Zeer goede,nette service voor een leuke prijs!

Zeer goede,nette service voor een leuke prijs. Ik kon nog iets aan de bestelling toevoegen achteraf. En met flinke korting leuk kunnen shoppen.

Veel keuzes en nette prijzen.

slecht

Ik heb mijn zending van twee artikelen terug moeten zenden. Nu had ik voor afterpay gekozen. Nu heb ik een aanmaning gekregen omdat het zo ontzettend lang duurt voordat de retourzending dus doorgegeven is. Ook is het heel lastig om in contact te komen met iemand als je hier vragen over heb! Dit heb ik met andere bedrijven nog nooit meegemaakt...

Mooie kwaliteit kleding, ruime keuze en snelle bezorging

Toen ik opzoek was naar leuke en betaalbare babykleding kwam ik terecht bij Jayno.nl. Daar was een Sale waarbij nog ruime keuze was uit allerlei kleding voor baby's. Site werkt prima, de koop was snel rond en de kleding snel bezorgd! Top!

Goede service, snelle verzending......top!

Super snelle levering! Niet duur! Ik ben heel tevreden

Snelle levering goed product

Al vaker iets besteld. Zeer tevreden

alles gaat vlot

makkelijke site. soms zou het nog handig zijn om de bijpassende stukken op de zelfde pagina te kunnen aanklikken zodat je direct de hele outfit hebt. levering vlot

Geweldige service

Altijd goed geprijsde kleding

Jayno heeft een duidelijke site, makkelijk te bestellen en een super snelle levering!

Ruime keuze, prima prijzen, vlotte levering

Er is steeds een zeer ruime keuzen aan zaken die voorradig zijn in allerlei merken en maten. De prijzen zijn vaak zeer interessant, zeker als ze met extra korting strooien. De betaling en levering gebeuren ook zeer vlot.

Zoals altijd weer helemaal in orde.

Mooie kleding, levering volledig in orde en goede service.

Mooie betaalbare kleding en een snelle bezorging

Al een tijdje klant bij jayno en bevalt uitstekend

Fijne webwinkel met hoge kortingen

Jayno heeft als eerste hoge kortingen en verkoopt leuke merken. De bestelling wordt meestal snel verzonden, ook tijdens sale. DHL doet er soms wel wat lang over.

Erg mooie kleding

De kleding en verzending vind ik super. Al heel lang ‘klant’ bij Jayno. De website vind ik wat minder prettig omdat de filters het niet goed doen. Zoek me suf.

Snelle en nette service

Fijne en goede communicatie. Nette levering

Fijne site!

Goede aanbiedingen alleen de website is heel erg sloom dat is jammer.

Netjes verpakt

Mooie webshop, niks mis mee. Alleen wat ik echt niet begrijp is: je betaald verzendkosten, bij retour betaal je weer de verzendkosten. Maar daar bovenop moet je nog een bedrag van €3.99 betalen. Dat is echt nergens zo! Dat schrikt eerlijk gezegd wel af

Mooie kleding, vaak goede aanbiedingen

Mooie kleding, leuke merken, vaak goede aanbiedingen. Maar komt helaas nooit de volgende dag binnnen zoals er op de site staat, meestal 3 a 4 dagen later pas. Verder een aanrader!

Snelle en juiste levering

Prima afhandeling van de bestelling

Goede en snelle service

Mooie babykleding!

Slecht

Een retour duurt maanden en wel iedere bkeer betaalverzoeken met incasso sturen

Mooie kinderkleding

Super leuke kleertjes en vaak ook met flinke korting.

Geweldige webshop met leuke kleding

Mooie kleding voor een goede prijs. Goede klantenservice en altijd een hele fijne ervaring mee.

Goede service en snel

Website duidelijk en bestelling snel binnen