Geweldig!!

Snelle levering en een prachtige collectie!! Onze meiden zijn helemaal blij met de nieuwe kleding!! Bestel graag weer bij jullie!!

Snelle levering.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Levering positief, communicatie waardeloos

Levering is snel en netjes. Fijn ook de retour mogelijkheid Bestel wel met afterpay want als je iets retour stuurt duurt de retour bevestiging en dus terug betaling een eeuwigheid. Ze zijn heel slecht te bereiken, op alle fronten per mail, fb of telefonisch... Maar bestel je via afterpay dan is het een webwinkel met veel keus

Niets op aan te merken

Snelle levering, goede kwaliteit, betrouwbaar.

Super blij met de snelle service en top kwaliteit zeker weer de moeite waard en ik ga weer bestellen

Komen alle beloften na

Kleertjes super leuk, levering precies zo als aangegeven

Mooie kleding voor een mooie prijs

Snelle levering en kleding is van goede kwaliteit.

Snelle verzending en een leuk cadeautje bij de bestelling!

Betrouwbare webwinkel met veel mooie kleding. De bestelling was snel in huis. Er zat zelfs een cadeautje bij!

Leuke kleertjes

Service is goed. Kwaliteit prima.

Geweldige service

Ik vond het leuk pm te zien dat er toch aandacht naar de bestelling gaat met een persoonlijk schrijven en een kadootje­čĹŹ

Prima service. Snelle en goede levering!

Heel tevreden. Niets op aan te merken!

goede service en prima kwaliteit!

Bestelproces, levering en evt. retournering verlopen soepel. Geleverde kleertjes zijn van prima kwaliteit en het assortiment is goed en up to date!

Leuke webshop met veel merken.

Snelle verzending wat top is. 10% korting op je bestelling bij het aanmelden van de nieuwsbrief.

Makkelijk te bestellen, snel ontvangen en makkelijk te retourneren

Mooie kleding en snelle levering

Super mooie kleding. Nog mooier dan op de foto!

Fijne, snelle service

Ik vind de service erg fijn bij Jayno. Het enige minpuntje is dat ik vaak moet bellen om mijn afterpay te verlengen. De spullen die retour komen kunnen daar heel lang in het retourproces zitten, soms echt weken. Aangezien je afterpay binnen 2 wk moet betalen, niet altijd fijn.

Top! Veel keuze en mooie kleding

Mijn favoriete kledingwebshop voor mijn jongens. Leuke en stoere kleding voor betaalbare prijzen.

Heel fijne webshop

Heel fijne webshop met veel sale en extra korting

Snel, veel assortiment, makkelijk retour

Bestelling daadwerkelijk volgende dag in huis! Leuke aanbiedingen om te scoren.

Snelle en correcte service

Prettig

snel

Trui bij jullie gevonden die nergens meer te verkrijgen was. Een dag later kon mijn zoontje hem al aandoen! Top kwaliteit en zeer snelle service.

Altijd snelle service en mooie kortingen

Ik kan altijd goed slagen voor mijn dochtertjes. De ├ę├ęn is gek op jurkjes en de ander houdt van stoere kleding.

Snel en vriendelijk

Bestelling was niet compleet(dubbele artikelen ivm tweeling), maar met 1 telefoontje opgelost en dag erna in huis incl. een stickervel :)

Snelle goede service

Snele goede service. Betrouwbaar. Leveren snel. Mooie kleding voor scherpe prijzen. Jammer dat retourkosten betaald moeten worden.

O.a. mooi jasje besteld, voor het eerst bij Jayno ivm 10% welkomstkorting, scheelt toch weer. Leuke site met leuke selectie merken/kleren, snelle levering en artikelen zoals op de foto.