Erg lange levertijd

Super leuke kleding besteld. Echter nog steeds na bijna een week wachten nog steeds niet bezorgd.

leuk assortiment

leuk assortiment kleding en leuke promotie-acties

Super goede en snelle levering

Fijne website met veel keuze. Het broekje dat ik heb gekocht is erg mooi. Snelle levering is

Kan beter

Wij snappen dat het op dit moment druk is, maar we hebben ons pakketje nog steeds niet ontvangen. Het pakketje zou volgens jullie mail afgelopen weekend al verzonden zijn, maar op de link van dhl staat dat zij het nog niet ontvangen hebben.

Helaas al 5 dagen aan het wachten op bestelling!,

Helaas 5 dagen aan het wachten op me bestelling en nog steeds onbekend wanneer mijn pakket komt!!

Levering is goed, maar beantwoord ook graag de mail!

Prima levering, maar na mijn bestelling krijg ik altijd een spam mail van jullie wat ik heel irritant vindt, heb ik jullie gemaild maar dan hoor ik niets! Dus lees je mailbox en beantwoord jullie mails aub!!!

Perfecte transacties. Uitstekende kwaliteit. Altijd juiste levering, soms iets langer wachten bij promoties, dit door de drukte waarschijnlijk. Maar dit is geen probleem. Voor mij De kledingwinkel voor mijn drie dochters.

Goede levering Mooie site met mooie aanbiedingen we zijn er erg blij mee!

Super leuke merk kleding voor een leuke prijs. Bestelling is altijd heel snel binnen. Dit is overigs de enige site waar ik online kleertjes koop voor m'n baby meid omdat ze altijd wel leuke acties hebben :).

Heel blij met mijn bestelling

Door de drukte duurde het wat langer voordat ik mijn pakketje ontving. Maar ben hier heel goed over op de hoogte gehouden wat erg prettig was.

Snelle levering! Lage verzendkosten.

Hele snelle levering en lage verzendkosten. Mooie aanbiedingen van merkkleding.

Levertijden kloppen niet

Al meerdere keren een bestelling geplaatst, maar de belofte van ‘voor 22.00 uur besteld, is morgen in huis’ wordt niet nagekomen. Wacht nu al bijna een week op de bestelling. De site is misleidend, want direct na het plaatsen van de bestelling krijg je al bericht dat de levertijd langer is.

Top service en kwaliteit

Prima ervaring nette service en top kwaliteit.

Je krijgt waar voor je geld!

Mijn ervaring is dat de prijs-kwaliteit verhouding goed is, en er is snel geleverd.

Goede service en kwaliteit

Heel netjes allemaal

super

helaas per ongeluk iets te kleine maat besteld, maar geen probleem met terug sturen . verder super leuke kleding voor leuke prijzen .

Mooie kleding, lang wachten opnontvangst

Ben blij met de kleding. Mooi en goede kwaliteit. Ik vind alleen dat de verzending erg lang duurt. Meer dan een week voordat je het in huis hebt.

Zeer snelle levering!

Netjes en snel geleverd!

Toppie

Mijn ervaring is prima bedrijf

Makkelijk besteld en snel geleverd.

De levering duurde wat langer door de drukte. Geen probleem, maar het was wat moeilijk antwoord te krijgen op de vraag, wanneer het wel kwam. Uiteindelijk keurig geantwoord via watts-ap en mail. E.e.a. kwam mooi op tijd. Spullen prima. 1 trui was echter niet off-white maar echt licht grijs. Vond ik btje jammer.

Heel mooie kleertjes!

Kwaliteit, mooi en snelle levering en proper verpakt!

Goede communicatie, producten van goede kwaliteit

Fijne communicatie, producten zijn van goede kwaliteit. En janyo heeft vaak leuke acties of kortingen.

Duidelijke communicatie over vertraagde levering. Altijd leuke aanbiedingen

Snel bezorgd en nu december maand netjes bericht gekregen dat het iets later werd door drukte