet mee gezonden wordt en je moet er wel v betalen vind het een beetje oplichters praktijken ik heb hier dan ook de laatste keer besteld

Fijne website

Altijd erg tevreden over de bestellingen!

Zorgvuldige en snelle levering. Ook toen ik een vraag had, kreeg ik zeer snel een reactie. Heel blij met mijn bestelling.

Snelle levering, mooie kwaliteit kleding

Snelle levering, mooie kwaliteit kleding. Maten is altijd even puzzelen bij de kleintjes, maar dat komt omdat alle merken net weer anders vallen.

Leuke kinderkleding

Terug sturen is vervelend verder super site

Super leuke kleding voor leuke prijzen

Ik heb er al een aantal keer besteld. En elke keer was ik en m’n dochter blij met de kleertjes.

Na 2 wkn nog niet binnen

Voorheen goede ervaringen met Jayno maar nu wacht ik al twee weken op een pakketje. Vorige week zou het verzonden zijn maar ik heb het nog niet ontvangen. Al via Jayno contact proberen op te nemen maar tot op heden geen reactie. Niet echt netjes

Goede kwaliteit

Snelle levering ondanks de drukte!

Mooie kleding voor een leuke prijs

Mooie kleding en snelle levering.

Leuke promos

Leuke promos, verzendingtijden zijn een ramp!

Prima kleding, prima prijs

Leuke kleding, goede kwaliteit en zeker met acties prima prijzen

Goede prijs/kwaliteit

Ruim assortiment, vlotte website, juist verzending duurde > 1 week. Verder heel tevreden!

Ik bestel altijd hier, gaat altijd goed

Aandachtspunt: retourverwerking sneller of efficiënter.

De webshop van Jayno is goed. Veel keus. Leuke acties.