Mooie kleding in goede kwaliteit

Mooie kleding Goede kwaliteit Snelle levering Makkelijk retourneren Fijne webshop

Super snel geleverd, veel keuze!

Fijne ervaring met Jayno! Heel snel geleverd, een leuke verrassing (stickers) in het pakketje. Werd mijn oudste zeer blij van!

Altijd goed!

Leuke collecties, snelle levering en snel antwoord op je retour. Altijd leuke kortingen!

Altijd positief.

Heb altijd fijne ervaring. Snelle levering en netjes verpakt alles. Bij de laatste bestelling zat er nog een kleinigheidje bij voor de kids. Bestel regelmatig en voor mijn eigen kinderen en voor om cadeau te geven.

Snel, goed, persoonlijk en betrouwbaar

Wij dachten dat de jassen pas de volgende dag zouden binnenkomen, naar in de avond werd er al aangebeld met het pakket. Na het openen zag alles er mooi en verzorgd uit en er stond zelfs een persoonlijke noot met de handgeschreven op de factuur.

Ik was 1 shirtje vergeten te bestellen. Alsnog bij mijn eerste bestelde bestelling gedaan zonder extra kosten. Snelle leveringđź‘Ť

Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, nieuwe collectie staat er snel op, gemakkelijk retourneren, ruime keuze, attentie voor de kinderen. Top!

Jurkje besteld de volgende dag in huis. Super.

Steeds snelle verzending

Toffe merken

Prima!!

Snelle levering. Duidelijke site. Past de kleding niet, gratis rerour.

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen, op tijd binnen. En zeer belangrijk gratis retour.....top dus!

Mooie producten, snelle levering!

Mooie kleding, levering is snel en met een persoonlijke touch door een berichtje op de pakbon.

Ruime keuze en snelle levering

Fijne site hebben veel keuze en een snelle levering.

Uitgebreid aanbod, vriendelijke communicatie en snelle verzending!

Niets op aan te merken, de bestelling is gegaan zoals gehoopt.

Hele fijne webshop!

Ruim aanbod, duidelijke foto’s en beschrijving!

Goede service!

Ik bestel af en toe bij Jayno en nooit word ik teleurgesteld. De service is goed, snelle levering en een retour gaat ook goed!

mega gave kinderkleding

als er iets lossen ze het goed op ze leveren mega snel retouren zijn langzaam maar gaat steeds beter er wordt dus hart aan gewerkt

Prima website, mooie merken kinderkleding

Fijne webshop

Bestelling snel in huis. Geen ervaring met retouren, altijd tevreden geweest met de aankoop.

Hele goede webshop

Mooie, leuke merken. Snelle levering en goed geregeld met retourneren. Goede service

Leuke kinderkleding en een goede service

Goede ervaringen met Jayno. Ze hebben leuke merken en een goede service. Meer heb je niet nodig.

Super fijne webshop

Super fijne website

Snelle levering!

Ik heb besteld en na 1 Of 2 dagen was het al geleverd , super tof ! Met retour heb ik nog geen ervaring maar lijkt me ook geen probleem !

Geweldig.

Heel fijn om iets te bestellen en mooi verpakt keurig