BOOS!!!!

9 augustus bestelling gedaan En tot op heden niks ontvangen Geen contact mee te krijgen op wat voor manier dan ook en dhl weet zo genaamd van niks Anders nooit geen problemen met verzenden alleen met de retour verwerken Gelukkig dat afterpay wel gewoon de telefoon beantwoord en netjes de betaling pauzeerd Maar jayno doe er wat aan

Jammer

Geen update dat mijn pakketje eraan komt na zo lang wachten. Krijg ik eindelijk een berichtje dat het pakketje verstuurd is. Staat er al 6 dagen bij DHL pakketje nog niet ontvangen.

Nog steeds niet binnen gehad.

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen en het is al zo’n 3 weken geleden dat ik besteld heb. In de zomervakantie heb ik ook een bestelling gedaan en dat duurde ook erg lang. De kleding is uiteindelijk wel binnen gekomen (helaas te laat voor onze vakantie) en voor een goede prijs. Dus als je tijd hebt om een paar weken te wachten op je pakket, kun je best een bestelling plaatsen.

Dramatisch slechte service. Nooit weer.

Ik wacht al twee weken op mijn bestelling. Nog niet verstuurd. Klantenservice niet bereikbaar. Geen reactie op e-mail. Dramatisch service. Ik bestel hier nooit meer.

Teleurgesteld

Een bestelling die door drukte niet geleverd wordt Vorige bestelling waren 2 jasjes waar alle knopen afgingen Wel fijn dat ik uiteindelijk na moeite doen toch een tegoedbon kreeg K ben teleurgesteld in deze winkel

Altijd snel in verzending

Altijd snel met verzenden. Nu door problemen iets langzamer.

Lange levering

15 sept besteld, het is nu 3 okt en nog steeds mijn bestelling niet.

Na 2 weken nog niks ontvangen

Heb mijn bestelling op 14-9 geplaatst maar nog niks ontvangen

Bestelling nog niet binnen-geen contact

Contact is niet te krijgen. Bestelling nog niet binnen, afterpay vraagt om te betalen. Herhaaldelijk contact gezocht, deze wordt niet beantwoord.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen

Vreselijk!!

Kunnen we niet met z’n allen aangifte doen?? Ze hebben nu een aantal pakketten verstuurd als zoethoudertje. Maar iedereen die de bestelling begin augustus heeft gedaan, hebben niets ontvangen. En ze laten ook niets van zich horen, heel erg gefrustreerd raak je hierdoor! Ook geen flauw idee welke weg je kunt bewandelen om hier wat tegen te doen!

8 Sept bij jullie besteld en tot op heden nog niets ontvangen

Zeer slechte ervaring, 8 Sept besteld en tot op heden nog niets ontvangen. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd. Krijg alleen wel mail met de vraag of ik tevreden ben met mijn bestelling. Bestel hier niet.

Bestelling niet geleverd

Bestelling geplaatst en daarbij gekozen voor AfterPay. Helaas na bijna 3 weken niks ontvangen, bestelling is aangemeld bij DHL maar niet afgeleverd. Wel bericht van AfterPay gekregen om de factuur te betalen…..gelukkig blijkt het probleem daar ook bekend en is mijn betalingstermijn verlengd. Mail wordt niet op gereageerd dus voor mij een reden om hier nooit meer iets te bestellen!!

Belachelijk bedrijf!

Belachelijk bedrijf! Dit is al de 2e keer dat dit gezeur met Jayno is. Vorig jaar met de nieuwe website waarbij de voorraad niet werd geüpdate. 25 artikelen bestellen en vervolgens maar 2 geleverd krijgen waarbij ook een heleboel mensen de dupe waren. Dit hebben ze geprobeerd goed te maken met het versturen van repen chocolade. En nu dit! Duizenden euros verdienen aan al deze mensen zonder iets te leveren! Ok, je kan een conflict hebben met je vervoerder maar dit gaat helemaal nergens meer over. Ik hoop voor iedereen dat ze hun geld uiteindelijk terug gaan krijgen maar ik zie het somber in! En haal je website offline zodat niet nog meer mensen hier in trappen!

Teleurstellend

Geen idee waar jullie mee bezit zijn. Pakketjes worden niet verzonden, mails niet beantwoord en geld niet terug gestort. Ik ga hoogst waarschijnlijk wel naar de politie voor een klacht. Dit is fraude.

Slecht!

Waarschijnlijk zijn de failliet! Al maanden wachten op een pakketje. Afterpay blijft open staan. Geen pakket ontvangen niets! Waardeloos kut bedrijf, ze blijven advertenties maken maar kunnen nergens op hun klanten reageren. Bestel er NIET!!!

Nog steeds niks binnen

3weken terug besteld nog steeds niks binnen tt code in de mail zegt DHL en ik krijg via post nl melding dat hij daar aangemeld staat. Vreemd!! En al wel een mail krijgen om te beoordelen. Nou voor nu 1 ster

Heeel heeel slecht

Ik heb een bestelling gedaan en betaald zeker 3 weken geleden ontvang niks, jullie zijn niet te bereiken en van die standaard mailtjes. Toen maandag een mail dat mijn bestelling verstuurd was en ik een track en tracé zou krijgen. Heb geen track en tracé en ook geen pakketje. Weer gemaild en gebeld geen contact ben zo boos

Slecht

2 weken geleden bestelling gedaan nog niks ontvangen.

Ik heb geen bestelling binnen gekregen?

Ik heb wen broekje besteld, maar niks binnen gekregen.. Dus of ik tevreden ben met mn bestelling? Nee want die heb ik op een of andere manier nooit gekregen?

Slechte service

Geen levering, geen communicatie, niet te bereiken en ook niet op annulering. Nog steeds geen geld terug.

Mensen zijn gek

Je besteld begin augustus om vervolgens eind september nog geen pakket te hebben ontvangen. Er is met niemand contact te krijgen en je hoort gewoon helemaal niks. Ze doen er totaal niks aan om hun klanten op de hoogte te brengen noch gerust te stellen. Van mij kunnen ze het heen en weer krijgen, achterlijke ratten.

Ervaring is heel slecht.

Mijn bestelling zou na 1 werkdag geleverd worden. Nu 2 weken later heb ik nog niks ontvangen. Helaas krijg ik geen contact met Jayno.

Slechte service

Ik was altijd fan, maar de laatste tijd is de service erg slecht. Krijg geen contact met de klantenservice. Op mijn appjes wordt niet gereageerd. Ben al ruim 3 weken op mijn bestelling aan het wachten. De nieuwe collectie komt niet online. Wat is er aan de hand?!?

Super slecht!

Ik bestel er nooit meer. Twee bestellingen niet binnen gekregen een betaald met iDeal en de ander met Paypal en die van Paypal heb ik zelf mijn geld retour gevraagd want de klanten service is niet bereikbaar en reageren ook niet op mijn E-mails. De IDeal betaling daar kan ik naar fluiten echt schandalig!!