Alles verlopen zoals gepland

Mooie kleding, goede service!

Mooie overzichtelijk site, waardeloze klantenservice

Mooie site, overzichtelijk, fijne zoek mogelijkheden. Echter de klantenservice laat nog al wat te wensen over. Zeer slecht bereikbaar, per whatsap en e-mail. Dan krijg je eindelijk een antwoord, reageer je en moet je vervolgens weer dagen(!) wachten op reactie.

Leuk spul voor weinig geld!

Allerlei merken bieden ze aan tegen leuke prijzen

Fijn bedrijf

Ook in de drukke feestdagen periode is mijn bestelling netjes verwerkt en als beloofd ontvangen. Antwoord op een vraag via de mail had nog iets sneller gekund maar dat wijt ik dan maar even aan de feestdagen.

Bestellingen worden snel en netjes verzonden

Bestelling hebben we snel ontvangen en er zat nog een leuk kleinigheidje bij!

Fijne shop, veel keus!

Goede service, snelle reactie, mooie kortingsacties, veel keus. Goede ervaringen mee!

Altijd correcte en snelle levering.

Snelle levering en enige babyspulletjes

Top internetwinkel. Goede verwerking van de online bestelling en vliegensvlugge levering, zelfs in het buitenland. Echt aan te bevelen.

leuke kleding

leuke kleding in verschillende prijsklassen.

Zeer matig

Heb een bestelling geplaatst. Na de feestdagen toch maar eens gevraagd hoe het zit met de track en tracecode, we waren toen al 10 werkdagen later. Deze kreeg ik opgestuurd. Helaas het pakket nooit ontvangen. Hiervan een melding gedaan zowel bij DHL als Jayno. Vanuit Jayno geen reactie.

Wat vervelend om te horen. Ik heb u zojuist gesproken en heb een onderzoek gestart bij DHL. Wij zullen hier zo snel mogelijk bij u op terug komen.

Zeker geen aanrader

Bij Jayno twee bestellingen geplaatst waarvan beide niet volledige (en extreem laat) verstuurd zijn. Hierover vind geen communicatie plaats. Via de telefoon en app niet bereikbaar. Aangegeven geen halve setjes geleverd te willen krijgen maar helaas is dit toch twee keer gebeurd. Inmiddels wacht ik nog steeds op de creditboeking van de items die niet leverbaar waren maar helaas nu ook weer telefonisch/app niet te bereiken. Ik zou hier geen kleding bestellen.

Snelle levering!

Snelle levering en een leuk cadeautje bij de levering, top!

1 na laatste bestelling ging een beetje mis. Maar dit is daarna heel goed opgelost. Laatste bestelling was een snelle en goede levering. Nu weer een tevreden klant!

Betaalbaar maar langzame verzending

Leuke kleding voor een leuke prijs. Handige website. Helaas wel erg lang op de bestelling moeten wachten. Leuk dus als je het niet binnen enkele dagen nodig heb.. als dit veranderd zou worden zou het echt een top site zijn!

Slecht

Slecht eerst 2 weken moeten wachten en nu mis ik een shirt gemailt en gewoon geen reactie beetje jammer

Snelle levering, producten goede prijs kwaliteit. Mooie producten, erg blij mee

Altijd goede en snelle levering en service

Ik koop met regelmaat kinderkleding voor zowel mijn dochter als zoon. Meestal is dit binnen 2 dagen geleverd. Bij vragen krijg ik vrij snel reactie waardoor ik het juiste artikel kan bestellen.

Snelle levering, mooie kleding voor een leuke prijs en mijn zoontje was helemaal blij met het potje spinnenslijm! Leuke attentie! Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Snelle levering mooie kwaliteit

Snelle levering mooie kwaliteit, leuke kadootjes voor niet al teveel geld.

Ontzettende snelle service

Ontzettend snel geleverd met een onwijs leuk presentje. Mijn dochter was helemáál blij ! Dabk voor jullie fantastische service

Snel en keurig geleverd

Mooi assortiment!!

Geweldige kleding en snel geleverd helemaal top

Snelle levering en top kwaliteit

Deze onderbroeken van vingino draagd mijn dochter heel graag. Blijven super op kleur en gaan lang mee.

Snelle levering!

Snel geleverd.

correct en snel geleverd met een klein cadeautje :)

mijn bestelling is snel en correct geleverd, alles naar wens!