Wat is er gebeurd?

Een aantal jaar nooit problemen gehad vandaar 1,5 ster, maar nu ben ik nog aan het wachten op mijn bestelling uit augustus 2022. In oktober bericht gehad dat het verzonden zou worden maar nog steeds niets ontvangen. Ondertussen is de website offline en reageert men nergens meer op. Jammer…

Geen bestelling ontvangen

In augustus 22 bestelling geplaatst en begin 2023 nog steeds niets ontvangen, terwijl bij Riverty(voormalige afterpay) de betaling wel open blijft staan. Jayno was al sinds augustus niet te bereiken, zowel via Facebook messenger, instagram als de email niet.

Slecht

merkbroeken van 4 president na 1 uur helemaal kapot er kwamen allemaal gaten in en daarna langs de naad afgescheurd. Zo meerdere kapotte broeken gehad. Mail gestuurd naar de klantenservice, je krijgt een automatische mail terug dat het lang kan duren. Het is inmiddels al langer dan 1 maand geleden. Dit slaat negens op. Mijn advies koop hier niets

Bestelling wordt niet geleverd!

Op 18 augustus een bestelling gedaan bij Jayno. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Communicatie is op geen enkele manier mogelijk.

In 1 woord bagger! BESTEL HIER NIET!

Al ruim 3 maanden wacht ik op mijn bestellingen. Op geen enkel manier kan je contact leggen. Drie weken een laatste “standaard” mail ontvangen dat alles binnen een paar dagen verstuurd zou worden maar is weer de zoveelste leugen! Ja, voorheen ging het goed maar nu zeker niet meer! Maar wel nieuwe orders aannemen maar de oude eerst afhandelen ho maar! Dus wat je ook doet BESTEL HIER NIET. Ook niet als je eerdere goede ervaringen hebt gehad. Geloof mij ik weet niet wat ze doen maar werken is het in ieder geval niet. Zou liefst geen 1 ster geven maar die optie is er jammer genoeg niet!

Communicatie is om te huilen

Begin augustus bestelde ik, maar ontving niks. Ondanks herhaaldelijke pogingen om in contact te komen met ze lukte dit niet. De algemene mailings waaruit bleek dat er meer aan de hand was dan alleen mijn ontbrekende pakket waren uitermate verwarrend en niet helder. Ik heb uiteindelijk na bijna 2 maanden geduld via paypal kopers bescherming mijn geld terug gevraagd. Wat een gedoe!! Jammer, wat het is vaak goed gegaan, maar nu echt goed mis.

1 grote afschuwing

Waar blijft mijn pakket! Begin augustus besteld. Nog steeds NIETS ontvangen. Zo erg dit!

Lange wachttijden en geen mogelijkheid tot direct contact

Door drukte duurde het langer voordat mijn bestelling er was. Dat is begrijpelijk, maar bijna een maand wachten op een bestelling vind ik niet van deze tijd. Slechts 1 bericht in de eerste week dat het nog niet verzonden was. Toen ruim 2 weken radiostilte. Geen telefoonnummer om een medewerker te spreken en op zowel whatsapp als e-mail werd niet gereageerd. Helemaal niet… dat laatste vind ik echt niet getuigen van klantenservice. Ik zal niet gauw weer wat bestellen. Nu maar hopen dat mijn retour wel binnen de maand wordt verwerkt en teruggestort.

Nog steeds geen pakket/geld

Al een hele tijd zomer kleding besteld. Nog steeds niks binnen. Krijg ook geen contact met het bedrijf. Alleen een mail met dat ze niet failliet zijn? Mijn pakket zou bij dhl liggen maar volgens dhl moet ik bij jayno zijn. Neem gewoon even contact op persoonlijk aub. Ik hoef de kleding inmiddels niet meer dit passen ze volgend jaar zomer toch niet meer. Ik wil graag zo snel mogelijk mijn geld terug. Heel vervelend dit.

waardeloos

Ik had al 1 of 2 keer meer bij Jayno besteld en dar was altijd goed gegaan. Ik had op 19 september weer een bestelling gedaan. na anderhalve week maar eens gebeld en gemaild maar kreeg op beide gehoor. Na media aandacht in oktober door Omroep Brabant was het ineens opgelost en heb ik mijn bestelling gekregen op 8 oktober. Jammer, dat ze hun problemen niet eerder opgelost hadden. Ik weet nog niet of ik daar weer een keer ga bestellen.

Ben zeer tevreden met mijn aankoop. Dochter vond ook heel toffe spullen enkel jammer van het kleedje heel knap maar haar hoofdje kon er met moeite door dat omdat beetje krap is nochtans juiste maat. Leuke spullen en leuke site

Waardeloos verdienen niet 1 ster!

Mijn bestelde kleding van augustus nog steeds niet ontvangen, wel betaald. Communicatie is er niet, af een toe een nietszeggende mail, maar persoonlijk reageren doen ze niet en zijn ook niet bereikbaar. Mijn kleding ligt bij dhl en die hebben een geschil met hun, los het op!!!!!

Retour juli nog steeds niet verwerkt

Mijn retour pakket die jullie 16 juli al hebben ontvangen is nog steeds niet verwerkt en de factuur dus nog steeds niet aangepast. Jullie houden nu gewoon meer dan 100 euro achter en dat is gewoon diefstal het geld is niet van jullie. Op mails, facebook berichten, contactformulieren, telefoons word niet op gereageerd ben er nu echt klaar mee en ga aangiften hier van doen jullie hebben nu wel tijd zat gehad om überhaupt een keer een reactie te geven

Pakket ontvangen

Ondanks alle commotie op internet en online platforms toch gewoon binnen afzienbare tijd mijn bestelling ontvangen. 21 sept besteld, 8 oktober ontvangen. Compleet en geen retourzending nodig.

Bestelling duurde heel lang

Geen vergoeding voor het lange wachten op de bestelling mijn kind is bijna uit de kleding gegroeid besteld in eind augustus begin sept nu pas binnen gekomen oktober. Andere pakket is nooit aangekomen met jasje voor de kleine. Nu heb ik ergens anders een jasje moeten kopen.

Zeer slechte service

De levertijd is absurd, ik heb mijn pakket geweigerd bij levering omdat ik ruim een maand heb moeten wachten en de kleine er al uit gegroeid is. Er is totaal ook geen mogelijkheid om te communiceren, want op email reageren ze niet en hun telefoon verbreekt de verbinding met de verklaring dat het druk is. Als het zo druk is, moeten ze misschien minder orders aannemen of meer personeel om dit weg te werken. Dit is enorm onprofessioneel. Bestel hier nooit meer

Heel slecht

Een maand op mijn bestelling moeten wachten. Inmiddels is de helft van de kleertjes al niet meer nodig

Klant is duidelijk geen koning

Ik heb in augustus 2022 een bikini besteld, nu in oktober 2022 de bikini nog steeds niet ontvangen. Ze lijken onbereikbaar en reageren ook niet op mailtjes. Eén keer een standaard mail ontvangen dat de pakketjes tegen worden gehouden en dat ze er mee bezig zijn. Ik geloof er niks meer van! Geld ook nog niet terug gekregen!!

Goedgeprijsde & modieuse kleding

Via Jayno een mooie winterjas voor mijn dochter op de kop kunnen tikken. Hoewel vorige bestellingen altijd vlot verliepen, waren er ditmaal problemen met het versturen en wegens de drukte was telefonisch contact helaas niet mogelijk. Ook werd niet gereageerd op mijn emails, maar gelukkig kwam gisteren dan toch bericht dat mijn bestelling alsnog vandaag zou worden geleverd. Ik hoop bij een volgende bestelling alles opnieuw vlot verloopt zodat ik weer een hogere score kan uitrukken :-)

Een half jaar geleden zouden jullie een 5 krijgen…

Ik wacht sinds begin aug op mijn retour die verwerkt moet worden. Ik heb bewijs dat mijn bestelling retour geleverd is door middel van de dhl app met accuraat tijdstip. De eerste keer ging het “mis” dat dhl het retour zond aan mij, toen was de 2 week verstreken. Afterpay en Jayno zeiden beide alleen betalen wat ik heb gehouden- dit is netjes gedaan. De broeken poging 2 terug gestuurd met nieuw label van Jayno (contact 1 aug) 4 aug 14:23 hebben zij het retour ontvangen maar daarna hoor ik niks meer…en maar steeds met afterpay in gesprek. Inmiddels is dit alles ook bekend bij derden (dus afterpay). Ik zeg dus NIET bestellen! Ze kunnen vaste klanten ( al sowieso 5+ jaar) niet eens te woord staan en wat en hoe ze dit op gaan lossen?? Ik vraag het mij af! Ze beloven van alles met oplossen maar het is volgens mij kwestie van akkoord retour bij mij zodat afterpay het kan verwerken en dat kunnen (of willen) ze niet eens!

Ruim 2 maanden later nog niets ontvangen, geen contact te krijgen

10 augustus 2 bestellingen gedaan, nu ruim 2 maanden verder nog steeds niets ontvangen. Al die tijd is jayno op geen enkele manier te bereiken. Altijd met veel plezier en vaak besteld nooit geen problemen gehad. Ik had dus nog hoop dat het opgelost werd maar deze hoop is na 59 dagen wachten wel opgegeven. Te bizar voor woorden dit!

Waardeloos bedrijf dat zijn retouren niet verwerkt, maar wel met incassobureau dreigt.

Waardeloos

Heel slecht

14 sept besteld 26ste eindelijk bericht verzonden DHL met track en trace, na paar min nieuwe mail dat het niet DHL is maar toch postnl. En ik zou mail met tracking ontvangen. Wacht daar al 2.5 week op. Totaal geen contact te krijgen mail, app en telefonisch. AfterPay gebeld want m'n betaal termijn bijna om. Gaven gelijk aan dat jullie in de problemen zitten en het de vraag is wanneer en of het aan gaat komen. Heel heel heel slecht dit. Heb uiteindelijk van heel veel klanten recentie gelezen waarvan sommige al vanaf begin aug zitten te wachten. Janyo neem jullie verantwoording en sta klanten te woord en bied oplossingen..!! Ik ga hier een klacht over in dienen, en anders verdere stappen ondernemen. Mijn pakket zwerft ergens rond door jullie toedoen

Meerdere bestellingen niet ontvangen

Meerdere bestellingen gedaan sinds begin augustus. Nog steeds niets ontvangen. Al klacht ingediend bij testaankoop en volgende stap is via advocaat testaankoop. En indien ik niets voor maandag verneem klacht bij de politie! Ik vind dit een zeer jammere zaak. Ik het verleden altijd goede ervaringen gehad. Maar dit duurt nu al te lang. En krijg geen reactie. Ik wil mijn pakjes of geld terug. Dit is fraude en indien dit niet snel opgelost geraakt volgen er dus officiele stappen!

Geen contact te krijgen!

Bestelling nooit ontvangen en drie maal gemaild en via chatbot contact gezocht, geen enkele reactie!! Geen telefonisch optie om contact te leggen, Eer slechte ervaring dus!!